Liikuva hospidali mõte on hea, aga selle teostus vajab veel lihvimist. Mängul selgus ka lisaprobleem, et kuidas langenud leiavad hospidali. Hõredamas kohas lihtne, aga tihedamas metsas aitas vaid hõikamine, mis aga reedab hospidali asukoha ja vastasel lihtsam hospidal vallutada.
Selle vältimiseks üks võimalus, et hospidal viiakse kindlasse kohta, nagu seekord nende armee viis hospidali kontrollpunkti ja kõik teadsid asukohta ja lihtne käia end ravimas kaitsjate seljataga.
Üks mõte veel, et kuidas tohib hospidal edasi liikuda, kui jääb liiga kauaks kohapeale. Hospidal võib edasi liikuda koos ravivate mängijatega juhul kui seda transpordib (kannab kellaga seljakotti) elus mängija, aga korraga mitte rohkem kui näiteks umbes 50 või 100 sammu. Seljakotis oleval suurel seinakellal vist otstarvet pole, vaevalt, et keegi viitsib seda vaadata...
Ilmnes ka lisa võimalus kontrollpunkti hõivamisel. Üks nutikas gangster läks koos mõnega kolmandast otse viiendasse kontrollpunkti, millele polnud osanud ma mõelda ja ka reeglitega polnud see keelatud. Et ausam oleks, informeerisin siis sellisest võimalusest ka vastast. Ilmselt tänu sellele kavalale manöövrile õnnestuski gangstritel ainuke viies kontrollpunkt napilt võita.
On asju, millele ma ei oska ette mõelda, mis aga tänu katsemängule või teiste abile välja tulevad, aitäh Teile!!!!