Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Bjorn

Pages: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 98
1381
Videod / Lonex gearbox + G&G Scar
« on: June 07, 2012, 17:35:05 »
Video sellest, kuidas Lonex ver.2 gearbox istub G&G Scar sisse.
Part 2 peagi tulemas, kus tuleb "torture test" samale sisule.


Stay tuned...

Lonex G&G SCAR test part 1 (disassembly, installation)

1382
Üritused / 2012-xx-xx 09.06.2012 Männiku Airsoftclub.ee
« on: June 07, 2012, 11:12:02 »
Originaal teema viimaste uuendustega siin! http://forum.airsoftclub.eu/viewtopic.php?f=20&t=530

Quote
Koguneme purgeri putka juures kell 10.45
Sealt liigume kell 10.55 alale.

Telef nr juhul kui keegi hilineb 53 437 682

1383
Absoluutselt! Eesmärk on riietuse piirangul see, et oleks kaugelt metsas eristatav kumma osapoolega on tegu.

Sisuliselt on nii:
Armee = ühte moodi laik frents + püksid
Farrah Aidid alluvad = kõik muu, k.a. tsiviilriietus, mille alla ma liigitaks pildil toodu.


Shemagh sallid on teemaks muidugi!

1384
Videod eelmistest Black Hawk Down mängudest...
BHD1 BHD trailer
BHD2 Black Hawk Down 2 Airsoft Milsim Event
BHD3 osa 1 BHD3 airsoft milsim event Part 1
BHD3 osa 2 BHD3 airsoft milsim event Part 2

1385
Nonii,

Teema pealkiri on muutunud ning sisu saab täiendusi iga päevaselt. Üritan nädala jooksul põhi infi kõik üles saada siia, k.a. registreerimine.

1386
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« on: June 04, 2012, 17:52:56 »
Väga hea...

Jääme ootama. Teema eesmärk oli see, et mängijad oleksid teadlikud ning oskaksid ette arvestada, kui otsustavad viimasel hetkel mõnele üritusele minna.

1387
Videod / Re: Airsoftclub Estonia treiler 2012
« on: June 01, 2012, 19:29:12 »
No milles küsimus.

Bravo härrased! Kõik softivideod võiksid olla sellise kvaliteediga.

Loodetavasti näeme Madise toodangut ka tulevikus. Siiamaani ainult head ja veel paremat kraami tulnud sealt kaamerast...

B.

1388
Quote
Järgmine Black Hawk Down seeria üritus numbriga "4" saab toimuma 14-15 juulil 2012. Kes veel tuttav ei ole, siis tegemist on mil-sim kallakuga veidi pikema üritusega, kus osapoolteks on rätipead ning armee sõdurid.

Kõiksugu lisainfo hakkab ilmuma edaspidi siia teemasse.

Stay tuned...


Aeg: 14JUL2012 kell 1200h kuni 15JUL2012 kell 1200h
Asukoht: Piirsalu raketibaas
Sihtpunkti jõudmise kaart Regios

Mil-Sim üritus "Black Hawk Down 4".
Osapooled: Armee Charlie kompanii vs Farrah Aidid rätipead.

Mängumaks 2 eur kohapeal sulas stsenaariumi elementide katteks.

Riietus ja varustus:
Armee osapoolel nõutud EKV vorm või alternatiivina ükskõik mis metsatooni ühtne vorm (frents ja püksid ühte laiku). Soovituslik lisaks vormile: OD rakmed või vest, mustad saapad, kiiver. Märksõnadeks: Oliiv, Woodland, digital woodland.

Rätipeade osapoolel nõutud erinevat värvi frents ja vormipüksid. Soovituslik heledates toonides vormielemendid, tsiviilriided osaliselt, shemagh sall ümber pea, vähemalt kahe nädalane habe (saab juurde tekitada kasutades musta värvi maskeerimiskreemi). Märksõnadeks: Desert, ACU, tsiviil.

