Mis udu juttu? Palun googelda natuke ja saad targemaks. Üks video ka:
https://www.youtube.com/watch?v=o4qRzihIHI0Muidugi Krytac ei ole ainuke kes sellist disaini kasutab. Paljud millel on guick spring change systemid omavad sellist lahendust, seega ta ei ole ainuke, mis võiks veidi kergemini puruneda kui teised. Internett on täis igasuguseid fanboysi ja heitereid. Mina vaatan asja lihtsalt tehnilisest vaatevinklist. Kuulduste järgi pidi ka Krytacil mingi uus seeria välja tulema kus see jama on välistatud. Eks näeb.
Edit:
https://www.youtube.com/watch?v=MbFqwp-IkicKrytac has done something to their m-lok series of Trident MKII (released in October 2018) to address the lower receiver cracks.Siit on näha siis varianti millel on M-lok laesäär kus on buffertube kinnitub ka osati vedrujuhile. Eestis oli neid M-lokidega mõnes üksikus poes vaid.