Alates 18+ eluaastat!
Relvarenti ei paku!
Oodatud on kõik täisealised airsoftihuvilised kes peavad kinni ausatest mängureeglitest, omavad isiklikku varustust ja suudavad oma tervise ja tegude eest ise vastutada.
Osalejate arv on piiratud kuni 45 mängijat!
Hetkel registreerunud 27 mängijat.
Osalustasu: 5€
(Kohapeal sularahas)Eelnev registreerumine on kohustuslik, registreerumata mängijad ei ole oodatud.Registreerimine avatud kuni 04.10 21:00!Link registreerumiseks:Registreerimine läks lukku.Registreerunute list ei ole avalikult nähtav.Minuga saab vajadusel ühendust läbi PM-I või numbril 53 450 2 KUUS KAKSSaame kokku:
05.10.2019 Suurekivi raketibaasis
59.213317, 23.751109
https://www.google.com/maps/dir//59.2133241,23.7511087/@59.2146716,23.7494434,520m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0Ala haldajaga alal viibimine kooskõlastatud!Koguneme 10:30-11:30
Briifing 11:30
Alustame 12:00
Lõpetame 16:30 Alal on pauk ja suitsugranaatide kasutamine keelatud!
Et tagada tuleohutus ja võimalikult vähe sodi loodusesse jätta.
Mäng on pausideta kui soovid puhata või süüa leiad selleks ise vastava aja baasis või parklas.
Mõlemas baasis on joogivesi koos topsidega.Mängime vastavalt foorumi reeglitele, pole reeglitega kursis siis tutvu järgneva lingiga.
http://airsoftfoorum.ee/index.php?topic=98.0 Jõu piirangud!
Palun veendu enne mängu, et sinu relv on lubatud piirides.
Püstol, pumppüss ja kõik teised nimetamata airsoft kuule lennutavad seadmed 1.5J
Automaat 1.5J
Kuulipilduja 2,5J
(Kuulipilduja peab vastama reaalsele platvormile, trummelsalvega M4/AK ei ole kuulipilduja!)
Poolautomaat snaiper 2,5J
Poltlukk snaiper 4JEnne mängu toimub chronomine, üle lubatud jõu laskvaid relvi mängu ei lubata.
Chronomine toimub vastavalt foorumi reeglitele.
Korraldajal ja korraldaja poolt määratud isikutel on õigus kahtluse korral ka mängu ajal mängijate relvi chronoda!
Kui kahtluse korral mängu ajal chronodes ületab relv jõupiiri peab mängija mängult lahkuma ja ei ole enam edaspidi mängudele oodatud!Kuidas veenduda, et minu relv on lubatud jõupiirides?
1: Vali mänguks vastava raskusega kuul, näitena 0,28g
(muude raskuste puhul toimub kõik samamoodi)
2: Lase sama kuuliga 0,28g hop-up paika.
3: Sisesta chronosse kuuli raskus 0,28g ja kaliiber 6mm
(muude raskuste korral kuulile vastav kaal)
4: Lase sama kuuli (0,28g) ja hop-up seades läbi chrono, kui tulemus on 1,5j või väiksem on relv lubatud piirides kui tulemus 1,51J või suurem on relv üle lubatud piiri.
(sama kehtib ka kõrgemate piirangute puhul)
Kui sul endal chrono ei ole, küsi sõbralt, pöördu lähima airsofti kaupluse või mängukorraldaja poole ja veendu enne mängu, et relv on lubatud piirides.MED ehk minimum engagement distance ehk miinimum laskekaugused:
Automaat 0m (majades sees üksiklask ning pimetuli keelatud teiste reeglitega)
Kuulipilduja ning poolautomaat snaiper 15m (backup relv kohustuslik)
Poltlukk 30m (backup relv kohustuslik)
Majades sees kehtib üksiklasu piirang ning soovitav püstoli kasutuse piirang. Majast välja võib lasta piiranguteta, kui on tagatud miinimum distants.
Pimetuli on 100% keelatud. St. nurga taga või üle müüri ei tohi lasta, kui ei ole veendutud ohutuses. LOE: Enne vaatad ja siis lased.
Mängu sisuOsapooled:
Sinise lindiga (Side 1-4) (Lint mõlemal käel)
Lindita (Side 5-8)
12:00- ALGUS
12:45- Konteiner NR 1
13:30- Konteiner NR 2
14:15- Konteiner NR 3
15:00- Konteiner NR 4
15:45- Konteiner NR 5
16:30- ENDEX
(või kui viimane konteiner LZ tsooni jõuab)
Pihta saades liigud kindlasse baasi ja baasidest väljumine iga 5min tagant taimeri märguandel!
1: Mõlemad osapooled peavad konteinerid viima Landing Zone tsooni, edaspidi LZ.
(LZ tsoon kaardile märgitud kollaselt, reaalselt on tähistatud puna/valge lindiga)
2: Konteinereid tohib liigutada alles nende aktiveerumisel.
(Vaata ajagraafikust konteineri aktiveerumise aega)
3: Konteineri taimerit tohib vaigistada alles LZ tsoonis!
4: Kui konteineriga LZ tsooni poole liikuv mängija saab tabamuse tuleb konteiner nähtavale kohale maha asetada.
5: Kui konteineriga mängija saab tabamuse LZ tsoonis, tabamus loeb kuid vastane ei saa konteinerit omale.
Mängija vaigistab taimeri, asetab konteineri vastava osapoole alasse ja liigub oma baasi.
Konteiner jääb LZ tsooni ja seda ei ole vaja mängualale ega oma baasi viia.
6: LZ tsooni ei ole võimalik vallutada ega ka niisama ilma konteinerita alas viibida!
7: Baase (respawni) ei ole võimalik vallutada!
(Baasid kaardil must/kollane kolmnurk)
8: Võidab osapool kellel on mängu lõpuks rohkem konteinerid.
Huvitava stsenaariumi saab igaüks ise välja mõelda.
Umbrella Corporation ei ole meeskond ega reaalne organisatsioon.
Küsimuste korral palun kirjuta mulle PM.