100–s Hara–s
Juminda poolsaar, Kuusalu vald
25-26 juuli
Kuna täitub minu 100-s mäng, oleksin väga tänulik kui tuled seda tähistama Haras.
Fotod alast:
https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%21618&cid=A873BD12FD2ED25F&group=0Laupäeval:
Koguneme 11:30-ks P – tähega kohas:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=2a43ab66046825a2d7447f4ac0e95903https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%21770&cid=A873BD12FD2ED25F&group=0&parId=A873BD12FD2ED25F%21766&o=OneUpBriifing kell 12:00
I-lahing – „100 kuuli“:https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%21769&cid=A873BD12FD2ED25F&group=0&parId=A873BD12FD2ED25F%21766&o=OneUpKuni 10-sed tiimid.
Majadesse on pandud väiksed kuulide pakid. Pakile on kirjutatud kuulide kogus ja nr.
Ülesanne on leida kuuli pakikesed. Sides 1 kanalil ütled leitud pakilt numbri-i minule, siis tean, kuhu pole enam mõtet otsima saata. Kui 1 tunni jooksul pole kõiki kuulikotte leitud, siis hakkan 1-kanalil ütlema maja numbrit, milles on kuulipakk alles.
Suunad: kell 12 on põhi ehk maja nr 15, kell kolm on Hara saar, kell 6 on torn nr 5.
Kui oled saanud kokku vähemalt 100 kuuli, saad kingituseks kuulide koti, milles on umbes 800 kuuli.
Sa ei pea kuule otsima võid ka vabalt lihtsalt teisi „kiusta“.
Meie pojaga ei otsi kuule vaid „kiusame“ teisi.
Elluärkamine:
Pihta saades võib tiimikaaslane ravida, hoides ühte kätt langenu relval, lugedes 100-ni. Sellel ajal ei tohi kumbki liikuda ega lasta. Võid ka ellu ärgata parklas. Kui kõik tiimi kaaslased langevad peavad nad võitja tiimi nõudel loovutama ühe kuulide koti. Langenud tiim ärkab ellu parklas.
II-lahing:https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%21768&cid=A873BD12FD2ED25F&group=0&parId=A873BD12FD2ED25F%21766&o=OneUpJagame seltskonna neljaks tiimiks. Igal tiimil oma majade kompleks staabiga.
Ülesanne on vaba: võid kaitsta oma staapi, aga võid ka teiste staape vallutada.
Elluärkamine:
Pihta saades võib tiimikaaslane ravida, hoides ühte kätt langenu relval, lugedes 100-ni. Sellel ajal ei tohi kumbki liikuda ega lasta. Võid ka ellu ärgata parklas.
III-lahing:Jagame seltskonna kaheks.
Majade ükshaaval puhastamine kuni viimase korruse viimase toani. Neli majade kompleksi. Iga kompleksi järel vahetub rünne/kaitse.
Elluärkamine:
Kaitsja: pihta saades lähed sama maja viimase korruse viimasesse tuppa, ärkad ellu ja jääd viimasest toast kuni 5m kaugusele kaitsesse. Langedes lähed järgmisse majja ja ärkad kohe ja võid sealt välja lasta. Kaitsjad ei tohi kaitstavast majast eemalduda rohkem kui 15m.
Ründaja ärkab ellu 100 sammu eemal.
Kohati on väga tihe džungel
Taskulamp tuleb pimedates majades kasuks, täitsa pime on maja nr 13.
IV-lahing „Allveelaeva kail“. Kui osalejaid on juba vähemaks jäänud, siis väiksema seltskonnaga. Väga ohtlik ala – just vette ja aukudesse kukkumise pärast. Fotod nr 1-32.
Jagame seltskonna kaheks.
Kai puhastamine kuni viimase tipu kai sees oleva punkrini.
Poolte vahetus ja sama.
Elluärkamine:
Kaitsja: pihta saades lähed kai viimasesse tippu (pildid 18, 25, 26) ja naased kaitsesse. Kuni 3 elu.
Ründaja ärkab ellu kai alguses parklas.
_____________________________________________________
Reeglid:
Majades, majast välja ja majja sisse (majast kuni 1m) üksiklasud.
Granaate ei kasuta.
Pildil nr 66-67 , kaardil maja nr 11 kõrval, ei ole lahingala, kasutame vihma korral söömiseks/riietumiseks/…
Maja nr 15 katusealune (III-korrus) ja maja taga kelder ka on mänguala (pildid nr 50-52).
Omapärasemad, millele oleks huvitav vastused saada:
Pilt nr 55 – kormoran?
Pildid nr 80, 81, 83 – veetorn või vaate või … torn? Ei soovita katkisel trepil ronida, eluohtlik!!!
Pilt nr 85 – omapärane loogika – maja seinas on suured aknad, aga 2 m kaugusel on teine maja – akende otstarve?
Pildid 104-105 – kaardil maja nr 8 taga otsas, kas see võib olla salajane käik, mis viis Hara saarele?
Pildid 108-109 – kaminamajas saab kaminas grillida kui väljas sajune.
Pildid 110-115 kaardil nr 13 varjendi moodi, mäe sisse peidetud, kaks paksu ust – otstarve?
Pildid 119-120 – seina paksus üle 2 m, aga lagi oli ilmselt väga nõrk, huvitav, mis otstarve sellel punkril oli.
Pilt nr 126 on kino saal, filmi operaatorile on eraldi sissepääsuga ruum maja taga servas.
Viimased kolm pilti on mingi laskeavadega väike punker tee ääres - kaardil oranz P, kui sealt rohi ära tallata, saab välja lasta.
Mängumaks 100 euro senti
Korraldajalt: kaart koos infoga, 10 l vett, kingitused (800 kuuliga kotid), umbes 15 mängija relva akud saan laadida.
Aga soovitan autoomanikel ka omale muretseda sobiv pistik autosse ja ehk olete nõus ka aitama akusid laadida. Kui tõmbab auto aku tühjaks, siis kambas saame ikka tööle.
Kohapeal saab telkida või magada akendeta majades. Krillida saab ka kaminas.
Kehtivad üldreeglid, mis foorumites kirjas.
Igaüks vastutab ise oma ohutuse ja tervise eest!
Palun aus mäng! Kui oled kindel, et said vastasele pihta, siis saad sõnadega viisakas vormis üle lasta. Lahkhelid lahendame koos ja kultuurselt!
Alaealistelt soovin vanema/eestkostja nõusoleku kirja kontakttelefoniga kas paberkandjal või meilile margus1701@hotmail.com
Info täieneb…