Update:
Räägin natuke lähemalt mängust:
Mängu punktiarvestus käib läbi spawni kogutud kommide.. Komme saadakse erinevatelt ülesannetelt. Mängu lõpus loetakse mõlema meeskonna punktid (kommid) kokku.
Sarnaselt eelmistele "terminaatori" mängudele on Deemonitel mängus tasakaalustav ja stooriga seotud roll, kuid see kord pole nende põhirelv AEG, vaid melee - ning neil on võime ka varitseda/luurata/jooksta. AEG on neil ka kaasas, et eriti tüütud tegelased koheselt ära karistada - sest et ega deemonit pole mõtet tegelt lasta - tema eest on mõtekam ära joosta, ta on ju surematu ja lisaks veel suhteliselt närvihaige tüüp...
Lisaks on mängijatel ka võimalus Deemoni kinnipüüdmisel (Käsi õlale pannes ja seal hoides) - Deemon oma spawni transportida ja talle seal kommi pakkudes talle 5'ks minutiks iseseisev (ei pea talt õlast kinni hoidma) missioon anda, mis ei ole otseselt muude mängus esinevate ülesannetega ("OP-...) seotud. Kuid pea silmas, et kõik kommid mis te deemonitele peaksite söötma - on teie tiimi kogu punktisummast jälle ports vähem punkte - Nii et kasutage seda võimet targalt!..
*PS: Erinevalt terminaatoritest, ei saa deemoniga koos ründele minna moel, kus sul on käsi tema õlal ja siis deemon sinu ees surematu kilbina laseb vastaseid.* Oletame et kõnnid Deemoniga käsi õlal oma spawni poole talle kommi pakkuma ja satud vastasega kohakuti - siis deemon sellest võitlusest osa ei võta - pead vastasega ise hakkama saama kas siis ise kiirelt ühe käega vastase maha lastes või eskordite deemonit mitme tiimikaaslasega (ning pole ka erilist mõtet Deemonit kilbina kasutada - teeb sulle kõik tagasi kui ta närvi ajad).
Esimene missioon: Tiimidele antakse oma kaptenite poolt ülesandeks mängualalt üles leida oma tiimi värvidega tähistatud kast.
Kast on lukustatud tabakoodiga - kuid vihjeks taba neljakohaline numbri kood lahendada on kastidele peale lisatud oranzil taustal sümbolid.
Neid samu sümboleid leiab maja paigutatult samuti oranzidelt paberilehtedelt. Maja peale paigutatud sümbolite paberid käivad lahti (neile on ka peale kirjutatud "ava" ) - avad selle paberi ja leiad sealt numbri. Sel moel tiimiga maja läbi kammides ja erinevate sümbolite numbriväärtusi leides, peate mõistatama oma tiimi kasti lukustava numbrikoodi.
Lisaks saavad ka mõlemad meeskonnad mängu alguseks ülesandeks oma tiimi VIPi kaitsta. (Seondub hiljemas mängus saadud ülesandega)
Kui kast lukust avatud ja kogu selle kasti sisu spawni viidud, leiate kasti sisust ka neli ümbriku, millel erinevad ülesanded:
Op Maiasmokk
Op Kill The Bastard
Op Põrgualtar
Op Päästke hinged
Op Maiasmokk - Maiasmoka ülesanne on infiltreeruda , ning vastasmeeskonna spawnis asuvast kommiämbrist pakk komme varastada.
Et Maiasmokaks saada pead majja peidetud asukohast leidma salasõna. Salasõna on teie tiimi värvi A4 paberil mille kõik 7 tükki on teatud korrusele peidetud. Salasõna on kahes eksemplaris kahel eri korrusel. Kõik leitud oma tiimi värvi paberitükid tuleb viia spawni, et seal saaks lahendada salasõna, ilma et mõni tükk kaotsi läheks.
*PS mängul üldiselt kõik ülesannetega seotud asjad, dokumendid, esemed tuleb viia enda spawni, et kogu tiim saaks mängust osa võtta ja vältida arusaamatusi!*
Salasõna lahendatud - läheb tiimi poolt väljavalitud mees teie tiimi kapteni poole, ning ütleb teie tiimi kaptenile salasõna -
õige salasõna esitamisel annab kapten Maiasmokale vastasmeeskonna värvi teibiga märgistuse, et saaksid infiltreeruda ja vastaste spawnist selle kommipaki varastada.
Op Kill The Bastard - Kummagil meeskonnal on oma tiimis VIP, (kõrvits millel on markeriga nägu peale joonistatud) keda tuleb elus hoida mängu lõpuni.
Kuna vastasmeeskonnal on sama ülesanne, siis tasub teil ka lisaks enda VIP kaitsmisele üles otsida vastaste VIP (kõrvits millel on markeriga nägu peale joonistatud, ning on vastastiimi värvi teibiga märgitud), ning see hävitada, et takistada neil oma ülesande sooritamine.
Op Põrgualtar - Teie ülesanne on aktiveerida spawnis asuv altar.
Et altar aktiveerida on sellele vaja asetada märgitud kohtadele õige arv ja õiget värvi valguspulgad.
(Erinevad valguspulgad on majapeale laiali jaotatud, ning muist pulkasi saab ka ülesannete korrektsel täitmisel.)
Mängus ca. 100 valguspulka...Op Päästke hinged - Tuleb leida majast, oma tiimi värvi teibiga märgistatud, seest õõnes halloweeni kõrvits (a);
Seejärel leida majja peidetud kalmuküünal ja marker (b);
Peate välja uurima teie tiimile kuuluva hinge nime (c).
Alles siis kui punktid B ja C on täidetud – võite kõrvitsa juurde naasta, kirjutada markeriga kalmuküünlale teie tiimile kuuluva hinge nime, ning siis transpordite oma Hingekõrvitsa turvaliselt (Kõrvits, mille sees on küünal, mille peale on kirjutatud õige nimi) teile kuuluvasse spawni.
Hinge nime saate te Deemoni käest, kui olete ta kinni püüdnud.
Deemoni saate kinni püüda talle käe õlale pannes. Küsi kinnipüütud Deemonilt oma tiimi nime (Nt: Mis on siniste tiimi hinge nimi?)
*Ära unusta, et ilmselt on see enesetapumissioon, sest Deemonist lahti lastes tapab ta su kohe ära, kui sa talle just spawnist kommi ei paku. - kuid seda tehes pea silmas et kommide arvelt deemonile missioone jagades kaotab teie tiim punkte!
Iga ülesande korrektsel täitmisel jagab teie tiimi kapten teie spawnis olevasse kommiämbrisse teatud arvu komme, ning jagab ka mõne ülesande eest teile hinnalise valguspulga mida teil OP Põrgualtaris ka vaja läheb (On võimalik ka muud moodi need valguspulgad saada, kuid seda lähemalt juba mängul.)
-- Üritasin lühidalt kuid samas sisukalt siia siis enamvähem kirja panna mis Halloweenil toimuma hakkab.
Mängul kohapeal on kindlasti täielikum info missioonide kohta, ja lisatud ka märkusi, et asi kõigile selgem oleks (kuna kogemus on näidanud et keeruliste missioonide puhul on mängijatel väga palju erinevaid viise kuidas asju tõlgendada või mõista.) Ning iga küsimuse korral saab mängus kohapeal oma tiimi kaptenilt vastuse kui miskit on ebaselge...
Märksõna selles mängus on koostöö - ja kui keegi peaks lihtsalt tahtma hullu täristada ilma ajusi ragistamata, siis võid mängul ka selle rolli vabalt valida ..