AirsoftFoorum.ee

Tavafoorum => Tehniline pool => Topic started by: S340 on July 22, 2017, 20:21:00

Title: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on July 22, 2017, 20:21:00
Õhtut

Kas leidub mõni teadja, kes oskaks ehk suunata või öelda, mis sellel relval viga on?

Relvaks siis Lonex M4 EDF, minu teada peaks olema sisu stock.

Relv teeb sellist häält, et nagu oleks mingi hammakas katki ja ei vea edasi. Kuule välja ei lase.
Gearboxi pole veel jõudnud lahti võtta.
Mootor töötab ja mootori hammakas terve.

Video (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NYlgzU0pSS3NxV28/view?usp=sharing) kuula häält.

Igasugune info abiks. Tänud.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: zaG on July 22, 2017, 20:36:23
Kõige tõenäolisemalt on sul kolb siledaks lastud (hammakad käivad vastu aga ei haara enam kolbi), ega sa enne täpsemalt teada ei saa kui GB lahti ei tee..
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on July 22, 2017, 20:57:55
Tänud abi eest, Martin.

Nüüd kui veel ise foorumis ringi kolasin, siis jõudsin ise ka suht sama tulemuse peale.

Homme jõuab ehk gearboxi lahti võtta, siis saab selgust.
On ehk soovitusi, millist uut kolbi võtta? relvad.ee'st selline?? (http://www.relvad.ee/shop/product_info.php?products_id=2399)
Kas jätta vana kolvipea või võtta see ka uus?? Milline??
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: Scuall on July 22, 2017, 21:09:34
Enne kui hakkad uut kolvi sisse panema, tee kindlaks, kas asi on kolvis või oled hammakad kuskilt maha suutnud
nühkida.
https://gunfire.pl/product-eng-1152195316-Tlok-SHS-7-stalowych-zebow.html
Põhiline kolb, mis mul relvades sees. Teine hammas tahab maha viilimist, kuid muidu igati ok asi.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on July 22, 2017, 21:15:20
https://gunfire.pl/product-eng-1152195316-Tlok-SHS-7-stalowych-zebow.html
Põhiline kolb, mis mul relvades sees. Teine hammas tahab maha viilimist, kuid muidu igati ok asi.

Scuall - kas see Lonex'i oma poleks sobilik. sellel juba teine hammas tehasest puudu.....
Mis eelise annaks see mushroom kolvipea tavalise ees? Ja ma kujutan ette, et see alumiiniumist kolvpea lihtsalt ei kuluks nii kiirelt? Või veel mõni eelis?
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: Scuall on July 22, 2017, 21:23:12
Sobilik ikka. Hinna vahe vähemalt 2x.
Ja kui setup jookseb kuni 120ms ja 7,4voldi peal, siis ei näe mõtet osta mitmeid kordi kallim.
Iseasi, kui oleks mingi über speed setup.

Võta tavaline flat pom pea ja ära näe vaeva. Tava stock pea sobib ka.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on July 22, 2017, 21:29:56
OK, ma nüüd alles vaatasin selle sinise kolvi hinda..... eks ikka ole vahe sees jah selle Lonex omaga. Ainult lisaks transport + aeg, mis kulub Poolast tulekul.
Mul 7,4V lipo jah. Väljalaskekiirust ei oska kohe öeldagi, pole jõudnud mõõta.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: zaG on July 22, 2017, 21:36:52
Enne tellimist tuleks kindlasti relv lahti võtta ja üle vaadata, kas viga on kindlasti selles.. aga jah, kui midagi muud peale kolvi tellida ei ole vaja siis pigem võta kohalikust poest, kiirem ja mugavam.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on July 22, 2017, 21:42:22
GB peab lahti enne kindlasti võtma. Sedasi pimesi tellima hakata pole mõtet.

