AirsoftFoorum.ee

Tavafoorum => Tehniline pool => Topic started by: Bjorn on February 14, 2013, 11:45:01

Title: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on February 14, 2013, 11:45:01
Sai endale lõpuks täiesti isiklik Lonex M4 RIS hangitud. Ei saanud niisama seista lasta ning läks kohe ka laiali lammutamiseks, et kontrollida sisu ning näha kas on erinevusi prototüübiga, mida eelmisel aastal sai lammutatud ja testitud.

Üldpilt: metallist osad ei ole muutunud, kuid nende viimistlus on teine. Prototüübi kere oli peaaegu, et läikiva musta värviga kaetud. Lõplik versioon omab mattmusta katet, ilmselt pulbervärv. Mõlemal juhul peab värv väga hästi vastu kriimustustele ning kulumisele (erinevalt hiinakast, millel küünega kraabid värvi maha sisuliselt).

Silma jäi kohe kerge loks esiosas - RIS laesäär ning välistoru omasid õhkõrna loksu ümber oma telje. See sai õnneks kiire lahenduse. RIS maha ning kaks sisemise kuuskandiga kruvi oli vaja üle pingutada, mis hoidsid kinni välist toru tagumise osaga. (Ainukesed kruvid, mis on välistoru küljes, lihtne leida). Lisaks oli RIS laesäärt tagasi pannes vaja kerge randmeliigutusega pingutada laesääre fiksaatorkruvi laesääre peal relsi sees. Nende kolme kruvi pingutamisega on igasugune loks täielikult kadunud. NB! Kusjuures teisi variante näppides olen kohanud täpselt sama loksu pea kõigis Lonex M4-des. Tundub, et tehases ei ole tehnikud julgenud tugevalt kinni keerata, kuigi seda võib vabalt teha. Katse-eksitus meetodil kasutasin veidi rohkem jõudu, kui tavapäraselt ning nii kruvi kui keere säilitasid oma algse oleku. Hea metall ühesõnaga!

Hopup kamber on jätkuvalt sama, kumm sama. Sisemine toru on juurde saanud kerge koonuse (sarnane sisemine toru välimisele otsale, mis on "kroonitud") hopup kummi poolses otsas. Kusagil oli jutte, et väidetavalt parandab selline lõige mingeid laskmis- või ettesöötmisomadusi.

Gearbox korpus on metallikarva, prototüübis oli musta värviga kaetud. Korpus ise on sama, ehk tugevdatud esiosaga, mis ei karda külma ilma ja kangeid vedrusid.
Mootor on Lonex A5 mootor, mis pole küll Ultra-Torque, kuid käiab originaal 120m/s vedru 7.4V lipoga ca 14-15 lasku sekundis ning 11.1V lipoga ca 20 lasku sekundis. Mootori mõlemas otsas on korralikud laagrid, mitte puksid.
Tapet plate, nozzle, cut-off lever ja anti-reversal latch on samad, mis tuuningjuppidena ostetavad.  Prototüübis oli konkreetselt sama päästiku-juhtmete komplekt, mis tuuningjuppidena müügis. Viimases versioonis on switch assembly kaabeldus ning klemmid samaks jäänud, kuid sinine plastik on asendunud valgega. Ei näe suurt vahet.
Vedrujuht on plastikust, siiamaani pole kuulnud, et ükski puru oleks lennanud.
Kolb, kolbipea, silindripea on plastikust, kuid kvaliteetsed.
Hammasrattad pole päris sama toodang, mis tuuningjuppidena müügil. Siiamaani pole ühtegi veel puru näinud, kuid eks elu näitab.
Gearbox korpuse sees ei ole laagrid, aga 8mm terasest puksid, väga hea kvaliteediga ning korraliku shimminguga. Relv ise töötab meeldivalt vaikselt ja ilma kärina-vigisemiseta.

Pildid sisust:

(http://i.imgur.com/d0kngfy.jpg)
(http://i.imgur.com/ZvQgrko.jpg)
(http://i.imgur.com/Mh9vezF.jpg)
(http://i.imgur.com/qdJ99EH.jpg)
(http://i.imgur.com/6N6QcX6.jpg)
(http://i.imgur.com/yIS625k.jpg)
(http://i.imgur.com/p6KQQkz.jpg)
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on February 16, 2013, 20:02:20
Nonii, esimene korralik mängupäev seljataga ning ca 1500bb lastud 11.1V lipoga. Täiesti uskumatu, aga viimase lahingu viimases etapis viimase salve lõpus andis relv alla ning tekkis tõrge. Ei hakanud rohkem päästikut näppima ning otsustasin kodus lahti kookida ning üle vaadata probleemi. Paar viimast lasku pikast valangust oli imeliku kõlaga kuni käis üks klõps ning relv oli kinni kiilunud.

