AirsoftFoorum.ee
Tavafoorum => Projektid => Topic started by: Bjorn on December 06, 2017, 17:43:14
-
Kuna viimasel ajal on mitu pöördumist ja projekti ette tulnud, siis panen siia kirja millega tegelen ning millega võib minu poole pöörduda.
Asjad mis pakuvad pinget, milles oman kogemusi ja olen huvitatud ehitama: AEG ümberehitused HPA süsteemide peale ning erinevad snaiperrelvade ehitused (vedru või õhu peale).
Asjad millega ei ole mõtet pöörduda: tavalised remondi ja hooldustööd.
Baasrelv ning jupid võivad olla tellija poolt, kuid võin ka ise siit-sealt osta ning vajadusel arve esitada kui ettevõttele vaja.
Vajadusel kontakt PS või 53 98 21 kaheksa viis
-
Mõned pildid viimati tehtud ehitustest.
Krytac SPR (gen2)
Polarstar F2
Wolverine Storm HP regu
PDI 6.05 toru ja flathop
Maxx Model kamber
Vortex Viper 1-4x24 optika
Lonex M4 (kandilise kerega uus versioon)
Polarstar F2
Wolverine Storm regu
Madbull 6.03 toru
Lonex stock kamber
Vortex Crossfire II 1-4x24 optika
Polarstari F2 laseb ca 80PSI juures 120m/s ning ca 120PSI juures 150m/s. Iga relv on kergelt erinev. Üldiselt tahavad kõik relvad saada gearboxi paika sättimist seadekruvidega (vt pilte). Ilma selleta head tulemust ei saa.
-
Valmis relvade pildid.
Krytax SPR
Lonex M4
Minu enda kasutuses olev SPR esiosaga FE V2Gen3 ehitus. Kere detailid on lego, PDI toru, Lonex stock kamber, Redline Airstock.
-
Bjorn on ehitanud mulle hetkel 2snaiprit.Üks oli umbes 3a tagasi.Jäin väga rahule lõpptulemusega ja kogu protsessiga.Töö oli kiire ja korralik.Nüüdseks siis ehitas ka valmis Krytac SPR.Ja jällegi 5+.Ning hetkel tellimuses veel yks relv.(wolverine bolt vsr).Kui keegi tahab head ja korralikku relva siis soovitan kindlasti Bjorni!
-
VSR ehitatud Wolverine Bolt HPA sisu peale.
Kasutab Wolverine Bolt HPA conversion kitti koos Wolverine Storm HP reguga.
PDI tapered outer barrel (paksu seinaga)
ML Crazy Jet 430mm toru
ML Autobot 60* kumm
ML Concave surukumm
Action Army hopup kamber
PDI silinder
Lisaks tehtud hunnikuga pisikesi lisamodifikatsioone. Süsteem on võimeline 4J välja laskma raske kuuliga ning HP reguga, st. ca 180PSI juures.
Piltidel olev optika ei ole see mis relva peale jääb. Õige optika alles tuleb koos oma nüanssidega.
Mõned mõtted seoses Wolverine Bolt installiga juhuks kui keegi veel plaanib teha (hetkel ei tea et Eestis rohkem neid oleks).
1) Tasub võtta koos silindriga versioon, sest mul läks 4 silindrit enne kui sobiva leidsin, mis ressiiveri ja sisuga kokku sobiks normaalselt.
2) Seda saab tellida kahe erineva silindripeaga. Vastavalt JG või Marui standardiga. Isegi õige versiooni puhul on keere õige, kuid mõõt väga suure lõtkuga. Kui ajapikku kerib silindripea ennast lahti, siis on vaja keermeliimi kasutada.
3) Süsteem on lekkealdis - pidin kaks korda otsima leket ja parendama, et heaks saada. Üldiselt selles hinnaklassis toote kohta võiks parem olla kvaliteedikontroll ning disain.
4) Ressiiveri valik ei ole samuti lihtne - kasutada on kõige lihtsam sellist ressiiverit, millel altpoolt vaadates keskel ei ole suurt auku (päästiku mehhanismist eespool veidike), vaid auk on täidetud õhukese metalliga.
