AirsoftFoorum.ee

Tavafoorum => Projektid => Topic started by: Bjorn on April 27, 2014, 11:42:33

Title: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on April 27, 2014, 11:42:33
Nagu lubatud siis pikem teema värskelt omandatud Polarstar Fusion Engine kohta. Minule teadaolevalt on see teine isend Eestis. Esimese õnnelik omanik on Aiku.

Sissejuhatus teemasse on siin foorumis olemas: http://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=139.msg3704#msg3704 (http://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=139.msg3704#msg3704)

Esimene kiire videoülevaade Aiku relvast:
Aiku PolarStar Fusion Engine M4 (http://www.youtube.com/watch?v=BkIWwyamhIQ#ws)


Küsimus jääb, et miks peaks tahtma ballooni ja voolikuga ringi joosta?
Minule isiklikult meeldib neli põhilist punkti Fusion Engine (FE) juures, mida AEG stiilis relvast välja ei saa võluda ükskõik mis juppide juures.


Suurimad miinused?
Eks ikka balloon ja voolik. Enamik USA mängijatest (kus Polarstar on väga levinud platvorm) lahendavad mure sedasi: balloon suurde camelback kotti ning seljapeale ja voolik alt otsast välja ning laskmiskäe alt läbi. Aiku on nüüdseks pea 2 aastat kasutanud samamoodi enda oma ning kinnitab, et ei ole probleemiks. Lisaks on võimalik lahendada ballooni mure ka "airstock" versiooniga: http://www.ampedairsoft.com/Redline_Airsoft_AirStock_for_PolarStar_M4_s_p/rl-airstock.htm (http://www.ampedairsoft.com/Redline_Airsoft_AirStock_for_PolarStar_M4_s_p/rl-airstock.htm) kuid ei leia, et see oleks mugavam või parem variant. Kallis hind ning väga väike laskude arv.


Install.
Kasutasin enda Lonex kere ning hakkasin vaatama, kuidas FE sisse istub. Polarstar ise kasutab VFC keresid relvade kokku panekul. Lonex vajab ühe nurga maha viilimist kere sees. Peale seda läks FE peaaegu murevabalt sisse.

Tuleümberseadurist veidi tagapool oli serva maja vaha võtta.
(http://i.imgur.com/lYSGca1.jpg)

Lisaks oli mul sama probleem, mis paljudel teistel kasutajatel: FE ei istunud 100% tsentreeritult välistoruga. Seda muret ei tule ette ainult FE, vaid ka tavaliste gearboxidega, kuid see on üldiselt mure, millele tähelepanu ei pöörata. Lahenduseks oli metallplaadi liimimine küljepeale, mis hoidis täpselt õiges kohas horisontaalselt. Vertikaalselt sai regullida tagant kaba poldiga ning püstolkäepideme poltidega paika.
(http://i.imgur.com/hBF26VQ.jpg)


Polarstar Fusion Engine Ver.2 GEN3 koos kontrolleriga
(http://i.imgur.com/njrnxvS.jpg)


Veidi sisu
(http://i.imgur.com/E9nvj92.jpg)


Lonex keres sees
(http://i.imgur.com/uKCA57f.jpg)


Balystic HPR800 regu http://www.powair6.com/en/fusion-engine-regulator/2083-balystik-hpr800-regulator-with-challenge-line.html (http://www.powair6.com/en/fusion-engine-regulator/2083-balystik-hpr800-regulator-with-challenge-line.html)
(http://i.imgur.com/pIL3bXH.jpg)


Balloon, regu, voolik, kiirliitmik (sulgeb automaatselt õhuvoolu, kui relva tagant lahti ühendada)
(http://i.imgur.com/pN6n1ne.jpg)
Title: Re: Polarstar Fusion Engine
Post by: andreas on April 27, 2014, 17:22:36
Teeb meele natuke kadedaks küll :)

Mis tulevikuplaanid sul relvaga on, mis raskusega kuuli laskma hakkab ja mis kiirusega, tuleb DMR või 120m/s piires automaat?
Title: Re: Polarstar Fusion Engine
Post by: andres on April 27, 2014, 19:55:38
Paneks omaltpoolt veel 2 sellist ebamugavat miinust.1.Balloni laadimine,seda igamees kodus ei tee.2.Mängus lihtsalt relva maha panna ei saa(muidugi kui ühendad voolikust lahti siis ikka).Kuna ise mängisin eelnevalt aastaid paintballi siis olen proovinud seda voolikuga ühendust.Ning räägin enda kogemusest!Aikut pole see häirinud.Nii,et see nr 2 on maitse asi.

Kui kõik tehtud ja summa kokku löödud siis äkki jagad?
Title: Re: Polarstar Fusion Engine
Post by: Bjorn on April 27, 2014, 20:00:56
Andreas - tulin just testlaskmistelt. CQB 300mm toruga 120m/s setupiga lasi 65m efektiivset, mis minu raamatus on mycke bro! (reaalselt mõõdetud distants, mitte silma järgi). 455 toruga SPR ülemine osa tõrkus hop ning ei saanud jooksma nii nagu tahtsin, olenemata kiirusest.

