43
« on: September 11, 2017, 11:49:06 »
Võtsin aja ja kirjutasin mõned mõtted.
Kronomisest
Kronomine käis vähemalt minul kiirelt ja probleemideta, mingit meeletut järjekorda ei täheldanud. Arvestades siin vahepeal läbi käinud "kuuliaukude" postitusi oleks tore, kui sellest saaks mängumaksuga mängudel pigem hea tava, mitte haruldane nähtus. Ainuüksi teadmine, et mängul kronotakse peaks juba omajagu mängijaid motiveerima enda relvade seisukorda eelnevalt kontrollima. Korraldajatele järgmiseks korraks ka üks soovitus, peale kronomist pange kronomise läbinud ja mängumaksu maksjate relva(de)le mingi märge (kasvõi mingi vähemlevinud värviga teibijupp) külge. Siis kohe näha, kelle relv korras ja kes mängumaksu ära maksnud. Nii jäävad võimalikud trikitajad (kes kronob hoopis reeglite piirides oleva tagavara relva või viilib maksmisest kõrvale) mängu ajal ka kohe silma. Aga muidu algatusele thumbs up ja loodan, et kronomist jätkatakse ka hooaja sees, mitte ei piirduta suuremates hooaja alguse/lõpetamise mängudega.
Lindid
Süsteem - vali enne osapool ja vastavad lindid pane ise peale on minuarust ka täitsa tervitatav lahendus. See peaks vast veidi korraldajate aega säästma ja jätab aega tegeleda muude olulisemate asjadega (kronomine ja briifing). Ei tea muidugi kuidas osapoolte jõuvahekorrad sel päeval välja mängisid, kuid läbi eel ja kohapeal tehtud registreerimiste oli korraldajatel vast ka sellest hea ülevaade ning oli võimalus vajadusel osapoolte arvus korrektuure teha.
Briifing
Tore oli näha, et Männiku mängudele tavapärast vähemuses olevat eestikeelset kampa ei olnud unustatud ja saime kogu olulise info samuti paralleelselt kätte. Eraldi briifingud säästavad nii korraldajate, kui ka mängijate aega. Kokkuvõttes venis vist mängu algus ikka tubli 30min?, aga arvestades, et toimus ka eelnev registreerimine/kronomine, siis minuarst täitsa ok tulemus.
Mängust
Võiks öelda, et olenemata tavapärasest Eesti suusailmast üle pika aja üks hea mõnusa mineku ja stsenaariumiga mäng. Tegevust oli planeeritud võimalikult vähe, kuid piisavalt palju, et huvitav oleks. Minuarust hea näide sellest, kuidas stsenaariumiga mitte liiga ulmeks minna ja üle pingutada. Maastikul liiguti punktist punkti ja kogu tegelik mänguala ei olnud kohe alguses tegevuseks "avatud". Kuna kogu tegevus toimus suurel alal, kuid oli suunatud kindlatesse punktidesse, siis ei valgunud mäng (olenemata ala tegelikust suurusest) ka väga laiali ja kontakte oli kerge leida. Samas olid kontaktid uutes kohtades ja situatsioonides, Panama poolelt sai tänu sellele päris mitu korda edukalt SOCOMi osapoolt küljelt ja seljatagant üllatada. Vahepeal oli vist Panama poolel ka väike segadus õige spawn pointi määratlemisega, väga suurt jama sellest vist ei tekkinud kuna lõppkokkuvõttes sõitis SOCOM üle niikuinii.
Surematud
Tallinna mängudel sellega viimasel ajal palju probleeme olnud. Kuulsin, ka kohati siit sealt nurinat mõnest surematust, kuid ise seekord kokku ei puutunud. Kõik mu lasud, mis tundusid tabavat said ka vastase poolt ära loetud. Kahtlus tekkis meil küll meedikute ja ravimiste osas, kas seal ikka päris alati meediku märgiga tegelased elustasid ja kas ka neid käesidemeid ning ajanõuet arvestati. SOCOMi terull käis küll üle, kuid tunnet, et seda tehti ebaausalt ei tekkinud, seega muljed mängust ja korraldusest igati positiivsed.
Obi-Sanile ja co-le jõudu järgmiseks korraks!