D E S S A N T V Ä Ä N A S S E17 detsember
LEGEND:Armee pole rahul juhtimisega ja oma soovide täitmiseks rööviti armee juhataja Admirali naine ja poeg ning neid hoitakse kuskil tiheda metsa vahel mäe otsas olevas sügavas vanglas.
Mets, kus pantvange hoitakse on mandri poolt tugeva relvastatud valve all ja kõik juurdepääsud on mineeritud.
Ainuke lähenemis võimalus on mere poolt.
Admiral saadab lojaalseks jäänud dessantüksuse oma naist ja poega päästma.
Fotosid alast ja mälestusi sealsetest mängudest:
https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%212547&cid=A873BD12FD2ED25FAlal on erineva tihedusega mets, küngaste ja mägedega. Rannas luited madalate puudega. Head võimalused maskeerumiseks ja hiilimiseks.
Koguneme kell 11:00, briifing kell 11:30
Asukoht:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=a647c5646eb37eb8c6fbe19dc95b2e37Metsa tihedus:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=6cc6c9cd2725f1159365c9c6c5c89e28Sellele tegevuskaardile loodan ruudustiku ka peale saada:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=7be8d0d1c5d16a354dd8f779f9f2d6c5OSAPOOLED:Admirali dessantüksus – lindita, kogemustega ja raadiosaatjaga mängijad
Armee – mõlemal käel valge lint, vähemalt mõned raadiosaatjad peaksid olema osapoolel.
TEGEVUS:Armee:Alustab oma staabist/vanglast (kaardil mustas ringis valge maja); lisaks kuni viie liikmeline patrull alustab sillast mere pool ja kuni viie liikmeline patrull alustab silla hoone juures.
Staabist võivad abiväed liikuda ranna poole alles siis kui patrull on märganud dessantlasi ja edastanud info staapi.
Eesmärk – valvata vange, randa, lipu mägesid ja staap/vanglat.
Pihta saades saab kaasvõitleja ühe korra ravida, sidudes valge paela parema käe ümber. Teist korda pihta saades ärkad ellu parklas ooteajata.
Pantvange ei lase, kuna pantvangid on vaja elusalt vangis hoida, vangist pääsenuna on vaja nad elusalt tagasi tuua vanglasse.
Kui pantvang saab pihta, siis ta karjatab valjult ja tema ravimiseks valge paelaga läheb aega 1 minut, siis võib edasi liikuda.
Dessant:Kogu kuuli/ joogi/… varsutus peab kaasas olema, esimene joogi ja kuuli varude täiendamine võimalik alles kui kohtud abi transpordiga.
Alustad maabudes rannas (kaardil mustas ringis valge nool). Pihta saades saab kaasvõitleja ühe korra ravida, sidudes valge paela vasaku käe ümber. Teist korda pihta saades ärkad ellu maabumispaigas ooteajata.
(Olen tänulik kui mõni filmib dessandi silla ületamist…)
Kui dessant on silla ületanud (kui jõgi jäätunud, siis ikka ainult üle silla võib minna) ja valge maja ( kaardil punases ringis valge maja) vallutanud, siis jääb uueks staabiks/hospidaliks maja. Haavatud võivad sideme eemaldada.
Algab pantvangide otsimine.Vangla asub ühe mäe sügavas sahtis. Vanglamäge piirab neli vahiüksustega mäge (kaardil hallid lipud).
Vanglani jõudmiseks tuleb dessandil eelnevalt neli vahimäge kahjutuks teha, selleks valluta mägi ja lükka mäe tipus olev lipp pikali.
Kui Vangla mägi vallutatud, siis ringkaitses tõmbad sügavast sahtist pantvangid välja, selleks tõmbad heledasse riidesse mähitud 2 puunotti sahtist üles. Riietu notid heledast riidest lahti ja siis seisavad Su kõrval Admirali naine ja poeg.
Kuni selle hetkeni on kuni 2 tundi aega. Kui see õnnestub kahe tunniga, saate lisaaega 1 tunni.
Kuna Admirali naine on sügavas depressioonis ja maru vihane tema vangistajate peale, siis ta palub kogu see vangla õhku lasta koos valvuriga. Aga lõhkepakett asub pisut eemal kohas, mida teab vaid see naine.
Kui dessant on piisavalt tugev ja jõudu jätkub, siis tuuakse lõhkepakett (samal ajal vabastatud pantvangid ootavad ringkaitses) ja üks vangistatud vastane. Vangistamiseks dessant võtab kaasa ühe langenud vastase.