Kahtlustasin hammakaid või kolbi, kuid võta näpust  - lahti oli tulnud hoopis kolbipea, mis ilmselt nagu paljud teisedki kruvid/poldid oli liiga õrnalt kinni keeratud ning vibreeris ennast lahti kolbi otsas. Muuhulgas sai keerme ots veidi kahjustada ning õigesse keermesse tagasi ei hakanud polt. Sisse plaanin panna Lonex Aluminimum Mushroom seene kujulise otsaga kolbipea, silindripea kuju toetab seda juba originaalis ning silindripead ei pea vahetama.

(http://i.imgur.com/Y12S4Mx.jpg)

Tänu eelnevale oli kahjustada saanud üks kolbi hammas, kuid see ei takista kolbi edasi kasutamast.

(http://i.imgur.com/IMaAgP6.jpg)

Selgitan natuke kaasfoorumlastele Lonexi salve/kere eripära. Nimelt on nad arvanud heaks teha võrdlemisi lai salveava (ing keeles "magwell") ning kahjuks nad seejuures ei ole kompenseerinud seda mõõtu mitte pikema salveriiviga (ing keeles "mag catch") vaid tegid oma salve lihtsalt sellesse mõõtu, mis on kurb, sest enamik airsoftereid soovib oma firma oma tüüpi salve kasutada, mitte ainult originaal hicapi.

Selle mure kompenseerimiseks on kaks lahendust:

Variant a: leida salveriiv, mis oleks veidi pikema riiviosaga. Väidetavalt peaks selleks olema Guarder oma, kuid seda kusagilt testimiseks pole kohe võtta, seega kinnitada ei saa. Kui kellelgi on selline vidin olemas, siis andke märku, tahaks ära testida kiirelt.

(http://i.imgur.com/lbJvZYx.jpg)

Variant b: teibituuning salveavasse.

(http://i.imgur.com/SmtVYOM.jpg)

Punasega on märgitud "paneelid" ehk kõrgemad kohad mille vastu salv läheb, ehk reaalselt mis moodustavad salveava toetava pinna salve vastu. Teoorias võiks modida ka sedasi, et ühel pool (salveriivi poolsel küljel) lihvida ca 1mm maha neid paneele ning teisel pool pind karestada, puhastada ning teha epoksiidist kõrgendused paneelile. Üks kord ja korralikult teha on olemas soovitud tulemus.

P.S. Katsetused näitavad, et enamik salvesid ilma modimata küll seisavad all, kuid kinni võttes on nad võimalik salveavast välja vingerdada.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Pahandus on February 16, 2013, 21:11:10
No stock relv 11.1v lipo pealt ei olegi midagi väga palju loota imho.
Isegi Lonex.
Järgmisega käid südamerahu huvides vast kõik kruvid üle :P
Anyway, ei saa aru, miks alumiiniumist kolvipea hea võiks olla. Suurema rofi juures, mida 11.1v pakub, võib hakata tekkima raske kolvi komplekti tõttu pre-engagementi, mis sellest kolvist lõplikult jagu saab.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on February 16, 2013, 21:57:39
No stock relv 11.1v lipo pealt ei olegi midagi väga palju loota imho.
Isegi Lonex.
Järgmisega käid südamerahu huvides vast kõik kruvid üle :P
Anyway, ei saa aru, miks alumiiniumist kolvipea hea võiks olla. Suurema rofi juures, mida 11.1v pakub, võib hakata tekkima raske kolvi komplekti tõttu pre-engagementi, mis sellest kolvist lõplikult jagu saab.

Kui jätta kõrvale sellised ettenägematud asjaolud nagu antud kruvi lahti tulemine, siis muid sisujuppe vaadates (korpus, kolb, hammakad, mootor) ütleks, et 11.1V on täiesti okei kasutada.

Kolbipea valikus on küsimus just selles seene kujus, mida tahan saada.

