Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AndrusK

Pages: 1 [2] 3 4 ... 21
16
Üldine jutt / Re: STURMGEWEHR stg44
« on: October 23, 2018, 16:52:18 »
Kui keegi siin postitused peaks ära kustutama, siis kopeerisin sealt kasuliku info välja.

Relv on pikka ajalooga ja kindlasti oli teisel maailmasõjal väärt relv :)
Kui soovid siis osta,arvesta lihtsalt suuremat huvi sinu vastu mängudel ( kellelgi teisel sellist vanaaegset relva väga ei ole :).

Kindlasti pead arvestama et salvetaskuid on keerulisem saada nendele pikkadele salvedele.
Vaatasin et sellele relvale ei ole saada ka raile lambi või punatäppi kinnitamiseks.

Relv on üsna kesise sisuga, et kui midagi uuendada tahad, siis pead pmst. kõik välja vahetama.
Kahjuks ei tee keegi peale AGMi neid replikaid, seega muud valikut eriti ei ole.

tegemist V2 gearboxiga ning antud lingil allapoole kerides näitab ära, et saadaval ka hi-cap lisasalved.

Muud nagu polnud.

17
Üritused / Re: 2018-10-06 The Rift
« on: October 07, 2018, 21:36:27 »
Olgu see viimane kord, kus ma sätin varustuse ilmaennustuse järgi!

Kui vihma mitte arvestada, siis oli suht äge. Vahetut juhtimist juhtimist nagu eriti ei olnud, aga et oli teada mida üldjoontes tuleb teha, siis tegime. Mustadest lintidest on juttu olnud; minu arvates peaks alati igal osapoolel lindid olema, et saaks identifitseerida nii omasid kui vastaseid. Killid õnneks olid küll alati vastaste leerist. Arvan, et oli just täpselt niihea mäng, kui ilm lubas ja kuipalju ise viitsisid.

18
Projektid / Re: 3-faasiline mootor AEG gearboxis
« on: September 23, 2018, 08:56:40 »
Kasutusel olev ühekiviarvuti ise mõõtis aegasid, ma printisin debug info läbi USB kaabli arvuti ekraanile.
Pidurdada oskas mootori kontroller vastava sisendsignaali peale. Ma konfisin ta nii, et tagurpidikäiku ei olnud, 1500us impulss oli neutral, 1000us oli pidur ja 2000us oli siis täisgaas.

19
Poliitikute huvi on vist pigem see, et relvataoliste asjadega toimetamist depopulariseerida. Teha nende omamine ägedast nõmedaks. Et neid oleks võimalikult vähem liikvel.

20
Projektid / 3-faasiline mootor AEG gearboxis
« on: September 10, 2018, 21:27:44 »
Ma olen natuke eksperimenteerinud 3-faasilise mootori ja ühekiviarvutiga ja mõtlesin, et jäädvustan selle projekti enne kui ta laiali võtan.

Nimelt, mul on selline relv nagu APS UAR, kus on gearbox taga, aga päästik ja fire selector ees. Fire selectorist ja päästikust viivad gearboxi hoovad, mis on küll toimivad ja tehniliselt jupp maad paremini lahendatud kui AUG'il, aga siiski mehaanilised hoovad. Ning mul tekkis soov asendada need hoovad mikroswitchidega ja teha fire selector ja päästik elektrooniliseks. Esimeses lähenduses ma lahendasin selle relee baasil. Takistite, dioodide ja kondensaatoritega mängides ma tekitasin olukorra, kus mul oli olemas nii üksiklask, pikk valang kui kolmene valang. Päästiku juures on tegelikult kaks mikroswitchi; üks rakendub kui päästik liikuma hakkab, teine kui ta piirajasse jõuab. üksiklask on üksiklask, aga valangu rezhiimis teitab esimene lüliti kolmese valangu ja teine siis pideva valangu. Gearboxis oli ka mikrolüliti.

