Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Üldine jutt / Re: Eesti ja Vene erinevused
« Last post by AndrusK on April 25, 2018, 22:57:35 »

Ilmselt on poolautomaatsnaiper ja poltlukk snaiper erinevad asjad?

Poldika puhul pead käsitsi kuuli rauda tõmbama enne igat lasku, poolautomaadi puhul vajutad lihtsalt päästikut.

Kui keegi oskab arvutada ja lisada puuduolevatele need ka dzaulides ja mõõdetuna 0,25j ja 0.30g?

Kas saan õigesti aru, et eelpool nimetatud piirangutest võimsam relv pole keelatud, aga tuleb panna punane teip?
Või siiski on keelatud, aga mis puhul punane teip pannakse?
 
Mind häirib kornomise  juures see, et selleks tuleb maha keerata hop. Paljud on ilmselt vaeva näinud ja aega kulutanud oma relva hopi täpseks reguleerimisega. Selleks on soovitav, et mängija enne mängule tulekut ja enne täpsuse reguleerimist teeb selgeks relva võimsuse ja vastavalt sellele kleebib kleepsu.

Minu arust võiks vabalt teha nii, et hoppi ei kruti ja kasutajat kronotakse nii raskete kuulidega, kui ta ütleb end kasutavat.

Energiat saab arvutada järgmise valemiga:

E = mv2/2, ehk siis energia Jouledes on kuuli mass kilogrammides korda kiiruse ruut m/s jagada kahega. Konkreetselt: kui tahame saada kuuli energiat, mis kaalub 0.25g ja lendab kiirusega 110 m/s, siis selle energia on 0.00025*110*110/2 = 1.5125J

Kui tahad arvutada energia ja massi järgi lubatud laskekiirust, siis:
v2 = 2E/m, ehk siis v = sqrt(2E/m). Konkreetselt: kui lubatud energia on 1.7J ja kasutatakse 0.3g kuule, siis maks laskekiirus oleks ruutjuur(2*1.7/0.0003) = 106.46 m/s

üsna lihtne on teha endale nende valemitega Exceli tabel ja arvutada välja kombinatsioonid, mis huvitavad.
2
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« Last post by AndrusK on April 25, 2018, 22:19:53 »
Ja jällegi, et kui piirame Eestis automaatide võimsuse 130 m/s peale max, mis siis kui keegi korraldab Eestis rahvusvahelise mängu?

piirang automaadile 130m/s on rahvusvahelistel mängudel väga levinud. Border War, Tstos, Berget kasutavad seda piirangut, küllap sobiks meile ka.
3
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« Last post by zaG on April 25, 2018, 22:16:17 »
Ma nagu ei saa aru, alles oli probleem, et tava automaadid täidavad kuulipilduja rolli, mis tegelikkuses on otseselt seotud suure mahutavusega salvedest (loe hicap) aga samas seisad selle eest, et hicapidega on fun?
4
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« Last post by andres on April 25, 2018, 21:48:16 »
Midcapid ei muuda lasketihedust aga see paneb siiski enne päästikule vajutamist mõtlema, sest kui sa seda ei tee, kaotad igasuguse efektiivsuse lahinguväljal (isegi kui sul on terve hunnik midcappe). Seal on suur vahe, kas sul on ~120 kuuli salves (keskmine midcap) või siis ~380. Tasub proovida.

Sellest, et relvad tulevad tehasest kangema vedruga. Suurem osa EU poode pakuvad tasuta relvade n-ö downgrade (sh eestlaste seas üks populaarsemaid, gunfire). Seega puhas tahtmise asi. Lisaks ei ole keeruline relva sobivatesse piiridesse viia, uus vedru maksab ~10 EUR-i kanti seega ei ole teab mis väljaminek.





+1
Siin ikka liigutakse hicapidega milles on 1000 kuuli ning elektrilised.


Ants keegi polegi öelnud,et aint 150m/s annab kaugust!Ilmselgelt on seal palju muid asju mis annavad kauguse kui ka täpsuse.See ei olegi hetkel ju jutu teema.

Kui raske on siis kasutada samu reegleid mis on siin foorumis?
Ma väitsin,et kui lubada automaadil sama väljalase mis kulal ja dmr ....siis pole pointi ju kahel viimasel.
Kuulipildujal pole pointi kui selle tuletihedus (loe väljalastavate kuulide arv minutis on madalam kui automaatidel) Tühja see laskekaugus, sest kui ei ulata mingit automaaturit teise automaadiga rajalt maha võtma, siis kutsu snaiper kes seda teeb, või hiili võimalusel märkamatult sellele automaaturile nii palju lähemale, et saad ta siiski rajalt maha võtta, nii lihtne see ongi.

Mis puutub high capidesse, olgu need 300, 1000 või 2500, siis mis tähtsust sellel on tavamängul kus rahvas saab nädalavahetusel kokku selleks, et lihtsalt mängurõõmu tunda? Loomulikult milsim üritusel kus taotletakse realistlikust tulebki piirduda max midcap salvedega või isegi real cap salvedega olenevalt korraldajast.

