Esiteks, suuremat sorti legendi ja informatsiooni jagamine on esialgu tahaplaanile jäänud seetõttu, et seoses Kaitseliidu kohaolekuga ei olnud päris selge veel, milline ala ja kui suures ulatuses meil kasutada on. Ja kuigi ala sai broneeritud juba pool aastat tagasi (kui mitte rohkem), saime seegi kord üllatusena teada, et Nursis lastakse lasketiirudes ka päris relvi. On asju, mis ei muutu softis eriti, on asju mis muutuvad. Niisiis arvasin, et kellaajast/asukohast/kuupäevast esialgu piisab, me saame tegeleda jooksvate asjadega veidi vabamalt. Pealegi, ei ole ka soft ju muutunud aastaga?
Eelmise aasta üritus osutus suuremaks kui oskasime oodata ning seetõttu püüdsime võimalikult palju hilinejaile vastu tulla, et keegi ei tunneks end väljajäetuna, sel aastal oleme loodetavasti veidi pädevamad ning oleme planeerinud ka hilinejate jooksvalt mängu kaasamise paremini.
Niisiis...
1. Asukoht/Aeg/AjakavaNursi polügon, 03. mai 2014
http://LinkOnMap.com/2.html?ll=57.81743177694649,26.8549859237671170900 - Registreerimine ning meeskondadesse paigutamine
0930 - Ohutustehnika, Briifing, pärast mida siirduvad meeskonnad oma lähtepunktidesse
1100 - Mängu algus
Kella 1800ks peaks mäng läbi olema.
Me püüame mängu algusega mitte venitada, kuid kuna mängu ülesehitus nõuab meeskondadelt üpriski mahukat planeerimist, siis ma loodan, et väikene viivitus (kui seda juhtub), ei häiri inimesi. Eriti juhul kui tegemist pole korraldusliku viivitusega, vaid aega antakse vajadusel veidi lisaks meeskonnale, kes seda oma ettevalmistusteks vajavad.
2. TaustainfoMingisugust lugu siin taga ei ole. Keskendume sel korral puhtalt olulisele. Viskan siia üles ka mängu ülesehituse. Detailid võivad muutuda ning lõplik info tuleb briifinguga, küll aga saate siit juba teada, millega tegemist (ning agaramad alfasoftijad võivad hakata juba peas plaane keerutama)
3. PooledMängus on kaks poolt, meeskond "Kollased" ja meeskond "Sinised", väljakul vastavalt ka märgistused (antakse korraldajalt)
4. Üldised reeglidJalgratast leiutama ei hakka, copypaste eelmisest 1. mai mängust.
Automaat kuni 120m/s piiranguteta.
Kuulipilduja või poolautomaat snaiper kuni 150m/s, piirang ca 15m minimum distants ja backup relv kohustuslik.
Üksiklasuline poltlukk snaiperrelv 150-175 m/s, piirang ca 20-25m minimum distants ja backup relv kohustuslik.
Lubatud on +-5m/s kõikumine. Kõik kiiruse mõõtmised toimuvad 0.2g kuuliga.
Majades kehtib üksiklasu piirang kõigile relvadele! Kõigile relvadele, sõltumata väljalaskekiirusest.
Granaatide ja suitsude kasutamine- selgub kohapeal. Soovitame kaasa võtta, aga kas neid kasutatakse või mitte, selgub läbirääkimiste tulemusel. Mis puudutab granaatide toimet, siis- tapperaadius 5m või ruum, shrapnellidega (nn hernegranaadid) granaadid keelatud.
Pihtasaamisel tuleb karjuda kõva häälega "Pihtas!" või "Surnud!" ning anda märku tõstes üles käe või relva toruga taeva poole. Lisaks on soovituslik kasutada punast või ereda värvilist kollast rätti, millega fikseerida surnud mängijad. Kui ei ole teistmoodi sätestatud, siis loevad kõik tabamused olenemata piirkonnast, k.a. varustuse pihta. Rikošett ei loe.