Tõlgin:Allpool on ära toodud lisareeglid, kus on kirjeldatud mängu põhiline mehhaanika ja osapoolte suhted. Palun tutvuda, et paremini mõista tuleva mängu protsessi.
Polügooni kaart (punasega on märgitud piir üle mille GDI ei tohiks NOD'i läbi lasta.
Lisareeglid:
1. Osapooled - GDIValvab piiri, et tibeerium ei satuks salakaupmeeste kätte. Tibeeriumi koriluskohad on suletud GDI jaoks (kuna on mürgised) ning nad ei tohi minna üle perimeetri, milleks on 50m kaitstavast piirist lõuna poole. Tibeeriumi korjamine ei ole GDI jaoks kriitiline, kuid nad saavad vahetada tibeeriumit erinevate boonuste vastu.
Ärkamine surnuaedades: XX:20/XX:40/XX:00
Surnuaia koordinaadid: 251 663
- NOD VennaskondPõhja ja Lõuna grupid on kaks erinevat Vennaskonna grupeeringut kes ei tunne üksteist. Komandörid on omavahel konkurentideks Vennaskonna regionaalse juhi ametikohale, tänu millele on nendevaheline konkurents eriti terav. NODi kiriku jumalasulane on kõlakate järgi isiklikult tuttav Kane'iga ning suur partii tibeeriumi koos tervitustega komandörilt võib järgmisel regionaalse juhi valimisel anda tugeva ülekaalu.
Lauskonflikt rühmade vahel ei ole Vennaskonna juhtkonna poolt lubatud. Mõned kohalikud "arusaamatused" aga võivad mõnikord ikka juhtuda.
Kuna tibeeriumiga saab külas ka hankida suuri boonuseid komandörile, tuleb valida Kane'i soosingu või taktikalise ülemvõimu vahel.
Operatsiooni lõpus selgub kelle tegevus oli kõige produktiivsem ning kes saab endale selle ihaldatud ametikoha.
Ärkamine surnuaedades: XX:10/XX:30/XX:50
Lõuna-NOD surnuaed 245 614
Põhja-NOD surnuaed: 245 609
!!!Hõivata ja hoida vastase baasi on keelatud. - KülaelanikudKülaelanikud on üpriski häiritud sõjategevusest nende ümber ning suhtuvad mõlemasse osapoolde kahtlustavalt. Üritavad elada tavaelu ning külas funktsioneerib ka politsei.
Seoses sellega, et GDI kavatseb ennast sisse kaevata seal läheduses ja NOD'il on külas kirik, ei toimu külas lahingoperatsioone (lubatud lasta vaid püstolitest, ei mingit grupiviisilist tulistamist küla piires).
Küla on avatud ja tervitatud on kõik mängijad, kuna nende poolt sisse toodav raha aitab küla üles ehitada. Külast on võimalik saada ka lisaülesandeid ning sellega veidi teenida. Mängijad saavad tekitada kontakte tibeeriumi kokkuostjaga ning saada selle kaudu boonuseid.
!!! Külasse tuleb suhtuda kui Safe Zone'i mõningate eripäradega (kaitseprillide äravõtmine keelatud ja lubatud tulistada vaid püstolitest selleks, et saavutada mingit rollimängulist eesmärki). Astudes sinna territooriumile peavad mängijad teadvustama, et on sisenenud eritsooni ning turvalisuse eesmärgil suhtuma sellesse kui mittemängulisse alasse.
Küla territoorium märgistatakse eraldi.!!! Baar on täielik Safe Zone ja seal on igasugune laskmine keelatud. Rollimängulised tegevused on lubatud. 2. TibeeriumTibeerium on kirka värviga mineraal mida leiab vastavatelt põldudelt.
Mineraal ise on ohtlik ning tänu sellele toimub selle kogumine spetsiaalsetesse konteineritesse (mängujuhid annavad need osapoolte komandöridele). Tibeeriumi transport ilma konteinerita on keelatud. Üks mängija võib transportida ainult ühte konteinerit.
Külaelanikud saavad transportida tibeeriumit eriliste kinnaste abil, mille nad saavad külast. Külaelanikud saavad ka realiseerida kogutud tibeeriumi külas.
Ühelt põllult võib võtta ühe ühiku tibeeriumi vaid korra 15 minuti jooksul. See tähendab, et kui satute põllule kus juba toimub korilus, peate ootama kuni nemad lõpetavad, ootate pärast seda veel 15 minutit ja siis alles võite võtta ühe ühiku tibeeriumi.
