Jällegi igavusest keerasin GB ülemise osa lahti ja see on kõik mis vedrujuhist alles on :/
Relv ise seejuures töötas. Ei ole väga AEGide hingeeluga kursis, sellest küsimus: kas see on loogiline, et relv lasi ja funkas nagu ikka? Või purunes vedrujuht avamisel?
Kui palju ja mida annab juurde silindri väljavahetamine? Siin on soovitatud silndripea, kolvi jms vahetust aga silinder ise? Plaanis lähiajal ilmselt taiwangunist suurem tellimus teha mis sisaldaks siis kõike vajaminevat, et saaks korraliku ja töökindla relva. Kel mahti võiks soovitada erinevaid juppe mis kindlasti sobiksid omavahel kokku jne..kolb, nozzle, kolvipea, silindripea, silinder, vedrujuht, vedru, toru, hopikumm, hopikamber. Kas on veel midagi olulist või ehk on miski nimetatutest just ebaoluline?
Teoreetiline küsimus: kas ja kuidas on võimalik ise tekitada toimiv blowback?