Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AndrusK

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
61
Projektid / Re: AG3-F2
« on: March 02, 2018, 08:44:59 »
Nii, viimati sai siia postitatud pisut rohkem kui aasta tagasi. Aga, Border War läheneb, ning tuli soov midagi tuunida. Ma olen HPA poole vaadanud, aga ballooni selga ja relva vooliku otsa ei taha. Niisiis, vaatasin endale Wolverine Wraith Co2 stocki ja Reaperi, kuna tegu ikkagi DMR'iga. https://wolverineairsoft.com/reaper/ https://wolverineairsoft.com/wraith-co2-stock/

Eile sai jubinad külge pandud ja nüüd näeb mu relv välja selline nagu alloleval pildidl.
Teisel pildil on gearboxi sisu nüüd.

Hetkel on Wraith stock'i buffer tube sätitud AG3 väljatõmmatava kaba sisse. Ma vaatan veel, kas panen sinna m4 kaba ka või jääb nii. EDIT: panin M4 kaba, kolmas pilt on sellest.

Natuke sai läbi krono plõksitud ja väljalaskekiirus tundub ok, +/- 1 m/s vahele jääb varieeruvus. Kaugele lasta proovinud veel ei ole.

Summuti toru otsas on väga abiks.

62
Tehniline pool / Re: Käsirelva upgrade?
« on: January 29, 2018, 21:55:28 »
mul on oma upgradetud mp7 endiselt kasutuses. Sisu jupid on samad mis TM-compatible aep'l, 100m/s sain kätte 0.2 kuuliga.

Rof peale ei ole rõhunud, 2S lipo on. Kestmisega nagu muret ei ole; kuigi viimasel ajal eriti airsoftiga tegelenud pole, siis natuke ikka. Mul on kuskil projektide all thread, mida vahetada ja kust saab.

CM125 peaks olema võimalik kõige võimsamaks ehitada, kuna sel hop gearboxiga koos ja lekkeid vähem. Samas, ma usun ka CM122 peaks olema võimalik panna 100m/s piiri puutuma.

63
Müük / Re: M: Bushnell Rubicon H150L pealamp
« on: September 12, 2017, 08:43:48 »
Hei, mul on see lamp, aga mina ostsin ta teadlikult just selle punase valguse pärast. See on hajutatud ja parasjagu piisav, et sa pilkases pimeduses ise veel midagi näeks, aga vastaspoolel on sellevõra raskem sind avastada. Samas, kaasvõitleja võib sinu punasesse lampi meetri kauguselt sisse vaadata ja tal ei teki pimestatust. Selles suhtes on ta väga hea.

Lisaks veel, et sellel lambil on võimalik valida punase valguse, hajusa valge valguse ja fokusseeritud valge valguse vahel. Valged valgused on võimalik käima panna kahe tugevusega. Igat valgust saab valida otse, ehk siis punast valgust saab süüdata ja kustutada ilma valget valgust süütamata ja vastupidi.

65
Muud teemad / Re: ise lahing korraldada
« on: June 03, 2017, 08:11:54 »
Mul on jäänud mulje, et osad eelkõige just naisterahvad jälestavad kõike ja kõike mis relvadega seotud, sest see seostub nendel tapmisega, mis on teadagi paha. Lastele ei osteta mängurelvi ja justnimelt põhimõtte pärast, jne. Kui selline näeb sind avalikus kohas relvataolise esemega jooksmas, siis ta natuke võib-olla kõhkleb ja siis helistab politseisse ja politsei peab reageerima. Ok, seletate üksteisele oma vaatekohad ära, kumbki kedagi ei veena ning kui ta järgmine kord näeb sind relvaga jooksmas, siis ta helistab jälle ja sedakorda kohe. Ja politsei reageerib, sest relvatoalise esemega avalikus kohas viibimine on keelatud.

Selle (relvatoalise esemega avalikus ruumis viibimise keeld) vastu saad läbipaistvast plastmassist relvadega, aga siis jääb ikkagi ohutuse küsimus, et kas sa tõesti plaanid prillideta tsiviilide läheduses oma airsoftikast tulistada.

66
Üldine jutt / Re: Novritsch ssg-24
« on: June 02, 2017, 09:12:15 »
Me kronosime relva 0.2 kuulidega. Enamus laske andsid 151.midagi, aga nägin ka selliseid näite nagu 147 ja 152. Võimalik, et 0.2 kuulid polnud kuigi kvaliteetsed, sest õigete, 0.46 kuulidega lastes oli kõrgus küll väga hästi paigas ja lasud korratavad. Kahjuks 0.46 kuulidega meil ei tulnud pähe kronoda. Samas me proovisime pihta saada ka tühjale (350g?) gaasiballoonile 50m kauguselt, selle tabamine oli küll õnnemäng.

