Tervist,
Tekkis küsimus, et kas DMR ja CQB seadistuse vahel vahetad ainult toru koos hopi kambriga või vahetad ka silindrit?
Esimestel piltidel tundub, et sul on kasutusel tüüp 0 silinder (ilma avadeta) või oled seal midagi muutnud?
Kui pikka toru kasutad DMR-i jaoks, sest CQB toru on siis eelmise postituse põhjal 200 mm?
Nii palju kui mina olen arusaanud siis toru ja silindri maht peaks olema omavahel sobitatud. Ja ühe seadistuse jaoks toimiv (DMR või CQB), ei toimi teise puhul (a la fps-i langus) vähemalt mitte optimaalselt.
Kui viitsid siis palun jaga oma kogemusi või kui keegi targem seda loeb võiks ka kommenteerida.
Toru ruumala ja silindri ruumala peavad omavahel klappima, kui tahad head tulemust. Silindrit ei vaheta. Lühem toru laseb osa õhku nn tühja. Selle eesmärk ongi väljalaskekiirust vähendada, et sõbralikum olla kaasmängijate vastu ning relv vastaks reeglitele. Täpsus jah kannatab, kuid välimängudeks on nagunii pikk toru, kus on päris laskekaugused. Tahaks tegelt millalgi proovida korralikku poltsnaiprit sama moonaga, et saada mingi reaalne võrdlusmoment.
Hetkel on seis selline, et 200mm toruga saan 122m/s, 270mm 134m/s ja 455mm 154m/s. Kasutan M140 vedru. Siinkohal mõtlemiskoht neile, kes oma relvadesse m120 ja m130 vedrusid sisse topivad, et mis relv tegelikult lasta võib.
Teine variant oleks lahjem vedru panna, kuid iga kord gearbox lahti kiskuda on äärmiselt tüütu, kui pole kiirelt vedru vahetamise võimalust. Lisaks veel, et m140 vedru sissepanek pole kaugeltki võrreldav m120 vedruga. See tahab ikka oluliselt jõudu saada. Hetkel saab muuta laskekiirust umbes 1-2 minutiga.