5
« on: February 14, 2013, 11:21:26 »
Tere. Pole just M4 guru aga mõned mõtted on. Air nozzle. Oled viimasel ajal välja vahetanud? Kui jah, siis arvata, et uus on natuke pikem. Isegi kuni 0,2 - 0,5mm lisapikkust keerab käki kokku. Üks võimalus, kui selgub et siiski pikem, siis 1200-se lihvpaberiga hakata vaikselt maha võtma (aeganõudev ja mittesoovitav - ilmselt rikud düüsi suudmefaasi). Teine võimalus on hankida uus ja õige pikkusega nozzle. Järgmine samm, millest tegelikult peaks alustama - tasuks kindlaks teha, kas tappet-plate ja gb hammasratta nuki tööpind pole liialt kulunud. Visuaalselt ei pruugi aru saada aga kui sul gb avamine-sulgemine nii-kui-nii käpas, siis võiks proovida tööpinnale kanda õhukese kihi plasti (nt. jogurtitopsi kaanest lõigatuna). Loomulikult oleks see ajutine tehing ja ainult defekteerimise huvides. Kui misfeeding kaob, siis soetad uue
tappet'-i :). Ja viimane aga mitte vähetähtis asi, mille peale isegi raske tulla - põhjuseks võib olla ka tappet plate vedru väsimine. gb suurte pöörlemiskiiruste edasikandmisel võib juhtuda, et väsinud vedru ei suuda tappet-hooba enam nii kiiresti tagasi tõmmata kui vaja oleks :)
lemps