5) Olenevalt silindrist peab vb lihvima Bolti nailonist äärerõngast madalamaks.
6) Kõike eelnevat arvesse võttes on tegemist ikkagi väga kõva süsteemiga. Imestan, et konkurendid ei ole sama asja teinud (Mancraft ei lähe arvesse, sest on pneumo-mehhaaniline mitte pneumo-elektriline nagu Wolverine Bolt). Mancraftile olen ka ehitanud VSR-i ning hetkel ütlen, Wolverine Bolt on lõpp-tulemuse poolest peajagu üle. Tegemist on ülivaikse süsteemiga (kui kasutada koos õige summutiga). Võimalik lasta 4J tugevusega rasket kuuli sedasi, et MED distantsil ei ole mitte midagi kuulda praktiliselt. Vinnastus käib vajadusel ühe väikese sõrmega. Vinnastuse teekond on täpselt nii pikk kui vaja nozzle hopi kambrist välja saada uue kuuli söötmiseks (ütleme 4-5cm). Laskmisel ei toimu mingit vibratsiooni ega nihkumist. Kuul on hästi jälgitav kogu oma lennutrajektoori ulatuses kui valget rasket kuuli kasutada (hetkel 0.45g saadaval erinevatelt tootjatelt). See versioon sai tehtud välise vooliku peale koos väikese 13CC balloniga vöö peal, kuid VSR puhul võimalik kabasse osta CO2 adapter ning regu. Väidetavalt Wolverine enda toodangut kasutades (CO2 expansion chamber ) võimalik lasta sama stabiilset tulemust nagu HPA pealt. Olenevalt survest saab ca 40-80 lasku ühe Co2 kapsli pealt ja kõik mahub kaba sisse. Lipo käib tavaliselt kabasse ning ei imeta tühjaks kui relv seisab. Ainult lasu tegemise hetkel kasutab voolu. St. reaalselt peab paar korda aastas laadima ilmselt.
Teises teemas oli, aga kopeerin siia ka tulemused:
0.2g 160PSI 152m/s Crazy Jet 430mm + Autobot 60*
0.43g 160PSI 120m/s Crazy Jet 430mm + Autobot 60*
0,45g 160PSI 117-118m/s Crazy Jet 430mm + Autobot 60*
0.50g 160PSI 115m/s Crazy Jet 430mm + Autobot 60*
Üldiselt on stabiilsus VÄGA hea. Tüüpiline kõikumine oli 0.2m/s siia sinna järjestiku lastes. Suuremad kõikumised 10 lasu piires olid +- 0.5m/s. Lastes süsteemil seista pikalt ning seejärel lasku sooritades oli kiirus max 1m/s erinevusega. Suurim oht on külm ilm. Kuna temperatuur mõjutab nii hopi kummi käitumist kui määret ja regulaatorite tööd, siis ei oska veel ennustada kuidagi kogu süsteem toimib nt. paari miinuskraadi juures mängides.
Kokkuvõttes tulemus väga hea ning ennustan, et sellise sisuga relvi tuleb lähiajal juurde. Õigemini tean, sest ihun hammast isegi ühe sellise projektika peale. Arvan, et aina uute raskete kuulidega hakkame mängudel nägema heades tingimustes maagilise 100m peale lastud tulemusi, mis on ka kontrollitavad ja reaalsed (ei väida, et siiamaani neid tehtud ei ole, aga siiski enamus on arvamised, mitte ära mõõdetud lasud).
-
Specna Arms baasrelv + F2 + Redline Airstock
Sisu:
F2
Lonex rotary kamber
Maple Leaf CJ 410mm toru
Maple Leaf Hotshot 60 kumm
Vastav flat hop surukumm
Redline Airstock Gen2
13ci balloon
Põhilised probleemid mida sellise ehituse juures pead lahendama:
Redline Airstock ei mahu Specna kerele peale. Ca 1mm liiga suur kaba kinnitus. Lühemaks peab ka lõikama. Polarstar ja Redline teevad üldiselt VFC standardi järgi asju. Seega võimalikult murevaba install peaks VFC M seeriale olema.