Tuleviku plaan: kui BBwarz 0.4g ja 0.43g on midagi väärt, siis üritab paar testpakki neid sebida Eestimaa pinnale. Kui korraliku kvaliteediga raske kuul saadaval, siis on mõtet tõsisemalt SPR ülemise osaga tegeleda ning selle suunitlusega arendada.

Terminaatorile tuleb hetkeseisuga CQB setup 120m/s.



Andres - jah ballooni täitmine jäi välja esialgsest. Üritan selgusele jõuda ise, kus ja kuidas ning kui palju kulub. Praegu ühe korra täitmas käinud. Fakt on see, et kodus niisama ei saa täita.

Kuna olen pea alati relva rihma otsas kandnud, siis see ei mõjuta mind. Väga väga harva, kui relva täiesti käest olen pannud.

Stay tuned, panen testlaskmiste videod kokku ja vaatan kas miskit head peale ka sai.
Title: Re: Polarstar Fusion Engine
Post by: Bjorn on April 28, 2014, 10:25:36
Video esimeselt lasketestilt. SPR ülemine osa tahab veel timmimist ning raskemaid kuule, et saavutada piisavat edu üle CQB esiosa.

Bjorn Polarstar Fusion Engine in Lonex intro and shooting test @50m (http://www.youtube.com/watch?v=T1YO03M8HVU#ws)
Title: Re: Polarstar Fusion Engine
Post by: poja on April 28, 2014, 22:49:06
Korralik õhuballoon maksab 300+ neid metallkolakaid kui soovid siis saab minult pool muidu .Balloonide täitmine on igal juhul probleemiks ,kunagi Andresega tahtsime endale soetada täitmis komplekti aga see maksis 50000 EEk
Title: Re: Polarstar Fusion Engine
Post by: Bjorn on April 29, 2014, 11:32:01
Kust sa sellise numbri võtsid nüüd?

Uus keskmise suurusega kevlar balloon koos reguga on 150 eur uuest peast. Eestist.
Balloon asub selja peal ning arvestades lisaregu kaalu, siis kevlar + lisaregu või ALU + lisaregu kaalu erinevus on juba väike. Kuna ei hoia käes seda ballooni kogu aeg, siis ei ole ka niivõrd määrav see mõnisada grammi.

Hindadest:
HPR800 regu, voolik, kiirliitmik koos transaga 100 eur
Fusion Engine usas ca 500 dollarit
lisaks siis omalt poolt kere ning hop/toru
Mina sain 2x kasutatud alu ballooni keskmise suurusega 30 eest.
Title: Re: Polarstar Fusion Engine
Post by: Bjorn on May 20, 2014, 09:38:37
Leidsin ühe väga põhjaliku ja hästi seletatud FCU sätete juhendi.

Quote
How to set up your polarstar by PolarStar Jordan
By John Hill on Wednesday, January 8, 2014 at 2:36am
There is a ton of confusion and misinformation going around regarding settings so I have decided to do a write up.
 
If your Fusion Engine stops functioning properly one of the first things that should be done is to reset the FCU to the factory default settings. This can be done by depressing and holding the tactile switch while plugging in the battery. Many times this is all that is needed to fix a problem. Even if the settings you are running work on another gun, they may not work on this particular one since every gun can behave differently depending on what components it is configured with. Incorrect settings can cause problems such as the gun not feeding/firing, jamming or terrible accuracy. Therefore you should always tune your rifle based on how that particular rifle responds.
 
Before making any adjustments to the FCU make sure the barrel and nozzle you intend to use are installed and set the pressure on your regulator so the gun shoots at the intended velocity. This is important since changing any one of these variables can make a difference in how the gun behaves and the FCU may need to be adjusted accordingly.
 
The Fusion Engine has four main dwell settings that affect performance. The order of these dwells is the same in Closed Bolt and Open Bolt. The main difference between the two modes is the location of the start point in the cycle.
 
The order of the dwells in a firing cycle are as follows: dn, dr, dP, rFin full auto the cycle repeats: dn, dr, dP, rF; dn, dr, dP, rF.
 
Each dwell has a recommended setting and some dwells have a minimum recommended setting regardless of all other factors e.g. BB’s, magazines, gun brand etc. All dwells are in millisecond (1 thousandth of a second) increments except for the dP which is in 1/10th of a millisecond (1 ten thousandth of a second) increments.
 
When you want to tune the FCU, the order that you adjust the settings needs to be considered. It is recommended that you start with the FCU at the factory settings.
 
