Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - vass

Pages: 1 [2]
16
Granaatide ja suitsude kasutamine- selgub kohapeal. Soovitame kaasa võtta, aga kas neid kasutatakse või mitte, selgub läbirääkimiste tulemusel. Mis puudutab granaatide toimet, siis- tapperaadius 5m või ruum, shrapnellidega (nn hernegranaadid) granaadid keelatud.
Kas mingi piirang granaatide võimsusele on? Ei tahaks olla ruumis, kuhu näiteks sinine lõhkepakett visatakse.

See on hea point, aga kuna endal puudub hetkel ülevaade eesti softimaastikul olevatest "lõhkekehadest", siis ootan ettepanekuid selle kohta, kuidas ja milline piir seada?

AndrusK- punane rätt on kohustuslik, tagavaravariandina võtame ise ka neid rätte ühes ning jaotame OT käigus rahvale laiali.

17
Esiteks, suuremat sorti legendi ja informatsiooni jagamine on esialgu tahaplaanile jäänud seetõttu, et seoses Kaitseliidu kohaolekuga ei olnud päris selge veel, milline ala ja kui suures ulatuses meil kasutada on. Ja kuigi ala sai broneeritud juba pool aastat tagasi (kui mitte rohkem), saime seegi kord üllatusena teada, et Nursis lastakse lasketiirudes ka päris relvi. On asju, mis ei muutu softis eriti, on asju mis muutuvad. Niisiis arvasin, et kellaajast/asukohast/kuupäevast esialgu piisab, me saame tegeleda jooksvate asjadega veidi vabamalt. Pealegi, ei ole ka soft ju muutunud aastaga?

Eelmise aasta üritus osutus suuremaks kui oskasime oodata ning seetõttu püüdsime võimalikult palju hilinejaile vastu tulla, et keegi ei tunneks end väljajäetuna, sel aastal oleme loodetavasti veidi pädevamad ning oleme planeerinud ka hilinejate jooksvalt mängu kaasamise paremini.

Niisiis...



1. Asukoht/Aeg/Ajakava

Nursi polügon, 03. mai 2014

http://LinkOnMap.com/2.html?ll=57.81743177694649,26.854985923767117

0900 - Registreerimine ning meeskondadesse paigutamine
0930 - Ohutustehnika, Briifing, pärast mida siirduvad meeskonnad oma lähtepunktidesse
1100 - Mängu algus

Kella 1800ks peaks mäng läbi olema.

Me püüame mängu algusega mitte venitada, kuid kuna mängu ülesehitus nõuab meeskondadelt üpriski mahukat planeerimist, siis ma loodan, et väikene viivitus (kui seda juhtub), ei häiri inimesi. Eriti juhul kui tegemist pole korraldusliku viivitusega, vaid aega antakse vajadusel veidi lisaks meeskonnale, kes seda oma ettevalmistusteks vajavad.



2. Taustainfo

Mingisugust lugu siin taga ei ole. Keskendume sel korral puhtalt olulisele. Viskan siia üles ka mängu ülesehituse. Detailid võivad muutuda ning lõplik info tuleb briifinguga, küll aga saate siit juba teada, millega tegemist (ning agaramad alfasoftijad võivad hakata juba peas plaane keerutama)





3. Pooled

Mängus on kaks poolt, meeskond "Kollased" ja meeskond "Sinised", väljakul vastavalt ka märgistused (antakse korraldajalt)



4. Üldised reeglid


Jalgratast leiutama ei hakka, copypaste eelmisest 1. mai mängust.

Automaat kuni 120m/s piiranguteta.


Kuulipilduja või poolautomaat snaiper kuni 150m/s, piirang ca 15m minimum distants ja backup relv kohustuslik.


Üksiklasuline poltlukk snaiperrelv 150-175 m/s, piirang ca 20-25m minimum distants ja backup relv kohustuslik.


Lubatud on +-5m/s kõikumine. Kõik kiiruse mõõtmised toimuvad 0.2g kuuliga.


Majades kehtib üksiklasu piirang kõigile relvadele! Kõigile relvadele, sõltumata väljalaskekiirusest.


Granaatide ja suitsude kasutamine- selgub kohapeal. Soovitame kaasa võtta, aga kas neid kasutatakse või mitte, selgub läbirääkimiste tulemusel. Mis puudutab granaatide toimet, siis- tapperaadius 5m või ruum, shrapnellidega (nn hernegranaadid) granaadid keelatud.


Pihtasaamisel tuleb karjuda kõva häälega "Pihtas!" või "Surnud!" ning anda märku tõstes üles käe või relva toruga taeva poole. Lisaks on soovituslik kasutada punast või ereda värvilist kollast rätti, millega fikseerida surnud mängijad. Kui ei ole teistmoodi sätestatud, siis loevad kõik tabamused olenemata piirkonnast, k.a. varustuse pihta. Rikošett ei loe.


18
Esiteks tänan kohaletulnuid ning vabandan mõningate bläkkide eest. Konstruktiivne kriitika mis siia foorumisse vaid mõningate postituste jooksul kogunenud on, on hindamatu ja seda mitte puhtviisakusest. Ma usun, et õppeprotsess on kahepoolne, niisiis viskan paar tera ka omalt poolt.

