Author Topic: 2018-01-13 Pakri poolsaarel Reamees Ryani päästmine, "Normandia dessant"  (Read 12441 times)

Offline Margus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 2376
    • View Profile
Normandia dessantoperatsioon
Reamees Ryani päästmine


13. jaanuar 2018a

Eelinfo ajaloost:
https://et.wikipedia.org/wiki/Reamees_Ryani_p%C3%A4%C3%A4stmine
Täpsem info kogu ajaloo suurimast dessandist ja tohutult suurtest numbritest:
https://et.wikipedia.org/wiki/Normandia_dessant

LEGEND:

6 juuni 1944a

Kolm aastat kavandatud suuroperatsioon maabub Normandia (Pakri poolsaare Lahepere lahes) rannikul. Õhu kaudu maabub langevarju dessant rannaribast sise maa poole (kõrgel kaldapealsel mäe otsa) ja ülejäänud maabuvad mere rannikult.
Liitlasväed saavad ülesande leida neljast vennast ainuke elusolev (ülejäänud vennad langesid samas lahingus) vend reamees Ryan Saksa vägede alalt.

Erinevaid külasid (angaar, üksik maja, kõrge mäepealne, küngastega ala) vallutades saadakse igast vallutatud külast uus vihje, kus nähti viimasena reamees Ryanit. Retk on raske ja ohvrite rohke. Tähtis roll on mõlema osapoole snaiprite duellil.

________________________________________________________________________

OHUTUS ja VASTUTUS:

Tegemist on airsoft lahingmänguga, enne osalemist tutvu ohutus ja vastutus nõuetega. Vajadusel pea nõu spetsialistiga.

Kui osaled sellel mängul, siis nõustud järgnevaga:
Airsoft mäng toimub alal kus võib olla looduslikke kraave, auke, järsema nõlvaga kaldapealseid, varemetes ehitised, sõjaaegsed punkrid, okastraati ja muidu ohtlike esemeid.
Ala omanik ja korraldaja ei pruugi ka märgata juhuslikke väiksemaid okastraate või muid ohtlikke asju. Tuled ise vabatahtlikult mängule, oled kursis ohtudega,  jälgid ise ning vastutad ise oma tervise eest.

Tulles mängule tead, et pead oma silmi kaitsma turvaprillidega. Hambaid ja nägu saad kaitsta maskiga. Kui mängus lastakse katki Su silm või hammas või mis iganes koht – siis oled ohuga kursis ja ise vastutad. Karm, aga peame olema ohtudega kursis.

 Kui Sinuga juhtub mingi trauma, siis vastutad ise juhtunu eest ja ei oma pretensioone ei ala omanikule ega korraldajale.

Vabandan, ei taha kedagi hirmutada, aga paraku praktika nõuab seda.
Eesmärk on saada häid elamusi, mitte traumasid.

________________________________________________________________________

Kui tuled sellele mängule, siis palun häälesta end sellele, et tuled saama ja teistele pakkuma häid elamusi. Et saada häid elamusi on oluline aus mäng ja probleemide lahendamine viisakalt, mitte karjudes!!! Kui rikud neid mõtteid on korraldajal õigus Sind mängult kohe ära saata.

_________________________________________________________________________

Asukoht, parkla, mänguala:
Parkla asukoht:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=f9a861cf038147738708e23dd3c49c55
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=4687795a9ab074bd361ab30f0eab48bc
100m enne Leetse mõisa väravaid keera paremale ja otse  jõuadki 175m kaugusele parklasse.


Ala tutvustus:
Rannaäärne riba on hõredama männimetsaga, aga mida lähemale järsule pangapealsele, seda kõhedamalt tihedamaks mets muutub.
Vallidesse peidetud miniangaar, üksik maja, järsk mägi, pangapealsel lahinguks lahe küngastega ala.

Fotod alast:
https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%219872&cid=A873BD12FD2ED25F

_____________________________________________________________

AJAKAVA:
Koguneme hiljemalt kell 10:30

Rentijatele algab briifing kell 10:45
Uutele mängijatele briifing kell 10:55
Kell 11:00 briifing.

Päike loojub kell 15:53
Lõpp kell 17:00

OSAPOOLED:
Liitlasväed - märgistuseta
Saksa väed – märgistus mõlemal käel

SISU:

Mäng koosneb kahest etapist:
I    Liitlasvägede õhudessant  Prantsusmaa linna Sainte-Mère-Église'i (parkla lähedal linnak), kindlustamaks merelt maabuvate vägede saabumine randa.
II  Liitlasvägede meredessant randa ja reamees Ryani otsimine mööda külasid.
_____________________________________________________________________

Soovitan kõik vajalikud asjad kohe kaasa võtta, sest kogu tegevusega eemaldume parklast aina kaugemale. Kaugeim punkt parklast on mööda teed 1,2km kaugusel.