Gearbox tuleb hopi suhtes kahest suunast paika panna seadekruvidega
F2 gearboxi sees seadekruviga paika panna
Gearboxi sisse asetamine sedasi, et voolik läheks Airstocki regu sisse on paras huumor, umbes kuuendal korral õnnestub.
Stock FCU kaabel on liiga pikk ja vaja kuidagi boxi sisse ära peita
Pilte kah.
Stock Specna sisu aastal 2018
(https://i.imgur.com/Osh9wfN.jpg)
Valmis relv:
(https://i.imgur.com/IjifLQq.jpg)
(https://i.imgur.com/BVGY1OB.jpg)
Võrdlus Gen1 ja Gen2 airstocki vahel:
(https://i.imgur.com/UVr9kd4.jpg)
FCU ja aku läheb käepidemesse:
(https://i.imgur.com/08lcS1K.jpg)
(https://i.imgur.com/FfivMbA.jpg)
-
Veel üks HPA ehitus.
VSR platvormile M40A3 kabaga ehitatud HPA sisuga snaiperrelv. Võimalik kasutada kabas Co2 kapslit või voolikuga HPA ballooni.
Lühidalt:
VSR alusplatvorm
ModelWorks M40A3 kaba
PDI Lightweight outer barrel
G-spec summuti
Wolverine Bolt
Wraith Co2 adapter kabas
Regu ja balloon vastavalt vajadusele
Paar erinevad hopi-toru kombot. Hetkel sees PDI 6.01 430mm sisemine toru, ML Autobot kumm ja Action Army hopi kamber.
Laseb kuni 4J olenevalt regust ja sisendsurvest.
-
Väga uhke!
Mida tähendab HPA?
-
Väga uhke!
Mida tähendab HPA?
High pressure air, ehk siis suruõhu pealt töötavad relvad.
-
Väga uhke!
Mida tähendab HPA?
High pressure air, ehk siis suruõhu pealt töötavad relvad.
Missugused head ja halvad küljed sellel on? Kas see on parem kui elektri või co2 pealt töötavad?
-
Kõik on hea :D
Aga halb on hind.
-
Enam eriti palju projektidega ei tegele, kuid üks huvitav asi on küll valmimas.
Krytac LMG Enhanced
Polarstar F2
Polarstar regu
Hop ja toru veel otsustamisel vastavalt lasketulemustele. Ilmselt MAXX model kamber + madbull toru + ML Macaron pehme kumm.
Pildistamise ajaks peale pandud Holosun Micro Red Dot. Väike kula väikese sihikuga.
Siimaani installi käigus tekkinud eripärad: gearbox tahab saada esiotsa allapoole, et oleks hopup-nozzle joon paigas. Tänu lühikesele torule ei ole kindel veel, et 2.5J saab kätte. 130PSI juures stock toruga jookseb 2J 0.3g kuuliga.
-
Kas müüd ka?
-
See nagu enamik teisi siin teemas on ehitatud tuttavatele tellimuste alusel. Sisuliselt karbis välja tutikas relv + uus sisu, tuuningjupid, modifikatsioonid. Vastasin PS-s täpsemalt su esitatud küsimustele.
LMG lõpptulemuseks jäi 2,3J 0.3G kuuliga hopup ideaaltrajektooril. MAXX kamber, Madbull 363mm toru, G&G roheline kumm (peaks külma ilmaga väärt kaup olema).
Teoorias võiks veel proovida mingit stiilis PDI 6.01 toru, et veidi veel pigistada kiirust välja, kuid 363mm pikkuse juures on omad piirangud ja üle 100 eurist toru niisama katse-eksituse meetodil ei saa soovitada. Sellest pikemat toru ei ole mõistlik kasutada, sest tegemist on sisuliselt kõige väiksema kuulipildujaga mis olemas. Stock toru on 280-300mm olenevalt andmetest. 363mm on seega parasjagu väljas, et lühikese 10cm summutiga ära katta ja säilitada summutusfunktsioon. Paras käpik mida autos jalgevahel hoida sõites ühesõnaga. Eesmärgipärane ehitus teades tiimi võimalusi kuhu kasutusse läheb.
Kusjuures MicroDot sobib sinna peale nagu valatult. Kõrgemat sihikut samuti ei tahaks soovitada.