(http://www.lonex.com.tw/en/large_image/GB-01-48.jpg)

Sealjuures selliste kolbipeadega on Systema ja Guarder omadega halvad kogemused (neil ainult plastikust versioonid saadaval). Nimelt lähevad ääred mõradesse suhteliselt kiiresti. Lonex on ainuke, kes metallist sellist minuteada toodab.

Hästi ei usu, et pre-engagement tekib. Hektel relv kronos ca 22RPM, seega mitte midagi ulmelist. Kui üle 30RPS minna, siis jah ilmselt peaks modima hakkama.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Pahandus on February 16, 2013, 22:00:58
Mul mingi elementi oma vedelb x-ajast. Ka toimib. Tollele vastavat silindripead või sorbot vaja. aga vaiksemaks teeb küll. Kolvile teed swiss-cheese, siis kompenseerib lisaraskust :)
Aga seda kolvipea lahtikeerdumist olen paar korda ise ka mõnel enda ehitatud aparaadil näinud ja raviks on liimi keerete vahele.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on March 03, 2013, 14:22:32
Täna oli veidi vaba aega ning sai edasi arendatud oma Lonexit. Nimelt siis mure karbist välja võttes oli selles, et enamik salvesid ei istunud tugevalt all ning neid võis jõuga välja tõmmata relva alt. Originaalis salveriiv lihtsalt ei ulatu piisavalt sügavale ning ei hoia enamike salvesid korralikult kinni.

Selle vastu esimene abinõu oli salveriivist vastaskülje teipimine kerel, mis nägi välja nii:

(http://i.imgur.com/2Tm8vS6.jpg)

Asi toimis hästi ning kõik salved istusid tugevalt all ja söötsid hästi. Mure oli aga selles, et nüüd ei kukkunud salved iseseisvalt välja kui riivi alla surusid ning nad tahtsid kerget välja tõmbamist, mis omakorda muutis salvevahetuse aeglasemaks.

Nüüs siis asusin salveriivi modifitseerima. Ta toetub kerel kahele äärele paremal ja vasakul, mis takistavad salveriivil sügavamale liikumast.

(http://i.imgur.com/HAtwTFH.jpg)

Kuna kere ei olnud soovi modifitseerida, siis võtsin ette riivi, mida saab alati uut osta.
Riiv näeb välja algselt selline:

(http://i.imgur.com/ZNseEa6.jpg)

(http://i.imgur.com/XBWQ8dU.jpg)

Ning pärast viilimist selline:

(http://i.imgur.com/cTMJNTl.jpg)

(http://i.imgur.com/aJgSSih.jpg)

Tulemus: täpselt see, mida soovisin. Nüüd istuvad salved (antud juhul PTS PMAG originaalid) all kerge loksuga, söödavad edukalt ning kukuvad välja nupuvajutuse peale. Samas ei saa mitte kuidagi neid käega välja vingerdada ilma riivi puutumata.

Aega võttis antud töö ca 10-15 minutit ning kasutasin selleks tavalist multitooli komplektis olevat viili. Maha võtsin va 1.5-2mm materjali, alles jäi natuke üle 1mm. Kuna Lonexi salveriiv on väga okeist materjalist siis julgesin päris õhukeseks viilida. Mõne hiinlase puhul niipalju maha vast ei võtaks. Põhimõtteliselt aitab selline teguviis kõikide M-seeria relvade puhul, millel probleemiks see, et salved ei istu all korralikult.

B.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on March 08, 2013, 22:08:33
Sai taaskord sisu näpitud. Sisse läks mosfet. Kasutasin kahte IRLB3034 kiipi ning 30Kohm ning 100ohm takisteid. TVS-i ei kasutanud, sest antud mosfetil on kaitse sisse ehitatud.

Kaabeldus:
(http://i.imgur.com/ch6EtY6.jpg)

(http://i.imgur.com/BWHpeHu.jpg)

(http://i.imgur.com/WMuGEYQ.jpg)

(http://i.imgur.com/mZpsAPN.jpg)

Viimasel pildil näha, et ruumi kaba torus jätkub. Seal on kaks TO-220 kiipi üksteise peal + kaablid + 2 kihti termorüüsi ning kogu kompott loksub vabalt torus.

Eelmisel korral paigaldatud seene kujuline kolbipea sai üle kontrollitud, et vahepeal lahti pole hakanud jooksma. Keermeliim hoiab hästi.