Mis veel - alguses kippusid kuulid nagu paremale ära keerama, aga peale erinevate hopi asendite proovimist see kadus ära. Sissetöötamise küsimus arvatavasti. Minu jaoks relv raske ei tundunud - lasin kõik lasud püstiasendist ja ei olnud mingit probleemi relva tasakaalu või raskusega.

67
Üldine jutt / Re: Novritsch ssg-24
« on: June 01, 2017, 20:37:51 »
Sai nüüd seda ssg24't ka oma silmaga nähtud ja proovitud. Mul poltlukuga snaipritega varasemat kogemust pole, nii et ei teadnud mida oodata, aga see jättis küll hea mulje, et ta 150 vedruga 70m pealt iga lasuga torsole pihta sai. Sai lastud musta prügikotti, mille pealt oli ilusti näha kuhu tabamus läks, ning ikka suht samasse kohta läks kogu aeg. Oleks ilmselt kaugemalt ka tabanud, aga 70m pealt hakkas kuul juba rohkem kukkuma, tegelikult oleks hea sinna kõvem vedru panna. Ehk siis, täpselt selline tunne tekkis, et see relv küll maksab, aga sellega väga alt minna ka ei saa.

68
Minu arust paneb n.ö. turumajandus asjad paika. Kui mängu korraldaja tahab, et tema mängudele tullakse, siis ta üritab selle mängijatele teha nii meeldivaks teha kui saab, ning omakeelsed juhendid on osa sellest. Eesti, vene, inglise, soome, läti kui vaja:-)

Tahaks kommenteerida ka muid teemasid, aga ei tee seda, kuna airsofti kommuun on suutnud päevapoliitikast siiski eemale hoida enamjaolt ning keskenduda sellele, mille jaoks me siia kokku oleme tulnud - et airsofti mängida, mida rohkemate üksteisest lugu pidavate ning reegleid järgivate osalejatega seda parem.

69
Üritused / Re: 2017-04-22 hooaja avamine Pahklas
« on: April 23, 2017, 18:53:19 »
Heh, valli tagune oli tegelikult meie surnute kogunemiskoht, kuhu meie kolmas osapool pidi suunduma, kui meid algsest kolmest varitsuspunktist oli välja löödud. Saatuse tahtel osutus see punkt tiheda liiklusega olevaks:-)

Üldiselt aga - muljed väga head. Rahvast mõnusalt palju, mõttetut trampimist ei olnud, kontakti ei pidanud mööda metsa taga otsima ja ilm oli ka täitsa ok, lubas tegelikult hullemat. Väga sobis see, et relvad.ee oli seal oma letiga püsti, sai kodus kadunuksjäänud kiirlaadijale kiiresti ja  soodsalt asenduse.

Relvadest pidasid kõik lõpuni vastu, aga raadiojaama aku suri paari esimese tunniga. Oleks võinud kodus üle kontrollida, aga nüüd siis saab tast akuadapter. Probleeme oli hoppidega, mõlemad kuulipildijad lasid 0.3 kuulidega pisut üles, kuigi hop oli lõpuni maha keeratud. Kas oli r-hop ennast sisse töötanud või mingi muu teema, eks kui lahti võtab siis näeb. Minu AG3 DMR hop seevastu käitus väga naljakalt - kui talvel oli probleemiks see, et enne paari lasku ta ei tahtnud kuuli tõstma hakata, siis nüüd läksid esimesed lasud alati taevasse ja iga järgmine lasi madalama kaarega. Kasutusel on Maple Leaf kumm ja Maple Leaf nub - see nub on iseenesest päris jäik, võib-olla läks ta lastes ja soenedes järjest pehmemaks, ei tea. Igal juhul, proovilaskmistel sellist jama ei olnud märgata.

Kuna meie osapoolel märgistust ei olnud, siis oli segadust mõnevõrra. Ründasime üsna mängu alguses siniste baasi ja vallutasime selle üsna vähese vaevaga, kuna seda ei kaitsnud eriti keegi. Joonistasime oma märgi seinale ja hängisime seal, kuni  sinna jalutas ligi kamp siniseid surnuaiast, kes ka asjast väga aru ei saanud, aga lõpuks lasid meist enamuse maha. Mina kuuli ei saanud, niisiis mõtlesin, et võiks ma oma elu kallilt müüa. Võtsin mp7 ja lasin siniste massi neli kolmelasulist valangut. Mitte ükski kuul ei läinud pihta :-) Sinistest ka keegi ei liigutanud, niisiis lihtsalt taandusime sealt koos surnutega ja läksime järgmiseks missiooniks valmistuma. Sinised nagu jälitasid, aga kui me metsa vahele kadusime, siis keegi järgi ei tulnud. Mental note - mp7 ringi programmeerida nii, et üksiklasu asemel tuleks kolmene valang ja päris valang oleks pidev.

