Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - lukka

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Üritused / Re: 2019-08-3..4 Nullgrupp - X maailmasõda
« on: August 01, 2019, 19:44:57 »
Konkreetne mäng on Teslaga samal ajal. Tesla on seni olnud üks parimaid mänge, kus kunagi käinud. Kehv päevavalik.

2
Muud teemad / Re: Kaitsevarustuse vajalikkusest CQB mängudes
« on: July 24, 2019, 22:12:35 »
USA kogemuse põhjal võib öelda, et siin on kahte eritüüpi suhtumist kuuli kiiruse ja jõu kohta.

V1 - Ühelt poolt on mängualad kui väljalaske kiirus piiratud 1,2J peale. See on pigem selline fun üritus, kus osalevad nii kogenud kui kogemuseta mängijad. Firma üritused jne.

V2 - Kui korraldavad endised ja praegused sõjaväelased, siis on 2J (jah, tavaline AEG ka siselahingus). Viimaste point ongi see, et peabki kuradi valus olema. Peadki olema ettevaatlik ja mitte igasse lahingusse tormama uljalt sisse (nagu päris elus).

Mulle endale meeldib V2 - miks? Üpris keeruline on cheatida kui saad 2J laksuga pihta ja sellist rumalat rushimist ei ole.






3
Tere,

Laenaks / rendiks HPA täiteballooni. Vähemalt 7L suurust TSTOS mänguks. Enda balloon on USAs ja ei hakka kaasa vedama.

4
Läheme mängule (6kesi matkabussiga).

Üks lubadega (vähemalt 3 aastat staasi) täiskasvanu koht on veel üle.

5
UP!

6
Täpsem info: http://www.berget-events.com/info

Asukoht: Preliminary Location: Sweden , Sollefteå area* (umbes 550km Stockholmist)

Hetkel Falconclaw meeskonnaga planeerime seda reisi.

7
Ost - Vahetus - Laenutus - Ära anda / O: HPA suur balloon
« on: December 18, 2018, 06:58:25 »
Hoi! Kas keegi teab kust saab mõistliku hinnaga täitrballooni? Ala sukeldumise oma.

8
Falconclaw läheb.

9
Projektid / Airsoft tracking lahendus
« on: October 19, 2018, 11:47:51 »
Kunagi sai hobi korras tehtud üks Trackimise lahendus. Asja idee on selles, et kasutades füüsilisi trackereid ning Google Mapi peale pandud konkreetse mängu kaarti näeb ära oma meeskonna liikmeid (st. kõik kellel on tracker).

Samuti saab näha kaugust teistest trackeritest ja suunda. Lisaks on võimalus määrata objekte (baasid, vastased) ning ülesandeid.

Küsimus teile - millseid funktsionaalsuseis sooviksite seal veel näha?

Kellel põhjalikum huvi, siis siin on ka kasutusjuhend välja toodud:
https://www.evernote.com/l/AebPSDagtIVOTbfU1xc0WdK4lXKcfTgh0ns

Ülevaatlik dokumentatsioon:
https://www.evernote.com/l/AeZVG0HbuGBN-qf3wwLlF2poIbrVZZ5Jhuc

Hiljem, kui olen saanud teilt erinevaid mõtteid funktsionaalsuse osas, teen ka ühe küsitluse kus palun teil hinnata kui paljud reaalselt seda lahendust kasutaksid.

P.S Kui kellelgi on huvi sellist lahendust edasi arendada, siis andke teada ja hea meelega jagan koodi.

10
Üldine jutt / Re: Probleemid lahingualadega !
« on: August 22, 2018, 06:29:01 »
Minu ettepanek:
Kõikidele (NB! kõikidele) mängudele on juurde kirjutatud, kas omanikuga on kooskõlastus olemas. Juhul kui ei ole, siis lause juurde miks ei ole. Samuti kirjutada, kas tegemist on eramaaga või riigimaaga. Björn, äkki teed kohustuslikuks elemendiks mängude kuulutuste juures?

Iga mängija siis ise otsustab, kas läheb mängule või mitte. Thats it!

11
TAGASISIDE:

Meile (nö eriüksuse poolele) mäng väga meeldis! Mängu lõpus kõikide näugusi nähes tundus, et kõiki tulijad jäid rahule.

Mäng oli hästi balansis. Võimalusi jagus mõlemale poolele. Lisaks tavapärasele airsoftile oli ka palju nuputamist, et kus täpselt otsitav ese asub. Kõik majad saime enda kambaga läbi kammitud, kuid seoses sellega, et otsitav ese oli koguaeg liikvel (liikust hoonest hoonesse), siis kahjuks jäi ese tabamata. Küll aga saime vastaste commanderi maha, mis oli ka üheks kahest ülesandest.

Baase kaitse töötas väga efektiiselt ning valgel ajal oli oma grupiga üpris keeruline kaitstavesse objektidesse sisse murda. Olukord muutus öö saabudes. Siis suutsime täna öövõimekusele läbi murda. Kahjuks eset ikka ei leidnud :) Kuulsin, et suutsime astastele vahepeal tekitada tunde, et meid on 6 asemel 12 ning võtame seda tõsise komplimendina.

Vastased tundus ka alati rohkem kui paberil kirjas. Nad olid hästi liikuvad ning seetõttu olid kõik meie rünnakud väga kiired ja agressiivsed.

Ootame järgmisi öö lahinguid :) Neljapäeval läheme soome ning seal saab 3 ööd madistada.