Vangistatud vastasel kästakse süüdata lõhkepakett (suitsupomm) ja visata see sahti, sellega on vangla hävitatud. Vastaste vang on siis vaba.
Evakuatsioon:Kuna pantvangid on väga kurnatud, ei suuda nad ise käia.
Telli 1 kanalil transport, mis saabub umbes 15 min jooksul, esmalt peavad pantvangid sööma ja jooma, et üldse liikuda, selleks saavad nad saabunud transpordist juua ja komme.
Transpordi masinat ei lase, peatada saab vaid nii kauaks kuni suitsugranaat suitseb teel. Suitsust läbi ei tohi sõita.
Päästetud pantvangidega transport võib liikuda vaid nii kiiresti kuidas liigub ringkaitse. Staabini jõudes liigutakse edasi jalgsi üle silla kuni maabumiskohani - VÕIT.
Pihta saades saab kaasvõitleja ühe korra jälle ravida, sidudes valge paela vasaku käe ümber. Teist korda pihta saades ärkad ellu hospidalis ooteajata. Kui sild ületatud, siis elluärkamis ala on maabumispunktis.
Kui pantvang saab pihta, siis ta karjatab valjult ja tema ravimiseks valge paelaga läheb aega 1 minut, siis võib edasi liikuda.
Mäng läbi kui 2 tunniga pole dessant vabastanud pantvange või kui saabutakse vabastatud pantvangidega maabumispaika. Start ja lõpp vilega ja 1 kanalil.
Koguneme parklas, vaatame kella ja loeme osalejad üle ning kas koju või poolte vahetus.
Päike loojub kell 15:20
REGISTREERIMINE:Kui Sina või Sinu tiim tunneb, et soovivad kindlasti dessandis olla, siis anna palun eelnevalt teada.
Et teada kaartide arvu, oleksin tänulik kui teatad oma osalemisest kas siin, PM või margus1701@hotmail.com
Kontakt tel 56 570 325 Margus.
Kui Sa pole oma osalemisest teatanud hiljemalt 15. detsembriks, siis võid kaardist ilma jääda.
MÄNGUMAKS
2 eurot
Korraldajalt kaart infoga; mängu elemendid, pantvangide evakueerimis transport, valged lindid, valged ravi paelad, lipud, jook ja kommid vangidele.
REEGLID:Üldreeglid on kirjas foorumis. Täpsustame briifingul.
Lubatud kõik salved v.a. hicapid
Distantsid ei pruugi seal pikad olla tihedas metsas, jälgige ohutust lähidistantsidel võimsate relvadega.
Ühistransport:Buss 108 kell 10:00 balti-jaamast, jõuab kohale Viti peatusse kell 10:45, sealt lühike maa. Bussi teekond ja graagik:
http://soiduplaan.tallinn.ee/#harju/regionalbus/108/a-b/21105-1/11/map____________________________________________________________
Oluline info autota tulijatele: relva kanna varjatult, alles mängu kohas võta relv välja, aitäh!!!
Alaealistelt soovin vanema/eestkostja nõusoleku kirja kontakttelefoniga kas paberkandjal või meilile.
Oleksin tänulik kui relvarentijad annaksid teada oma võimalustest, tänud!
Mäng lükkub edasi kui on külmem kui -8 ja/või väga tugev tuul rannikul.
Tiheda metsa vahel tuul ei sega.
___________________________________________________________
Tere tulemast ka uued mängijad!
Uutele mängijatele hakkab briifing 5 min varem, ehk siis 11:25, kus arutame koos läbi põhiteemad nagu aus mäng, pimelask, ohtutus, kaitseprillid.
Uued, palun lugege kindlasti foorumist läbi ohtus ja mängu reeglid, siis briifingul lihtsam ja ei hoia teiste aega kinni, aitäh!!!
Palun kõigil mängijatel suhtuda uutesse abivalmilt ja mõistvalt!!!
Loeb ka noore või uue mängija kuul!
Niiske metsa vahel saab olema üks suuremaid takistusi prillide udutamine, katsetage siis eri vahendeid: deodorandid, nõudepesuvahendite segud, ka airsofti poodides müüakse spets segusid. Kui mõni kauplus soovib aidata, ehk paneb sobiva reklaami välja…
Teate ju isegi, et kõige rohkem takistab mängu udune nägemine.
____________________________________________________________
Soovin, et kõik saaksid head elamused, sellepärast lahendame kõik asjad omavahel sõbralikult.
____________________________________________________________
Kas on küsimusi või ettepanekuid?