Hei,
soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.
Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.