Eks selliseid naljakaid olukordi oli veel. Kuna meil kindlat surnuaeda ei olnud, siis määrati enne rünnakut, et kuhu pärast koguneme ja alati juhtus nii, et meiega jalutas kaasa ka paar vastase surnut, kes pidasid meid omadeks ja arvasid, et me läheme nende surnuaeda. Nad sai siis viisakalt minema saadetud. Üldiselt, äge päev oli.

70
Tehniline pool / Re: Vastupidavad hammakad ja kolb HT mootorile?
« on: April 22, 2017, 20:24:53 »
Delayer on vajalik. Elimineerib feedimisprobleemid ja ma arvan ka, et ilma delayerita kulub tappet oluliselt kiiremini läbi. Kui sa seda katkiselt hammakalt lahti kangutatud ei saa, siis soovitan osta peotäis selliseid asju https://gunfire.pl/product-eng-1152214539-Tappet-Plate-Delayer-for-Gearbox-V2-V3.html

71
Videod / Re: 2017-03-25 Klooga järve baas
« on: March 29, 2017, 11:54:37 »
Järgmine kord võiksid siis kiivri külge peegli panna, saadad vastasele päikesejänku silma enne kui lased, siis ta enam kuuli ei näe.

72
Tehniline pool / Re: Kolvi viimased hambad
« on: March 28, 2017, 15:50:43 »
Hei, kui kolv on plastist, siis miski hambumisjama korral on variant et hammasratas surub kolvi metallvöö kolvi sisse ja jääb terveks. Aga, üldiselt, kui midagi katki läheb siis ta läheb ja pole kindel mis see on, ma usun et ma olen näinud oluliselt rohkem äramurdunud hammasrataste hambaid kui hammasteta kolbe. Ega need stock hammakad nii või teisiti väga tugevad ei ole.

Poolte plasthammastega kolvid töötavad ka, ma olen neid kasutanud, väga palju ma olen kasutanud näiteks seda: http://www.relvad.ee/shop/product_info.php?cPath=41_72_82_125&products_id=2399

73
Tehniline pool / Re: Kolvi viimased hambad
« on: March 28, 2017, 14:52:03 »
Nii või teisiti oleks vaja see kolb välja vahetada, ta on liiga pehme su vedru jaoks. Selllele viitab, et hambad on kulunud selles kolvi osas, mis puutub vastu hammasratast kui vedru on juba pinge all. Oleks probleem ROF'is, siis saaks vatti esimesed hambad. Soovitaks panna sellise kolvi, millel vähemalt pooled hambad või ka kõik on metallist ning teine hammas juba tehases eemaldatud.

Näiteks sellise: https://gunfire.pl/product-eng-1152201757-SHS-Piston-14-half-wide-teeth.html


74
Tehniline pool / Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« on: February 14, 2017, 13:35:24 »
Hei,

soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.

Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.
Nagu jutust aru saan siis söötetoru on hopi kamber? Eemaldan salve ja lisan sealt kuule nii palju kui mahub. Soovitad m110 vedru, seega tekib mul küsimus kas orginaalis on lahjem vedru? Kas see tihendus teip seal narmendama ei jää? Ja kui nozzle ei ole õhutihe siis kuidas ma seda õhutihedaks saan..

Hei, tihendusteibi üleliigne osa tuleb eemaldada. Mähid teda ümber silindripea nii, et üleliigne osa jääb väljapoole, siis paned silindripea silindrisse ja eemaldad mis näha on. Kui liigne teip silindrisse jätta, siis on ta varsti sealt tükkidena väljas ning võib kuuli torusse või hop'i kinni kiiluda.

Söötetoru on jah hopi kambri küljes. Kui nozzle vahelt lekib, siis tavaliselt on see hopikummi teema, tuleb ära vahetada või kuidagi paremini asetada.

Mis puutub sellesse, et mis vedru su relvas on, siis... testi! Võib vabalt m100 olla või ka m90 isegi. Niikuinii peaks enne tuunima hakkamist mõõdistama hetkeolukorra. Mõõdad laskekiiruse ja hindad relva laskekaugust ja täpsust ja pärast mingit tuuningut siis mõõdad ja hindad uuesti, et kas läks paremaks või hoopis kehvemaks.

Kui sul krono ei ole, siis suuri probleeme kompressiooniga aitab see ka kindlaks teha: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/BulletDetail?bulletID=34

75
Tehniline pool / Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« on: February 14, 2017, 10:39:35 »
Hei,

soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.

Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21