Enamuse rendirelvadega kaasnevad aga 300 rds high cap salved, et rentijad hakaku nüüd oma välja renditavatele relvadele mid cap´e ostma?

Mul on endal 3 rendirelva ainult õnneks sellisel juhul, et siis mul oleks vaja osta juurde  mingi 6 mid cap salve ja vähemalt 3 kiirlaadijat seljuhul ehk siis umbkaudu ligi 60€ väljaminek lisaks ja kui hoida juurde veel tagavara, siis peaksin arvestama kuni 100€ väljaminekuga.

Ma ei leia vajadust nõuda tavalistel nädalavahetuste mängudel mid cap salvede olemasolu, küll aga on see mõeldav milsim tüüpi üritustel kui stsenaarium seda korraldaja poolt ette näeb.

Tänud õpetuse eest!Nüüd tean kuidas mängida!
5
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« Last post by Remius on April 25, 2018, 21:24:23 »
Midcapid ei muuda lasketihedust aga see paneb siiski enne päästikule vajutamist mõtlema, sest kui sa seda ei tee, kaotad igasuguse efektiivsuse lahinguväljal (isegi kui sul on terve hunnik midcappe). Seal on suur vahe, kas sul on ~120 kuuli salves (keskmine midcap) või siis ~380. Tasub proovida.

Sellest, et relvad tulevad tehasest kangema vedruga. Suurem osa EU poode pakuvad tasuta relvade n-ö downgrade (sh eestlaste seas üks populaarsemaid, gunfire). Seega puhas tahtmise asi. Lisaks ei ole keeruline relva sobivatesse piiridesse viia, uus vedru maksab ~10 EUR-i kanti seega ei ole teab mis väljaminek.





+1
Siin ikka liigutakse hicapidega milles on 1000 kuuli ning elektrilised.


Ants keegi polegi öelnud,et aint 150m/s annab kaugust!Ilmselgelt on seal palju muid asju mis annavad kauguse kui ka täpsuse.See ei olegi hetkel ju jutu teema.

Kui raske on siis kasutada samu reegleid mis on siin foorumis?
Ma väitsin,et kui lubada automaadil sama väljalase mis kulal ja dmr ....siis pole pointi ju kahel viimasel.
Kuulipildujal pole pointi kui selle tuletihedus (loe väljalastavate kuulide arv minutis on madalam kui automaatidel) Tühja see laskekaugus, sest kui ei ulata mingit automaaturit teise automaadiga rajalt maha võtma, siis kutsu snaiper kes seda teeb, või hiili võimalusel märkamatult sellele automaaturile nii palju lähemale, et saad ta siiski rajalt maha võtta, nii lihtne see ongi.

Mis puutub high capidesse, olgu need 300, 1000 või 2500, siis mis tähtsust sellel on tavamängul kus rahvas saab nädalavahetusel kokku selleks, et lihtsalt mängurõõmu tunda? Loomulikult milsim üritusel kus taotletakse realistlikust tulebki piirduda max midcap salvedega või isegi real cap salvedega olenevalt korraldajast.

Enamuse rendirelvadega kaasnevad aga 300 rds high cap salved, et rentijad hakaku nüüd oma välja renditavatele relvadele mid cap´e ostma?

Mul on endal 3 rendirelva ainult õnneks sellisel juhul, et siis mul oleks vaja osta juurde  mingi 6 mid cap salve ja vähemalt 3 kiirlaadijat seljuhul ehk siis umbkaudu ligi 60€ väljaminek lisaks ja kui hoida juurde veel tagavara, siis peaksin arvestama kuni 100€ väljaminekuga.

Ma ei leia vajadust nõuda tavalistel nädalavahetuste mängudel mid cap salvede olemasolu, küll aga on see mõeldav milsim tüüpi üritustel kui stsenaarium seda korraldaja poolt ette näeb.
6
Üritused / Re: 2018-06-09 Escape and Evasion milsim
« Last post by TeffeZ on April 25, 2018, 21:22:24 »
Oleks 3-4 huvilist
7
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« Last post by andres on April 25, 2018, 19:43:12 »
Midcapid ei muuda lasketihedust aga see paneb siiski enne päästikule vajutamist mõtlema, sest kui sa seda ei tee, kaotad igasuguse efektiivsuse lahinguväljal (isegi kui sul on terve hunnik midcappe). Seal on suur vahe, kas sul on ~120 kuuli salves (keskmine midcap) või siis ~380. Tasub proovida.

Sellest, et relvad tulevad tehasest kangema vedruga. Suurem osa EU poode pakuvad tasuta relvade n-ö downgrade (sh eestlaste seas üks populaarsemaid, gunfire). Seega puhas tahtmise asi. Lisaks ei ole keeruline relva sobivatesse piiridesse viia, uus vedru maksab ~10 EUR-i kanti seega ei ole teab mis väljaminek.