The first setting to address is the dn setting which determines how long the nozzle is held back. Load all the magazines that you intend to use with the brand and weight BB's you intend to shoot. Select one magazine and use just that magazine for the first portion of the test. Insert the magazine into the gun and shoot about ten shots on semi and ten on full auto. If the gun feeds every single round lower the dn by 2 and repeat. Continue until the gun begins to miss feed, when it starts to miss feed increase the dn by 1 until it feeds every single round again. Burn through the whole magazine using semi and auto and confirm zero miss feeds. If there are miss feeds reload the magazine and shoot again, if there are still miss feeds increase the dn by 1 reload and shoot again until you can get through the entire magazine from full to empty without experiencing a feeding issue. Now, start working your way through the rest of your magazines to ensure you have no feeding issues with any of them. Again, shoot from full to empty as the magazines spring tension can change depending on how much ammo the magazine is pushing up. One magazine might not feed as well as another so, if you experience a miss feed with any other magazine, that magazine feeds slower and you should repeat the first test and adjust the dn to work with that magazine until it feeds properly. Once you can shoot any of your magazines without a miss feed, take note of your dn setting because this is the lowest you can take it at this pressure, using this nozzle, with these magazines and these BB's. If you are not going for the fastest rate of fire possible you will probably want to increase the dn by 1 or 2 to guarantee perfect feeding during use. You now have a base dn to start with. For this example let’s say it is a dn of 10.
 
For the next test do not insert a magazine into the gun and be sure the gun is empty by dry firing a few shots.
 
Next we will look at the dP setting which determines how long power is applied to the solenoid which opens the poppet valve. When the poppet valve is opened it releases air to fire the BB. If this setting is to low the gun will not fire the first shot after sitting for a short period of time, if it is lower still the gun will not fire at all. Some guns will need the dP to be adjusted with significant changes in climate and/or geography. The dP setting is in 1/10th of a millisecond increments so any changes to it are going to have a very minor effect on the poppet valve. To start, reduce the dP setting by 2 and let the gun sit for 5 minutes. Fire the gun twice on semi and confirm that the poppet valve fires air down the nozzle/barrel for both shots. Continue to reduce the dP by 2 and letting the gun sit for 5 minutes until the first trigger pull does not fire air down the nozzle/barrel. Increase the dP by 2 and this now the lowest you can take the dP at this pressure and general climate and geography. You can increase the dP from this point to try and tune for longer barrels or heavier ammo however this will only have a very minor affect. You now have a starting dP setting, let’s say a dP of 20 which is 2 milliseconds. There is also a base dP value in milliseconds that cannot be altered. This base value is determined by which revision the FCU programming is. The base dP for RE15, 16 and 17 is 2; RE18 and 19 is 2.5; RE20 is 2.7. Add the base value to what you have set the dP to be, let’s say 2.5 + 2 = 4.5, this is your total dP value.
 
Given that you need the gun to feed consistently and fire every time, the dn and dP settings you just set are the base for any future adjustments you will make. Unless you change variables (e.g. pressure, magazines, BB's, climate) and need to adjust settings accordingly most of your tuning will be done using the rF and dr settings. The current total base value for the dn and dP example is 14.5 milliseconds.
 
Next up is the rF setting, the rF controls the time between closing the poppet and retracting the nozzle.The poppet takes a certain amount of time to close and shut the firing air off. If the nozzle is allowed to start retracting while air is still flowing it will result in an air leak and a loss of power, consistency and accuracy or jamming especially in full auto. The lowest the rF should be taken is 4. Anything less than this will result in an air leak. (The next paragraph goes into more detail if you are interested, if not skip it). For this example we will leave the rF low and set it to 4.
 
The dP dwell controls how long the Poppet solenoid is energized, when this dwell time is passed power to the Poppet solenoid is turned off, however, the solenoid takes 2.5 milliseconds to de-energize. This means that when power is turned off to the Poppet solenoid it takes 2.5 milliseconds for the magnetic field to breakdown and to allow the valve to start closing. Once the Poppet solenoid valve closes the Poppet valve in the cylinder has to push air back out through the fittings, clear tubing and the solenoid as it closes off which takes roughly 1 millisecond. This brings the total amount of time between turning off the power to the solenoid and the Poppet valve sealing and shutting off the firing air to 3.5 milliseconds. The rF dwell begins immediately after the dP dwell ends so the rF needs to be set to a minimum of 4 to account for the 3.5 milliseconds needed to seal the Poppet valve. If the rF is less than 4 the dn dwell will start the nozzle retracting before the Poppet valve has fully closed which will result in an air leak and a loss of power, consistency and accuracy or jamming especially in full auto.
 
Last up is the dr setting. The dr controls the time between releasing the nozzle to return forward and firing the poppet valve. The nozzle takes a minimum of 9 milliseconds at 100 psi to return all the way forward without a BB in front of it. With the solenoid de-energize time of 2.5 milliseconds the nozzle requires no less than 11.5 milliseconds (with no BB in front of it) to return all the way forward from the time the nozzle solenoid is told to shut off. Pushing a BB through the bucking lips will slow the nozzle return speed down some especially if its fit is fairly tight or if you are using heavier ammo. If the dr is lower than 12 the poppet valve will fire off before the BB is seated properly and the nozzle has made a good seal with the bucking. This will result in an air leak and a loss of power, consistency and accuracy or jamming especially in full auto. If you are not trying to achieve a high rate of fire the dr should be set high to allow the maximum amount of time for the BB to settle and the air nozzle to seal. Let’s say 17 for the dr.
 
