AirsoftFoorum.ee

Tavafoorum => Tehniline pool => Topic started by: mui on October 19, 2016, 20:48:40

Title: ICS-20 teema
Post by: mui on October 19, 2016, 20:48:40
Tegin relva lahti, libistasin upper gearboxi välja, kruvisin lahti ja tõmbasin kolvi koos vedruga välja. Kõik ilus aga mure selles, et vedru tundub olevat kolvi küljes kinni.
Ei tule vaikselt meelitades ega kiskudes.
Kas seal võib mingi nipp olla või see ei käigi sealt ära?
Iseenesest pole probleem mingi aftermarket kolb osta aga kas see sobib? Kas need silindrid on kõik standardmõõdus?
Tänud ette!

E: Ühtlasi uuriks kas meil Eestis kuskil sellist tüüpi hopupi pakutakse? materjal pole oluline

(https://cdn2.bigcommerce.com/server1600/0f59d/products/10685/images/19723/ICS_MA_09_Hop_Up__25980.1397664196.1280.1280.jpg?c=2)
Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: reemet16 on October 19, 2016, 21:09:02
Stock relvadel ongi tihti vedru kolvi küljes kinni. Keerad kolvipea kruvi lahti ja saad vedru kätte...
Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: Scuall on October 19, 2016, 21:10:32
Ju sul see variant, kus vedu on kolvis kinni.
Hopupiga aga edu sulle :P
Võid proovida mingit tavalise m4 hopupi. (vajab vähekest viilimist, et hopi kangi ei vajutaks kere alla.)
Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: mui on October 20, 2016, 00:11:22
kuna mul sobivat kruvikeerajat millega kruvile oleks ligi pääsenud ei olnud siis kiskusin vedru reaalselt jõuga välja. Sain korraliku litaka vastu näppe ka karistuseks
kruvi oli suht korraliku sita all ja ega ei saanud aru kui väikest otsa täpselt vaja läheb...keerasin selle kruvipea suht ümmarguseks :DD ei saanudki kätte.
panin uue vedru tuimalt selle metallist julla otsa ja panin kokku..:S 
ilmselt jään nüüd ootama kuni tukk juppideks lendab?


kas ma võin osta mistahes m4 relvale loodud kolvi ja see sobib minu omale ka?
Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: ASH on October 20, 2016, 07:05:06
üldsielt ei tohiks mingit probleemi olla , ei lenda seal midagi, aga kui sa juba vedru vahetad ja aru on saada, et sul stock jupid seal siis oleks võind tegelt uue kolvi, kolvipea, silindripea ja nozzle-i ka panna - mingid ägedamad .
  Mis mure aga hop-iga on ?
Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: Geoloog on October 20, 2016, 10:42:10
Rotary tüüpi plastik m4 hopi saad relvad.ee poest (neil mingi aeg tagasi oli nii SHS-i, kui ka Lonexit).
Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: mui on October 20, 2016, 22:08:27
See vahetus oli rohkem igavusest ja eksperimendi mõttes ette võetud. Need jubinad on plaanis nagunii ära vahetada

Hopil murdus too vedru ära...jällegi ei tea kas tegu suure probleemiga või ei.

(http://cdn1.evike.com/images/large/54212.jpg)



Huvitav, relvad.ee lehelt ei leia sellist tüüpi hopi. Peaks minema kohapeale uurima?


Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: ASH on October 20, 2016, 22:10:41
hea on kui seal vedru on , mis surub hopi koja vastu gearboxi , nii et pmst võimalik super attack laadsete liimidega sinna asemele mingi peenike kõrs liimida.
Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: Valle on October 20, 2016, 22:24:12
hea on kui seal vedru on , mis surub hopi koja vastu gearboxi , nii et pmst võimalik super attack laadsete liimidega sinna asemele mingi peenike kõrs liimida.
Mul oli relval originaalkambril vedru, paigaldatud Prowini rotary-tüüpi metallist kambril aga polt, mis keerates rohkem-vähem kambrit eemale lükkab. See ilmselt nii hästi survet ei andnud ning olid feedimiseprobleemid. Panin suvalise pastakavedru sinna ning toimib päris hästi. :)
Title: Re: ICS-20 vedru vahetus
Post by: mui on October 31, 2016, 16:48:34

Jällegi igavusest keerasin GB ülemise osa lahti ja see on kõik mis vedrujuhist alles on :/

(https://www.upload.ee/image/6303840/IMG_1562.JPG)

Relv ise seejuures töötas. Ei ole väga AEGide hingeeluga kursis, sellest küsimus: kas see on loogiline, et relv lasi ja funkas nagu ikka? Või purunes vedrujuht avamisel?