I etapil:
1) lahing
https://onedrive.live.com/?cid=A873BD12FD2ED25F&id=A873BD12FD2ED25F%2110602&parId=A873BD12FD2ED25F%219872&o=OneUp

Liitlasväed saabuvad Prantsusmaa linna Sainte-Mère-Église'i lähedale ja löövad Saksa väed linnast välja, et kindlustada Liitlasvägede maabumine merelt. Selleks Liitlasväed alustavad maja nr 1 juurest ja Saksa väed vahitorni nr 4 juurest. Teineteise väljalöömise soojenduslahing kestab kuni pool tundi.

Ellu ärkad ooteajata parklas katsudes lippu

2) lahing
Liitlasväed puhastavad kõik majad järjekorra numbri järgi, kuni pangaaluse nr 7 majani.
Ellu ärkad eelmise maja juures.
Saksa vägedel igas majas üks elu, nr 6 ja 7 vahel metsas lisaks 1 elu.
Kui viimane maja nr 7 vallutatud, koguneme ristmikul (kaardil i täht).

II etapil:
https://onedrive.live.com/?cid=A873BD12FD2ED25F&id=A873BD12FD2ED25F%2110605&parId=A873BD12FD2ED25F%219872&o=OneUp

 Liitlasvägede meredessant maabub randa ja reamees Ryani otsimine mööda külasid. Dessant saab koha peal kaardi, kus on näidatud külad (angaarid, majad, vallid), mida tuleb vallutada Ryani leidmiseks.

LIITLASVÄGEDEL   RAVIMINE:
Pihta saades, võid loivata kuni 10 sammu tule alt ära. Kaasmängija saab ravida hoides kaks kätt haavatu relval 1 minut.
Kui ravijat pole, siis ootad 3 min paigal ja jätka.
Punane rätt on väga oluline ülelaskmise vältimiseks.

Saksa vägede mängijal on igas külas (kas angaar, maja, vall) üks elu. Pihta saades taganed vastavalt kaardil näidatud järgneva numbri suunas. Kaardi saad kohapeal korraldajalt.

Viimase küla langemisel tee ja kommi paus.
Siis vaatame kella ja mängijate arvu ning lühilahingud tagasiteel ja linnakus.

___________________________________________________________________________

SIDE:

1-kanalil korraldaja
3-4 Liitlasväed
6-7 Saksa väed
___________________________________________________________________________


REEGLID:
Üldreeglid on kirjas foorumis. Täpsustame briifingul.
Lubatud suitsugranaadid, paukgranaadid keelatud!

Lubatud kõik salved v.a. hicapid

Automaat kuni 120m/s piiranguteta – jälgi ohutust ikkagi.
Kuulipilduja või poolautomaat snaiper kuni 120-150m/s, piirang ca 15m miinimum distants ja backup relv kohustuslik.
Üksiklasuline poltlukk snaiperrelv 150-185 m/s, piirang 20-25m minimum distants ja backup relv kohustuslik.
Majas ja angaaris sees kehtib üksiklasu piirang ning soovituslik püstoli kasutamine.
Majast välja võib lasta piiranguteta, kui on tagatud miinimum distants.
Pimetuli on väga ohtlik ja see on keelatud. S.t. nurga taha või üle takistuse ei tohi lasta  kui ei ole veendunud ohutuses. Enne vaatad ja siis lased.


___________________________________________________________________________

MÄNGUMAKS 5 eurot.
Naistele, KV/KL liikmetele, ajateenijatele ja Noorkotkastele 3 eurot
__________________________________________________________________________

RELVA RENT KOHAPEAL:
Koostöös Militaarseikluse relvarendiga saan kaasa võtta võrdlemisi uued rendirelvad G36C, millel on nii üksiklask ja valangu võimalus.
Rent 15 eur sisaldab relva, 2000 kuuli, mask. Lisa kuule 2000 tk saab 7 euroga, eraldi maski rent 3 eur, aku rent 3 eur.
Relva saad kätte minult enne briifingut ja tagastad peale mängu. Siis ei pea Sa eraldi sõitma Männikule Militaarseiklusse.

