LAHINGPÄEVA KOKKUVÕTE!!!
Eks igaühel oma maitse, aga mulle pealtvaatajana tundus et midagi oli puudu.
Midagi oleks pidanud stsenaariumis teisiti olema, et kogu tegevus ei oleks ainult mõisas.
Nii palju kui angaarides ja viilhallides käisin, oli seal vaikus. Üksikuid kontakte oli kuulda metsas/võsas. Eks järgnevates mängudes püüame teisiti planeerida.
Muidugi oli mul põnev pealt vaadata ägedaid lahinguid mõisas, kus umbes 30 kaitses ja sama palju ründas. Eriti põnev oli kui USMC sisse ründas kahel korral, põnevam kui filmis.
Talvisel ajal meeldis see ala mulle rohkem, aga eks igaühel oma arvamus.
118 mängijat jagunes:
63 Alliance
55 Middle
SISU:
Mängu start kell 11:25;
Esimesed Alliance surnud tulid 10 minutit hiljem, seega kontaktini jõuti kiirelt.
Enne mängu arutasin Sega´ga ja arvasin et äkki lõppeb mäng liiga vara kui 5 lippu kiirelt ära tuuakse, Sega arvas nii nagu tegelikult läks:
Alles kell 13:30 (2 tundi peale starti) jõudis Alliance mõisa (Embassy) esimesse ruumi, aga mitte kaugemale. Lipp asus kaks ruumi kaugemal.
Võibolla jõudis mõni Alliance mängija varem ka majja, aga siis mind seal polnud.
1. lipp jõudis Alliance baasi alles kell 14:28. Sõna „alles“ on vaid minu jaoks, kuna eeldasin, et kõik läheb kiiremini.
Tegelikult oli tõesti raske mõisa vallutada, nähti tõsist vaeva, kuigi seekord (erinevalt talvel) oli võsa palju lähemal mõisa ümber kui talve lahingutes.
2. lipp lahkus mõisast kell 14:42 ja jõudis Alliance baasi umbes kell 14:50.
Seega viiest lipust kaks jõuti ära viia. Järelikult oli mõis (Embassy) mõlema osapoole valduses olnud, rohkem siiski Middle käes.
Linnas (City´s) erilisi võimu võitlusi polnud, nägin seal mõlema osapoole võitlejaid võrdlemisi vähe kui sealt mõned korrad läbi läksin.
Middle surnuala - algselt planeeritud metsast tõime ära, kuna sääski oli seal liiga palju ja siis jäi see mõisale lähemale lagendikule, mis oli poole lähemal mõisale kui oli Alliance surnuala. Eks siit ka eelis mõisa hoidmisel.
Kelle võit?
Seda ma ei oska õelda, vaatan, mida SEGA´ga arvab.
Kui üks osapool arvab, et ta oli parem ja mis põhjusel, siis võite julgelt teada anda. Ma ise ei jõudnud kõikidesse kohtadesse ja ei oma kõige täpsemat infot.
___________________________________________________________________________
Üks Alliance ründaja küsis, et kas mõisa II-korruselt sai vastane lasta?, arvasin, et sinna pole võimalik saada. Siiski üks Middle osav ronija ronis väga kitsalt seinalt sinna üles. Ja albumis fotol nr 200 ja 218 on ka näha, et sinna sai. Sinna üles saamine ja alla ronimine oli päris ekstreemne.
Pildid 198 ja 199 on üks omapärasemiad laske poose, mida olen näinud ainult filmis.
Pildil 214 on näha kuidas esimene lipp staapi jõuab.
Üks näiteks arvas vene foorumis, et see ala on liiga suur sajale mängijale...
Jah, sinna mahub palju rohkem, aga oleme saanud edukalt mängida ka palju vähemaga.
Seni oli meil SEGA´ga koostöös kõige rohkem osalejaid MESS 2-l Türisalus, kus osales 112, nüüd siis mõni mängija rohkem. Kloogal MESS I´l oli 87.
Mind tegelikult ei kõida korraldada suurele (alates 50 mängijat) arvule, kuna siis ei saa ise mängida, egoist selline, onju. Õnneks sain end reedel tühjaks mängida, siis on lihtsam vahelduseks ka teistele korraldada.
__________________________________________________________________________
VABANDAN:
1) Olen korraldanud 79 mängu ja ikka veel ei tea reegleid. Nimelt sain täna teada, et vene ja eesti foorumites on erinevad reeglid majas laskmise osas. Kui eesti reeglid lubavad majas lasta üksiklaske, siis vene reeglid lubavad valanguid. Olen venelastega koos majades mänginud ja ikka on kehtinud üksiklasu reegel. Täna selgus, et ikkagi erinev. Kui mina patrullisin mõisas, siis vene mängijad lasid üksiklaskudega, aga pärast kuulsin, et kui SEGA patrullis majas, siis olid valangud lubatud. Minu viga, vabandan, polnud teadlik!!!
Eks korraldajal tuleb edaspidi kompromiss leida kui on majades mängimine, et ei oleks erinevad reeglid.
Mul pole vahet, kumb kehtib, peaasi et oleks ühene reegel kõigile...
2) Olen unustanud uutele rääkida, et surnud ei räägi. Edaspidi selgitan uutele ka seda.
Seekord üks kogemustega mängija kurtis, et üks uus selgitas surnuna infot edasi.
___________________________________________________________________________
................., palun austa ausat mängu!!! Arvasin, et levivad lihtsalt tühjad jutud ja ei uskunud, aga kui nägin ise Männiku mängul ja nüüd hilisõhtul kuulsin ka tänase Klooga mängu kohta, siis juba kokku kolm pretentsiooni. Ja need olid nähtud päris ligidalt. See pole edasiminek, kui kuulen teistelt mängijatelt, ah ta ongi selline.
Palun tee õiged järeldused kui soovid minu mängudel käia!!! Oled tore inimene ja loodan, et õpid ka ausalt mängima.
Ma ise pole viitsinud viriseda ebaausatega, pigem teen omale põnevamaks, hiilin lähemale ja lasen üle hellematesse kohtadesse...
___________________________________________________________________________
Info neile kes plaanivad korraldada sarnast mängu:
Kulutused asjadele 100 eurot (omanikule, koopiad –värvilised kallimad, joogid, kommid, topsid).
Lisaks mida ei viitsi arvutada: stendid, teibid, ohutuslindid, kilekaaned, bensiin, eelnevad kohtumised ja ala ülevaatamised, eeltöö tundides.
Kohapeal läks asjade laiali veoks/tassimiseks, lippude, stendide, viitade, ohutuslintide, ohutussiltide panekuks meil kahekesi umbes 2 tundi, kuna igale poole ei saa autoga ligi.
Palavaga läks jooki palju, järgi jäi 30 liitrist veest vaid mõni liiter, 12 l mahl läks kõik, 2 kilo mesikäpa mitme eri sordist kommidest läksid peaaegu kõik, Middle surnualas jäi 4 kommi järgi.
___________________________________________________________________________
Aitäh kõigile!!!
Sain uue kogemuse korraldusega ja loodan, et mõni ikka sai positiivsed elamused.
Õppida ja harjutada on veel palju palju,
kohtumiseni...