76
Üritused / 2018-02-18 Sõdalase au.
« on: February 10, 2018, 20:34:53 »
Tundmatud relvastatud isikud on hõivanud tingliku valitsushoone kus on tapetud kõik hoones viibinud, hoonesse jäi aga kaitseministri laptop tähtsa informatsiooniga mis ei tohi vastase kätesse langeda. Laptopi otsivad hoonesse tunginud terroristid. Valitsust pooldavad paramilitaarsed üksused on hoone rünnakust teada saanud ning nende kui esmaste reageerijate ülesandeks on puhastada hoone terroristidest ning sammuti leida tähtsat informatsiooni sisaldav laptop ning toimetada see oma baasi ning kaitsta seda seni kuni kuni valitsushoone on terroristidest puhastatud. Terroristid võivad üritada rünnata valitsust pooldavate paramilitaarsete üksuste baasi eesmärgiga saada laptop enda valdusesse hetkest kui on teada, et laptop on valitsusmeelsete käes. Terroristide võit on hetkel kui nad leiavad laptopi ning tiometavad selle enda spawni, valitsusmeelsete võit on kui leitakse laptop ja hävitatakse kõik terroristid hoones. Terroristidel on 3 elu ja valitsus meelsetel paramilitaristidel on 4 elu. Kui terroristidel on elud otsa saanud, siis ei pea minema välja kümetama, vaid määrame eraldi ruumi kus surnud saavad istuda kuni lahing läbi. Lubatud on granaadid nii õues kui ka hoones sees, granaadi tapperaadius on 5m. Lubatud on suitsugranaadid kuid ainult väljas. Ruumides üksiklasud, hoonest välja ja hoonesse sisse väljast võib tulistada valangutega. Osalustasu on 5€ mis tasuda kohapeal korraldaja kätte. Korraldaja poolt nagu juba tavaks saanud kuum kohvi ja tee. Mängu algus kell 10:00 ehk siis ootame osalejaid kohale kella 10´ks, ettevalmistus poolt tunnikest ja rivistus, ohutusreeglid ja stsenaariumi tutvustus, Mänguga alustaks mitte hiljem kui kell 11:00 ja mäng kestab kella 16:00´ni. Oootame kõiki lahingusse Valhalla ootab meid!
https://www.facebook.com/events/863349423866580/
Natukene ka Viiking grupi korraldatavate mängude reeglite karmimatest karistustest. Kui keegi jääb peale esimest hoiatust teistkordselt vahele sama rikkumisega nagu näiteks valangud ruumis või terminaatori tegemine, siis mängija eemaldatakse mängust ja ta võib oma asjad pakkida ning koju sõita või kui on sõltuv teistest, siis istub ja ootab mängu lõpuni auto juures ja ootab teisi järgi. Meie korraldatavatele mängudele korduvate reeglite rikkumisega mängijad oodatud ei ole. Kuna seame sisse nimelise registreerimise oma mängudele, siis loome ka vajadusel nii nimetatud musta nimekirja reeglite rikkujatest, et kindlustada nende mitte osalemine meie mängudel. Igasugused tülid mis platsil tekivad viiakse platsilt eemale ja kutsutakse korraldaja kes siis tüli osapooled ära kuulab ja olukorra lahendab. Meie meeskonna tüli lahendaja on Andy Beginsat, seega edu neile kes mänguväljal tülli peaks pöörama ja Andy palge ette astuma. Korraldaja otsused on lõplikud ning ei kuulu kusagil edasikaebamisele. Alla 16 aastastel palume tuua vabas vormis lapsevanema kirjalik nõusolek.
Kontakt:
Remius telefoni nr.56715856
Automaat kuni 120m/s piiranguteta.
Kuulipilduja või poolautomaat snaiper kuni 120-150m/s, piirang ca 15m minimum distants ja backup relv kohustuslik.
Üksiklasuline poltlukk snaiperrelv 150-175(või 185) m/s, piirang ca 20-25m minimum distants ja backup relv kohustuslik.
Lubatud on +-5m/s kõikumine. Kõik kiiruse mõõtmised toimuvad 0.2g kuuliga.
Majades sees kehtib üksiklasu piirang ning soovitav püstoli kasutuse piirang. Majast välja võib lasta piiranguteta, kui on tagatud miinimum distants.
