Author Topic: Lonex M4 mosfet paigaldaja otsing  (Read 9362 times)

Offline S340

  • Tavakasutaja
  • Posts: 90
    • View Profile
    • - Pizzapoisid -
Re: Lonex M4 mosfet paigaldaja otsing
« Reply #15 on: October 02, 2017, 14:02:21 »
Tänud.
Kahest viimasest postitusest loen välja, et tavaline mosfet ja programmitav on suht üks ühele. Ainult hinna küsimus.
Programmitaval saab siis AB ka välja lülitada, kui selle järgi pole vajadust ja mootori elu pikendada soov.

Offline Scuall

  • Tavakasutaja
  • Posts: 1136
  • 471
    • View Profile
Re: Lonex M4 mosfet paigaldaja otsing
« Reply #16 on: October 02, 2017, 14:07:08 »
Aga mida Pahandus valesti kirjutas.
Väljamaine mängijate baas on palju suurem, kui meie konnatiigi oma.
Kellele ema, kellele tütar.
Kasuta otsingut, nii siin kui googles.

Sellest ma sain Google abiga juba targemaks, et mis imeloom see mosfet on. Kuidas teda ise ehitada ja paigaldada.
Samuti mis teema selle Active Brake variandiga on.
Mind huvitas just meie foorumi kasutajate kogemused ja valikud.
Active Brake lühistab mootori ära + ja - otsad kokku ära, et see hakkaks pidurdama. Mõne nõrgema mootori võid lihtsalt sellega ära küpsetada ning ega pikas plaanis nagunii ka head ei tee. Eriti "hea" kombo on active braking ning 3 cell lipo juurde. Endal samas on active breaking ja suht rahul sellega. Ei mingeid topeltlaske jne.
Lisaks on active breaking mosfetid suht kolakad.

Üldiselt kõige tavalisemast kontaktivaba lülitist on ilmselt ilm ja maa. Lihtsalt juhtmed tuleks varuga panna, et kui tulevikus ümber otsustad vahetada, siis vahetamine oleks paari minuti töö või vähemgi.


Programmeeritavad juhul kui tahad auto asemel ala kolm lasku nupuvajutusega teha vms. Relvad, millega peab üksiklaskude peale piirama, tuleb lahendada nagunii mehaaniliselt.

Eks mida kallimaks minna, seda parema asja saad. Pead ise selgusele jõudma, et kas tahad 5 euroga hakkama saada või soovid sadades kulutada programmeeritava peale. Mina isiklikult valiks selle esimese tavalisele AEG-ile.