Niimoodi see relv mul oli ja töötas ja käis mitmel mängul, aga mingi hetk ütles üles gearboxis olev lüliti ja tuli UAR'i remontima hakata. Niisiis, tekkis võimalus teda jälle ehitada ja sedapuhku siis mõtlesin eksperimenteerida ühekiviarvutiga ja 3-faasilise mootoriga. Allpool on mõned pildid selle lahenduse kohta ja video sellest, kuidas ta laseb. AGA, see lahendus ei meeldi mulle. Esiteks, minu soov on kasutada arvutit ka selleks, et lasta gearboxil peatuda kindlas kohas peale igat lasku, aga kolmefaasilist mootorit on väga paha täpselt juhtida. Esiteks tema startimine võib võtta 0.06 sekundit, aga võib ka võtta 2x rohkem ning et teda tuleb juhtiuda PWM impulssidega, siis ma saan teda mõjutada iga 10 millisekundi tagant. Ja kui gearbox teeb täistiiru 30 millisekundi jooksul, siis see võib osutuda ebatäpseks. Ning pidurdamisega tundub olema samamoodi nagu startimisega, et kord nagu on kohe ja kord ei ole. Proovisin 2S ja 3S akusid ja ikka on kohati jama. Panin aeglasemad hammasrattad ja ROF kukkus 20 RPS peale, aga ikkagi ma ei suuda gearboxi täpselt peatada ja ta alati ei stardi kohe.

Ehk siis, kui see postitus üles läheb, siis viskan 3-faasilise mootori välja ja läheb tagasi tavapärane alalisvoolu mootor. Video link on siin: https://www.youtube.com/watch?v=rnzFbRNvwyY




21
Nii, mängul käidud. Olgu öeldud, et muljed on väga head. Järgmine aasta läheme kindlasti tagasi, mõnevõrra paremini varustatuna.
Positiivne:
1. punktide süsteem. Lisaks konkreetsetele ülesannetele oli mänguväljal rodu füüsilis asukohti, mida sai vallutada ja seejärel siis ka seal läheduses spawn'ida. Nende punktide staatus edastati elektrooniliselt ja see oli kogu aeg internetist reaalajas jälgitav. Ka skoor tiksus selle järgi, kelle käes mis punktid olid. Võimas.
2. Erinevad rollid. Lisaks sõdurile ja meedikule olid ka TT ja insener. TT sai paladin granaatidega varustatult hävitada tanke, insenerid said miine paigaldada ja neid eemaldada. Tavasõduril polnud tanki vastu võimalik midagi ette võtta, suht loomutruu abitu tunne oli kui need mööda sõitsid. Tankid siis olid kuulipildujatega airsoftiks kohandatud autod.
3. Helikopterid. Helikopterid olid tegelikult autod, aga nendega sai liikuda mänguvälja suvalisse punkti hoolimata teel olevast vastasest ja seal dessanti teha. Väga huvitav ja lihtne lahendus.
4. Teised mängukaaslased. Kogu seltskond oli sõbralik ja eestlastest sai peaaegu rühma kokku, päris hea oli niimoodi madistada. Eriti märgiks ära "Metsikute Mäkrade " tegelasi, kes laagris tundusid selliste heasüdamlike habemikena, kes ei tee kärbselegi liiga, aga vaenlasele lähenedes läksid hambad irvi, silmi tekkis metalne helk ja parem oli mitte jääda nende ja vaenlase vahele. Kolonnis olid nad kõige ees ja teistega hoiti 50m distantsi, et mitte takistada neil vastastega arveid klaarimast, kui mõni ette jääb :-) Teisi eestlasi oli ka, aga osasid me ei näinudki, kuna nood olid öönägemisega ja öövahetuses vastast kottimas ja päeval magasid.

Negatiivne - ei olegi midagi mainida. Vahest see, et alguses oli metsas tuletegemine keelatud, kuna kuiv, ning ka priimuse kasutamine keelatud. Hiljem hakkas vihma sadama ja see lahenes. Samas, kohapeal oli ka toitlustusvõimalus olemas, täiesti normaalsete hindadega.

