Author Topic: Kella pomm  (Read 6407 times)

Offline 3D POWER

  • Tavakasutaja
  • Posts: 49
    • View Profile
Kella pomm
« on: April 15, 2012, 01:55:16 »
Sai mängudes kasutamiseks tehtud viitsütikuga pommi immitatsion.
Funtsioonidest:
- digitaalne taimer mis loeb maha ehk on näha koguaeg allesjäänud aega. Max 99min.
- elektrooniline võti (komplektis 2tk.). Ainult siis kui võti on sisestatud saab:
     * seada aega taimerile aega;
     * käivitada/seisata ajaloendur;
     * blokeerida pommi plahvatamine.
- plahvatuse immitatsiooniks on elektriline pasun ca 60dB(pasuna andmete järgi) katkendliku tooniga. Kui pommi välja ei lülitata, siis pasun vaikib mõne aja jooksul;
- elektrilisele pasuna kisale lisaks on võimalik süüdata suitsu küünal.
« Last Edit: April 15, 2012, 02:20:40 by 3D POWER »

Offline 3D POWER

  • Tavakasutaja
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: Kella pomm
« Reply #1 on: April 15, 2012, 20:19:00 »
Seega, kui keegi tahaks seda oma mängus kasutada, siis andke teada.
Ülejäänud on läbirääkimiste teema.

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1467
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Kella pomm
« Reply #2 on: April 16, 2012, 16:34:56 »
Ägedad projektid sul. Ootan juba järgmisi!

Offline Marvin

  • Alles registreerunud
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Kella pomm
« Reply #3 on: April 16, 2012, 21:15:03 »
Väga kena!
 Sellegi poolest soovitan pealkirja veidi asjakohasemaks muuta, sest teatud institutsioonidele võib selline asi vääraid arusaamasid tekitada. Mõttena pakuks välja aga lisada korpusest välja ulatama klassikalise hollywoodilaksuna kaks juhet- ühe katkemisel lülitab relee sireenile kohe voolu peale, teise katkemise korral aga katkeb toiteahel täielikult. See oleks mänguvõlu suhtes veidikene asjalikum, sest kaotada saaks simulatsioonivahendi paigaldaja võimaluse manipuleerida aktiveerumisajaga, samuti saab aktiveerimiseks vajalikud võtmed paigutada teise osapoole kaitstavatesse aladesse (eeldusel, et viimased ei kasuta võtmeid desarmeerimiseks ) ning seeläbi kaotada võimalus see varem aktiveerida . Gerberid ja Leathermanid välja ja 50:50 on teemaks!

Parimatega,
Marvin.
« Last Edit: April 17, 2012, 00:23:08 by Marvin »

Offline 3D POWER

  • Tavakasutaja
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: Kella pomm
« Reply #4 on: April 17, 2012, 00:46:14 »
Tänud kommentaaride eest.
Seadme loomisel pidasin silmas ka selle kasutamise ohutust mängijate suhtes ja immitatsiooni vahendi eluea pikkust.
Kasutasime seda mängus. Ega seda juhtmetega jamamise aega ei jäänud. Ennem said aeg otsa või vastase kõik liikmed otsa. Kui on olukordi kus peaks jääma aega nn. Juhtmetega jamada, siis saab aega vähemaks seada.
Samas ma ei ole kade kui vastavad institutsioonid soovivad seda kasutada oma treeningute või harjutuse lihvimiseks (NB! Kui tervelt tagastavad või hüvitavad materjali).