Author Topic: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)  (Read 5472 times)

Offline Habe

  • Tavakasutaja
  • Posts: 82
  • SI VIS PACSEM PARA BELLUM
    • View Profile
2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« on: May 20, 2020, 12:16:09 »
SONTIKI Corp. vs STARS
Humala

6. Juuni. 2020

 TERE!!!

Seekord siis teeme päevase mil-sim mängu. Mäng on siis ilma pausidetta ja kel vaja teeb ise omal valikul pausi.
REGISTREERIMINE KOHUSTUSLIK, MÄNGULE PÄÄSEB 90 MÄNGIJAT

Ala omanikuga on see mäng kooskõlastatud. Ja sellest aastast hakkasid Humala alal kehtima uued reeglid ja kõige suurem muudatus on AINULT BIOKUULIDEGA SAAB MÄNGIDA Korraldajal on pakkuda kohapeal 0,25G; 0,28G; 0,32g biokuule.
Omaniku soov on, et peale meid ei jääks alale prügi. Alale paigutame mitmeid prügikotte ja ka mõlema osapoole surnualast leiate prügikoti.

PALUN LOE KINDLASTI ALLJÄRGNEVAT

 LEGEND

 Maailma suurim erakapitalil põhinev firma SONTIKI Corp. on jõudnud oma tegevusega selleni ,et muutuda ka kõige mõjuvõimsamaks firmaks maailmas. Kuid... siiani on neile pinnuks silmas valitsuse rahastatud eriüksus STARS. Nad said teada SONTIKI Corp. plaanidest ja vangistasid professor Sandersi, kelle erialaks on biokeemia. SONTIKI Corp. aga pole sellega rahul, et professor vangistati ja nad asuvad väljaselgitama professori asukohta. Samaaekselt plaanitakse ka vabaneda lõplikult STARS üksusest aga ,et plaan töötaks on ikkagi vaja professor sanders vabastada ja tuua ta tagasi laborisse jätkama oma tööd.

 OSAPOOLED

 Eriüksus STARS- Kollane lint mõlemal käel. Riietus soovitatavalt militaar laik. ( lint tuleb Korraldajalt)
Side kanalid 3,4

SONTIKI Corp.- Orants lint mõlemal käel. Riietus soovitatavalt must või midagi tumedat.( lint tuleb korraldajalt)
Side kanalid 6,7

Korraldaja side kanal on 1.

Kummalegi osapoolele on eraldi briifing, seal siis selgitatakse juba täpsemalt ülessanded. Ja siis jagatakse ka osapoolele vajalik alakaart.

  REEGLID

Palun loe reeglid üle:
https://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=98.0

SURNUD EI RÄÄGI

PIMETULI RANGELT KEELATUD enne vaatad ja siis alles lased.

Lubatud ainult tehase valmistatud granaadid ( co2 granaate võib kasutada piiranguteta ), suits lubatud kui on tagatud tuleohutus

HOONETES AINULT ÜKSIKLASUD

KAITSEPRILLID KOHUSTUSLIKUD

REEGLEID TÄPSUSTAME VEEL KOHAPEAL.

MEEDIK

Seekord siis mängus on ka meedikud. Iga 10 mängija kohta on 1 meedik. Kui saate tabamuse siis jääte samasse kohta ja kutsute oma jaomeedikut. Kui juhtub, et te olete liiga suure tuleall ja teile ei saa meditsiinilist abi osutada siis meedik või mõni tiimikaaslane saab teid lohistada/rullida varjatud kohta, peale seda saab teile anda med.abi. RAVIMINE Kannatanule pannakse käele/jalale side ja peale seda peab meedik olema kannatanuga kontaktis 60 sek. seejärel pääseb haavatu uuesti lahingusse. RAVIMISE AJAL EI SAA MEEDIK EGA KANNATANU TULISTADA. Kui aga meedik ei jõua haavatuni 5min. jooksul siis haavatu sureb. Kui teid on korra ravitud siis teise tabamusega olete surnud ja peate käima respawnis. Respawnis eemaldate sideme ja jätate sideme respawni, kust siis meedik saab need hiljem uuesti kasutusse võtta. Mängu alguses on igal meedikul 5 sidet.


  Pofessor Sanders

Professor on selle mängu kõige haavatum tegelane. Teda tuleb väga hoolega kaitsta ja pole vahet kumma osapoole käes ta parasjagu on. Aga kui ikkagi juhtub et professor saab haavata siis saab teda edasi toimetada kas siis lohistiga või siis kutsuda transport.