Rendi soovist teata palun mulle hiljemalt reedel kell 12:00
margus1701@hotmail.com 56 570 325

___________________________________________________________________________

Tere tulemast ka uued mängijad!
Uutele mängijatele hakkab briifing 5 min varem, ehk siis 10:55, kus arutame koos läbi põhiteemad nagu aus mäng, pimelask, ohtutus, kaitseprillid.
Uued, palun lugege kindlasti foorumist läbi ohutus ja mängu reeglid, siis briifingul lihtsam ja ei hoia teiste aega kinni, aitäh!!!

Palun kõigil mängijatel suhtuda uutesse abivalmilt ja mõistvalt!!!
Loeb ka noore või uue mängija kuul!

Soovin, et kõik saaksid head elamused, sellepärast lahendame kõik asjad omavahel sõbralikult.
___________________________________________________________________________

ALAEALISED (kuni 18a):

Alaealised on minu mängudel oodatud ja tavaliselt arvestatav arv. Nii nagu juhtub täiskasvanutega õnnetusi nii ka alaealistega. Paraku on seadus ja õiguskaitseorganid pahuramad kui juhtub alaealisega õnnetus.

Lugupeetud alaealised, et vältida juhtunu korral korraldaja ja ala omaniku ränka karistamist palun võta kaasa vanemalt/eestkostjalt alljärgneva sisuga luba:

Mina ………(lapsevanema ees ja perekonnanimi) ….. luban enda lapse …..(lapse ees ja perekonna nimi)….. airsoftmängule, mis toimub  13.01. 2018a Pakri poolsaarel.
Oleme lapsega kursis, et airsoftmängud toimuvad sageli ohtlikul alal. Arutasime lapsega läbi, et laps ei roni ohtlikesse kohtadesse, ei võta maast midagi ohtlikku ja hoiab enda tervist ise.
Kui aga peaks ikkagi juhtuma minu lapsega midagi, siis selle eest ei vastuta mängu korraldaja ega ala omanik. 

Lapsevanem:
…..(sünniaeg).…….
…..(tel nr)…………
…..(e-mail)………..

…../allkiri/…..


Luba võib olla prinditud tekstiga, aga palun lapsevanema ees ja perekonnanimi allkirjaga pastakaga kirjutada, aitäh!!!
Ilma sellise kirjata ei saa ma Sind mängule lubada, vabandan!!! 

___________________________________________________________________________

Ühistransport:
Buss 145 väljub väga vara (kell 08) balti-jaamast, jõuab kohale Kersalu peatusse kell 08:56, sealt ligi 4km mängualale.
Sama pikk maa on ka Leetse peatusest maha tulles, aga sealt on lootust hääletades mõne mängija autole saada.
Sõiduplaan ja teekond:
http://soiduplaan.tallinn.ee/#harju/regionalbus/145/a-b/21105-2/13/map

__________________________________________________________________________

Mäng lükkub edasi kui on külmem kui – 5Co . Jah relvad peavad ka külmemaga vastu, aga praktika on näidanud, et siis on mängijaid vähe.

Oluline info autota tulijatele: relva kanna varjatult, alles mängu kohas võta relv välja, aitäh!!!
Muidu võib juhtuda nii:
http://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=3988.0

Hea oleks teada Sinu osalemisest kas siin, PM või margus1701@hotmail.com
Kontakt tel 56 570 325 Margus.

Kas on küsimusi?
« Last Edit: January 10, 2018, 17:44:49 by Margus »

Offline Kristjan

  • Tavakasutaja
  • Posts: 27
    • View Profile
Tekkis siuke küsimus et kui poltlukk snaiper on 140m/s kas peab olema kaugus 20-25m mitte 15m?  Ja kui kuulipildur on 150m/s siis võib lasta 15m kauguselt.  Aitäh!

Offline Margus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 2376
    • View Profile
Tekkis siuke küsimus et kui poltlukk snaiper on 140m/s kas peab olema kaugus 20-25m mitte 15m?  Ja kui kuulipildur on 150m/s siis võib lasta 15m kauguselt.  Aitäh!

Sul on õigus Kristjan, ohutum oleks kui oleks miinimum distants pikem. Eks see on arutamise teema edaspidiseks.
Seni kuni pole reegleid muudetud kehtivad foorumi reeglid:
http://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=98.0

Offline Margus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 2376
    • View Profile
uusaasta tervitus
« Reply #3 on: January 02, 2018, 11:09:03 »
Head uut aastat kõigile!!!

Soovin Teile palju põnevaid seiklusi läbi aasta!!!
Kohtumiseni lahingus...