With the dwells we have set we can now add them together: dn 10; dP 4.5; rF 4; dr 17 for a total of 35.5 milliseconds per cycle. Since 1 second is 1000 milliseconds we can take 1000 and divide it by the total in this case 35.5 giving us 28.17 rounds per second. If you would like to shoot a specific rps you can divide 1000 by that number and that will help figure out what the rF and dr settings need to be. You have already established the lowest you can go with the dn and dP so those are basically fixed. For example 18 rps would be 1000/18=55.5, 55.5-dn10-dP4.5=41, 41 can now be spread between rF and dr. Let’s say rF 12 and dr 29. This will give you very close to 18 rps.
 
If your gun just doesn't shoot how you think it should, one or more of the FCU settings may be the cause. Making changes to the FCU can be a little disconcerting if you don’t really understand what the adjustments do are how they really affect the systems performance. This long winded explanation should shed some light on the mysteries of the FCU but just remember that nothing you do in the FCU will actually damage the engine. If any changes made seem to make the Fusion Engine no longer function properly, the changes can always be undone or reset to default.
A special thanks to Jordan, PolarStar Airsoft Designer, for this

Source: https://www.facebook.com/notes/polarstar-airsoft-owners-group/how-to-set-up-your-polarstar-by-polarstar-jordan/619553618109975 (https://www.facebook.com/notes/polarstar-airsoft-owners-group/how-to-set-up-your-polarstar-by-polarstar-jordan/619553618109975)
Title: Re: Polarstar Fusion Engine
Post by: Bjorn on August 21, 2014, 08:38:58
Viimasel ajal seoses uute valgete "heavyweight" kuulide saabumisega on SPR ülemine osa saanud uuesti tähelepanu.

Tavaseadetega (0.3g jaoks CQB esiosaga sätitud) ei tahtnud ei ette sööta ega välja lasta korralikult. Peale mõningat lugemist ja timmimist sai päris hästi tööle.

Hetkel sees:
Guarder 509mm toru
PDI W hold kumm
Lonex rotary chamber hopi kamber

Ainuke salv mis söödab on STAR 30bb realcap, mis on single-stack kuulide asetusega. Kõik suurema mahutavusega "midcap" stiilis asjas rasket kuuli ei sööda.

Kui põhjalikum lasketest tehtud, siis lähevad tulemused üles.
Title: Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on November 20, 2014, 19:02:35
Kuna Polarstar platvorm on mikimaal marupopiks saanud, siis loomulikult tahavad samast pirukast ka teised hammustada priskema ampsu.

Lisaks Polarstarile, siis on oma platvormi (kunagise KUBA T1000 põhjal) valmis teinud Wolverine SMP. Lisaks on Euroopas selline firma nagu Mancraft. Kõigi kolme kohta leiad suurepärase võrdluse Bingo airsoft poolt:

Bingo Airsoftworks HPA Engine Review, Part 1 of 3 - Intro and PolarStar Fusion Engine (http://www.youtube.com/watch?v=rroR2_hi_Uo#ws)

Bingo Airsoftworks HPA Engine Review, Part 2 of 3 - Wolverine SMP (http://www.youtube.com/watch?v=zGlu87nVLhM#ws)

Bingo Airsoftworks HPA Engine Review, Part 3 of 3 - Valken V12 (http://www.youtube.com/watch?v=y9ldL6h4dk0#ws)

Kuna Eestimaal on paar tükki Wolverine SMP-d liikvel, siis sai ka ühte sellist näpitud. Üldiselt sisu on ilus, disain hääästi lihtne ning tundub igati lollikindel. Kahju on sellest, et hinda küsitakse pisike asja eest meeletult, arvestades kui vähe on seal tehtud ja kui vähe on innovatsiooni võrreldes Polarstari tulekuga.

Väike meenutus ka.

(http://i.imgur.com/RFnsRxL.jpg)
Title: Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on July 09, 2015, 11:40:11
Teeme väikese updatei siia teemasse kah. Hetkeseisuga on 4tk Polarstar Jack-e Eestimaal ning esimene neist juba ühe Lonexi sisse installitud. Kiired testid näitasid, et vajab väga vähe rõhku, et saavutada normaalne kiirus tavamängudeks. Kui Fusion Engine (FE) koos Gold Poppet ning punase nozzlega tahab ca 80PSi rõhku saada, et 363mm täpsustorust saaks 120m/s 0.2g kuuliga, siis Jack puhul oli valemiks 65-70PSI rõhku, 300mm CQB originaal toru ning 120m/s 0.2g kuuliga. Pikema ning kitsama täpsustoruga ilmselt langeks veelgi. Nozzle diameetri ja poppeti augu suuruse valikut Jack puhul ei ole. Ainult nozzle pikkust saab valida vastavalt mudelile ning kogu kiiruse regull käib õhu surve muutmisega ning toru-dwelli paika panemisega.