(http://i.imgur.com/fbKbQhC.jpg)

Ning tulemus! Mõõdetud 0.3g Biovaliga. Edukalt söödavad Magpul PMAG-id.

(http://i.imgur.com/1ate4ZU.jpg)

Eelnevalt oli lasketihedus ca 22RPS, seega mosfeti arvelt tuli juurde pea 3 lasku sekundis. Naiss!



Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on May 08, 2013, 22:07:25
Uuendan teemat, sest on põhjust. Vahepeal saabusid Lonexi poolt Eestimaale uuendatud mag catch ehk salveriivid. Need kes ostsid vana salveriiviga relva saavad vajadusel välja vahetada. Uus riiv sööb minu Magpul Pmage korralikult. Toimib samamoodi nagu moditud riiv.

Lisaks sai relv täiendusi:

(http://i.imgur.com/OTeLQYn.jpg)

(http://i.imgur.com/I8khsgL.jpg)

(http://i.imgur.com/F1DD5mv.jpg)

Tähele tasub panna viimasel pildil AFG logo. Seda näeb tulevikus Eestimaal päris tihti ilmselt.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: lilleke on December 25, 2013, 02:00:23
Oskad äkki püssi tuunimisest ka rääkida? Mida oleks mõistlik vahetada ja mille vastu?
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on December 25, 2013, 22:04:02
Mingel hetkel oodata ehk ühte Lonex M4 tuuningu videot.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on January 06, 2014, 12:47:03
Spetsiaalne Lonex tuuningu video on veel tulemas. Valmis aga vaja kokku lõigata ja üles laadida.

Seniks kopeerin siia teemasse puutuvana enda Lonex sisu ülevaate pärast viimast tuuningut.

Lonex M4 after 10k rounds with BTC Spectre (http://www.youtube.com/watch?v=CSq_Js96gOY#ws)
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on January 07, 2014, 11:22:01
Lisame siis veel ühe video: Lonex M4 mosfeti install, shimming, A1 mootor. Tulemused enne ja pärast.

Lonex M4 tuneup, A1 motor and mosfet install (http://www.youtube.com/watch?v=oEMcnZdKm9A#ws)
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on June 02, 2014, 11:32:17
Täiendame infot. Sai vahepeal lahti võetud üks viimase seeria EDF Lonex M4-sid. Taaskord on muudatused olnud. Ühtepidi on tore, et tootja suudab kiiresti reageerida ja muuta sisu, teistpidi on jälle halb see, et ei teavitata kasutajaid, et uuem põlvkond on tehasest väljunud.

Viimased relvad tulevad siis sellised:

(http://i.imgur.com/VbHnNcO.jpg)

Kolb on metallist hambaribaga poolhammas kolb. Hammasrattad on  samad, mis tuuningkarpides müügis poeletil (vanasti olid relvade sees odavamad, mida poest eraldi osta ei saanud). Vedrujuht on juba mõnda aega metallist, laagritel ning ilma kõrvadeta.

(http://i.imgur.com/pL1wS3u.jpg)

Suurim uuendus on toimunud hopi kambriga. Nüüdsest tulevad plastikust "rotary" stiilis hopiga, mis leidub ka nt. ICS relvadel ning saab tuuningjupina osta Madbulli ning Prowin toodangust. Tagab parema hopi regulli ning ei vaju ära ega nihku nii kergelt, kui tavalise kolme hammasrattaga süsteemidel ette tuleb. Lisaks veel kaks tähtsat tähelepanekut hopi pildilt: C-clip ning vedru! Nüüdsest on vedru toru peal, mis tagab ühtlase ning tugeva surve vastu gearboxi korpust. C-clip on Lonexil ainulaadne. Omab pisikesi kõrvakesi lisaks, mis fikseerivad väga jäigalt kambri külge clipi ning omab ka ribi keset C-clipi, mis fikseerib selle toru külge tugevalt. Väga hea lahendus!
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on June 25, 2014, 15:53:58
Nüüdseks uute Lonexite seas leiduv kamber testitud ning ainult kiidusõnad! Nii hea toru-kamber kinnitusega lahendust ei ole varem ette tulnud! Tõesti tugevalt ja jäigalt fikseerib ära. Paar korda lahti-kinni liigutust teinud ning siiamaani C-clip terve ning kõrvakesed küljes. Eks näis kuidas pikas perspektiivis töötab.