1. Balansi leidmine dirigeeritud mängu ja isemängiva mängu vahel on raske. Idee poolest ei tahaks ise korraldada ega osaleda mängul, kus ülesanne tuleb skriptist. Kuid reeglite, ülesannete ning nende "serveerimise" võimalikult effektiivseks tegemine on nii suure mängijaskonnaga ürituste puhul siin (Valgas) kindlasti üks kohti mida on vaja ning on keeruline arendada.

2. Informatsiooni jagamine kuni viimase meheni välja, 1-2 inimest per terve mängijaskond ei toimi.

3. Tuleb külastada rohkem väliseid suuremaid mänge.

Igatahes, vaielda ei ole siit suurt midagi, niisiis kommenteerin põgusalt seda mis vastust vajaks.


1) Ala oli väga väga hea. Arvestades, et hooned ei olnud just vapustavad, siis maastik oli üle prahi kõva. Maastiku poolest ilmselt parim ala, kus ma Eestis mänginud olen. Palju andis juurde ala hetke seisukord - palgivirnad, liivahunnikud jms.

Ala hoonestik kaob 1-1.5 aasta jooksul, ei oska veel täpselt öelda miks.
Quote
2) Mängu korraldus andis esialgu tugevalt soovida. Kogu punt, k.a. 3 autotäit Tallinnast oli 10:45 varustusega ja laetud relvadega valmis alustama, mis on üpriski hämmastav, sest korraldaja oli öelnud, et mäng algab 11:00. Korraldaja alustas mängu briifinguga pärast tungivat meeldetuletust alles 11:25 paiku. Pärast seda liikusime lõunasse oma surnualale (mis oli mõttetu jalutamine, miks ei võinud meie osapool kohe koguneda sinna koos autodega?) kus passisime veel lisaks pool tundi tühja. Alustada saime pärast 12:00-i. Esimene lahing oli ca 12:30 paiku. Korraldajatel on siinkohal küll kõvasti mõtteainet. Tuleb koostada paberi peale briifing põhipunktidega. Ära tuleb rääkida osapooled, reeglid, suremisalad, meedikute süsteem, osapoole eristamine, sidepidamine, erireeglid, kella-ajad või mängu kulg, tuleb jagada korraldaja kontakti jne. Palju oli tegemata jäetud. Ning mis põhiline - enda püstitatud ajakavas tuleb püsida!!!

Loetud, talletatud.

Poolte koosseisu määramine oligi planeeritud kohapealseks tegevuseks. Aeg mil enamus osalejaist end ka foorumis reaalselt registreerib, on möödas.

Paganarh
Quote
- Turvalisuse eiramine kogunemiskohas. Lärtsutati relvi, prille peas ei olnud. Ei jõudnud kõigiga mögisema hakatagi, paistis ikka väga levinud suhtumine olema. Harjunud vist natuke jälle meie teiskeelsete mängudega, kus prillide puudumine võib viia suisa mängukeeluni. Heameelega näeks sellist taset ka "eestikeelsetel" mängudel.

Noted. Üritusel oli kohal palju rahvast kel softiga kogemus minimaalne, OT läbiviimine on ilmselt miski mis 20+ mängude puhul muutub kohustuslikuks.
Quote
- Briifi puudumine termikate osas. Kuna ei teadnud, et neile mingi erireegel tekib, ei osanud seda briifil küsida kah. Esimesse termikasse valasin pool hicappi sisse, ning ei saanud aru miks ta ei kuku, kuni sain tema käest valangu näkku. thnx : )

Segadus sellega oli tahtlikult tekitatud. Ideeks oli kasutada seda vana head "hurraa, seal on vaid üks" suhtumist mängijate endi vastu, et nad siis tagasi ülesande juurde juhtida.

Nende teine "roll" oli mängu tempo dikteerimine.

Mis puudutab nende "restardi"-faasi aega, siis tuletaksin meelde, et softis on 3 minutit väga suhtelise pikkusega.

Quote
- Esimese ülesande surnuaed liig kaugel. Kuna mingil põhjusel oli väga vähestel mängijatel raadioside, siis muutus kogu kontakti olemus pärast esimesi plastikuvahetusi triivimiseks surnuaia ja sihtmärgi vahel. Positiivsest küljest jällegi sai raudpolt pekki vähemaks freesitud!

Ülalmainitud nõuanne selle punkti pealt leiab kasutust järgmistes mängudes.

19
Üritused / Re: 1. Mai, Valgas Metsnikul, "Terminaator"
« on: April 28, 2013, 18:18:14 »
Oluline uuendus.

Metsniku lasketiirus on 1. mai Piirivalve ja Politsei laskmised, mille tõttu kaotame pikkupidi umbes poole alast (kuigi täpsem turva-ala on veel täpsustamisel). Süüdistada tasub bürokraatiat.

Kuigi me märgistame ohuala ära nii hästi kui võimalik, ning levitame kohapeal nii infi kui instruktsioone, tasub teada, et sellel mängul viibimine on seotud riskiga.