 Transport

Kui professor on paigutatud autosse, tuleb asuda autut kaitsma. Auto liigub ainult jalakäia kiirusega.Autot ei saa hävitada aga autot saab peatada suitsugranaadiga. Visates suitsugranaadi auto ette min. 3m või auto alla jääb auto seisma 5 minutiks. Kui sama rünnaku käigus( 5min. jooksul) visatakse teine suitsugranaat siis jääb auto paigale veel 10 minutiks. Kui auto kaitsjad saavad kõik surma siis on vastasel võimalik auto hõivata ja muuta auto liikumis suunda( autole paigaldatakse lipp, et kummale osapoolele parasjagu auto kuulub). Kui teine osapool on auto hõivanud siis katkeb ka auto seisu aeg ja auto saab alustada koheselt liikumist. Auto liikumis trajektorid avalikustatakse osapoole briifingul. Ja on märgitud kaardile.

  RELVAD

Püstolid/automaadid -1,2J piiranguteta
Automaadid 1,2-1,5J backup soovituslik, min. distants 10m, kui pole backup relva siis ainult üksiklask kui lähemal kui 10m.
Kuulipildujad ja poolautomaat snaiprid(ainult üksiklask) 1,5-2,5J backup kohustuslik, min. distants 20m (hicap salv ei ole kuulipilduja, trummelsalvega automaadid arvestame kuulipildujate kategoorjasse)
Poltlukk snaiprid -4J backup kohustuslik, min.distants 30m.
Enne mängu algust kõik relvad kronotakse teie enda kuuliga. Nõuetele mittevastavaid relvi mängule ei lubata. Peale kronomist paigaldatakse teie relvale kleebis kronomis tulemustega. Kleebist ei või relvalt eemaldada enne mängupäeva lõppu. Kaebuse korral on korraldajal õigus teie relva uuesti kronoda aga siis juba korraldaja enda kuulidega. Kui tuvastatakse erinevad tulemused või pettus on korraldajal õigus eemaldada mängija mängust.

Kui kellegil puudub backup relv siis sellega ei lõppe lõbu. Teil on võimalik se korraldajalt renttida. Rent on 10eur. Sisaldab co2 relva kiirlaadijat ja 150 kuuli.(vajadusel prillid, mask ja vest)
Lisaks saate ka automaate meilt rentida. Hinnaks on 15eur. Sisaldab relva, 1000 kuuli, prille ja maski.
Rendi soovist antke kindlasti eelnevalt teada siis saame teile relva bronnida ja siis on kindel et te saate osaleda mängus.
Saadaval on 6 püstolit ja 6 automaati.

  AJAKAVA

Koguneme kell 09:00-10.30;
Registreerimine toimub alale sisenedes jooksvalt, palume saabuda mõistliku ajavaruga,et ei tekiks alale sisenemisel ummikut.
Osapoole Briifing kell 11:00
Mängu algus kell 11:15
Mängu orjenteeruv lõpp kell 18:00

 Registreerimine

Registreerimine on kõigile kohustuslik, et saaksime kohe jagada osapooled. (Registreerimisel märkige kummal osapoolel soovite osaleda. Mängukorraldaja püüab arvestada teie sooviga.)Ja et me saaks jälgida kuipaju on millisele osapoolele inimesi reganud. Vajadusel saame peatada mingile osapoolele registreerimise, kuni on osapooled jälle võrdsed. Kui jätad ennast registreerimatta siis sa ei ole oodatud mängule, kuna mängule pääseb vaid 90 mängijat. Registreerida saate naissaareairsoftcamp@gmai.com või sms nr. +37253746082 või FB
Registreerimiseks vajalik ees-ja perekonnanimi ja millisele osapoolele.

Kuna päev on pikk ja kauplused kaugemal siis pakkume välja väikese lisatasu eest 3.-eur portsu seljankat (sis. hapukoor ja leib) saate tasuda kohapeal sulas või kaardiga.

Osavõtutasu on kuni 26.05.2020 10.-eur tasudes ülekandega
alates 27.05.2020 kuni 02.06.2020 on osalustasu 12.- eur ülekandega
Edasi on võimalik tasuda ainult sularahas kohapeal ja hinnaks on 15.-eur

Ülekande selgitusse pange HU0606, kui tasute kellegi teise eest siis lisage selgitusse kelle eest te maksate. Näiteks: Joosep Somov HU0606
Tasuda saate:
Naissaare Airsoft Camp MTÜ
 EE387700771004812523



Mängualale sissesõit on https://www.google.com/maps/dir//59.3722435,24.4069747/@59.3720972,24.4084364,741m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0  Edasi juba teid juhendatakse, kuhu,kuidas ja miks.
Palume mõisa poolse teeäärde mitte parkida, see tee peab olema vaba kui...
Kogu meie liiklus toimub Vääna poolse värava kaudu(jälgi silte)


Mäng ei lükku edasi vihma/lörtsi pärast.

