Tegelikult puudutab see suuresti kahte gruppi, teatud vinnastatavad BA relvad ja sisuliselt kõik HPA pealt töötavad relvad (automaadid/SA/BA/kulad), kuna nendel relvadel esineb oluliselt "joule creep" nähtust. Ehk siis see mida näitab m/s ei ole vastavuses reaalse jõuga mida HPA ja osa BA relvi välja suudavad lasta raske kuuliga.
Kuigi jah tegelikult suurem probleem on see, et nagunii enamikel mängudel ei kontrollita isegi praegustele reeglitele vastavust.
..välismaa MIL-SIMidel on niikuinii oma reeglid (sõltumata sellest, mida meie siin kokku lepime), siis ma ei näe mitte mingit väärtust reeglite keerukamaks tegemiseks. Seega hääletan vastu.
Need uued reeglid ühtlustakski reegleid võrreldes meie lähiümbruses toimuvate välismaa mil-sim-idega.
teema jätkuks- kuna küsitlus pole otseselt lubatud jõudude kohta vaid selle kohta, et kas hakata edaspidi mõõtma jõudu või mitte siis juhul kui hakata peaks ära otsustama ka need samad lubatud jõudude piirmäärad . Praegused 2 küsitlust kipuvad mingil arusaamatul põhjusel puhtalt pika püssi meeste lubatud piirmäära tõusu toetama aga sama joul creep puudutab tegelikult kõiki relvaliike . Seda ka olenemata platvormist , puhas füüsika siiski nagu näitab ka tabel mille varasemalt postitasin .
vastasel juhul sooviksin tagasi võtta oma antud hääle mõlemas küsitluses ja leian et kui mina pean kuulipildujal ja teised SA-del hakkama downtuningut tegema aga BA mehed saaavad võimsust muudkui juurde siis sorry , mängige oma vsr-idega siis ka 115m/s - 3J peal edasi .45 moona näitel
Tegelikult antud küsitlus ei reguleeri mitte kuidagi BA kiiruste suurendamist, pigem vastupidi. Bjorni esimeses postituses on ka ettepanek kiiruste osas, kus on hetkel kehtivate m/s kiirused aluseks võetud (BA 173 m/s). Selleks, kas BA kiirusi muuta/tõsta on vaja, tehtigi teine küsitlus, kus ma tõin üheks põhjuseks joule creepi. Jah seda esineb teiste kangemate relvadega ka (pealmiselt HPA pealt töötavatega) aga seal on kiirusi lihtne reguleerida erinevalt vinnastatavatest BA relvadest, millel on sisuliselt kaks vedruvalikult M150 või M170. M150 laseb tugevalt alla lubatud kiiruse/jõu ja M170 üle lubatud, ehk siis sisuliselt tähendaks see seda, et BA platvorm muutuks täiesti kasutuks.