Minu enda poolt tagasiside selline:
Kahjuks jäi üks tähtis grupp isikuid tulemata mängule (anti teada 1h enne ürituse algust!, sellest tulenevalt ei olnud Armee osapoolel alguses kontakte niipalju kui planeeritud.
See fakt välja jätta, siis lõuna kuni õhtu toimus kõik enam vähem plaanipäraselt ning vastavalt ettenähtud stsenaariumile.
Kahjuks tuli öösel mängu Force Majore ning Jay võttis üle. Tänud selle eest! Õlled on ootamas.
Mida veel täheldasin? Ca 50% mängijatest olid esimest korda milsim tüüpi üritusel. See andis tunda. Tegemist ei ole tavaline "männiku mänguga", kus lahing kestab pool tundi ning selle aja jooksul saad sa täristada kõik oma salved tühjaks ning rohkemgi veel. Milsimil on mõistlik sarnane etapp näiteks 3h (mis oli ka sel korral enam vähem reegliks): 1h luure, 1h luure tagasiside ning lahingplaani koostamine-tutvustamine-korrigeerimine, 1h lahingetapp koos liikumise ja täristamisega. See viimane osa võib vabalt ka olla 2, 3 või 6h vastavalt maa-ala suurusele ja manöövri pikkusele @ maastik ruudus. Eelneva jutu kokkuvõtteks: milsim mängule tulles ei ole mõtet oodata kiireid ja lühikesi lahinguid, lihtsam on kodus Counter Strikei mängida!
Kasutasin sellel üritusel dünaamilise staabi põhimõtet - korraga üks-kaks ülesannet käes, need täidetud siis uus ülesanne GSM või raadioside teel. Leian, et selline süsteem õigustas ennast ning kasutan seda ka edaspidi sarnastel mängudel.
Kohalolijatelt sooviks tagasisidet ülesehituse, läbi viimise ning muude punktide kohta, millele annab konstruktiivset tagasisidet anda.
Bjorn