Mängukorraldajate tagasiside: Kuigi oli isadepäev ja korraldajad arvasid, et pigem rahvas on kodus peredega, siis mängule tuli kokku siiski umbes 75 inimest ning mõned mängijad tulid ka mängupealt juurde. Kahele korraldajale oli see uus kogemus, et korraldada suurem üritus.
Esimene eesmärk oli briifiga õigel ajal alustada. Müts maha nende ees, kes siin juba 10st olid kohal ning olid veidi üllatunud, et alles 11 algab briifing, kuid täpselt nagu arvasime 1h kogunemiseks on vajalik, et max inimesi ühel ajal alustada saaks (ikkagi jäi inimesi hiljaks).
Suur tänu kõigile, et kuulatakse, mida korraldajad räägivad. Ehk, kui briifing algas 11:00, siis jätsid kõik korraks oma toimetused sinnapaika ning kuulati ilusti ära, mis toimuma hakkab ja kuhu inimesed on nüüd ennast kohale ajanud.
Mänguga alustasime veidi ennem 11:30. Esimene tund oli näha, et mängijad tutvusid alaga ning rinne jäi pigem keskele seisma. Otsiti erinevaid nurki, kust tiivata, kuid otsest läbimurret ei tehtud. Ala annab võimalusi erinevateks mängustiilideks ja relvaplatvormideks (rush, luuramine, tiibamine jne). Üllatusena tuli muidugi, kui hõredaks ala taimestik on umbes. kuuga muutunud ehk mänguvideo oli tehtud septembris.
Teiseks tunniks sai Siil Tiim Kuus endale auto. Selleks pidid nad leidma alalt tühja kütusekanistri, tooma selle ala keskele auto (vana hää opel) juurde, mis ala omanik oli meile mänguks lubanud ning korraldaja andis võtmed. Auto reeglid oli lihtsad: Rooli lubadega juht, juhi aken oli kinni, eesmise kaasreisija aken oli pooleldi lahti ning tagumised aknad (ka pagasiruumi) olid lahti. Kui said pihta, pidid autost väljuma ning jala spawni minema. Auto andis Siil Tiimile selge eelise ning mässulised suruti spawni.
Teise tunni lõpus võtsid korraldajad vastu otsuse, et annavad auto ka mässulistele, et jõudude vahekorda tasakaalustada. Algas kahe auto tagaajamine. Auto kiiruste osas tuli alguses hasart sisse, aga juhid suutsid siiski kiirelt sisseharjutada kohusetundliku sõidustiili ja edaspidi toimus pigem aegane tagaajamine.
Kolmandal tunnil hakkas mõlemal osapoolel järjest rohkem ettetulema relvatõrkeid ning laadimised läksid maru pikaks. Mängu tempo läks järjest aelgasemaks ning jällegi Siil Tiim surus mässulisi pigem spawni.
Lõpetasime 15:00 ning seda intensiivse lõpulahinguga, kus spawnid tõime lähemale ning elluärkamise reegleid muutsime samuti.
SIINKOHAL KÜSIMUS SUURELE RINGILE: KUIDAS SUHTUTE SELLESSE, ET MÄNGUKORRALDAJAD MUUDAVAD MÄNGU JOOKSUL REEGLEID (näiteks jõudude tasakaalustamiseks, mängu tempo muutmiseks)???
Suur aitäh, kes osalesid. Kindlasti teeme lähitulevikus alas veel üritusi.
PILDID -
https://drive.google.com/open?id=1cOySAj8xPYCeSL1gSP5eW4NVvtVoNqL_VIDEO -
https://youtu.be/Iy0GNCR0Wyw