Aga kui GB juba lahti, mida seal veel peaks kontrollima ja vajadusel välja vahetama? Kuna see relv on 2015a. seeriast ja eelnevalt olnud 1 kasutaja käes (ei tea kas ta võttis miskit lahti).
Siis võib ehk sealt veel leida miskit, mis vajaks vahetust nüüdseks.....
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: zaG on July 22, 2017, 21:51:21
No tegelt peadki kogu sisu üle kontrollima(hammakad, puksid, kolb, kolvipea e. kõik liikuvad osad). Kindlasti vaata veel üle päästiku klemmid.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: Arxs on July 23, 2017, 20:54:39
Mul jooksis käepidemest mootori kõrguse regullimise kruvi lahti mängu ajal, arvasin samamoodi et midagi sile. Proovi.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: RaitV on July 23, 2017, 21:08:18
Relv on hetkel minu käes. Selles viga pole. On veel jäänud GearBox lahti võtta ja sinna sisse piiluda. Homme proovin nokitseda.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on July 24, 2017, 18:57:41
Nüüdseks on probleemi tekitaja tuvastatud.

Gearboxi esimese hammaka väiksem osa on kulunud suht siledaks. Pilt (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NWXQ1UFpFYWFza28/view?usp=sharing)

Lisaks sai kontrollitud kolbi ja tundub, et see tuleb ka nüüd välja vahetada. Pilt (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NSjlCOGM2Rk96cGc/view?usp=sharing)

Tänud kõigile abi ja nõuannete eest :)
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: Scuall on July 24, 2017, 19:13:05
Midagi on kohe väga valesti kui sellised vigastused.
Korralik shimming.
Oma kogemusest: ühel boxil olid puksid kulunud ja seetõttu,
isegi korraliku shimminguga hakkas esimest hammakat pooma.
Mootor kuumenes jne.
Loodetavasti saad püssi korda.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: Bjorn on July 25, 2017, 09:09:31
Mina otsiks probleemi hopikojast.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: Hunduuu on July 25, 2017, 09:30:51
Miks hopikojast?
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: Arxs on July 25, 2017, 10:01:58
Nüüdseks on probleemi tekitaja tuvastatud.

Gearboxi esimese hammaka väiksem osa on kulunud suht siledaks. Pilt (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NWXQ1UFpFYWFza28/view?usp=sharing)

Lisaks sai kontrollitud kolbi ja tundub, et see tuleb ka nüüd välja vahetada. Pilt (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NSjlCOGM2Rk96cGc/view?usp=sharing)

Tänud kõigile abi ja nõuannete eest :)
Angle of engagement ja shimming on täiesti paigast ära. Enne teinud ei ole, siis soovitan mitte teha, paras ajudekepp, palju nikerdamist ja proovimist.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: ASH on July 25, 2017, 10:39:30
Nüüdseks on probleemi tekitaja tuvastatud.

Gearboxi esimese hammaka väiksem osa on kulunud suht siledaks. Pilt (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NWXQ1UFpFYWFza28/view?usp=sharing)

Lisaks sai kontrollitud kolbi ja tundub, et see tuleb ka nüüd välja vahetada. Pilt (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NSjlCOGM2Rk96cGc/view?usp=sharing)

Tänud kõigile abi ja nõuannete eest :)
Angle of engagement ja shimming on täiesti paigast ära. Enne teinud ei ole, siis soovitan mitte teha, paras ajudekepp, palju nikerdamist ja proovimist.

pigem mitte , siis oleks kolvi ots sodi , siin pigem jah võiks vaadata hopi koja üle , samas ei pruugi sealt enam viga leida , võibolla oli mingi ajutine probleem olnud kus kuul korralikult jamminud.
ja kindlasti ikka laske mingit s*tta moona ja korjake maast ka vahepeal
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on July 25, 2017, 12:57:27
Nüüdseks on probleemi tekitaja tuvastatud.