Pimetuli on 100% keelatud. St. nurga taga või üle müüri ei tohi lasta, kui ei ole veendutud ohutuses. LOE: Enne vaatad ja siis lased.
Suits-granaat lubatud, kui järgitakse tuleohtu. Granaat tapab 5m raadiuses või terve väikese ruumi (vältimaks situatsiooni, kus mees ütleb, et ta oli posti taga ning ei saanud surma, kui granaat tuppa lendas).
Pihta saamisel tuleb karjuda kõva häälega "Pihtas!" või "Surnud!" ning anda märku tõstes üles käe või relva toruga taeva poole. Lisaks on soovituslik kasutada punast või ereda värvilist kollast rätti, millega fikseerida surnud mängijad. Kui ei ole teistmoodi sätestatud, siis loevad kõik tabamused olenemata piirkonnast, k.a. varustuse pihta. Rikošett ei loe.
Sellega on peamised reeglid kokku võetud, mis kehitav enamikel Eesti klubide või korraldajate poolt tehtud mängudel. Kindlasti tasub uurida mängu korraldajalt, mis on konkreetsed reeglid antud üritusele, et mitte eksida nende vastu.
https://www.facebook.com/events/863349423866580/
Natukene ka Viiking grupi korraldatavate mängude reeglite karmimatest karistustest. Kui keegi jääb peale esimest hoiatust teistkordselt vahele sama rikkumisega nagu näiteks valangud ruumis või terminaatori tegemine, siis mängija eemaldatakse mängust ja ta võib oma asjad pakkida ning koju sõita või kui on sõltuv teistest, siis istub ja ootab mängu lõpuni auto juures ja ootab teisi järgi. Meie korraldatavatele mängudele korduvate reeglite rikkumisega mängijad oodatud ei ole. Kuna seame sisse nimelise registreerimise oma mängudele, siis loome ka vajadusel nii nimetatud musta nimekirja reeglite rikkujatest, et kindlustada nende mitte osalemine meie mängudel. Igasugused tülid mis platsil tekivad viiakse platsilt eemale ja kutsutakse korraldaja kes siis tüli osapooled ära kuulab ja olukorra lahendab. Meie meeskonna tüli lahendaja on Andy Beginsat, seega edu neile kes mänguväljal tülli peaks pöörama ja Andy palge ette astuma. Korraldaja otsused on lõplikud ning ei kuulu kusagil edasikaebamisele. Alla 16 aastastel palume tuua vabas vormis lapsevanema kirjalik nõusolek.
Kontakt:
Remius telefoni nr.56715856
Automaat kuni 120m/s piiranguteta.
Kuulipilduja või poolautomaat snaiper kuni 120-150m/s, piirang ca 15m minimum distants ja backup relv kohustuslik.
Üksiklasuline poltlukk snaiperrelv 150-175(või 185) m/s, piirang ca 20-25m minimum distants ja backup relv kohustuslik.
Lubatud on +-5m/s kõikumine. Kõik kiiruse mõõtmised toimuvad 0.2g kuuliga.
Majades sees kehtib üksiklasu piirang ning soovitav püstoli kasutuse piirang. Majast välja võib lasta piiranguteta, kui on tagatud miinimum distants.
Pimetuli on 100% keelatud. St. nurga taga või üle müüri ei tohi lasta, kui ei ole veendutud ohutuses. LOE: Enne vaatad ja siis lased.
Suits-granaat lubatud, kui järgitakse tuleohtu. Granaat tapab 5m raadiuses või terve väikese ruumi (vältimaks situatsiooni, kus mees ütleb, et ta oli posti taga ning ei saanud surma, kui granaat tuppa lendas).
Pihta saamisel tuleb karjuda kõva häälega "Pihtas!" või "Surnud!" ning anda märku tõstes üles käe või relva toruga taeva poole. Lisaks on soovituslik kasutada punast või ereda värvilist kollast rätti, millega fikseerida surnud mängijad. Kui ei ole teistmoodi sätestatud, siis loevad kõik tabamused olenemata piirkonnast, k.a. varustuse pihta. Rikošett ei loe.
Sellega on peamised reeglid kokku võetud, mis kehitav enamikel Eesti klubide või korraldajate poolt tehtud mängudel. Kindlasti tasub uurida mängu korraldajalt, mis on konkreetsed reeglid antud üritusele, et mitte eksida nende vastu.