Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - kkarll94

Pages: 1 2 [3] 4 5
31
Arhiiv / Re: M: AEG MP5
« on: April 26, 2017, 14:12:07 »
Kirjutan postkasti

32
Üritused / Re: 2017-04-29 Kahala
« on: April 26, 2017, 14:09:50 »
Seal mingid vanad hooned?

33
Üritused / Re: 2017-04-29 Kahala
« on: April 25, 2017, 22:26:17 »
Olen tulemas!

36
Üritused / Re: 2017-04-29 Kahala
« on: April 20, 2017, 21:43:08 »
No kui keelatud pole siis proovin kohal olla

37
Üritused / Re: 2017-04-29 Kahala
« on: April 20, 2017, 18:44:33 »
Mul ainult hi cap salved? Ei saanud sellest lausest hästi aru..

38
Müük / Re: M: Mõned huvitavad relvad ja RIS kinnitusega kaamera
« on: April 18, 2017, 21:05:39 »
Kaamera kvaliteet?

39
Üritused / Re: 2017-04-15 Talihooaja lõpetamine Järve metsas
« on: April 05, 2017, 23:19:37 »
Tahaks ka tulla, aga see selgub :)

40
Muud teemad / Re: Viru malev VS Airsofterid.
« on: March 21, 2017, 09:32:07 »
Jälgin.

41
Tehniline pool / Tremor M4 blow back kit
« on: February 21, 2017, 17:09:04 »
Heips,

Jäi silma siuke asi nagu mainitud sai

Kes mida arvab võibolla kellegil kogemust?
Teema tehtud lihtsalt arutelu jaoks.

42
Tehniline pool / Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« on: February 14, 2017, 22:04:49 »
See oligi peale uut vedru. Alguses oli sinna 100ms kanti ,aga peale uut vedru mis oli 110m ja hopi kambrit lasi 124ms.
Mis hop upi kasutasid?

43
Tehniline pool / Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« on: February 14, 2017, 21:04:32 »
Endal oli selline huvitav juhus ,et sai sisse pandud 110m vedru. Kuid viimane kord kiirust mõõtes lasi relv 124ms.
Ja peale vedru paigaldamist?

44
Tehniline pool / Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« on: February 14, 2017, 13:58:36 »
Hei,

soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.

Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.
Nagu jutust aru saan siis söötetoru on hopi kamber? Eemaldan salve ja lisan sealt kuule nii palju kui mahub. Soovitad m110 vedru, seega tekib mul küsimus kas orginaalis on lahjem vedru? Kas see tihendus teip seal narmendama ei jää? Ja kui nozzle ei ole õhutihe siis kuidas ma seda õhutihedaks saan..

Hei, tihendusteibi üleliigne osa tuleb eemaldada. Mähid teda ümber silindripea nii, et üleliigne osa jääb väljapoole, siis paned silindripea silindrisse ja eemaldad mis näha on. Kui liigne teip silindrisse jätta, siis on ta varsti sealt tükkidena väljas ning võib kuuli torusse või hop'i kinni kiiluda.

Söötetoru on jah hopi kambri küljes. Kui nozzle vahelt lekib, siis tavaliselt on see hopikummi teema, tuleb ära vahetada või kuidagi paremini asetada.

Mis puutub sellesse, et mis vedru su relvas on, siis... testi! Võib vabalt m100 olla või ka m90 isegi. Niikuinii peaks enne tuunima hakkamist mõõdistama hetkeolukorra. Mõõdad laskekiiruse ja hindad relva laskekaugust ja täpsust ja pärast mingit tuuningut siis mõõdad ja hindad uuesti, et kas läks paremaks või hoopis kehvemaks.

Kui sul krono ei ole, siis suuri probleeme kompressiooniga aitab see ka kindlaks teha: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/BulletDetail?bulletID=34
Proovin järgi, uurin äkki keegi ladnab krono et täpselt teada saada :)
Aitäh valgustava info eest :)

45
Tehniline pool / Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« on: February 14, 2017, 13:17:48 »
Hei,

soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.

Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.
Nagu jutust aru saan siis söötetoru on hopi kamber? Eemaldan salve ja lisan sealt kuule nii palju kui mahub. Soovitad m110 vedru, seega tekib mul küsimus kas orginaalis on lahjem vedru? Kas see tihendus teip seal narmendama ei jää? Ja kui nozzle ei ole õhutihe siis kuidas ma seda õhutihedaks saan..

Pages: 1 2 [3] 4 5