Author Topic: küsimus poolikuks jäänud üksiklasu kohta .  (Read 4124 times)

Offline rastaman

  • Tavakasutaja
  • Posts: 55
    • View Profile
küsimus poolikuks jäänud üksiklasu kohta .
« on: December 26, 2016, 19:17:22 »
Tere .
olles algaja sooviksin teada kas see on normaalne või mitte
nimelt on juhtunud päris mitmel korral et olen kas tahtmatusest
või tahtmatusest :D üksiklasu vist valel ajal päästiku vabastanud .
Edasi toimub siis asi selliselt , et relv lihtsalt plõksub käes ja käepide läheb kuumaks .
Lülitades auto peale ja siis proovides söödab jälle kuule .
ja vahel on juhtunud ka seda siis ühe teise Lonexiga .
nagu mina aru saan siis vb juhtub see asi siis nii et hammasrattad pole kolbi veel lõpuni
jõudnud vedada et see vabastaks siis kolvi vedru pingealt ja kui kolb on lõnus rakendub ka peale mootorit
olevale esimesele hammasrattale stopper kiil mis ei lase süsteemi tagurpidi minema .
KOLE KEERULINE JUTT . loodan et saan vastuse ja vb mõni targem ka pakub lahenuse .

Tänan tähelepanu eest ja Kauneid jõule

Offline ranel

  • Tavakasutaja
  • Posts: 479
    • View Profile
Re: küsimus poolikuks jäänud üksiklasu kohta .
« Reply #1 on: December 26, 2016, 21:14:30 »
Tere .
olles algaja sooviksin teada kas see on normaalne või mitte
nimelt on juhtunud päris mitmel korral et olen kas tahtmatusest
või tahtmatusest :D üksiklasu vist valel ajal päästiku vabastanud .
Edasi toimub siis asi selliselt , et relv lihtsalt plõksub käes ja käepide läheb kuumaks .
Lülitades auto peale ja siis proovides söödab jälle kuule .
ja vahel on juhtunud ka seda siis ühe teise Lonexiga .
nagu mina aru saan siis vb juhtub see asi siis nii et hammasrattad pole kolbi veel lõpuni
jõudnud vedada et see vabastaks siis kolvi vedru pingealt ja kui kolb on lõnus rakendub ka peale mootorit
olevale esimesele hammasrattale stopper kiil mis ei lase süsteemi tagurpidi minema .
KOLE KEERULINE JUTT . loodan et saan vastuse ja vb mõni targem ka pakub lahenuse .

Tänan tähelepanu eest ja Kauneid jõule
Ise küsid, ise vastad voor? :D Alustuseks võid praeguse ilmaga mängides akud pigem nii panna, et midagi hoiaks seal ümber akud soojas(külmaga annab aku vähem voolu välja). Teine variant on mosfet ja 3 cell lipo. 3 cell lipo ja valangutega arvesta, et väga palju valanguid kasutades võid mähised läbi põletada, kuna üle koormata tohib vaid lühiajaliselt.
Mul endal oli sama jama, kui päästiku klemmid olid ära surnud.
« Last Edit: December 26, 2016, 21:21:56 by ranel »

Offline rastaman

  • Tavakasutaja
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: küsimus poolikuks jäänud üksiklasu kohta .
« Reply #2 on: December 26, 2016, 22:00:42 »
Tahtsingi veenduda et ma mõtlen õigesti . Ise mõtlesin et mis siis saaks kui ma eemaldaks esimese hammaka pidurimis laseb tagasi . Pingesse jäänud vedru . Teen hiljem või homme ka pildi mida mõtlesin . Mosfetiga on selline lugu et ma parem maksaks ja las keegi targem teeks .

Offline punk

  • Tavakasutaja
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: küsimus poolikuks jäänud üksiklasu kohta .
« Reply #3 on: January 22, 2017, 19:50:10 »
Kui vedru mootori ja aku kohta liiga tugev siis peaks ka sama asja tegema.Samuti on aidanud kui vedrujuht korralikult tagant poldiga ära fikseerida.

Offline AndrusK

  • Tavakasutaja
  • Posts: 314
    • View Profile
    • Team site
Re: küsimus poolikuks jäänud üksiklasu kohta .
« Reply #4 on: January 22, 2017, 22:00:07 »
Tahtsingi veenduda et ma mõtlen õigesti . Ise mõtlesin et mis siis saaks kui ma eemaldaks esimese hammaka pidurimis laseb tagasi . Pingesse jäänud vedru . Teen hiljem või homme ka pildi mida mõtlesin . Mosfetiga on selline lugu et ma parem maksaks ja las keegi targem teeks .

Anti-reversal latchi eemaldamine on selles suhtes abiks, et vedru ei jää pingesse, aga sa pead siis panema ka kas mootorile vastusuuna dioodi pele või installima piduriga mosfeti, muidu paneb see vedru su gearboxi imekiiresti tagurpidi tööle, kui päästiku valel ajal vabastad, ning midagi võib katki minna.

Ühtlasi võib sul järgmisel lasul peale gearboxi tagasikerimist tulla torust 2 kuuli. Sellega peab lihtsalt arvestama.