Nimelt on mul laua peal üks SRC M4, mida kummitab üks kummaline probleem.
Nimelt nozzle ei liigu piisavalt taha, et bb hopi jõuaks. Seega see asi ei lase normaalselt.
Eeldan, et kõigil M4 peaks üldiselt olema hopikoda tagumine ots surutud gb vastu või käib nende vahele mingi võru veel?
Proovitud ka nii, et gearbox ja toru korpusest välja võetud, seega kere ei mõjuta.
lühema nozzlega feedib, aga airseal suht niru.
Proovitud uut tappetit v2 gearboxile ja m4 mõõtu uut nozzlet, kuid sama jama.
M4 nozzle pikkus peaks olema 22mm ?
Hopikoda tundub ka täiesti standard ja paneb mõtlema, et kas asi võib olla SRC hammakates, et ei suuda tappetit piisavalt kaugele liigutada.
Kui kellegil on analoogse teemaga tegeleda vaja olnud, siis oleks input tänuväärt.
Alustame sellest, et SRC M4 on nüüd küll viimane asi, mida ostma peaks. Sellel on ikka üksjagu vigasid küljes, millest paljud tulenevad just nimelt sellest, et asjad on veidi "oma mõõtu" tehtud.
Räägi mis jupid sees on. Eeldusel, et kõik on originaal jupid, siis on lihtsalt tootmisviga. Kui on aftermarket juppe sisse laotud, siis tõenäoliselt ei sobi osad lihtsalt SRC omadega kokku. Seal pole muud, kuid proovida veel või otsida originaaljuppe. M4 nozzlesid on ka erinevaid. Tootjate lõikes võivad erineda päris mitu mm-t.
Hopi kamber peab olema surutud vastu gearbox korpus. Hopi kambri tagumine äär läheb oma "huulega" gearbox korpuse sisse, kus ta fikseeritakse.
Kui gearbox lahti siis pane sisse tapet plate ning kõige ülemine hammakas ja keeruta seda. Jälgi kui kaugele tapet plate tõmmatakse. Kui tal jääb veel tahapoole liikumisruumi, siis tuleb hakata variante välja mõtlema. Kui ei, siis on asi kusagil mujal.
Erinevaid juppe, mis võivad mõjutada on palju: gearbox korpus, tapet plate, ülemine hammakas (ei ole tõenäoline), nozzle, hopup kamber, hopup kumm, sisemine toru.