Meie tegime selle vea, et ei võtnud telgiahju kaasa, kuna üritasime nii kergelt minna kui võimalik. Seetõttu polnud meil võimalik hiljem pärast äikese kätte jäämist riideid kuivatada ja see tingis mõnevõrra varasema lahkumise kui alguses plaanitud. Ühtlasi me ei pööranud tähelepanu TT rolli täitmisele, kellegi polnud granaadiheitjaid kaasas. Järgmine mäng kindlasti jälgimne, et meil need ka oleks. Ka vahetusriided peavad kindlasti kaasas olema.

Kõige ägedam moment meie teami jaoks oli see, kui me liikusime malelauas vastase käes oleva punkti poole ja äkitselt eespool hüüti "kollane auto" ning kõik põgenesid teeäärsesse võssa. Ja siis need autod tulid ja tulid ja meie ei saanud midagi teha. Mingi hetk põrkusid esimesed kuskil eespool meie masinatega kokku ja tekkis tulevahetus, muu kolonn aga peatus ja hakkas enam-vähem meie nina ees jalastuma. Siis oli tegevust küll... ... hiljem ütlesid kollased surnud meile "nice ambush"! Me võtsime kogu nende kolonni kinni ja samal ajal käisid teised meie osapoole poisid üle kogu ala punktid üle ja värvisid need meie värvi. See läks küll hästi.

Mainiks ära ka soomlaste taktikat saata kuulipildujate ja/või dmr'idega lahingpaarid meie suuremaid üksusi kimbutama. Seda juhtus korduvalt. Need paarid olid vägagi efektiivsed, said mitmeid võitlejaid maha enne kui üldse aru saadi, mis toimub, ning sidusid suure osa meie võtlejaid enda püüdmisega. Kulaga somm võssis on hirmus tegelane!

Ühesõnaga, poole päeva laeva- ja autosõidu kaugusel on üritus, kus saab kogu oma militaaragressiivsuse välja elada ilma tüütute kohustusteta nagu laagrivalve, ehk siis soovitan soojalt ja osalege!

22
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« on: April 26, 2018, 20:13:33 »
Margus, palun pane tähele, et vene reeglites on 121m/s - 130m/s relval minimaalse laskekauguse piirang 10m. Ma ei soovitaks sul sellest piirist liberaalsem olla. 130m/s automaat ei tohiks olla "piiranguteta''.

Samuti ka ei ole vene reeglite järgi siseruumides üle 120m/s relvad lubatud. Ka muu maailm pigem on sellest piirist allapoole, mitte üle.



23
Üldine jutt / Re: Eesti ja Vene erinevused
« on: April 25, 2018, 22:57:35 »

Ilmselt on poolautomaatsnaiper ja poltlukk snaiper erinevad asjad?

Poldika puhul pead käsitsi kuuli rauda tõmbama enne igat lasku, poolautomaadi puhul vajutad lihtsalt päästikut.

Kui keegi oskab arvutada ja lisada puuduolevatele need ka dzaulides ja mõõdetuna 0,25j ja 0.30g?

Kas saan õigesti aru, et eelpool nimetatud piirangutest võimsam relv pole keelatud, aga tuleb panna punane teip?
Või siiski on keelatud, aga mis puhul punane teip pannakse?
 
Mind häirib kornomise  juures see, et selleks tuleb maha keerata hop. Paljud on ilmselt vaeva näinud ja aega kulutanud oma relva hopi täpseks reguleerimisega. Selleks on soovitav, et mängija enne mängule tulekut ja enne täpsuse reguleerimist teeb selgeks relva võimsuse ja vastavalt sellele kleebib kleepsu.

Minu arust võiks vabalt teha nii, et hoppi ei kruti ja kasutajat kronotakse nii raskete kuulidega, kui ta ütleb end kasutavat.