Riietus vastavalt ilmastikule. Öiseks tegevuseks vajalik relvalamp, taskulamp või pealamp.
24h toit ja vesi seljakotti.
Ööbimiseks vajalik varustus kaasa, võimalik jätta laagrisse või KP (kogunemispunkt) juurde.

Relvade piirangud:
Väljalaske kiirused nagu ikka - AEG 120 m/s, kuulipilduja 150 m/s ning snaiper 175m/s. Kõikumine +-5m/s lubatud. Mõõtmine 0.20g kuuliga.
Majades sees püstoli kasutamine rangelt soovitatav. Kõik relvad, mis lasevad üle 125m/s on vajalik backup relv, mis laseb alla selle kiiruse. Kuulipildujal ja snaipril MED (minimum engagement distance) 15-25m vastavalt olukorrale.

Suits ja pauk (lõhkepaketid) vastavalt ilmale ning tuleohule. Juhul kui lubatud, siis granaat tapab 5m raadiuses või terve väike ruum. Mängus osalevate sõidukite suunas granaate lubatud visata vastavalt kokkuleppele ning läbipaistvate kuulidega laskmine keelatud masinate/tehnika/stsenaariumi esemete suunas.

Registreerimine:
Alates 16. eluaastast piiramatu regamine. Alla selle eraldi läbirääkimistel. Kõikidel alla 18.a. vanema kirjalik luba kaasa.
NB! Milsim kestab 24h ning on vähese uneajaga, kui üldse seda saab. Alati on võimalik alale jääda ja ennast välja puhata enne autorooli istumist.
Registreerimine esialgu piiranguteta, kui üks osapool kasvab peajagu teisest üle, hakkan reguleerima. Planeeritud maksimaalne osalejate arv kokku ca 60-70 inimest.

Registreerimine - bjorn.haruoja@gmail.com pealkirjaks BHD4 registreerimine. Sisuks võitleja(te) nimed, soovitud osapool ning kui ei saa üritusel algusest lõpuni olla, siis planeeritud osalemise aeg.

Salvepiirang - nagu ikka, siis tegemist milsim üritusega. Hicap kõrisevad salved võiksid piirduda ainult kuulipilduritega.

Kaardid:
Värviline põhikaart



Update 26.06.2012

KÕIK üksused kogunevad Piirsalu raketibaasi lasketiiru. Kaart sellekohta:


Armee Charlie kompanii: 1100h kogunemisaeg, võib tulla varem, kuid mitte hiljem.
Farrah Aidid rätipead: 1300h kogunemisaeg, võimalikult täpselt koguneda 1300h, mitte varem

Kaks tundi algusaega on selleks, et pakkida varustus, kronoda relvad, laadida salved, saada lahingkäsk ning liikuda välja ära + reservaeg.

ROE (Rules of Engagement)
Kõik tabamused loevad, üks tabamus = surnud mängija. Kõigil on üks elu ühe kontakti kohta ning meedikut ei ole, kui teisiti pole ette kirjutatud stsenaariumis. Surnud mängijad tähistavad ennast punase (oranži, neoonrohelise) rätikuga, pimedal ajal punane lamp/valguspulk või valge lamp taeva poole suunatud. Surnud mängija liigub lahinguväljalt eemale ca 50-100m ning jääb ootama kontakti lõppu või liigub baasi/kontrollpunkti ära.

Lisainfo magamise ja puhkeaja kohta:
Tegevus kestab 24h non-stop, kuid teatud etappide ajal võib soovi korral magada.

1389
Üldine jutt / Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« on: May 30, 2012, 10:58:03 »
Siin teemas on kirjas põhilised reeglid, mida siin foorumis üles pandud mängudel järgitakse. NB! Igal korraldajal on õigus kehtestada erinevaid reegleid enda poolt korraldatud üritustel. Siin välja toodud reeglid on eeskujuks ja viitamiseks Ürituste alamfoorumis mänguteemades.