Praeguseks oleks siis oma käe alt läbi lasknud nii FE, SMP kui Jack mudelid. Viimane on küll värske ja roheline ning kitsaskohad pole kindlasti veel lõplikult välja tulnud, kuid oma disaini-hinna-lihtsuse poolest tuleb hetkel küll Jack esikohale. FE annab rohkelt valikuid ning modifikatsioonide võimalusi, kuid samas on talvel kapriissem ning kulutab rohkem õhku. SMP-ga minul veel õnne ei ole olnud, pole veel ühtegi setupi puhtalt ja ilusasti laskma saanud. Jack puhul on hinnavõit ikka korralik. Kui FE + nozzle + poppet + banjo QEV läheb maksma ca 600 eur, siis Jack lõplikuks hinnaks kujunes 360 eur. Sealjuures kasutab Jack oluliselt vähem õhku ning tänu oma mini-poppet ja ühe solenodi süsteemile on vaikne, ikka maruvaikne! Isegi esimese 65PSI 300mm toru testi juures summutiga oli vaiksem kui minu FE setup. Ootan võimalust ca nädala pärast edasi tegeleda antud temaatikaga ning proovida 470mm PDI täpsustoruga setupi. Pakun, et PSI tuleb ca 50 kanti. Oma FE-d sellise surve juures töökindlalt ei saa jooksutada. Sisuliselt peaks surve ikkagi 70-80PSi olema. Ca 20cm tavaline summuti ning 50PSI 0.3g kuuliga annab ülivaikse setupi.
Title: Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
Post by: Pahandus on August 03, 2015, 17:39:28
Hei.
Saad sa välja tuua ka kõik vajaliku mis vaja soetada, et see Jack toimima panna?
Title: Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on August 03, 2015, 18:19:15
Esiteks on vaja baasrelva, millel ühes tükis GB korpus ning kogu hopi teema olemas.

Suruõhu poolelt moodustab tuumiku: Jack koos FCU-ga (komplektis), balloon, regu, voolik, kiirühendused ning 7.4v väike lipo aku FCU jaoks.
Ballooni valik on kas ALU või Kevlar ning kas SLP või HP balloon. (300PSi vs 800PSi ballooni väljundiga).
Regu valik sõltub veidi ballooni valikust - osad töötavad mõlemaga, osad ainult ühe valikuga - kas SLP või HP.
Voolik ja kiirkinnitused tulevad kallimatega komplektis - näiteks Redline Firebase. Kui ise panna legost kokku siis tuleb tavaliselt endal osta. Soovitav on vaadata korralik voolik ja ühendused, sest need mõjutavad mängukogemust ning stabiilsust. Tugevate kuid pisikest mõõtud kiirühendustega ei ole mitte mingit probleemi, et kusagil kogemata tuleb lahti jne. Lisaks sulgevad head ühendused koheselt õhuvoolu, seega saad vajadusel korraks lahti võtta ning hetke pärast tagasi ühendada ilma et peaks midagi muud selja peal kruttima hakkama.

Lõpuks on ka siis M4 puhul alternatiiv variant Airstock kus on raami sisse integreeritud ühendused, regu ning peale keerad pisikese ballooni. Kõige kallim, aga kõige mugavam variant.

Hindadest kah.
Alu balloon Eestist paintballi müüjate käest 45-50 eur. Kasutatud ca 25-ga liiguvad. Need kõik HP balloonid. SLP omad Eestis on rariteet pigem.
Kevlar balloonid uuesti peast ca 200 eur, kasutatud 100+ eur.
Täis regu komplekt Redline Firebase koos hea vooliku ja kahe QD otsaga on 180 eur. Viimasel üritusel testisime ka ise kokku pandud lego. Redline voolik ja kinnitused, kuid enda ASA adapter, SLP balloon ning SMC ARX20 regu. See on suhteliselt odav lahendus, kui minna SLP ballooni teed. Regu maksumus koos ASA adapteriga on ca 40-50 eur. Voolik sinna juurde. HP balloonile sobivatest regudes on veel Balystic seeria, mis jooksevad ca 100 eur kanti EU-st.

P.S. Campil olid kõik 4 Jacki esindatud erinevatel osapooltel. Ehk mõni kasutajatest ise pajatab sulle mis arvamus on. Mina olen ainult installinud ning testlasknud. Mängida ise pole saanud Jackiga.

B.
Title: Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
Post by: Christian_Parts on October 09, 2015, 13:04:11
äärmiselt lahe :)

palju on maximum effective range pika toruga?


Title: Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on October 09, 2015, 20:49:39
Tegelikult on vahepeal valmis saanud üks pikema ajaline ühisprojekt. Nimelt Polarstar Fusion Engine südamega SRC G36 kula. Sisse sai FE V3 Gen3 ning 509mm toruga. Lisaks prowin kamber jms. Punane nozzle, stock poppet. 90-100PSI juures laseb 150m/s. Aega rohkem, siis teen mingi pikema ülevaate sellest projektist kah. Viimati toimunud Vene hooaja lõpetamisel Männikul oli relv kohal ja toimetas edukalt.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on November 21, 2017, 08:50:02
Panen kirja mõned märksõnad millega hetkel tegelen:
Krytac Trident MK2 SPR
Polarstar F2! (Esimene Eestis AFAIK)
Wolverine SFR HP regu
Maxx Model hopup

Eelarve 1k eur+

Äge, kui Eestis selliseid projekte vahepeal teha saab. Varsti pildid, tulemused ning arvamus. Ei tee endale.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: dankcheese on November 21, 2017, 10:00:10
Lähima paari päeva jooksul saabub ka minu F2 :)
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on November 21, 2017, 10:48:38
Väga hea, siis saab võrrelda tulemusi PSI vs FPS. Üldiselt minu esialgsel hinnangul on F2 parim asi pärast FE väljatulekut. Reaalne kahe solenoidiga süsteem koos vedrujõul etteliikuva nozzlega. Kõik vahepealsed aretised - Jack, F1, Wolverine toodang jne on selles osas probleemsed olnud. Ilmselt tulevikus asendabki F2 FE-d.