Energiat saab arvutada järgmise valemiga:

E = mv2/2, ehk siis energia Jouledes on kuuli mass kilogrammides korda kiiruse ruut m/s jagada kahega. Konkreetselt: kui tahame saada kuuli energiat, mis kaalub 0.25g ja lendab kiirusega 110 m/s, siis selle energia on 0.00025*110*110/2 = 1.5125J

Kui tahad arvutada energia ja massi järgi lubatud laskekiirust, siis:
v2 = 2E/m, ehk siis v = sqrt(2E/m). Konkreetselt: kui lubatud energia on 1.7J ja kasutatakse 0.3g kuule, siis maks laskekiirus oleks ruutjuur(2*1.7/0.0003) = 106.46 m/s

üsna lihtne on teha endale nende valemitega Exceli tabel ja arvutada välja kombinatsioonid, mis huvitavad.

24
Üldine jutt / Re: Mängude reeglid! Eesti ja Vene erinevused
« on: April 25, 2018, 22:19:53 »
Ja jällegi, et kui piirame Eestis automaatide võimsuse 130 m/s peale max, mis siis kui keegi korraldab Eestis rahvusvahelise mängu?

piirang automaadile 130m/s on rahvusvahelistel mängudel väga levinud. Border War, Tstos, Berget kasutavad seda piirangut, küllap sobiks meile ka.

25
Üldine jutt / Re: Eesti ja Vene erinevused
« on: April 24, 2018, 21:06:32 »
Aga siis mõtlen, mida eesti foorumi mängijad mõtlevad, miks peavad nemad mängima madalama võimsusega kui vene mängijad... Kus on võrdsus...
Et mitte minna vastuollu, siis peaksin oma mängu reeglites siiski lubama vene piirangud, mõtlemisaine...

Arutelus tuleb võibolla parem idee välja...

Kui sa teed mängu vene foorumi reeglite järgi, siis on nii vene kui airsoftfoorumi reeglite järgi tuunitud relvad legaalsed. Militaarseiklus pmtselt kasutab oma rahvusvahelise suunitlusega mängudel sarnast süsteemi.

Või siis võid teha nagu Border Waril - kui kellegi automaat kronob üle automaadile lubatud piirangu, aga ikkagi alla 150m/s, siis ta võib selle relvaga mängida, aga DMR'ina: tohib kasutada ainult üksiklaske, peab omama backuprelva ja hoidma DMR miinimumdistantsi.

26
Üritused / Re: 2018-04-14 Op Punktiirjoon, suvehooaja avamine
« on: April 18, 2018, 12:21:05 »
Hei, eks suurematel mängudel ikka juhtub igasuguseid asju. Siin on näide Border War ban listist, lihtsalt referentsiks:

Teams and individuals banned for future participation in our events:

Will be updated as feedback is coming from game masters.

Team Zack plus their vehicle - various problems on previous events and dangerous use of vehicle - vehicle was removed from the game by security.

Mushashi - Romania plus his 2 friends - Alkohol use plus and attempt to join event without being registered and with unpaid tickets (Black Passanger) caught by game master - escorted by security later resolved - legendary video from HQ as I call in security to remove him might appear online soon.

Fritz - Germany - Team Tertia Unitas - HQLS section TF - continuous problems with HQ personel last few years - mobilising players to solomissions, and aginst HQ - HQLS will from now on be completely restructured and rotten apples removed - I dont want on the vent people who dont care about mision and game play. More HQLS people will be banned after I analize feedback.

Tito - Coy Commander Guerrilas - Removed from trustees - mobilising players againts HQ - unprofessional behaviour from trustee. Issue was discussed personally and was understood from his side. Rest of the coy performing some special actionas gainst orga team will be most possibly banned as well.

Kelsoo - K Coy - Company Commander TF - Raising Beerzone Flag on TF parade - unproffessional behaviour, promoting other events and damaging jubileum parade with some other event advertisements. Currently discussed with our lawyer.

Ville Suominnen. -Finland Coy Commander Guerillas - Trustee Status removed - Very bad performance - ignoring HQ orders - mass solo gaming promotion. Troops shooting on ambulance vehicles in FOB Crocodile area.