12
ASHil on tegelikkuses korralik NVD kogemus olemas. Olen tema vastu isegi mänginud ja pean piinlikusega tunnistama, et surma saanud (tänu oma rumalusele). Korralik õppetund oli :)

Mängul näeme!

13
Mis siin ikka foorumi teksti põhjal üritada. Tule parem mängule :) Kui mäng läbi siis arutame tagasisides (mida võiks isegi kohepeal teha kui aega), mis läks hästi / halvasti ning mida võiks tulevikus paremini teha.

Tahad NVDga mänguda, tule eriüksuse poolele ja kui tahad eriüksust kottida ja segada, siis jäta seade koju ja tule meie vastu mängima.

Oled kahtlemata suurt väärtust loov mängija mõlemale poole. Seega nii eriüksus kui baasi kaitse meeskond oleks Sinu liitumise üle väga õnnelik!

14
ASH, nii AUTRIII kui Remius mängivad baasi kaitse poolel. Seega nende kommentaarid ei olnud eriüksuse huvidest lähtuvalt kirjutatud.

Remius on korraldaja ja paneb mängu reeglid paika. Kellele sobib, neeed tulevad. Kellele ei sobi, need ei tule.

Teeme selle mängu ära, kui näeme et balanss on kaldu ühele või teisele poole, siis juba järgmises mängus korrigeerime mingeid elemente. Arvestades seda, et eelmises mängus sai eriüksus ülesanded raskustega sooritatud ja seekord ülesanded keerulisemad (ja lihtsamalt tõrjutavad), siis võib juhtuda, et järgmisel korral peame reegleid hoopis eriüksuse poole natukene kruttima jälle. Kõikide osapoolte huvi on see, et mäng oleks balansis. Täna usuvad need kes osalised eelmisel mängul, et need reeglid on balansis.

Usutavasti järgmine mäng toimub juba augustis. Remius arvestab mängul osalejate tagasisidega ja teeb parandused/muudatused järgmiseks korraks.


15
Konkreetse mängu juurde tagasi tulles, soovitan eraldada kaks teemat: 1) mängudünaamika, 2) öövaatlusseadmete kaitsmine

1) Mängudünaamika

Mängu reeglid ja seeläbi mängudünaamika paneb paika korraldaja. Selleks on Remius. Tavalise 30 vs 30 laske-üksteist-maha mängu asemel on tehtud MIL-SIM elementidega öömäng, kus erinevatel osapooltel on erinevad tugevused ja nõrkused.

Eriüksuse tugevuseks on öövaatlusseadmed ning kokku toimiv tiim.

Baasi kaitse tugevuseks rohkem kui 3x suurem koosseis, kaitse eelis (üldjuhul loetakse, et kaitse eelis on 3:1) ning suurepärase iseloomu ja kogemusega komandör.

Juba eelmisel mängul mingit ülejooksmist ei toimunud ja baasi kaitse töötas hindele 4+. Tegevust ja võimalusi jätkus mõlemale osapoolele. Baasi kaitse komandöri sõnul tehti taktiliselt paar viga, mida ära kasutades sai eriüksuse meeskond baasi sisse.

Sellel korral on eriüksuse ülesanded oluliselt keerulisemad. Väga suure tõenäosusega kõik eriüksuse ülesanded ei õnnestugi sooritada ning mõlemad pooled saavad nii võite kui kaotuseid nautida. See ongi selle mängu võlu.

Juhul, kui kaitsjatel oleks samuti öövaatlusvõimekus, siis arvestades kaitse eelist (3:1) ja liikmete arvu ülekaalu samuti 3:1. Oleks eelis 9:1. See ei oleks huvitav mäng mitte kummalegi osapoolele. Seetõttu on korraldaja ka keelanud öövaatlusseadmete kasutamise baasi kaitse meeskonnal.

Sellegi poolest oleks tulevikus äge näha ka mänge, kus öövaatlusvõimekus on mõlemal osapoolel, kuid sellisel juhul peaks ka osalejate arv ja ülesanded olema keerukuselt samad (ei ole selliselt, et üks osapool kaitseb ja teine ründab). Palun korraldage ja oleme kindlasti tulemas :)

2) Öövaatlusseadmete kaitsmine

Aa point on ideeliselt õige, et kõik valgus, mis jõuab öövaatlusseadme torusse, kahjustab seadet. Samas, teatud juhtudel on kahju minimaalne ja teatud juhtudel võib seadme kohe maha kanda. Igasuguste laserite, eelkõige IR-laserite suunamine torusse lõppeb põhimõtteliselt koheselt toru (IIT – image intensifier tube) jäädava kahjustusega.

Lisasin ka pildi tulemustest.

Strobo on seetõttu eriti kahjulik, et Gen2+ seadmed suudavad reguleerida valguse võimendust ning seade hakkab ennast Strobo pimedas astmes võimendama ning kui tuleb hele osa, siis Gen2+ seade (millel puudub AUTOGATED) ei suuda ennast piisavalt kiiresti pimedaks tagasi keerata. Kõik eelnev ei tähenda, et Gen2+ seadmega on SAFE vaadata LED lampi sisse, kuid mõistliku distantsi pealt valge pidev valgus ei kahjusta seadet nii oluliselt kui vahelduv valgus. Rusikareegel on see, et igasuguse valguse korral on mõistlik seadmega mujale vaadata.

Kokkuvõttes: Strobo ja laserite keelamine on tehtud seetõttu, et võimalikult väikese baasi kaitse võimekuse vähendamisega on oluliselt vähendatud riski seade ära rikkuda. Taskulambi kasutamine on lubatud.

Pages: [1] 2 3 ... 10