Sõltub, mis moel oma relva tahad lahti saada. Piltide peale vaadates ainsad needid mida näen on need mis kere kyljes on. Need hoiavad sul kere kyljes nt sihikualuse kinnituslaastu. Neid pole vaja näiteks gearboxi sh mootori kättesaamiseks vaja näppidagi. Pystolkäepide alt kruvist lahti, tule ymberseaduri keskel ymmargune osa on ka kruvi, keera näpitsatega lahti ja eemalda. Hopi kambri peal relva lukukoja kaane all peaks olemabkyll 2 pisikest kruvi mis hoiavad hopi kambrit paigal, eemalda need ja gearbox tulebki kerest välja. Pildi pealt tundub sul olevat dboys aks74u, pane googleisse otsinguks dboys aks74u disassembly ja peaks hakkama saama kyll kui kere tahad aatomiteks v6tta, siis tekib kysimus, miks? Kust tead et mootor läbi on? Ak del on enamikel kaitse, mis võib hoopis läbi olla, gearboxis päästikuklemmid jne. Enne kui uue mootori ostad, veendu et vana ikka katki on. Ja kui gearboxi kerest välja saad Lja lahti tahad seda võtta, oled kindel et selle pärast ka kokku oskad panna, see on palju keerulisem kui gearboxi lihtsalt kere seest välja saamine. Gearboxides on kokku panemise hetkel kõik pmt pinge all, seega kokku panemine on natuke vajab rohkem püsimist. Ja seal palju pisikesi jubinaid, mis vaja k6ik õigesse kohta tagasi panna. Googles vaata nt v3 gearbox disassembly.