More to come!
Mike von Bulow
Border War Organizer

27
Kui juba mõõtmiseks läks, siis võiks keegi ~120m/s co2 püstolit ka testida. Korduvalt kogenud, et mõne püstoliga tunneb jubedat valu, kui pihta saab. Samas viimane kord, kui olid rendikad, siis polnud temps mitte nii valus pihta saada.

Hei, oli vaba hetk ja võtsin ette. Olgu öeldud, et testitav püstol laskis uuest peast natuke alla 120m/s 0.2 kuuliga, aga nüüd on ilmselt mingi tihend ära lagunenud. Aga siiski, siin on mõõtetulemused, modifitseerimata blowback Co2 püstol.

ASG STI Duty One BB
mõõdetud kuuli
keskmine kiirus
| kuuli kaal| kuuli energia| ekvivalentne kiirus 0.2 kuuliga selle energiaga
100 m/s| 0.2g| 1.000 J| 100 m/s
83 m/s| 0.3g| 1.033 J| 102 m/s
74 m/s| 0.4g| 1.095 J| 105 m/s
67 m/s| 0.43g| 0.965 J| 98 m/s
64 m/s| 0.46g| 0.942 J| 97 m/s

Loomulikult saab püstoleid ka tuunida, muutes näiteks kuke raskemaks.

28
Projektid / Re: max AEG joule creep projekt
« on: April 05, 2018, 22:07:14 »
Ainult esimeses testis proovisin ka 450mm toru, kõik muud testid said tehtud 285mm 6.01 toruga

29
Projektid / Re: max AEG joule creep projekt
« on: April 05, 2018, 21:20:46 »
Ma olen kogu aeg arvanud, et raskema kolvi kasutamine nihutab energiat raskemate kuulide suunas, aga katsed on seda kangekaelselt keeldunud näitamast. Ma proovisin siis, et mis saab, kui panna relva sisse kerge kolb. Kõige kergem, mis ma suutsin oma varudest kokku panna, kaalub 22G. See on siiski 2x kergem kui eelmises katses kasutatud kolb. Kõik muu jäi samaks, kuigi vedru oli natuke vähem pinges, kuna üks kolvilaager oli puudu. Tulemused:

285mm 6.01 toru, kolb 22g, nozzle siseläbimõõt 4mm
mõõdetud kuuli
keskmine kiirus
| kuuli kaal| kuuli energia| ekvivalentne kiirus 0.2 kuuliga selle energiaga
140 m/s| 0.2 g| 1.960 J| 140 m/s
118 m/s| 0.3 g| 2.089 J| 145 m/s
108 m/s| 0.4 g| 2.333 J| 153 m/s
99 m/s| 0.43 g| 2.107 J| 145 m/s
92.5 m/s| 0.46 g| 1.968 J| 140 m/s

Siit paistab üheselt, et maksimum energia püsis 0.4 kuuli juures. Ju siis ongi nii, et energia haripunkt ikkagi pannakse paika silindri ja toru omavahelise sobitamisega. Mulle tundub, et mida pikem ja ebatihedam toru, seda rohkem kergema kuuli poole ka max energia läheb. Ühtlasi on siit näha, et maksimumenergia ja miinimumide vahe on väïksem kui raske kolviga. Ja endiselt - vedru on sama mis eelmine katse, aga max energia vahe on 0.65J Ma usun, et raskem kolb aitas siin kaasa, see vahe pole ainult vedru pingsuse mõningasest erinevusest.

30
Foorumi jutt / Re: attachitud pildid ei avane enam
« on: April 05, 2018, 14:06:37 »
Pildid on olemas, aga vigased. Mõni isegi avaneb, aga sisu on rikutud. Näiteks kasutaja Pahandus profiilipilt.

attachisin selle kuidas ta hetkel paistab, juhuks kui ta oma pildi uuesti üles laeb.


Pages: 1 [2] 3 4 ... 21