Install Krytac-i sisse nõudis küll üksjagu modimist ja dremeldamist, kuid õhtu lõpuks oli sees. Varsti ja esimesed chrono tulemused.

Mõned pildid ahvatluseks:

(https://lh3.googleusercontent.com/o29oJLWBmoOI_e9NutbvBDU5wc_Yb_CHfAfXOm34I1k6FQDu3gsle3Vd2xdVP83_EXgy6V-EfgpcUFPt6FXtdTZVG5iCrN3nrc4ee-fXFU1kw0MKQexXScW5uYsEyzWf4wJo3UMAPVxxGFOeL1f-r4REL8KslVfkslFP5ddOxQ_HhDByJ4J19lzqKxeHhEWH8NJhZ1Dp1Rcllci0p2g3k8dEfDPzLAnqwPZmb3WoviwC7qolvP1PYefI820vbzx1g1QDtZVfuhH-yUDdaCQnkdIWD5RaAGWBDbVQaeo6L-C4QGh01pFb08U-7uq2zy8vU73vkGGQQPTNFsvK4l_4HABwrKWuiCI9zxkzE4lYq2G8dm2jbH5trTLIXyT6WKP3inMYtlKM288rgLFDG1_k192v5uf7lRxDgWfE9dkCy8IMJz9uD8UPf9VsJsrSE_s3XlG22x_eWPGn9LYaINu2Cqpo_CHYEoQJLU_lJstaifqI1SnLYryCAgMnBggeOhuAemL-L_nKIGYTg74MGNk5u6fn17ynjGAX6Mt4qn6M3uHBWV3wEnjqvrnDEtFhMyCm591D3_-gy88uRkUxLFV3Cbox-iV33hzIjCUp6GjqyAAXJv2UwvVNxOu3lEcx9uZTwyAOzqWTNU2aTQNZzzLNY_F7AN9PFLrblho=w1266-h949-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/KX_RNlYsDPGYaH7txGYLmfBKG2W3jnJM4kVyInRfS6jixs6qgO4sjcDT-oa6uSQbMSyARJK4Oq95uOdVznorl41Zkcam7MT5EUktwVw9MV902-t0gGyHn8dh6oryB_delMvBFo-iop-gjOhBFcCRKFi84wb1UJI-MgUE9przLmY8jMZ3SOtH-ymOi_5FGFOIm5QaYmivJd9P058AxoHzISQ1hsK1EtkanwK51uvWcGR_ILbkO9z-u446fUqsoNjIcFeyLU2a9eX_x2OPyhJ2Hw9fIrH4mMvAOMZxKe7TvPhTUWrctIOv2WLrFiga0NlBqRPezk1Hhu43XxyNff7nWMpwg7s_xd-sOWDYDTfeFxJuq3rFKFbpA1iNjwXPWI6tHssLqbZHn8uOm2zhnvhg5y7TQJ7bomOTeWQctoDaViecRGRnYv0ulyCWga-PVKZZI8DisKD3qxAJO07x21csOFmQ2zA-nryEo9CGpQcIki1qYDOvV6wHjQxUi-BdeBX0l0LHD7Dxpd_5ySUiri1Cj5on9O9NmV5JPgMVtcsbYwGQCQq7Lb3m4-FGAGNzJNxUrzoloiiStlYn_VhmfdU6beaBuhlzMr0nm0tp_W6fRGUr5ig-B_dLSXio6ljg07SYRBwH_Ik-Wyn_UrzwUxmoznNAUjgsb-mraCE=w712-h949-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/jfpcX6NgBGYtgyK7VMlOLdNvFbZltw69F6lWOBSB3qvIRPHI8Daj1Hkf_Ds0uZ3PHwZLXUyadkgtVfEGgmDKVQNUcXJ48Ar-iStVFmqa7juzjgIG5l9M4S6lxwYZ5TnJId8louYPzIwv_7oCX0jXTRb2kEJ6mzWQfHc2XHnXtmO2UNtDvQbYwcjVxIokUCzAVbdif2Z8yomspImbaLCREBJr5ZD9RhGEUaF6k7bc3sn_gw37XGdnzFKzPXrn5YKk0Di0hSsbmcE85tQXXdfSYY2n2OaizMjZvfZ8y4x4CfWAKrqtVkJJahULcz9UYLgXO4V0fZEezdBVR8Cjr7kFwQFIigyBixtIteHLVNwOzFfSHrWdjq4LnFPOiS9o-srX7QV5oMK2FLqy9bKMEzCmK34AqD8bdwwGpTe98IsosK9AhONenPusIRP4XHmBqsotS-tq_q-kKakvCaHOf0gUekaQxPcJ50BS4FcMWbZKOwk9NZPvllmNGxsiw7T3othRXZQ-mGXqLIVh8JFGzMnamdznoV0mmcV13QNKfjFr_MdpgpjeIIpxUvJbWMUboCR5T1LxNDNG8ffPj_Vcm6OkT3FvF1HqaX6b62Jdr9Ia69vd6GGUhXWvXiFhLxAIBsEq6xU42jj3h6FF-VfqK8BS2xXHxV36NBeBdcU=w1266-h949-no)
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: andres on November 21, 2017, 19:45:55
Hmm...kas aint minul on piltide asemel keelumärk?
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on November 21, 2017, 21:02:10
Õige. Nüüd peaks nägema ehk. Õpin kasutama veel :)
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Arxs on December 01, 2017, 12:16:42
Inferno gen 2 nozzle on vedruga, ajad pada.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on December 01, 2017, 13:56:55
Õige, on vedruga, kuid ühe solenoidiga. Vb on mõni vähem tuntud HPA süsteem veel mis mingid hübriidajamit kasutab.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: zaG on December 01, 2017, 15:02:31
Mis toru/hopikummi combo kasutusel?
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on December 01, 2017, 15:25:42
F2 DMR ehituses? Hetkel Guarder 6.04 + G&G roheline andsid hea tulemuse. Kui PDI ja Modify flat hop saabuvad, siis lähevad need sisse.