Alates 01.03.2018 mõõdetakse relvade kiiruste asemel jõudu mänguseades. Viide küsitlusele: https://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=4373.0

Piirkiirused ja jõud.
Relvade mõõtmine toimub väljalaske jõu põhiselt Joulides (J) millele antakse võrdluseks kiirus m/s. Põhjus selles, et erinevat platvormid käituvad väga erinevalt. Viimase 10 aastaga on muutunud tavaline 0.2g kuul juba pigem 0.3g kuuliks ning snaipritel 0.3g kuul juba 0.45g kuuliks. Tänu sellele tekib "joule creep" effekt. Lisaks on kasutusel HPA/co2/green gas platvormid, mis kõik on väga tugeva jõu kasvuga. Eesmärk on mängudel mõõta kõiki relvi selle kuuliga ning selles seades (k.a. hopup seade) millega mängija selle relvaga mängib. Näiteks kui mängija kasutab 0.3g kuuli automaadis siis on tal hopup samuti seatud 0.3g kuuli järgi.

Näide:
Näiteks mängija tuleb mängule ning kronotakse relva hopup maas 0.2g kuuliga. Saadakse tulemuseks 120m/s 0,2g mis on jõus võrdväärne 1,48J. Tegelikult kasutab mängija mängimiseks kõrgemat hopup sätet ning 0.3g kuuli. Kui nüüd uuesti kronoda "mänguseades" relva, siis saadakse tulemuseks 107m/s 0.3g kuuliga mis on jõus 1,7J energiaga ning ümberarvutatuna võrdväärne 130m/s 0.2g. Ehk siis "mänguseades" relv laseb tegelikult igati üle aksepteeritud piiri, aga mõõtmistulemus seda ei kajasta. NB! Tegemist on reaalse näitega mis on isegi tagasihoidlik. Suuremate kiiruste juures - semi auto ja bolt action kiiruste juures tekib jõu kasv pikemate torude puhul veelgi suurem. Täiesti reaalne on kuni 1.5 korda jõu erinevus! Jõu järgi kronomine tagab reaalsed tulemused ning minu teada kõik tänapäevased kronomeetrid lubavad ka kuuli kaalu sisestamist, et kohe õige jõud arvutatakse ekraanile!



Jõu piirangud!

Püstol, pumppüss ja kõik teised nimetamata airsoft kuule lennutavad seadmed 1.5J = 122m/s 0.2g kuuliga = 110m/s 0.25g kuuliga = 100m/s 0.3g kuuliga.
Automaat 1.5J = 122m/s 0.2g kuuliga = 110m/s 0.25g kuuliga = 100m/s 0.3g kuuliga. 
Kuulipilduja ning poolautomaat snaiper 2,5J = 158m/s 0.2g kuuliga = 129m/s 0.3g kuuliga = 112m/s 0.4g kuuliga
Poltlukk snaiper 4J = 200m/s 0.2g kuuliga =  136m/s 0.43g kuuliga = 133m/s 0.45g kuuliga = 126m/s 0.50g kuuliga
Viide poltlukk snaiprite kiiruste muutmise küsitluse kohta siin: https://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=4411.0
Viide KP/SA snaiprite kiiruste muutmise küsitluse kohta siin: https://airsoftfoorum.ee/index.php?topic=4603.0


MED ehk minimum engagement distance ehk miinimum laskekaugused:
Automaat 0m (majades sees üksiklask ning pimetuli keelatud teiste reeglitega)
Kuulipilduja ning poolautomaat snaiper 15m (backup relv kohustuslik)
Poltlukk 30m (backup relv kohustuslik)

MED Distantsid on võetud ja arvutatud selle järgi, millise kauguse peale umbes langeb kuuli kiirus alla 1.5J energia. St. hoides MED distantsi ei tohiks üksiku lasu tabamus olla tugevam kui tavaline ilma piiranguta automaadi lask.