+1
Siin ikka liigutakse hicapidega milles on 1000 kuuli ning elektrilised.


Ants keegi polegi öelnud,et aint 150m/s annab kaugust!Ilmselgelt on seal palju muid asju mis annavad kauguse kui ka täpsuse.See ei olegi hetkel ju jutu teema.

Kui raske on siis kasutada samu reegleid mis on siin foorumis?
Ma väitsin,et kui lubada automaadil sama väljalase mis kulal ja dmr ....siis pole pointi ju kahel viimasel.



8
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« Last post by zaG on April 25, 2018, 19:24:33 »
Midcapid ei muuda lasketihedust aga see paneb siiski enne päästikule vajutamist mõtlema, sest kui sa seda ei tee, kaotad igasuguse efektiivsuse lahinguväljal (isegi kui sul on terve hunnik midcappe). Seal on suur vahe, kas sul on ~120 kuuli salves (keskmine midcap) või siis ~380. Tasub proovida.

Sellest, et relvad tulevad tehasest kangema vedruga. Suurem osa EU poode pakuvad tasuta relvade n-ö downgrade (sh eestlaste seas üks populaarsemaid, gunfire). Seega puhas tahtmise asi. Lisaks ei ole keeruline relva sobivatesse piiridesse viia, uus vedru maksab ~10 EUR-i kanti seega ei ole teab mis väljaminek.

9
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« Last post by Remius on April 25, 2018, 18:42:22 »
Ants, ega kiirem kuul, ei taga kaugemat laskedistantsi kohe. Vaid pigem, kuul lendab kiiremini kohale.
Eks piirangud ole ikka inimlikuse säilitamiseks. Vaevalt, et sa tahaksid mängida qcb 150ms relvadega.
https://youtu.be/uzuUG4NIdjs?t=2m25s
See ju vaid reeglites kuuliga. Rasketega teeb ikka jubedalt pahandust.
Probleem pigem selles, et stockis tulevad juba mõned relvad 130ms peal. Ja ennem kui vedru paika väsib, võib paar
mängu minna.
Lisaks lahingu möllus, võib juhtuda, et ei märka medi puudumise üle. On ka minul seda paar korda olnud, ennem kui aru olen saanud.
Aga kui enamik jookseks sinna 145ms relvadega ringi, siis vaevalt, et nooremad ja õrnemad tuleksid kampa enam.

Ei no mina saan sellest aru, edastasin vaid seda mis mulle vaidluses väideti :) Ilmselgelt CQB alale 150 m/s relv ei kõlba isegi mitte MED´ga kui CQB ala distantsid jäävad sinna 15m kanti ühest koridori otsast teise.

Ja just nimelt, et mõned relvad tulevad juba tehasest 130 m/s ja nendel kellel mure liikse võimsuse pärast nõuavad siis kohe lahjema vedru ostmist ja selle paiglaldust sellisel relval?

Nooremate ja õrnematega pole ma otseselt kokku puutunud, ok korra oli meil mängul noor 12 aastane poiss Uuskülas, aga tema pidas lahingut väga vapralt ning vedas terve päeva korralikult välja kuigi mõned korrad väljal isegi kuulsin teda tabamust saamas, aga ega ta alla ei andnud ja tegi meile vanematele mängijatele korraliku säru ikkagi :D
10
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« Last post by Remius on April 25, 2018, 18:36:46 »
Mis on minu jutu mõte, et relvade m/s saab reguleerida MED´ga ja backup relva nõudega, aga kuidas reguleerida relvade tuletihedust?

Tuletiheduse lihtne reguleerimine: keelata teatud mängudel hicap salved ära, kasutada võib ainult standard salve nt kuni 100 kuuli salves. Polarstaril võin sekundiga tuletiheduse keerata 40+rps, aga ei näe sellel pointi,suurem tuletihedus ei võrdu automaatselt efektiivsema mängijaga.

Sinu kuulipilduja jutu peale ütleks seda, et stock sättes KP ongi suht mannetu AEG kõrval. Sama võiks ju kurta vend, kes ostab 500€ maksva vinnastatava bolt-action relva, tuleb tuunimata relvaga mängule ja ei lase üle AEG distantsi. KP ja snaipri rolli edukaks välja mängimiseks ei kõlba stock relvad kindlasti mitte. Seepärast võikski softimist alustada AEG pealt, et mitte pettuda.

Ega see väiksem salvemaht pane relva vähem kuule minutis välja pritsima :D Võta rohkem salvi kaasa ja harjuta kiiret laadimist ja pole probleemi :D Et ostame kõik omale polarstarid? :D

Olen mänginud softi aktiivselt aasta, teine algas ja pettumust ei ole. Stock kuulipilduja on mannetu ainult kallimate polarstaride ja muude high end stock automaatide suhtes siiski mitte keskmise stock automaadi suhtes :)
Pages: [1] 2 3 ... 10