Author Topic: 2024-03-23 Battle for Raadi Airbase  (Read 436 times)

Offline rolfvector

  • Tavakasutaja
  • Posts: 19
    • View Profile
2024-03-23 Battle for Raadi Airbase
« on: March 17, 2024, 15:27:22 »
Teeme ühe dünaamilise ja ägeda mängu endisel Raadi sõjaväe lennuvälja varemetes.

Okupandid üritavad hõivata lennuvälja erinevaid punkte, et alal kontrolli saada, et dessantväed saaksid maabuda, koalitsiooni vägede ülesanne on vaenlane tagasi tõrjuda.

Kogunemispunkti kordinaadid:
58.400573,26.775270
https://maps.app.goo.gl/M2ExTRwA5YTvNHS97

Registreerumine:
https://facebook.com/events/s/battle-for-raadi-airbase/1482892305956288/
Või
https://forms.gle/shh2LbxXbJ3zcjTBA

Lisainfo: 5510304 või PM

Mängumaks 10 eur (tasumine kohapeal)

Ajakava:
Koguneme 10.00-10.30
Briifing 10.45
Mängu algus kell 11.15.
Päeva lõpetame ~17.00 paiku.

Kasutame ainult biolagunevaid BBsi.

Enne mängu tuleb anda allkiri, et oled teadlik reeglitest ja ohutusest.


Oluline info
1.1 - Mängualas viibides on kohustuslik alati kanda kaitseprille, sõltumata mängustaatusest või tegevusest alas.
1.1.1 - Rangelt soovituslik on kaitsta eelkõige ka suud (hambaid) laskude eest ning põlvesid ja küünarnukke põrutuste eest.

1.2 – Relva jõupiirangud.
Automaat kuni 1.6J-piiranguid pole
Kuulipilduja kuni 2.5J- 20 meetrit min distants(backup relv kohustuslik)
Poolautomaatsniper kuni 3J-25 meetrit min distants(backup relv kohustuslik)
Boltlukk sniper kuni 4J-30 meetrit.
Enne mängu cronome replicad kõik üle.

1.3 - Pimesi tulistamine on alati keelatud. Käe sirutamine ümber nurga, üle tõkke või läbi avause ning tule avamine, nägemata sihtmärki, on keelatud.

1.4 - Tulerežiim hoonetes peab olema üldjuhul seatud üksiklaskudele.

1.5 - Alkoholi või uimastite tarvitamine mängu jooksul on keelatud. Joobeseisundis mängualas viibimine on keelatud.

1.6 - Tuvastades ohutusnõuete rikkumist kaasmängijate hulgas oled sa kohustatud mängu peatama ning rikkumisele esmajärjekorras tähelepanu pöörama ja selle likvideerima.

1.7 - Eesti Vabariigi seaduste kohaselt on füüsilise või materiaalse kahju tekkimisel vastutajaks selle kahju tekitanud isik.
1.7.1 - Piisava kaitsevarustuse kandmise eest vastutab igaüks ise. Ebapäedeva kaitsevarustuse tõttu tekkinud vigastused on selle varustuse kasutaja süü.

1.8 - Mänguväline tegevus mängu alas seiskab mängu koheselt. See tähendab, et kui mängu läbiviimiseks märgistatud alas liigub kõrvalisi isikuid, tuleb mäng seisata koheselt, kõik relvad kaitseriivistada ning oodata, kuni korraldus olukorra lahendab.

1.9 - Mänguvälised tsoonid on eelnevalt kokkulepitud alad, kuhu kogunevad surnud ning kust valmisolekul mängualasse sisenetakse. mänguvälises tsoonis on igasugune relvast laskmine keelatud ning seal tohib kaitsevarustuseta viibida. Mängualast on keelatud tsooni poole tulistamine või sealt tulijate küttimine neid tsooni lähedal oodates.

2. Tabamused ja Surm
2.1 - Surres pead alustuseks pikali kukkuma (juhul kui see on ohutu) ning 3 minutit paigal püsima. Mängualast surnuna lahkudes tuleb hoida kätt või relva enda pea peal või kohal, märgistades sellega selgelt mitteosalemist mängusiseses tegevuses.
2.1.1 - "Surnud" mängijal on keelatud mängijatega suhelda või muul viisil infot vahetada. "Surnud" mängija liigub otse kogunemispaika ning jätkab tegevust vastavalt täpsustatud tegevuskavale.
2.1.2 - "Surnud" mängija liigub otse temale määratud baasi või kogunemispaika, segamata mängutegevust. Liikuda ei tohi läbi tulejoonte või mis tahes aktiivse tegevuspaiga, kõndides vajadusel esmalt aktiivsest alast eemale ning suundudes seejärel kogunemispaiga poole.
2.1.3 - "Surnud" mängija pihta ei tohi tulistada ning teda tuleb ignoreerida.
2.2 - Pihta saadud tabamusi loeb iga mängija enda eest ise. Korduvalt tabamusi ignoreerinud mängijatest tuleb korraldust teavitada.
2.2.1- Haavatu tuleb 3 - minuti jooksul haavasidemega siduda. Kui see ei õnnestu, siis tabamuse saanu sureb.
2.3.1 - Tabamus käes oleva relva pihta ei loe tabamusena selle kandja pihta.
2.3.2 - Põrkest või rikošetist sind tabanud kuule ei pea arvestama, juhul kui sa saad veendunud olla, et see otsetabamus ei olnud.

2.4 - Plahvatus või selle simulatsioon granaadi, miini sõi muu lõhkekeha näol tapab kõik plahvatusest kuni 5m raadiuses viibinud ning haavab mõlemat jalga 5 - 10m raadiuses viibinud mängijal. Juhul kui mängija ei ole distantsis kindel, loeb ta end vigastatuks.

3. Meditsiin
Sideme saab korraldajalt, kui on endal mingi ägedam õppesqutt vms võib ka kasutada.

4. Mängu eeskirjad
4.1 MÄNG STOPP!
Mängu seiskamine on vajalik, kui keegi saab päriselt viga, mängualasse on sisenenud kõrvalisi isikuid või mis tahes takistuse ilmnemisel on vajalik mängutegevus peatada. Mängu seiskamiseks hüüa kõva ja selge häälega "mäng stopp!" ning kuuldes kedagi mängu peatamas, pead hüüet sekundeerima. Raadioside olemasolul on kohustuslik teade edastada kõigisse kasutusel olevatesse kanalitesse.

4.2 Raadiokanalid on kummalegi poolele fikseeritud ning raadioluure on keelatud.

5. Pürotehnika
5.1 Miinid ja simuleeritavad laengud distantsilt õhkamiseks korraldaja poolt orgniseeritud (piiratud koguses)
5.2 Ametlikke airsoft granaate saab kasutada
« Last Edit: March 18, 2024, 17:46:43 by rolfvector »