Kõiki jõu arvutamise kalkulaatoreid saab vabalt internetis kasutada (mobiili äppid on ka olemas):
http://asiaairsoft.com/index_topic.php?did=23&didpath=/23
http://www.coderedairsoftpark.com/pages/park-rules-and-hours/fps-calculator.php
http://www.airsoftmaster.com/fps-chart-for-airsoft-guns/

MED arvutamise jaoks kasutasin ATP projekti: http://mackila.com/airsoft/atp/


Muud reeglid:

Majades sees kehtib üksiklasu piirang ning soovitav püstoli kasutuse piirang. Majast välja võib lasta piiranguteta, kui on tagatud miinimum distants.
Pimetuli on 100% keelatud. St. nurga taga või üle müüri ei tohi lasta, kui ei ole veendutud ohutuses. LOE: Enne vaatad ja siis lased.

Suits-granaat lubatud, kui järgitakse tuleohtu. Granaat tapab 5m raadiuses või terve väikese ruumi (vältimaks situatsiooni, kus mees ütleb, et ta oli posti taga ning ei saanud surma, kui granaat tuppa lendas).

Pihta saamisel tuleb karjuda kõva häälega "Pihtas!" või "Surnud!" ning anda märku tõstes üles käe või relva toruga taeva poole. Lisaks on soovituslik kasutada punast või ereda värvilist kollast rätti, millega fikseerida surnud mängijad. Kui ei ole teistmoodi sätestatud, siis loevad kõik tabamused olenemata piirkonnast, k.a. varustuse pihta. Rikošett ei loe.

Sellega on peamised reeglid kokku võetud, mida kasutatakse paljudel mängudel. Kindlasti tasub uurida mängu korraldajalt, mis on konkreetsed reeglid antud üritusele, et mitte eksida nende vastu.

Tabel jõud vs kiirus ülevaate andmiseks asub postituse lõpus manuses.





Allpool on SummerCamp 2014 jaoks loodud põhjalikud reeglid eesti ja inglise keeles. Eemaldatud on väljalaskekiiruste osa, kuna see on muutunud.

Quote
Relvad ja nende väljalaskekiirused:
Vt. üleval pool jõu põhist mõõtmist.

Kõik relvad, välja arvatud kuulipildujad, peavad kasutama mitte-hicap salvesid.
Lubatud salvetüübid: lowcap, standard, midcap (ehk siis kõik salved, mis ei kolise)
Kuulipildujatele ei ole salvepiiranguid.


Majades sees kehtib KÕIGILE üksiklasu piirang ning soovitav püstoli kasutuse piirang. Majast välja võib lasta piiranguteta, kui on tagatud miinimum distants.

Suits ja granaat
Granaat tapab 5m raadiuses või terve väikese ruumi (vältimaks situatsiooni, kus mees ütleb, et ta oli posti taga ning ei saanud surma, kui granaat tuppa lendas). Granaadil ei pea olema lendavat elementi küljes. Granaadid lubatud kõik mis on nõrgemad kui: Achtung ja Kaitseväe sinised lõhkepaketid. Palun vältida situatsiooni, kus ühel mängijal on taskus suur pakk väikeseid paugukaid ning neid loobib iga paari sekundi tagant. Mõistlik kasutus on ca 5 granaati ühe mängija kohta terve mängupäeva vältel.

Pihta saamisel tuleb karjuda kõva häälega "Pihtas!", "Surnud!" või "HIT!" ning anda märku tõstes üles käe või relva toruga taeva poole. Lisaks on KOHUSTUSLIK kasutada punast või eredavärvilist kollast rätti, millega fikseerida surnud mängijad. Kui ei ole teistmoodi sätestatud, siis loevad kõik tabamused olenemata piirkonnast, k.a. varustuse pihta. Rikošett ei loe. Tabamus relva pihta loeb samamoodi nagu tabamus varustuse pihta.

Meedikute kasutamine. Kui ülesande täitmiseks on lubatud kasutada meedikuid, siis saavad nad elemendi (riideriba, kaablikinnitus vms) mida siduda pihta saanud mängija keha või varustuse külge. Pärast ravimist on mängija elus ning võib jätkata mängimist.

NB! Pimelasud on keelatud! Relv peab olema õlas laskmise hetkel. Püstol või ilma kabata relv (kokku volditud kabaga relv) peab olema laskmise hetkel silmaga sihtimise joonel.