Gearboxi esimese hammaka väiksem osa on kulunud suht siledaks. Pilt (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NWXQ1UFpFYWFza28/view?usp=sharing)

Lisaks sai kontrollitud kolbi ja tundub, et see tuleb ka nüüd välja vahetada. Pilt (https://drive.google.com/file/d/0B_8Eh37n6v6NSjlCOGM2Rk96cGc/view?usp=sharing)

Tänud kõigile abi ja nõuannete eest :)
Angle of engagement ja shimming on täiesti paigast ära. Enne teinud ei ole, siis soovitan mitte teha, paras ajudekepp, palju nikerdamist ja proovimist.

pigem mitte , siis oleks kolvi ots sodi , siin pigem jah võiks vaadata hopi koja üle , samas ei pruugi sealt enam viga leida , võibolla oli mingi ajutine probleem olnud kus kuul korralikult jamminud.
ja kindlasti ikka laske mingit s*tta moona ja korjake maast ka vahepeal

ASH - oskad kuidagi selgitada, et kuidas hopikojas kinni jäänud kuul suudab esimese hammaka alumised hambad ära lõhkuda? Lihtsal uudishimust, sest yhe kuuli leidsime kyll hopikojas jamminud.

Kuulide täpset tootjat hetkel ei oska kohe öelda (pole kodus), aga muidu 0,25g on hetkel kasutusel. Soovitusi, millise tootja kuulid oleksid parimad??
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: ASH on July 25, 2017, 13:08:16
kui silindris on hea kompressioon siis kolb jääb ju õhupadjale poolel teel seisma sest õhul pole kuhugi minna aga hammakad tulevad juba uue tsükliga peale , , see hakkab lõhkuma nii kolvi poolseid hambaid kuni kuhu iganes välja , ja kuna mootoril palju jõudu ja hea hammakas ja teised hammakad vast pehmed siis palun - tugevam lõhub nõrgema
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on July 25, 2017, 13:32:58
Tänud selgituse eest. Ei tahaks uskuda, et nii hea kompressioon sellel relval, aga võibolla.

Mis juhul veel kuul hopikojja kinni jääks:
- salvede kehv ette söötmine
- mustus hopikojas
- mustus kuulidel
- kehva kvaliteediga kuulid
- hopikoja kummiga miskit valesti

Mis suuruses shimmid on Eestis enam levinud? Relvad.ee's on müügil ainult 0.15mm ja 0.3mm.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: ASH on July 25, 2017, 14:01:25
ühesõnaga nagu öeldud , tehke selgeks (seda pead ise tegema) mis jama seal hopi kojas on , manuaalne katse eksitus meetod , topid kuuli sisse ja surud vaikselt millegiga järgi , kas läheb kummi huulikust ilusti läbi , kas mahub torusse , kas läheb kummi suruosast läbi , kas veereb torust välja
nii lihtne ongi - sealt saadki aru millises osas viga on
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: Scuall on July 25, 2017, 14:03:10
0,15 ja 0,3 ongi enamlevinud.
Olen näinud ka 0,1 ja 0,2 aga saab eespoolnimetatutega
kah ilusti hakkama.
Sekundeerin kuuli kinnijäämist hopikotta, mida ASH seletas.
Olen isegi ühed hammakad pool kiilakaks lasknud, kunas surukumm,
oli mingil imeviisil põiki läinud.
Title: Re: Lonex M4 EDF - vea otsing
Post by: S340 on August 15, 2017, 19:20:00
Nüüdseks on relv töökorras jälle.

Võiks öelda, et probleemi tekitajaks oli ikkagi hopikoda - see läks ka välja vahetamisele.
Vähemalt selline diagnoos pandi relvad.ee hoolduses.

Ise veel kahtlustan mid-cap salvesid, mis mul olemas - PMAG või miskit sellist.
Peale remondist kätte saamist proovisin mid-capiga. Peale mõnda lasku jättis juba lasu vahele ja siis lendas topelt kuul välja.
Kui proovisin high-cap salvega, siis sellist probleemi ei täheldanud.

Oskab keegi soovitada häid M4 mid-cap salvesid, 90-140BB mahtuvusega??