Author Topic: Lonex M4 EDF - vea otsing  (Read 10720 times)

Offline Hunduuu

  • Tavakasutaja
  • Posts: 99
    • View Profile
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #15 on: July 25, 2017, 09:30:51 »
Miks hopikojast?

Offline Arxs

  • Tavakasutaja
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #16 on: July 25, 2017, 10:01:58 »
Nüüdseks on probleemi tekitaja tuvastatud.

Gearboxi esimese hammaka väiksem osa on kulunud suht siledaks. Pilt

Lisaks sai kontrollitud kolbi ja tundub, et see tuleb ka nüüd välja vahetada. Pilt

Tänud kõigile abi ja nõuannete eest :)
Angle of engagement ja shimming on täiesti paigast ära. Enne teinud ei ole, siis soovitan mitte teha, paras ajudekepp, palju nikerdamist ja proovimist.

ASH

  • Guest
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #17 on: July 25, 2017, 10:39:30 »
Nüüdseks on probleemi tekitaja tuvastatud.

Gearboxi esimese hammaka väiksem osa on kulunud suht siledaks. Pilt

Lisaks sai kontrollitud kolbi ja tundub, et see tuleb ka nüüd välja vahetada. Pilt

Tänud kõigile abi ja nõuannete eest :)
Angle of engagement ja shimming on täiesti paigast ära. Enne teinud ei ole, siis soovitan mitte teha, paras ajudekepp, palju nikerdamist ja proovimist.

pigem mitte , siis oleks kolvi ots sodi , siin pigem jah võiks vaadata hopi koja üle , samas ei pruugi sealt enam viga leida , võibolla oli mingi ajutine probleem olnud kus kuul korralikult jamminud.
ja kindlasti ikka laske mingit s*tta moona ja korjake maast ka vahepeal

Offline S340

  • Tavakasutaja
  • Posts: 90
    • View Profile
    • - Pizzapoisid -
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #18 on: July 25, 2017, 12:57:27 »
Nüüdseks on probleemi tekitaja tuvastatud.

Gearboxi esimese hammaka väiksem osa on kulunud suht siledaks. Pilt

Lisaks sai kontrollitud kolbi ja tundub, et see tuleb ka nüüd välja vahetada. Pilt

Tänud kõigile abi ja nõuannete eest :)
Angle of engagement ja shimming on täiesti paigast ära. Enne teinud ei ole, siis soovitan mitte teha, paras ajudekepp, palju nikerdamist ja proovimist.

pigem mitte , siis oleks kolvi ots sodi , siin pigem jah võiks vaadata hopi koja üle , samas ei pruugi sealt enam viga leida , võibolla oli mingi ajutine probleem olnud kus kuul korralikult jamminud.
ja kindlasti ikka laske mingit s*tta moona ja korjake maast ka vahepeal

ASH - oskad kuidagi selgitada, et kuidas hopikojas kinni jäänud kuul suudab esimese hammaka alumised hambad ära lõhkuda? Lihtsal uudishimust, sest yhe kuuli leidsime kyll hopikojas jamminud.

Kuulide täpset tootjat hetkel ei oska kohe öelda (pole kodus), aga muidu 0,25g on hetkel kasutusel. Soovitusi, millise tootja kuulid oleksid parimad??

ASH

  • Guest
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #19 on: July 25, 2017, 13:08:16 »
kui silindris on hea kompressioon siis kolb jääb ju õhupadjale poolel teel seisma sest õhul pole kuhugi minna aga hammakad tulevad juba uue tsükliga peale , , see hakkab lõhkuma nii kolvi poolseid hambaid kuni kuhu iganes välja , ja kuna mootoril palju jõudu ja hea hammakas ja teised hammakad vast pehmed siis palun - tugevam lõhub nõrgema

Offline S340

  • Tavakasutaja
  • Posts: 90
    • View Profile
    • - Pizzapoisid -
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #20 on: July 25, 2017, 13:32:58 »
Tänud selgituse eest. Ei tahaks uskuda, et nii hea kompressioon sellel relval, aga võibolla.

Mis juhul veel kuul hopikojja kinni jääks:
- salvede kehv ette söötmine
- mustus hopikojas
- mustus kuulidel
- kehva kvaliteediga kuulid
- hopikoja kummiga miskit valesti

Mis suuruses shimmid on Eestis enam levinud? Relvad.ee's on müügil ainult 0.15mm ja 0.3mm.
« Last Edit: July 25, 2017, 13:38:05 by S340 »

ASH

  • Guest
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #21 on: July 25, 2017, 14:01:25 »
ühesõnaga nagu öeldud , tehke selgeks (seda pead ise tegema) mis jama seal hopi kojas on , manuaalne katse eksitus meetod , topid kuuli sisse ja surud vaikselt millegiga järgi , kas läheb kummi huulikust ilusti läbi , kas mahub torusse , kas läheb kummi suruosast läbi , kas veereb torust välja
nii lihtne ongi - sealt saadki aru millises osas viga on

Offline Scuall

  • Tavakasutaja
  • Posts: 1136
  • 471
    • View Profile
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #22 on: July 25, 2017, 14:03:10 »
0,15 ja 0,3 ongi enamlevinud.
Olen näinud ka 0,1 ja 0,2 aga saab eespoolnimetatutega
kah ilusti hakkama.
Sekundeerin kuuli kinnijäämist hopikotta, mida ASH seletas.
Olen isegi ühed hammakad pool kiilakaks lasknud, kunas surukumm,
oli mingil imeviisil põiki läinud.

Offline S340

  • Tavakasutaja
  • Posts: 90
    • View Profile
    • - Pizzapoisid -
Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
« Reply #23 on: August 15, 2017, 19:20:00 »
Nüüdseks on relv töökorras jälle.

Võiks öelda, et probleemi tekitajaks oli ikkagi hopikoda - see läks ka välja vahetamisele.
Vähemalt selline diagnoos pandi relvad.ee hoolduses.

Ise veel kahtlustan mid-cap salvesid, mis mul olemas - PMAG või miskit sellist.
Peale remondist kätte saamist proovisin mid-capiga. Peale mõnda lasku jättis juba lasu vahele ja siis lendas topelt kuul välja.
Kui proovisin high-cap salvega, siis sellist probleemi ei täheldanud.

Oskab keegi soovitada häid M4 mid-cap salvesid, 90-140BB mahtuvusega??