Enamik hopikumme tahavad koostöös FE/F2-ga huuliku lühemaks tegemist, et normaalselt söödaks. Oleneb ka toru-kambri mõõtudest.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: dankcheese on December 02, 2017, 22:22:17
Oma F2'el on mul samuti modify flat hop bucking (toru on küll R-hopitud) ja toidab ilusti.
FPS ja PSI kohta ei saa kommenteerida, kuna mul endal veel chrono ei ole ja ei saa asju paika timmida.
Päästiku switchboardi paigaldamiseks pidin ka veits V2 gearboxi dremeldama, aga muus osas läks ilusti.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Bjorn on January 18, 2018, 20:43:36
Võtsin enda isikliku Polarstar Fusion Engine Gen3 V2 lahti. Puhastasin ära ja panin uue määrde. Kõik o-rõngad originaalid. Huvi pärast vaatasin shot counterit ka FCU-st. Ca 35k lasku teinud. Ütleme nii, et FCU akusid on kulunud rohkem kui ükskõik mida muud Polari juures. Vist kahel korral unustanud taha ning Lipo kiviks lasknud. Suurim viga antud süsteemi puhul minu arust. Peab mõne varuks tellima.

Kui keegi plaanib omale ehitada, siis soovitan kasutada XT30 pistikuid. Olen enamikele HPA relvadele FCU-le seda kasutanud ning hea pisike, vastupidav pistik. AEG-dele XT60 ning HPA-le XT30 standardiks!
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Scuall on February 01, 2018, 08:41:06
PolarStar AirsoftLike Page
January 30 at 12:35am ·
Product Update: In the last month we've had a handful of customers reporting stiction issues with their F2's. The stiction occurred most commonly when operating in the lower pressure range of the system and in cold climates. After the system had sat under pressure for a period of time you would get one or more "dead shots" upon resuming firing.

Although the number of reports on this issue does not yet amount to even 1% of the systems sold, we still wanted to make changes to the system to prevent this from happening in the future. Because nothing is worse than waiting in ambush for two hours in the freezing cold only to have your gun not go off when it is supposed to.

All systems are now being shipped with an updated poppet valve which uses a different sized o-ring. If you or anyone you know is experiencing this issue with their F2, please contact us at cs@polarstarairsoft.com so that we may verify the cause and supply you with a new poppet valve if needed, at no additional cost to you.

Please help us by sharing this post to ensure we reach as many of our customers as possible. Thank you!
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: dankcheese on February 19, 2018, 19:47:23
Peale pikka testimist olen lõpuks jõudnud enda meelest optimaalse tulemuseni.
F2 polarstar siis minu scar'i sees.
Kasutan 455mm 6.03 prometheuse toru koos enda lõigatud R-hop patchiga. Suhteliselt madala (ehk 65) PSI pealt laseb ta 0.3 kuulidega täpselt 1.5J. Pikema toru puhul Joule creep on tõepoolest märgatav. Eelnevalt oli mul 360mm 6.01 toru, mille puhul pidin ma sama FPS'i saavutamiseks PSI tõstma 120 peale, mõistagi oli poppet dwell oluliselt lühem.
Naised saunas rääkisid, et väiksem psi pikema poppet dwelliga pidavat olema õhukasutuse suhtes efektiivsem kui vastupidine variant.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: ASH on February 19, 2018, 21:52:44
Naised saunas rääkisid, et väiksem psi pikema poppet dwelliga pidavat olema õhukasutuse suhtes efektiivsem kui vastupidine variant
say whaaaat?  mingi teaduslik tõestus ka on vä? tundub veidi sürr või ei?  seadistama hakkad ju ikka vastupidi , kõigepealt leiad õige rõhu vastava toru ja moona jaoks siis alles võtad dwelli maha ja täpselt sinnani, et ei jää puudu - või ma olen asjast valesti aru saanud ?
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: dankcheese on February 19, 2018, 22:18:58
Naised saunas rääkisid, et väiksem psi pikema poppet dwelliga pidavat olema õhukasutuse suhtes efektiivsem kui vastupidine variant
say whaaaat?  mingi teaduslik tõestus ka on vä? tundub veidi sürr või ei?  seadistama hakkad ju ikka vastupidi , kõigepealt leiad õige rõhu vastava toru ja moona jaoks siis alles võtad dwelli maha ja täpselt sinnani, et ei jää puudu - või ma olen asjast valesti aru saanud ?

