ZOMBI LAHING
Kas saaks siin midagi veel tuunida või lihtsamaks teha ja katsetame?
Möödunud on viimasest zombikast pikk aeg. Inimesed on suures hirmus end vahepeal treeninud ja saanud Sõduriteks, ihkavad kättemaksu Zombidele. Soovides oma endised inimesed/kaaslased kätte saada ja nad taastada Zombidest Sõduriteks.
Mäng jätkub nii, et see seltskond (k.a. mina) kes viimati muutus Zombideks, jätkavad Zombidena. Kui seda seltskonda ei tule, siis valime kuni 10 uut Zombit. Ülejäänud Sõdurid.
Zombid on vahepeal arenenud ja enam ei lase puusalt (nagu esimeses lahingus) vaid oskavad juba ka sihtides lasta. Aga taskulampi veel ei oska kasutada. Loivamisest on saanud normaalne liikumine.
Zombide nõue: iga teatud aja tagant anda endast märku valju mõirgamisega.
1) Sõjamäe ala on hõivanud Zombid ja Sõdurid tungivad alale alates esimesest majast:
Esimeses parkla äärses punases majas reeglid:
Keegi välja ei lase, väljas liikuda võib, kasutada võid ainult üks salv, nii Zombidel kui Sõduritel on kuni 40 kuuli salves, juurde laadida ei või. Lubatud kõik salve tüübid v.a. hicapid, majades üksiklasud.
Kui kuulid otsas, proovi silentkilli puudutad käega ja ülejäänud samadel tingimustel, või proovi elusana varjuda majas, et omadega liituda või proovi elusalt majast välja saada, oota väljas mängu lõppu, siis saad samale osapoolele jääda.
Kui Sõdur tabab Zombit, jääb Zombi paigale 15 sekundiks (Zombi loeb rahulikult 15-ni). Kui Sõdur jõuab elusana langenud Zombini, viib Sõdur vigase Zombi vähemalt 15m eemale või teise ruumi ja ootab, et vähemalt 5 sõdurit puudutavad Zombit, siis muutub Zombi jälle Sõduriks.
Kui Sõdur ei jõua 15 sekundiga lastud Zombini võib Zombi põgeneda järgnevasse ruumi olenemata tabavustest.
Kui Zombi laseb Sõdurit, toimub kõik samuti, et Sõdur jääb 15 sekundiks paigale (Sõdur loeb rahulikult 15-ni) ja siis kas põgeneb olenemata tabavustest teise ruumi või veetakse Zombi poolt kõrval ruumi, ootama viie zombi puudutust.
Mängu ajalimiit kuni 30 või 45 min
STOPP, loeme kokku Sõdurid ja Zombid.
2) Neid keda on vähem põgenevad I-kordsesse majja I-korrusele. I-korrusel 1 salv kuni 50 kuuliga. Siis taganed keldrisse. Keldris üks salv kuni 50 kuuliga.
Siis vaatame kuidas samadel tingimustel mäng kujuneb pimedas keldris. Ründajad alustavad esimesest majast. Kaitsjad võivad majast (ka keldrist) välja lasta. Mõlemad osapooled saavad endiselt endale uusi liikmeid juurde võita.
Ründajatel 1 salv I korruse jaoks ja 1 salv keldri jaoks, salves kuni 50 kuuli.
Ajalimiit 45 min
STOPP, loeme kokku Sõdurid ja Zombid, vajadusel täiendame osapooli.
3) Vähemus on I-korrusel, enamus osapool keldris. Kas enamus suudab vähemuse kogu majast välja lüüa. Ainult üks salv, milles kuni 50 kuuli. Mõlemad osapooled saavad endiselt endale uusi liikmeid juurde võita.
Ajalimiit kuni 45 min.
STOPP, loeme osapooled kokku, vajadusel täiendame liiga vähemuses osapoolt.
4) Zombid või Sõdurid, kumba on vähem varjuvad esimesse II-kordsesse majja-välja ei lase.
Neid keda on rohkem alustavad parklast. Kõigil iga maja kohta üks salv kuni 50 kuuliga. Kui Sul jäi eelmise maja lahingust kuule alles võid neid kasutada lisaks järgneva maja lahingus.
Enam Zombisid ega Sõdureid juurde ei saa võita, võitled olemasoleva jõuguga.
Kaitsja, saades pihta lähed majja nr 2 (valge II-kordne väike maja - eelnevalt kontrollime, et poleks kohalikke heidikuid sees). Sealt edasi kuni ala viimase majani. Välja võib lasta.
Ründaja, saades pihta ootad, kuni 5 kaasvõitlejat on Sind puudutanud, siis jätkad.
Ajalimiit 30 min
5) Jätkata saab sama järgneva II-kordse pika majaga, siis keskmine I-kordne, siis selle taga punane II-kordne ja siis viimased kaks punast II-kordset, et kaitsjad pihta saades taganeb järgmisesse majja. Ründaja saades pihta ootab viite erineva kaaslase puudutust ja jätkab rünnet.
Muidugi ei unusta, et Zombid peavad sagedasti endast möirates märku andma ja ei oska endiselt lampe kasutada.
Muidugi ei jõua me ühe päevaga neid kõiki läbi mängida. Mängu käigus ehk lihvime ka reegleid paremaks…
Keeruline?, kuidas paremaks muuta?