Kooslus Guarder toru, PDI W-hold kumm, tavaline Lonex surukumm ning uus Lonexi kamber andsid väga hea täpsuse ja laskedistantsi. Miinuseks võiks ilmselt lugeda seda, et alla 0.28g ei saa lasta, sest miinimum hopup on peal ja 0.25g hakkab veidi üles kiskuma juba.

Originaal (lonex toru, kumm, surukumm, kamber) seda muret ei tohiks olla, sest PDI W-hold kumm on pikemate "hammastega" mis torust sisse ulatub. Lisaks mul toru auk viilitud suuremaks ning kumm ulatub rohkem sisse.

Keegi võiks viimase põlvkonna Lonexi osta uue kambriga ning stock relvaga mõned lasketestid teha või mängule võtta ja head moona läbi lasta. Täitsa tahaks näha mida stock relv suudab lasta. Kui ma ei pea Lonexi uut kambrit tagasi poodi viima ning saan veel kasutada, siis hetkel eelistan seda 5KU (Prowin koopia) ALU CNC kambrile, mis samuti "rotary hopup" tüüpi. Lihtsalt toru kinnitus on sedavõrd palju parem ja jäigem. Siiamaani ettesöötmisega ei ole ka ühtegi mure tulnud.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on June 27, 2014, 19:06:12
Veel infot uue Lonexi sisu kohta.

Esmalt parem pilt uuest kambrist ning nenest "kõrvakestest" millest rääkisin. Keskel toru soonde läheb ribi ning külgedelt kambri külge kõrvad.

(http://i.imgur.com/20BqDrG.jpg)

Lisaks avastasin, et uutel relvadel tulevad ka uued metallist! otstega vinnastushoovad. Võrdluseks pildi peal minu vana murdunud plastikust otsaga hoob. Uus metallist ots on paksust plekist, mitte muldmetallist. Kui peaks ära väänama või muul moel deformeeruma, siis saab ka asendada ainult ära kruvitava osaga.
(http://i.imgur.com/m7ytkpt.jpg)

Viimaseks lihtsalt hea pilt. Lonexi kere, Polarstar Fusion Engine, Lonexi uus kamber ning vinnastushoov annavad tõetruu M4 luku välimuse.
(http://i.imgur.com/R0zFe2K.jpg)
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on November 20, 2014, 13:54:47
Päris kõik 100% hea Lonexil ka ei ole. Nimelt nii Tagalatoetuse rendikatel kui mõnel teisel on esinenud miinus kraadidega hopi kummi "jäigastumist" ning tänu sellele hopi kinni kiilumist. Kui relv "soojaks" lasta, siis probleem kaob. Kui relv külm, siis kuulid lendavad nina ette maha. Huvitav on see, et nägin ka relva, mis eelmine talv töötas ilusasti ja nüüd probleem....

Ühesõnaga veidi huvitav mure. Kas on keegi veel täheldanud? Üldiselt mure on seotud olnud just Lonexi stock hopi kummiga (ka pehmema 50 kraadisega). PDI ja Prome kummidega pole probleemi nagu olnud.

 
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: kollsnaiper on November 20, 2014, 16:22:56
Kasutan hetkel lonexi 70 kummi ja viimane mäng oli mul sellega probleeme küll, pildus kahtlaselt lambi suundadesse, küll aga sügise alguse poole lasi väga täpselt
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: silkL on November 20, 2014, 16:52:07
Jah puutusin ka viimati sarnase nähtusega kokku. Sai hiinaka m4 hopi kamber ja kumm vahetatud lonexi hopi kambri ja 50 kummi vastu, ning pärast seda sai uut konfiguratsiooni testitud, esimese mõned kümned proovi lasud olid üpris kehva laskekaugusega, kuna uus hop siis arvasin, et vajab "sisselaskmist" kuid võis olla ka sama külmaprobleem. Kui sai paarkümmend lasku tehtud, hakkas relv ilusti laskma juba, ning rohkem probleemi ei täheldanud, sai hopi ilusti endale sobivaks reguleeritud ning relv rohkem väljas ei seisnud, seega ei tea, kas oleks pärast "jahtumist" uuesti sama teema olnud.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Siim on December 05, 2014, 15:08:01
Sõbral oli sama jama, kuulid maandusid ca 2-3 meetrit maha, võtsime korra relva kaheks osaks, panime kokku tagasi töötas mingi 30-40 lasku normilt ja siis uuesti, vahelduva eduga saab normaalseid laske kätte. Samas tal on ka üle üks AGM m4 mis töötab väga hästi iga ilmaga.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Joosep on December 09, 2014, 22:33:58
Nagu ma arusaan siis stock relvaga on võimalik 0,25  täpselt lasta?
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Ylemveebel on December 10, 2014, 00:28:45
0,12 või 0,48 - nii kaua, kui ta on standardse 6mm läbimõõduga, on teda võimalik igast stock relvast läbi lasta. Küsimus on ainult, mis tulemi see annab.
Title: Re: Lonex M4 kiire ülevaade sisust
Post by: Bjorn on December 19, 2017, 09:41:33
Tõstaks seda vana teemat veidi ja jagaks infot.
Nimelt on minu kätte jõudnud üks uutest kandilise kerega Lonex M4-dest (millel on ka blowback valmidus). Hetkel e-poest viidet ei leidnud, kuid peaks olema Relvad.ee poes kohapeal füüsiliselt saadaval ning nähtaval.