Mina tegin vastupidi ja nii tundub ka igati loogiline. Samamoodi nagu AEG-l peab silindri suurus vastama enam-vähem toru pikkusele. Kõigepealt poppet dwell paika, et kuul saaks kiirendatud kogu toru pikkuse vältel ja tühja õhku välja ei peksaks, ehk kasutatav õhu maht vastaks toru mahule - tõstsin/langetasin dwelli kuni FPS enam ei tõusnud/langenud ja stabiliseerus. Siis keerasin regulaatori pealt PSI paika nii, et ma jääks täpselt 1.5 J peale. Kuskil polarstari lehel või foorumil oli sarnane soovitus kellegi targema poolt kokku kirjutatud.
Teaduslikku tõestust sellele naised saunas väitele mul kahjuks pole, huvitav oleks muidugi teha mingeid mõõtmisi ja statistikat :D
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: ASH on February 19, 2018, 23:20:04
mhmh, aga õhu maht , mida sina mõtled ja rõhk on kaks ise asja - selleks, et sa saavutaksid kuulile mingi konkreetse kiiruse või jõu paned paika rõhu ja alles siis saad määrata õhu koguse ju . oled sa kindel et sa vahepeal mingit toru või moona ei vahetanud - või isegi hopi

ja kuidas sa saad dwelli paika kui psi pole veel paigas ???? kust punktist sa siis rõhuga alustad ? rõhk on maas või laes ? üldse pole ju loogiline
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: dankcheese on February 20, 2018, 08:43:49
Jah loomulikult vahetasin toru. Point ongi selles, et pikem toru vajab pikemat poppet dwelli ja selle tõttu madalamat PSId,  et saavutada sama väljalaske kiirus (sest joule creep n stuff) . Kuna lasu hääl on üsna otseses seoses rõhuga siis pikema toruga saan vaiksemalt lasta ja kui ruumoreid uskuda siis ballooni pealt rohkem laske saada.
Sisuliselt teed sa sama asja oma meetodiga kui alustad kõrge dP-ga, paned rõhu paika ja siis halkad dP-d langetama kuni FPS hakkab langema.
Minu arusaam on, et dP on umbes sama mis AEG puhul silindri maht ja PSI umbkaudu sama, mis vedru tugevus.  Tugevam vedru annab alati kiirust juurde, aga liiga suur või väike silinder mõjutavad FPSi teatud piirini. Eraldi asjad eraldi funktsioonidega tõesti.

Ma eeldan, et sul on ühe solenoidiga süsteem. Vaatasin, et nende juhendites tõesti on nii, et dP 99 peale ja siis FPS paika ja hakkad dP-d langetama. Mingis fusion engine ja F2 juhendis oli soovitus vastupidine. Kolmas üldse rääkis, et oota 5min peale igat dP muutust kuni relv enam ei lase. See viimane tundub eriti jabur. Esimese kahe variandi puhul suurt vahet tegelikult ei ole, tulemus on sama.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Scuall on April 26, 2018, 21:18:22
Jagan kogemust.
On mul üks eriline replica. type89 nime all. Eriline, kunas tal ainus omalaadne silindri pea ja hopi koda.
Võtsin P* ühendust, et kas nad oleks nõus tegema F1 jaoks nozzler. Kuid vastuseks sain, et F1 nad enam ei tegele, kunas
F2 on tulnud et jääda. Siiski palusid teha mõõtmised nozzle jaoks F2´le.
Ver8 gearboxi silindri peal, asub toru 1,5mm madalamal. Tegin möötmised, saatsin neile ja sain täna vastuse  :D

Margus,
We can make this nozzle. We just don't set up our offsets that often so it might be  little until we make this nozzle. I will be saving this email to remind me to update you when we make it.

Õnneks on ver8 gearbox suhtkoht v2 moodi. ja kuna mul 1 mõrane, siis selle tühjaks rookimine ei kujuta erilist kahjut.
Tavaline V2 päästik sobis ja ka pööstiku plaat peaks minema. Ainus millega pean vaeva nägema, on selector plaat, kunas type89 on 1 tule reziim rohkem. 3x lask.
Kuid natuke joonestamist ja arvan, et prindin vastava custom plaadi.
Title: Re: Polarstar ja teised HPA süsteemid
Post by: Elus inimene on June 22, 2018, 22:40:00
Tere kas keegi oskab komenteerida toda asja?

https://www.powair6.com/en/inferno/4915-wolverine-inferno-gen2-spartan-m4.html