Kui tibeerium on kogutud konteinerisse, saab selle viima oma baasi, kus võib tibeeriumi välja kallata. Kui baasis on juba kaks mineraali, saab need "puhastada" pannes nad eraldi teise konteinerisse. Pärast seda saab viia tibeeriumi kokkuostjale (222 668). Tibeeriumit võib kokkuostjale viia ainult selles erikonteineris.
Müümise protsess: kohapeal on ehitis. Ehitises on märgitud ruumid (igale NOD osapoolele oma). Vastavasse ruumi panete tibeeriumi ning kirjutate ruumis asuva lehe peale kellaaja millal tõite.
!!! GDI mängijad ei tohi sinna ehitisse siseneda isegi kui on mängust väljas.Konteinereid võõrandada ei tohi.
Konteineri võib anda elavalt mängijalt elavale. Surnud mängija konteinerit elavale mängijale anda ei tohi.
Kui teid on tapetud koos konteineriga, siis asetate konteineris olnud tibeeriumi maha ning lähete tühja konteineriga surnuaeda. Pärast surnuaiast väljumist viite konteineri osapoole komandöri kätte (baasi). Peita või mõnel muul viisil konteineri hooletusse jätta ei tohi, vastasel korral see läheb "katki" (võõrandatakse mängujuhtide poolt).
3. Mängu valuutaÜritusel kasutatakse mänguvaluutat. Registreerumisel saab iga mängija mingi summa mida ta saab kasutada külas oma äranägemise järgi. Külas on võimalik saada ülesandeid mis aitavad teil teenida mänguvaluutat juurde.
Võõrandada mänguvaluutat võib ainult vabatahtlikult.
4. AutodMängul võib kasutada oma autot, kuid tasub meeles hoida fakti, et arvesse võttes meie hobi võib masin kaotada kaubanduslikku välimust.
!!! Turvakaalutlustel on autodel kategooriliselt keelatud liikuda kiiremini kui 20kmh.
Mängu ajal peavad olema kõik aknad alla lastud.
Tibeeriumi transport autos on keelatud.Masinate hävitamine:
Kahele pool masinat kinnitatakse erksat värvi kaardid. Pihtasaamine kaardile või autojuhile viib masina rivist välja. Autojuht peab jälgima tabamusi kaartide pihta. Kui masinas on hävimise ajal reisijaid, on ka nemad "surnud".
Pärast hävinemist liigub auto tagasi oma surnuaeda, kust saab mängule tagasi vastavalt oma osapoole kellaaegadele.
5. Artilleeria tulelöögid.On võimalus tibeeriumi või mänguvaluuta eest tellida tulelööke mänguala punktide pihta. Tulelöögi maksumus ei ole fikseeritud ning võib muutuda vastavalt majanduslikule olukorrale ja müüja soosingule.
Tulelöögi kutsumisest kuni reaalse tulelöögini võib minna kuni 30 minutit.
Tulelöök teostatakse korraldaja poolt, kes kasutab pürotehnilisi vahendeid ning valib välja tulelöögis hukkunud (korraldaja ei vaata osapooli kes jäid löögi alla). Tulelöök võib tabada nii metsa-alasid kui ka ehitisi.
Täpsus võib nihkuda. Olge valmis selleks, et löök ei tule täpselt sinna, kuhu te ta tellisite.
Tulelööki võib välja kutsuda nii komandör aga ka mängijad kes toovad vastutavale isikule vajaliku koguse tibeerumi või raha.
6. MeditsiinMängumeedikuid üritusel ei ole.
Kuna polügoon on võrdlemisi ohtlik, palume olla eriti ettevaatlikud. Kui tekib situatsioon kus on vaja meditsiinilist abi kontakteeruge organisaatoritega (või astuge organisaatori ligi, ta teab mis edasi peab tegema).
7. Mängu registreerumisnumbrid.Üritusel kasutatakse registreerimisnumbrite süsteemi.
Kui teil ei ole kindlat numbrit, siis mängu ajaks määratakse teile ajutine number.
Number peab olema kinnitatud nähtavale kohale, et teised mängijad vajaduse korral näeksid seda (on lubatud paigutada numbri relva kaba külge).
Korraldajate poolt antakse maalriteip ja marker, et saaksite numbri teha juhul kui teil seda veel ei ole.
Ilma registreerimisnumbrita mängimine on rangelt
keelatud.
8. Punased surnurätidMängul on
NÕUTUD punased rätid/oranzhid helkurvestid surnute märkimiseks.
Sihipäraselt seda reeglit eirav mängija võidakse eemaldada mängust.
!!! Palume nimelt mitte rikkuda mängurekvisiite.