Vastupidi ikka. Liigub viimase metallhamba suunas.
Kui hammakas kolbi tagasi tõmbab, siis haarab ju viimastest hammastest (relva/gearboxi tagaosa pool).
Ju neid teooriad erinevaid. Animatsioone saab ka igasuguseid teha.
Ma olen just pilte näinud, kus on esimesed natuke mööda ja ära kulutanud ning lõpp ilus. Ise läksin lihtsama vastupanu teed ja midagi ei muutnud ning panin sisse lonexi kolvi. Seesama, mis Andruse lingil on. Ma ise pakuks, et esimesed ongi seetõttu plastikust, et hammasrattaid säästa, kui isegi natuke mööda jookseb, samas esimestele hammastele rakenduv jõud on ikka väga pisike võrreldes viimastega.
Liigutasin küll neid kolbe ja hammasrattaid ja käis nagu ilusti algusest lõpuni. Seetõttu ei hakanud ma ka midagi maha viilima vms. Ainus õige asi on selle aoe juures, et esimene hammas võiks paremini kokku joosta, samas esimese hambaga on suht olematu vedru kokku surumine. Pildistamise ajaks saab igasugu huvitavaid asendeid sättida. Siiamaani ~6000 läbi lasknud ja kolb näeb päris kena välja. Samas kestis mul ka originaal g&g kenasti, lihtsalt lõpuks peksis hoopis kolvi pea puruks. Hammasvöö oli väga kena. Ei ole mul ka päris ~120m/s, vaid ~150m/s seades.
Pigem usuks siiski, et Andruse teooria õige, et mingi kangem vedru sees ja kehva kvaliteediga kolb.
Suvaline näide väidetavalt halvast aoe-st.
Siin AOE teooria pildid. Selliste piltide puhul on jube kahju, et pole 360 kraadi tsükli jooksul toimuvat kujutatud, vaid mingit osa sellest.