Surnuks rääkimine/ silent kill: puudutades teist mängijad käega või alla 1m kaugusel on võimalik teist mängijat "surnuks rääkida". Kas puudutades teist mängijat või öeldes "Lask või surnud". Vastasmängija peab eemalduma surnualasse, kuid ei või kõva häälega öelda, et ta on surnud.

Telkides sees on kogu mängu vältel safezone. Telkides sees võib võtta prillid peast. Telkidesse sisse, ega neist välja ei tohi lasta.

Sõidukid
Airsoftiks ehitatud autode kasutamine toimub järgnevalt.
Autosid on võimalik peatada valanguga (auto saab tabamuse rohkem kui 5 bb-d korraga). Auto kasutamine stsenaariumis toimub ainult avatud akendega või muul moel lahtise masinaga (cabrio vms). Kui auto saab tabamuse, on auto liikumisvõimetu ning mängijad peavad koheselt väljuma autost. Kui autojuht saab tabamuse, on auto liikumisvõimetu ning mängijad peavad koheselt väljuma autost. Mõlemal juhul peab autojuht laskma ühe pika signaali ning sisse lülitama ohutuled.
Auto surnuaeg on 10 minutit. Kui autojuht soovib, võib ta koheselt pöörduda ohutuledega tagasi oma baasi. Baasis surnuaeg 10 minutit.

Juhul kui on lubatud granaadid, siis granaat muudab auto liikumisvõimetuks 5m raadiuses.

Ohutuledega sõidukid on surnud või tehakse ADMIN sõite. Ohutuledega sõiduki pihta on keelatud tulistada.

NB! Auto kasutamise eesmärk on liigutada kiiresti üksuseid (QRF), mitte omada kuulikindlat APC-d. Kui mõni üksus leiab, et ta omab spetsiaalselt APC-ks ehitatud masinat (lisatud paneelid külgedele jne), siis võtta ühendust ning vaatame üle nii masina, kui reeglid.

Juhtimine ja side
Üritusel on kasutusel struktuurne sõjaväeline juhtimine. St. et mängijad peavad olema valmis täitma ülesandeid vastavalt osapoole juhi (juhtide) suunistele. Alati on võimalik pakkuda välja alternatiivseid plaane, kuid täielik koordineerimata isetegevus läheb arvesse, kui reeglite eiramine.

PMR ja teised raadiosaatjad on kasutusel.
PMR CH1 on alati ADMIN kanal
PMR CH2-8 jagatakse üksuste vahel ära vastavalt operatsioonikäsule.
Kanalite pealtkuulamine või segamine, mis ei kuulu teie üksusele, on keelatud. Vastava loa saab anda korraldus või üksuse ülem.


Eksides reeglite vastu järgneb kas hoiatus või ürituselt lahkumine. Registreerides ja tulles üritusele nõustud eelpool toodud reeglitega ning korraldaja otsused ei kuulu edasi kaebamisele.




------------------ENGLISH-------------------------------

SummerCamp 2014 rules and weapon limitations.

Weapons and their max velocity limits:
Based on Joules.


All weapons except support guns MUST use non-hicap magazines.
Allowed magazine types: lowcap, standard, midcap (that is everything that does not rattle)

There are no mag limitations to support weapons.

Inside the buildings there is a semiauto rule for everybody, it is recommended to use a pistol in a CQB situation. You may shoot outside of a building without limitations as long as the MED is applied.

Smoke and pyro rules that apply:

A pyro grenade will hit every player within a 5m radius and it will hit everybody in a small room. All pyro must be shown and if needed demonstrated to the staff before the start of the event to ensure safety. There is a rule of 5 grenades per one player per one gameday.

If a player is hit he must tell with a loud voice "HIT!" and raise their hand or weapon with barrel pointing the sky. A RED or bright YELLOW piece of clothing must be used to identify dead players.
Every hit is counted no matter where you are hit. This also means hit to the gear or your rifle. A ricochet does not count as a hit.

Medics. If medics are allowed for an assignment then they are given bandage or zip-ties that they will need to tie on to the HIT player, after which the player is alive again and may continue playing.