20
Üritused / Re: 1. Mai, Valgas Metsnikul, "Terminaator"
« on: April 03, 2013, 18:30:21 »
Loodan, et teil on plaan olemas põhjapoolt pärit mängijate tarvis, kes ei pruugi selleks kella-ajaks jõuda kohale. Tallinnast reaalne on liikuma saada 8 paiku hommikul. Sinna läheb pea 3h sõitu + 1h varustuse valmis panekut. Kindlasti on isikuid, kes on võimelised ka kuuest hommikul välja liikuma, kuid reaalsus on näidanud, et pigem seda ei juhtu.

Lisaks - pilte ei ole näha.

Kui juhtub, et tekivad hilinejad, siis saab nad meeskondadesse jooksvalt lisada küll.

Pildid üleval.

21
Üritused / 2013-xx-xx 1. Mai, Valgas Metsnikul, "Terminaator"
« on: April 01, 2013, 11:45:47 »

Metsniku lasketiirus on 1. mai Piirivalve ja Poliimei laskmised, mille tõttu kaotame pikkupidi umbes poole alast (kuigi täpsem turva-ala on veel täpsustamisel). Süüdistada tasub bürokraatiat.

Kuigi me märgistame ohuala ära nii hästi kui võimalik, ning levitame kohapeal nii infi kui instruktsioone, tasub teada, et sellel mängul viibimine on seotud riskiga.


Aeg/Koht

Muutunud on ka sissesõidutee asukoht, see on veidi maad Viljandi suunas nüüd, kuid tee märgistatakse ära.

1. Mai, 2013, kogunemine kell 09:00, mäng algab kell 11:00.

Valgamaa, Metsniku lasketiir, Valga- Viljandi maantee 7. kilomeeter. Sissesõit märgistatakse.





Mängumaksu ei ole.

Aeg- ajalt soovitame hoida pilku peal Valga Underground'i Facebook'i lehel.

https://www.facebook.com/pages/Valga-Underground-Airsoft-VU/179647862052859

Taustainfo


"Terminaator"


On aasta 2013, Skyneti algatatud genotsiidist ja tuumasõjast on möödas viis aastat. Võitlus küborgite vastu on inimkonna viinud väljasuremise äärele. Varustuse vähesus, toidunappus ning vastupanuliikumise peaaegu olematu mõju ebaolulistel perifeeriaaladel hajutasid meile tuttava ning turvalise ühiskonnakorralduse laiali.

Skynet jahib maavaraderikkaid alasid ning suuremaid kogukondi- see aitas väikestel rahvustel hoiduda täielikust hävingust, kuid piiratud kommunikatsioon ning hirm pärssis ka igasuguse efektiivse ning organiseeritud vastupanu tekkimist.


Pärast suuremate linnade hävitamist jäi ka Eesti laastavast inimjahist puutumata, kuigi ajutiselt. Suurema osa elanikkonnast hävitatud, pööras Skynet oma tähelepanu ning rusika- humanoidsed küborgid, terminaatorid- tagasi Lääne-Euroopasse.  Kuni praeguseni.


Pärast viljakamate alade tühjendamist on küborgitel pilk järjekordselt vaiksetel aladel, kus siiani on peitmine olnud võitlusest parem valik. Haruldased muldmetallid, põlevkivist saadud kütus ning ligi sada tuhat potensiaalset orja on piisav põhjus, et siia oma kand lõplikult kinnitada.


Pooled



Mängus on kaks poolt, "Vastupanuliikumine" ning "Skynet'i operaatorid", viimased toetavad alas tegutsevaid terminaatoreid.
Mängus osalejad jaotatakse kohapeal poolte vahel ära, kuid gruppe ning sõpru üksteisest ei eraldata.


Üldised reeglid


Lihtsuse huvides järgiks tavalisi eesti mängudel kasutatavaid reegleid, mõningate muudatustega (reeglid võetud airsoftfoorum.ee lehelt)


Automaat kuni 120m/s piiranguteta.


Kuulipilduja või poolautomaat snaiper kuni 150m/s, piirang ca 15m minimum distants ja backup relv kohustuslik.


Üksiklasuline poltlukk snaiperrelv 150-175 m/s, piirang ca 20-25m minimum distants ja backup relv kohustuslik.


Lubatud on +-5m/s kõikumine. Kõik kiiruse mõõtmised toimuvad 0.2g kuuliga.


Majades kehtib üksiklasu piirang kõigile relvadele, mille väljalaskekiirus on üle 120 m/s.


Suits-granaat lubatud, kui järgitakse tuleohtu.


Granaatide kasutamine on hetkel veel lahtine, kui varasemalt ei selgu, siis otsustatakse kohapeal.



Pihtasaamisel tuleb karjuda kõva häälega "Pihtas!" või "Surnud!" ning anda märku tõstes üles käe või relva toruga taeva poole. Lisaks on soovituslik kasutada punast või ereda värvilist kollast rätti, millega fikseerida surnud mängijad. Kui ei ole teistmoodi sätestatud, siis loevad kõik tabamused olenemata piirkonnast, k.a. varustuse pihta. Rikošett ei loe.

Pages: 1 [2]