Kui palju ja mida annab juurde silindri väljavahetamine? Siin on soovitatud silndripea, kolvi jms vahetust aga silinder ise? Plaanis lähiajal ilmselt taiwangunist suurem tellimus teha mis sisaldaks siis kõike vajaminevat, et saaks korraliku ja töökindla relva. Kel mahti võiks soovitada erinevaid juppe mis kindlasti sobiksid omavahel kokku jne..kolb, nozzle, kolvipea, silindripea, silinder, vedrujuht, vedru, toru, hopikumm, hopikamber. Kas on veel midagi olulist või ehk on miski nimetatutest just ebaoluline?


Teoreetiline küsimus: kas ja kuidas on võimalik ise tekitada toimiv blowback?






Title: Re: ICS-20 teema
Post by: andreas on October 31, 2016, 17:44:47
Kui relvadest väga ei jaga, tellid ise jupid ära ja viskad kokku, siis suure tõenäosusega on vaja ikka mingi troubleshoot teha, sest reeglina oodatav tulemus ei tule lambist. Seetõttu peaksid ennast kurssi viima gearboxi anatoomia ja füsioloogiaga.  Tuhni erinevates foorumites, tuunimise teemasid on väga palju. Kui ise ei viitsi, lase oskajatel teha.
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: ASH on October 31, 2016, 18:45:12
kindlasti puhasta box sodist ära , vaata ka alumine box üle . Silinder iseenesest sellise isendi puhul väljavahetamist ei vaja . küll aga peavad omavahel hästi klappima silindri ja kolvipea - sealt edasi ka nozzle .
Vedrujuht ei purunenud kindlasti lahtivõtmisel , tegu vananenud rabeda plastikuga tõenäoliselt ,ei pidanud enam väänamisele vastu .
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on October 31, 2016, 20:20:33
Kõik siiani arusaadav ja loogiline..


Kuna on erinevaid juppe erinevate hindade ja kaaludega siis ma ei saanudki päris lõpuni aru kas pigem on parem lowweight jupid või just raskemad? Või peaks näiteks kolb olema võimalikult kerge ja kolvipea raskem? Võiks eeldada, et mida kergemad osad seal liiguvad seda lihtsam on mootoril kõike toimivana hoida ja ROF peaks olema teoreetiliselt suurem? Samas raskemad jupid ilmselt tekitavad suurema "tagasilöögi" aga ei ole GB korpuse jms elueale nii hea? Või ma olen väga valed järeldused teinud?
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: ASH on October 31, 2016, 20:21:26
istu - 5 !
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: AndrusK on October 31, 2016, 21:15:33
Kuna on erinevaid juppe erinevate hindade ja kaaludega siis ma ei saanudki päris lõpuni aru kas pigem on parem lowweight jupid või just raskemad? Või peaks näiteks kolb olema võimalikult kerge ja kolvipea raskem? Võiks eeldada, et mida kergemad osad seal liiguvad seda lihtsam on mootoril kõike toimivana hoida ja ROF peaks olema teoreetiliselt suurem? Samas raskemad jupid ilmselt tekitavad suurema "tagasilöögi" aga ei ole GB korpuse jms elueale nii hea? Või ma olen väga valed järeldused teinud?

Üldiselt, mida kegem sul kolb on, seda kergem on teda mootoril ka kiirelt vinnastada. Seetõttu, suurt ROF'i püüdvad vennad panevad võimalikult kerge (aga metallhammastega) kolvi ja puurivad selle veel auguliseks ka. Ühtlasi, kui sul on plastist kolvipea, silindripea ja kolb, siis nad peavad tõenäoliselt paremini vastu ja mõjuvad gearboxi korpusele ka paremini kui nende metallist variandid.

Samas, see ei tähenda, et rasked asjad millekski ei sobi. Relvad lasevad erinevaid kuule erineva energiaga ja see sõltub kolvi kaalust. Ma olen märganud, et poest ostetud relvad on tehases projekteeritud selliseks, et suurima energiaga lendab sealt välja 0.25 kuul. Vahe 0.2 ja 0.3 kuulidega ei ole kuigi suur, aga siiski täiesti mõõdetav. Seetõttu on ka stock relvadel tavaliselt kolvipeas mingi metallplönn, mis ühtlasi vedrut kinni hoiab. Selle metallplönni peamine eesmärk on teha kolbi raskemaks. Kui sul on soov ehitada snaiprit ja kasutada raskeid kuule, siis sa tahad nihutada maksimaalset energiat raksemate kuulide poole ja siis peab su kolb koos kolvipeaga olema nii raske kui saad.