NB! Blind fire is prohibited! One must shoulder their weapon when firing. Pistols, submachine guns or folded stock weapons must be held at the line of eyesight when firing.

Silent kills: a player can do a silent kill to an opposing player by touching him gently with his hand OR saying "Bang" at a distance of under 1 meter. The dead player may leave to dead zone/safezone but may not yell "Hit".

Tents are considered safezone. You may take your eye protection off whilst in tents. You may not shoot into or out of the tents.

Vehicles
Vehicles built for airsoft.
Players can stop a vehicle with a burst of 5 bb-s or more. When using the vehicle in game all windows must be rolled down or the vehicle is open top (cabrio). If the vehicle is hit, it is disabled and the players inside must exit immediately. If the driver is hit, the vehicle is also disabled and the players inside must exit immediately. On both cases the driver must blow the signal horn (1 x long) abd put on the emergency signal lights.  Vehicle is disabled for 10 minutes. If the driver chooses, he may return to their base immediately after getting hit with the vehicle. Emergency lights must be used then. When arriving to base he must then wait for 10 minutes to move out again as a working vehicle.

If grenades are allowed in game, then a grenade hit within 5 meters of the vehicle disables it.

It is prohibited to shoot a vehicle with blinking emergency lights. It is either a HIT vehicle or it is making an administrative run.

NB! The point of using airsoft vehicles is to provide a quick way to move your troops to an area (e.g. QRF), NOT to provide bulletproof cover against bb-s (APC). If a team thinks they have a specially built APC like vehicle, please contact us (Contact is found at Registration) and  we will oversee if it is suitable for different rules.

Chain of command and comms
This event will be guided by a chain of command. That is, players must be prepared to execute missions set by the strategy of your higher command. Your own opinion and proposals are welcome, but a complete lack of self control and disobedience will be taken as going against the rules. 

PMR and other radios can be used.
PMR CH 1 will always be ADMIN
PMR CH2-8 will be divided between forces in the OPORD (Operation Order) that registered players will receive.
Scanning or jamming other than your own channels is prohibited unless you are given special permission from the staff or command.




1390
Üritused / 2012-xx-xx 02.06.2012 Männiku Airsoftgames.ee
« on: May 30, 2012, 10:27:59 »
Airsoftgames.ee korraldab Männikul tavalise mängu. Kogunemine 10:30 busside lõpp-peatuses burksipukta juures.


Viimane info ja algne link (vene k.) http://airsoftgames.ee/viewtopic.php?f=15&t=2800

1391
Projektid / Re: Airsoft claymore
« on: May 28, 2012, 14:25:45 »
Valmisproduktist võiksid kiire demovideo teha. Ehk siis kui kaugele ja mis objekte lennutab efektiivselt.


1392
Arhiiv / Müüdud
« on: May 27, 2012, 21:58:58 »
Müüdud

1393
Üldine jutt / Re: Lonex gearboxid
« on: May 27, 2012, 20:49:03 »
HawaiiAirsoft kirjutab Lonex ver.3 boxist juttu... http://hawaiiairsoft.us/index.php/forum/19-aegs/1671-review-lonex-8mm-version-3-gearbox

Quote
This gearbox has endured High FPS (140 Spring) and High ROF with a heavy spring (38BPS 498FPS) and shows no signs of cracking or damages. The surface has no scratches even thought I've disassembled the AK multiple times.

1394
Airsoft uudised maailmast / Aim Top SVD GBB
« on: May 25, 2012, 17:10:00 »

1395
Üldine jutt / Re: Lonex gearboxid
« on: May 25, 2012, 16:08:10 »
Sai täna mõõdetud natuke, et faktilisi teadmisi juurde saada.

Võtsin võrdluseks G&G standard M4 gearboxi. Asukohast kus tavaliselt mõrad tekivad mõõtsin boxi seinapaksuseks 2mm. Lonexi boxil on selles asukohas lisamaterjaliga tugevdused paksusega vähemalt 3mm. Seega 50% materjali rohkem. Varsti mõttes mõned testid ka teha ;)

Pages: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 98