Olen relva lahti võtnud ning proovin anda objektiivse tagasiside selle kohta mida nägin ja mis arvan sellest. Lonex on pidevalt muutnud juppe relvades ilma mingi ametliku teavitust andmata, seega iga natukese aja tagant on jälle midagi muutunud.

Väljast: kere on kandiline ning oluliselt paksem kui tavaline versioon, samuti on kaalu juures. Ainukesed defektid kere juures jäid silma seest poolt vaadates alumise ressiiveri kaba kinnituse juurde, kus kuumtöödeldud metallipulbri sees olid õhumullid ja defektid näha. Kusjuures samas kohas olid sarnased jäljed ka Krytac SPR-l, ilmselt tootmise eripärad. Muidu kere koostekvaliteet ning loksud-lõtkud olid väga head. Kaba ja rail on korralikud, midagi ette heita ei ole. Kabasse jookseb kaabel mööda kabatoru all olevat spets siini. Mosfeti lisamine muutub selle puhul keerulisemaks. Koos blowback mehhanismiga ilmselt ei saagi normaalset mosfeti installi teha. Välistoru oli ilusasti tsentris, kuid peale surudes liikus veidi kergemini kui Krytaci mudelil, millel välistoru oli jäigem. Kaasa tulid flipup sihikud, mis olid täitsa viisakad. Kere poolest ütleks, et hea upgrade tavalise versiooni ees. Leidus ka mitmeid kiirkinnituse punkte rihmale, kuid neid ei proovinud. Mis väga meeldis on see, et uue kujuga gearbox istus VÄGA hästi kere sisse. Minimaalne lõtk igas suunas ning täpne keskmise pini ning tagumise kere pini kinnitus. See on suur edasiminek võrreldes vanade versioonidega. Loodan et väljendub ka lihtsamas HPA installis, kuid see selgub varsti.

Sisu: hopup kamber on sama, üks o-rõngas on ette tekkinud asukohta kus kamber läheb gearbox korpusega kokku. Suurim miinus selle mudeli juures on toru ja hopi toimivus. Lonex harrastab väga kitsaid hopi lõikeid teha torule ning toru enda kvaliteet on paras saast. Vanasti oli parem! Hopi kumm sama mis varem (50 tugevusega). Olen näinud ka tutika Lonex uut tüüpi M4 sees sellist sisetoru, mis ei tohiks kunagi tootmisliinilt väljuda. Seega tasub tähelepanu pöörata sellele!
Uue ja paksema gearboxi sees on täitsa ilus sisu. Tavalised hammakad ja päästiku komplekt. Punane kolb poolenisti metallist hammastega (hea), metallist vedrujuht, korralik silindri õhupidavus. GB sisule mitte ühtegi etteheidet. Shimmingut ning väljalaskekiirust ei kontrollinud, sest kogu sisu läheb HPA peale.

Kokkuvõttes: kui ostad uue kandilise kerega Lonex M4, siis minu esmane soovitus tuuninguks oleks sobiv täpsustoru ning hopup kummi combo. Tavalise automaadi setup puhul Lonexi puhul odav ning järgi testitud lahendus oleks nt. 363mm Madbull toru (või muu pikkus vastavalt relva mudelile) ning Systema hopup kumm.