Ah jaa. Vedrujuht peab olema terasest kindlasti. Plastmass minul ei ole katki läinud, aga näiteks alumiiniumist vedrujuht on küll murdunud, soovitan seda vältida iga hinna eest. Ja laagrid on paremad kolvipeas kui vedrujuhil. Vedrujuhil võivad laagrid olla, kolvipeas peaks olema.

Ja veel: kui sa ise plaanid oma gearboxi ehitada, siis uuri palun välja mis asi on shimming (ning telli ka komplekt seibe).
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on November 09, 2016, 18:23:41
terasest vedrujuht täitsa olemas nüüd. õigemini homme peaks saabuma koos teiste osadega.

lammutasin alumise GB laiali ja mulle tundub, et seda juba on shimmitud kuna mõned seibid paistsid ja hammakad ei loksu. tundub muidugi, et panin midagi valesti kokku aga eks fixin selle homme kui kõik jupid külge panen.
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: Scuall on November 09, 2016, 21:03:08
Shimming on nats täpsem paika panemine kui loksu eemaldamine hakkamakatel.
Uuri netist ;)
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on November 10, 2016, 19:53:01
tegin oma upgraded ära lõpuks ja tundub, et enamvähem töötab hästi aga vahepeal nagu jääb gearbox kinni vms...paar korda kabaga vastu maad ja töötab jälle. milles viga võib olla?
külge pandud jupid :

http://www.taiwangun.com/en/piston/reinforced-piston-with-15-steel-teeth-battleaxe?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/nozzle/aluminum-nozzle-with-o-ring-for-m4?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/piston-heads/double-o-ring-piston-head-with-bearing?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/spring-guides/spring-guide-w-bearing-v-2?from=listing&campaign-id=19

http://www.relvad.ee/shop/product_info.php?cPath=41_72_80&products_id=3607


hopi koda ei ole veel kokku pannud seoses hirmuga selle "lihvimise" ees..

http://www.taiwangun.com/en/hop-up-chambers/high-performanced-hop-up-for-m4-m16-cm?from=listing&campaign-id=19



Teoorias pole see shimming vist eriti keeruline aga praktikas ma ei viitsinud sellega põhjalikult tegeleda.
ehk on keegi hea inimene kes on nõus shimmingu ära tegema väikese raha eest ja ühtlasi vaataks kogu krempli üle, et miskit väga valesti poleks kokku pandud? lonex seibid on olemas täitsa.
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: Scuall on November 10, 2016, 20:10:08
Teise (ja osa kolmanda) hamba viilisid maha kolvil? Või kuidas AOE´ga on ?
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: Õun on November 10, 2016, 20:10:44
Teoorias pole see shimming vist eriti keeruline aga praktikas ma ei viitsinud sellega põhjalikult tegeleda.
ehk on keegi hea inimene kes on nõus shimmingu ära tegema väikese raha eest ja ühtlasi vaataks kogu krempli üle, et miskit väga valesti poleks kokku pandud? lonex seibid on olemas täitsa.

Võta siit kellegagi ehk ühendust: http://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=2661.0
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on November 10, 2016, 23:53:35
Teise (ja osa kolmanda) hamba viilisid maha kolvil? Või kuidas AOE´ga on ?


ei viilinud midagi maha ja täpsemalt midagi kommenteerida ei oska. vahepeal poob kinni nagu. ei tea täpsemalt mis konkreetne osa seda võiks põhjustada. ilmselt siis asi neis hammastes?
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on April 03, 2017, 23:54:18
Järgmine probleem:

Tulistades on esimene tsükkel pikem, teistkordselt päästikule vajutades toimub lask kiiremini ja nozzle jääb igal teisel lasul ca poolele teele. Esimene lask jääb nozzle ette nagu peab, teine lask keskele või tahapoole ja järgmine lask jälle ette jne. Ise julgeks pakkuda, et peab hammakal hambaid maha viilima aga pole kindel kui palju. Oskab keegi tarkust jagada? Kuna split gearbox siis selle isseseisvalt välja selgitamine ei tundu just väga lihtne. Eeldatavasti on stock hammakad ja kolviks see :

