Kui Sõjamäele minnakse, siis loodetakse ikka tugevat tärinat, ilmselt…
Kui soovid palju lahinguid ja ägedaid kontakte, siis peaks võimalikult palju mängijaid koguaeg platsil olema, seega võiks surnualas olla miinimum aeg 1-3 min?
Mõned variandid:
1) Kõige intensiivsem lahing saaks olema kui mängitakse ühes majas, ühed kaitsevad, teised ründavad.
2) Jagame ala kaheks. Ühed alustavad tagumisest punasest majast ja teised parkla majast. Ja näiteks 2 h mäng. Ja lihtne teineteise vallutamise lahing. Kui tahame, et mängijaid oleks võimalikult palju mängus, siis võib ka mingi lihtsa ravimise lisada, et ei peaks surnuala vahet jooksma. Selles mängus saab igaüks valida, kas rohkem luurab või täristab…
3) Kui meid on rohkem, siis mängiks ehk kogu alal, k.a. vasakust aiast vasakul olev haljasala:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=7c2ffc9e5973d1f3c95962a9cea561b1Lipud on surnualad.
Kaks osapoolt ja kes keda suudab rohkem suruda ala serva.
4) Moodustame tiimid, näiteks kuni 15 mängijat ja igaüks ise vaatab mis teeb, et kas kiusab teisi või luurab. Ravimise võiks ka lisada, et tiim saaks rohkem koos olla.
Millise variandi Sina valiksid? Või ehk on mõnel parem idee?
Üks ravimise viis: kaassõdur hoiab haavatu relval ühte kätt kuni ….sekundit/minutit, samal ajal võib ravija lasta…
Parem oleks mingid eelkavad paika panna, kuna praktika on näidanud, et briifingul leiutamine ja üksmeele leidmine pole kerge.