Oluline info autota tulijatele: relva kanna varjatult, alles mängu kohas võta relv välja, aitäh!!!
Muidu võib juhtuda nii:
http://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=3988.0


Küsimustele vastan jooksvalt SMS 53746082 Habe
« Last Edit: May 28, 2020, 10:25:19 by Habe »

Offline Habe

  • Tavakasutaja
  • Posts: 82
  • SI VIS PACSEM PARA BELLUM
    • View Profile
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #1 on: May 26, 2020, 09:32:10 »
TERE!
TÄNA ON VIIMANE PÄEV ENNAST REGISTREERIDA MÄNGULE 10€ EEST.
TERV. HABE

Offline Dark.Knight

  • Tavakasutaja
  • Posts: 46
    • View Profile
2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #2 on: June 01, 2020, 07:14:36 »
Kui kiiresti respawnist välja saab?

Offline Habe

  • Tavakasutaja
  • Posts: 82
  • SI VIS PACSEM PARA BELLUM
    • View Profile
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #3 on: June 01, 2020, 10:02:53 »
Põhi respast väljumine iga 10min. tagant ja lisa respast iga 20min.
Terv. Habe

Offline Habe

  • Tavakasutaja
  • Posts: 82
  • SI VIS PACSEM PARA BELLUM
    • View Profile
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #4 on: June 01, 2020, 10:07:20 »
REGISTREERIMINE MÄNGULE ON PEATATUD

Offline Habe

  • Tavakasutaja
  • Posts: 82
  • SI VIS PACSEM PARA BELLUM
    • View Profile
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #5 on: June 04, 2020, 14:58:55 »
Tere!
Mänguala kaartid saate kohapeal.

Terv. Habe

Offline zaG

  • Tavakasutaja
  • Posts: 287
    • View Profile
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #6 on: June 07, 2020, 09:57:03 »
Plussid:
  • Lõpuks ilma pausideta mäng
  • Stsenaarium ja mõte olid iseenesest head

Miinused:
  • Puudus chronomine, suur pettumus. Päris mitu venda kelkisid ise oma 3J DMRi ja 1,7J automaadiga. DMRi onu käest vist küsiti ka, et kas see liiga palju ei ole, vastati, et kõik okei ja korras. Kujutan ette, et reaalsuses oli seal vähemalt 1/3 relvadest liiga kuumad.
  • Hi-cap vs Milsim. Sisuliselt iga teine vend jooksis seal kulaga ringi. Võiks mõelda hicapide piiramisele või kui päris ära ei taha keelata siis vähemalt üksiklasu nõue nende kasutajatele (tõenäosus, et seda järgitakse on muidugi väike).
  • Arvestades kontaktide vähesust, oli massiliselt elementaarsete reeglite eiramist. Klassikaline surematus, surnute kilbina kasutamine jne jne
  • Jäi mulje, et pool rahvast ei saanud päris täpselt ülesannetest aru ja mängiti oma mängu

Offline Margus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 2376
    • View Profile
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #7 on: June 07, 2020, 11:22:22 »
Palju tänu suure mängu korralduse eest!!!

Ise olin alal ligi 9 tundi, mänguaega sellest oli piisavalt.
Surnualas oli juua, maiustusi, infotahvel, prügikott.

 Peale starti tulid vastased õnneks päris kiirelt kontakte pakkuma ja üleliigset passimist liialt polnud. Huvitav uuendus oli vangid ja vangla. Kehtis riigipiir, kus enne kella 14 piiri ületanud ja langenud vastased võis vangistada.

 Meie osapoole (SONTIKI Corp.) võitlejad võtsid juba 25 min peale starti esimesed vangid, snaiper koos pojaga. Vange viidi vanglasse veel palju. Mina tegutsesin põhiliselt laboratooriumi lähedal kuhu meie üksused tõid röövitud kena doktorinna, kelle juhiste all valmisid pommid. Lisaks oli veel staap ja palju ülesandeid kogu päevaks.

Meie osapoolt juhtisid klubi DRG juht Andrei ja Pioneer, kes olevat veel eelmisel pikal õhtul/ööl meie osapoole tegutsemisplaani paika pannud. Ja peale mängu selgus, et kõik läkski vastavalt plaanile. Selliste põhjalike ja osavate juhtide all on hea tegutseda.
 
Põnev võitlus oli riigi piiril masina pärast.