(http://www.taiwangun.com/img/imagecache/fc38bbe33950c8e0c8dfd5461fe782b608d2ec31.JPG)
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: Scuall on April 04, 2017, 00:55:29
Ära midagi viili. see täitsa normaalne.
Mitme volline aku on?
Et võimalik, et kui vedru lahjem, siis mootor veab niipalju edasi, peale tsükli lõppu, et jääb poolde vinna.
See normaalne.
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on April 04, 2017, 12:48:54
11.1 lipo. Ausalt üteldes üllatusin lugedes, et see normaalne...Kasutan ühte midcappi. Kui sinna panna rohkem kuule kui pooled, siis vahepeal söödab mitu kuuli torru ja välja ei lenda midagi, nagu ummistab ära, siis jälle 1 kuul lendab taevasse teine otse ja lõpuks mingi 30 kuuli lendavad normaalselt. Arvasin, et sinna hammaste taha ongi kala maetud aga tuleb välja, et vist siis mitte :D
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: ranel on April 04, 2017, 13:00:46
Kui sinna panna rohkem kuule kui pooled, siis vahepeal söödab mitu kuuli torru ja välja ei lenda midagi, nagu ummistab ära, siis jälle 1 kuul lendab taevasse teine otse ja lõpuks mingi 30 kuuli lendavad normaalselt.
Mul tegi sama nalja jahedas mingi suht suure kõvadusega hopikummiga. Kui laskma hakkas, siis tuli juba kenasti. Kui seisis natuke, hakkas sama trall pihta.
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: Scuall on April 04, 2017, 17:49:22
Mui. Sul kala kuskil hopi sõlmes.
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: Pahandus on April 06, 2017, 13:17:36
Sector gearil aitab delayer ka teinekord feedimisprobleemidega.
Samuti, kui hopikoja vedru kadunud, siis mõned pastakavedrud sobivad, või veel parem variant on panna o-rõngad toru ümber.
(http://i350.photobucket.com/albums/q414/steelmessenger/IMG_2418.jpg)
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on April 09, 2017, 03:23:41
Tänud vastuste eest, kahtlustan, et kõige tõenäolisem variant on hetkel hopikoja probleem. Seda pidi viilima, et sisse mahuks ja teiseks vedru ei ole olemas ja kolmandaks hopikoja ja nozzle vahel pm polegi kompressiooni...viimasele lahendust? tellida kuskilt standard ICS hopikoda?
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: Janar on April 09, 2017, 11:58:39
Mu ics-i m4 oli ka hopiga sama probleem, et täis salvega kuulid jäävad torru kinni jne... pärast tuli välja, et kerel oli kuskil sealt hopi juurest mikromõra sees ja nii õnnetult, et surus vastu hopikambrit.. Muidu parim lahendus pidi olema see sinine prowini hop... mulle see jälle ei sobinud, kuna ülemine kere oli hiina koopia ja ei läinud sisse
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on February 12, 2018, 16:34:54
Huvitav kuidas selline mootor ja 11.1v lipo koostööd teevad? Kindlasti läheb vahele mosfet. Ise kardan, et relv lendab juppideks :D Äkki mõistlikum 7.4 poole vaadata? Hammakad on stockid aga kõik muu on upgradetud..

http://www.taiwangun.com/en/motors/infinite-torque-up-long-type-motor-guarder?from=listing&campaign-id=14
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: ranel on February 12, 2018, 18:23:34
Kui semi peal mängid, siis ei juhtu sul seal midagi. Küll aga vastavalt elektrimootorite teooriale kannatab elektrimootor vaid lühiajaliselt ülekoormamist ehk siis järjest valanguid andes kõrvetad lõpuks oma mähised ära.
Title: Re: ICS-20 teema
Post by: mui on February 21, 2018, 14:26:11
Ostsin 2 sellist mag-i ja kahjuks ei anna kuule peale kuna see junn mis neid kinni hoiab on liiga sügaval ja mu lonexi plastikust hop ei ulatu kuule sealt tagant päästma. Kas on olemas mingi lihtne lahendus? Näiteks viilida "huul" lühemaks?

http://www.taiwangun.com/en/aeg-mid-cap/130rd-polymer-mid-cap-magazine-for-m4-series-black-battleaxe?from=listing&campaign-id=19