Offline kristjan marvin

  • Tavakasutaja
  • Posts: 103
    • View Profile
Kui keegi Tallinna kandist autoga liigub ja ning raatsib peale võtta oleksin väga tänulik :)

Offline Kaur

  • Tavakasutaja
  • Posts: 16
    • View Profile

Offline speedy gonzales

  • Tavakasutaja
  • Posts: 208
  • 595
    • View Profile
Katsub olla +3/4

Offline Joosep

  • Tavakasutaja
  • Posts: 231
    • View Profile

Offline Margus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 2376
    • View Profile
Lisasin alast pilte albumisse
« Reply #8 on: January 08, 2018, 10:17:45 »
Lisasin pilte linnakust ja metsaalustest rajatistest, siis teil parem ülevaade:
https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%219872&cid=A873BD12FD2ED25F

Millegipärast kogu album kohe ei avane, ainult poole peale, aga kui liigud alla albumi lõppu, siis avanevad ka ülejäänud pildid.
« Last Edit: January 08, 2018, 10:24:57 by Margus »

Offline Kriss

  • Tavakasutaja
  • Posts: 61
    • View Profile

Offline M.Ninepu

  • Tavakasutaja
  • Posts: 39
    • View Profile
+1 Aga tekkis sama küsimus kas küüti on võimalik saada ?

Offline Margus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 2376
    • View Profile
Parkla asukoht ja lisainfo
« Reply #11 on: January 09, 2018, 12:02:08 »
Lisasin info:

Parkla asukoht:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=f9a861cf038147738708e23dd3c49c55
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=4687795a9ab074bd361ab30f0eab48bc
100m enne Leetse mõisa väravaid keera paremale ja otse  jõuadki 175m kaugusele parklasse.

SISU:

Mäng koosneb kahest etapist:
I    Liitlasvägede õhudessant  Prantsusmaa linna Sainte-Mère-Église'i (parkla lähedal linnak), kindlustamaks merelt maabuvate vägede saabumine randa.
II  Liitlasvägede meredessant randa ja reamees Ryani otsimine mööda külasid.
_____________________________________________________________________

Soovitan kõik vajalikud asjad kohe kaasa võtta, sest kogu tegevusega eemaldume parklast aina kaugemale. Kaugeim punkt parklast on mööda teed 1,2km kaugusel.

I etapil:
1) lahing
https://onedrive.live.com/?cid=A873BD12FD2ED25F&id=A873BD12FD2ED25F%2110602&parId=A873BD12FD2ED25F%219872&o=OneUp

Liitlasväed saabuvad Prantsusmaa linna Sainte-Mère-Église'i lähedale ja löövad Saksa väed linnast välja, et kindlustada Liitlasvägede maabumine merelt. Selleks Liitlasväed alustavad maja nr 1 juurest ja Saksa väed vahitorni nr 4 juurest. Teineteise väljalöömise soojenduslahing kestab kuni pool tundi.

Ellu ärkad ooteajata parklas katsudes lippu

2) lahing
Liitlasväed puhastavad kõik majad järjekorra numbri järgi, kuni pangaaluse nr 7 majani.
Ellu ärkad eelmise maja juures.
Saksa vägedel igas majas üks elu, nr 6 ja 7 vahel metsas lisaks 1 elu.
Kui viimane maja nr 7 vallutatud, koguneme ristmikul (kaardil i täht).

II etapil:
https://onedrive.live.com/?cid=A873BD12FD2ED25F&id=A873BD12FD2ED25F%2110605&parId=A873BD12FD2ED25F%219872&o=OneUp

 Liitlasvägede meredessant maabub randa ja reamees Ryani otsimine mööda külasid. Dessant saab koha peal kaardi, kus on näidatud külad (angaarid, majad, vallid), mida tuleb vallutada Ryani leidmiseks.

LIITLASVÄGEDEL   RAVIMINE:
Pihta saades, võid loivata kuni 10 sammu tule alt ära. Kaasmängija saab ravida hoides kaks kätt haavatu relval 1 minut.
Kui ravijat pole, siis ootad 3 min paigal ja jätka.
Punane rätt on väga oluline ülelaskmise vältimiseks.

Saksa vägede mängijal on igas külas (kas angaar, maja, vall) üks elu. Pihta saades taganed vastavalt kaardil näidatud järgneva numbri suunas. Kaardi saad kohapeal korraldajalt.

Viimase küla langemisel tee ja kommi paus.
Siis vaatame kella ja mängijate arvu ning lühilahingud tagasiteel ja linnakus.

Offline RenetRoosi

  • Tavakasutaja
  • Posts: 25
    • View Profile
+3

Offline Pioneer1065

  • Tavakasutaja
  • Posts: 97
    • View Profile
Tulemas.
Nr 413.