Kuni saame Aljona kvaliteetsemad fotod, mõned kehva seebikarbiga tehtud:
https://1drv.ms/u/s!Au_wTv7WhKqSpRbgNPOAzWUUA1kG?e=UqnVed

Täitsa hea lahingpäev oli, aitäh kõigile!!!

Offline GraboN

  • Tavakasutaja
  • Posts: 602
  • Andres
    • View Profile
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #8 on: June 07, 2020, 14:00:00 »
Kõik oli äge aga actionit jäi kuidagi väheks.

Offline a.pajuste

  • Tavakasutaja
  • Posts: 50
    • View Profile
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #9 on: June 07, 2020, 19:47:24 »
Väga äge mäng oli tegelikult. Mul alguses oli actionit ja tegemist palju aga lõpupoole lagunes sutsu ära meil see juhtimise värk ja kaasvõitlejad samuti kadusid ära.
Vangide koha pealt oleks see olnud parem kui nad oleks seal maksimaalselt mingi 1h olnud ja siis oleks nad tagasi saatnud. Muidu neil seal hakkas liiga igav ja ma märkasin, et üks moment mingi 10 inimest sealt otsustas lihtsalt koju minna.


Aga muidu, need kes meil Papa 6 pisikeses rühmas olid, et väga äge oli ja kui uuesti tahate mängida koos siis saatke mulle PM!
« Last Edit: June 07, 2020, 20:00:39 by a.pajuste »

Offline Remius

  • Tavakasutaja
  • Posts: 911
    • View Profile
    • https://www.facebook.com/groups/602769200100336/
Re: 2020-06-06 EPISOOD (Humala) (N.A.C.)
« Reply #10 on: June 08, 2020, 19:05:59 »
Oli väga põnev mäng. Mind määrati Papa 6 üksusesse kus mind siis valiti üksust juhtima mis oli taaskord hea kogemus õppida üksuse juhtimist. Kaotasin küll vangla valves olnud Papa 6 meestega raadioside, kuid kuulsin, et mehed seal tublilt lõpuni välja käsku täitsid. Labori valve ja pommi osade otsijad olid pidevas sides ja tegid väga tublit tööd. Papa 6 poolt sai labori juurest vangi saadetud 8 vastast. Kuulu järgi oli meie vanglas korraga kokku 25 vangi ehk siis pooled vastased :D Kahjuks vedas mind päeva keskel alt aku juhtmestik ning pidin minema parklasse akut vahetama.

Päeva teine poolt tõi meile professori tublide kaasvõitlejate abil ja läks pommide loomiseks. Katsetasime korra pommi vastaste poolele toimetada suurema toetusega, kuid see ebaõnnestus. Teisele katsele läksime 5 mehega kellest rivvi jäi 3 (tänud meestele kes missi nimel end ohverdasid). Objekt õhkimiseks asus vastaste sügaval tagalas ja ega sinna lihtne polnud pääseda-vahiposte oli 4. Vahipostidel oli üllatus ja segadus suur, tekkis loomulikult kontakt kus meid päästis tihe võsa ja minu uus DMR mis läbi võsa vastaseid niita suutis 0,32 kuulidega.  2 korda pommi vastase territooriumil õhates polnud neil lõpuks aimugi, et diversioonigrupp nende territooriumil kuritegu sooritab :D

Väga tähtsal kohal oli raadioside ja käsuliin ning käskude täitmine koos info liikumisega. Nagu aru sain oli vastas poolel Starsil info liikumisega tõsiseid probleeme.

Tänud meie osapoole staabile mida juhtisid DRG mehed kes eelmine õhtu panid paika tegevusplaani ja mis toimis vägagi hästi. Konkreetsed lühidad korraldused mis olid igati selged ja arusaadavad. Tänud ka korraldajale kes juba tunde varem oma abilistega platsil mängu ettevalmistasid.

Kahju, et päeva jooksul paljud vastased lahkusid kuigi Stars nagu aru sain alustas ülekaalus. Esimene rünnak Sontiki Corp. laborile oli 2 gruppi kokku 10 meest kellest 5 langes vangi :D Et mehed, teil oli vastas sama arv võitlejaid kellest langes ka 5 meest, aga te ei taganenud nähes, et rünnak on edutu ega püüdnud ka vange võtta. Et vangide suhtarv oli 2 Sontiki Corp. meest Starsi käes ja 25 vangi istus Sontiki Corp. vanglas. Mis puutub igavusse või tegevuse puudumisse, siis teeb igaüks ise omale mängu põnevaks.

Tänud veelkord Habe, DRG, Papa 6, kõik ülejäänud Sontiki Corp. võitlejad ja ka meie vastased hea mängu eest.
F... calm, die in battle and go to Valhalla!