Ära jäävate mängude asemel teeme veelgi suurema mängu Humala mängualal, mäng 24 tundi järjest, alale lubatud 50 osalejat. Osalustasu päevasel osal kella 11:00-18:00 5€, öine osa 19:00-kuni jõudu jagub, kuid plats puhtaks 10:00´ks. 24 tunni osalustasu 10€. Ala omanikuga kokkulepe ala kasutamiseks olemas 25.08.18 hommikul 10:00´st kuni 26.08.18 kella 10:00´ni.
StsenaariumHumala kuulutab välja iseseisvuse ning separatistliku ala saadetakse kontrollima valitsusväed.
Humala separatistide ülesanne on varastada riigipitsa mis asub valitusvägede turvatud baasis selleks, et saaks panna templi võltsitud valitusdokumendile mis annab Humalale iseseisvuse.
Valitsusvägede ülesanne on valvata oma baasis valitsuspitsat ja samas otsida üles separatistide juhtkond, see vahistada ning pidada kinni püütud separatistide üle tribunal, süüdistus riigireetmine. Vangi langenud reameestest separatistid lastakse maha kohapeal. Separatistide poolel on ka ülejooksikutest sõdureid kes samuti vangi langedes viiakse sõjatribunali alla ning süüdi mõistmisel on karistus hukkamine mahalaskmise teel.
Samas ei ole ka separatistid papist poisid ja peavad enda omaks peetaval territooriumil vangistatud sõdureid tribunali vääriliseks ning määravad pikema jututa mahalaskmise vangi langenutele, samas pakuvad separatistid vangistatud sõduritele ka võimalust kaamera ees tunnistada oma eksimust ning avaldada soovi liituda separatistidega.
Igal mängijal on 3 elu, tabamuse saamisel loetakse mängija haavatuks ning mängija peab lamama tabamuse saamise kohas ning tegema ka vastavat haavatu kisa ning hüüdma appi, sideme saab haavatule siduda võitluskaaslane, sideme saab haavatu käest.
Kui mängija on saanud 3 korda haavata ning kannab 3´me sidet, siis neljas tabamus tähendab, et mängija on surnud ning peab liikuma surnualasse.
Samas peab ka vastane vangi võetud vastasele siduma sideme, vangis saab vastast hoida mitte kauem kui 15 minutit enne vangi maha laskmist, kuid vastane võib näidata välja ka üllameelsust ning vangid kuhugi eemale viia ja vabastada, sellisel juhul ei tohi vabastatud koheselt vastaseid tulistada, vaid peavad liikuma oma baasi.
Haavatu saab appi karjuda 1 minuti jooksul, kui siis abi ei saabu peab haavatu liikuma surnualasse, veetma seal 30 minutit ning alles siis saab naasta lahinguväljale.
Aeg ajalt väljastab korraldaja kes on tinglikult valitsusvägede kindralstaabi esindaja valitsusvägedele eriülesannetega ümbrikuid kutsudes raadiosaatjast välja kulleri, separatistide ülesanne on neid kullereid jahtida, et ümbrikud enda kätte saada.
Mäng kestab nonstop 11:30-18:00 ja 20:00-04:00 või kuni mängijatel jõudu jätkub, võitjaks osutub see osapool kes kõige enam ülesandeid täidab, iga ülesande täitmisest tuleb teavitada mängu korraldajat kes siis ülesande täitmise ära märgib.
Separatistide enamus peab kandma tsiviilriideid või läbisegi vormi, samuti võivad separatistid vabalt liikuda alal ringi ka valitsusvägede territooriumil nagu tsiviilid tingimusel kui nad ei kanna relvi avalikult, vaid varjatult omal riisikol ega militaarvarustust, valitsusvägedel on õigus peatada tsiviile ning neid läbi otsida patsutades tsiviilid läbi, kui valitsusväelased leiavad tsiviili juurest relva või laskemoona või miskit muud mis viitab tsiviili kuulumist separatistide hulka, siis tsiviil vangistatakse ning viiakse valitsusvägede baasi ülekuulamisele mis ei tohi kesta kauem kui 15 minutit, tsiviil saab valida kas ta räägib kõik välja mis teab ning pääseb tunni ajase vangistusega või vaikib ning läheb tribunali alla ning lastakse maha.
Emb kumb osapool loetakse automaatselt võitjaks juhul kui suudetakse täita kõik ülesanded mille mängu korraldaja neile annab, muul juhul loetakse mängu lõpus kokku osapoolte poolt täidetud ülesanded ja võitjaks osutub osapool kes enim ülesandeid on täitnud ning võitja saab valitsuspitsa endale.
Osalustasu võimalik maksta ka ülekandega: Arveldusarve: EE131700017002765310 Ants Punning, selgitusse märkida oma nimi ja mängu aeg kas päev, öö või 24 tundi.Mängus kasutame kindlasti sõbraabi ehk kui mängija saab tabamuse, siis loetakse ta haavatuks ning võitluskaaslane või vaenlane saab siduda haavatule sideme mille järel saab mängija mängu jätkata. Igal mängijal vaja kaasa võtta 3 sidet ehk siis peale kolme tabamust ja sidet neljanda tabamuse järel on mängija mängust väljas ja peab minema surnualasse.
Asukoht:Humala raketibaas
59.366010, 24.408607 https://www.google.ee/maps/place/59%C2%B021'57.6%22N+24%C2%B024'31.0%22E/@59.36601,24.408607,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d59.36601!4d24.408607Kui kellelgi on vaja mängule transporti, siis andke sellest varakult teada, et leida võimalused transpordiks.
Muu infoKogunemine alates kella 10:00´st, mängu algus kell 11:00.
Alla 16-aastastel vajalik vabas vormis vanemate nõusolek koos vanemate kontaktidega.
Granaadid ja suits: Lubatud.
Oled osaleja?Märgi ennast ka facebookis osalejaks:https://www.facebook.com/events/671262436570889/
Et oleks ka teistel parem ülevaade osalejate arvust siis kirjutage ka siia a la "+1"
Registreerumine mängule käib läbi WORTEX Discordi serveri:
https://discord.gg/GaExhz5 #registreeru kanalis. Postitada mängijate nimekiri.
Et oleks ka teistel parem ülevaade osalejate arvust siis kirjutage ka siia a la "+1"
V.A.L. Airsoft
https://www.facebook.com/groups/602769200100336/Email: viikingairsoft@outlook.com
Telefon: 56715856
Relva rent:Relvarent broneerimisega. Kirjuta facebookis kasutajale Ants Punning või lisa soov registreerumisel.
Reeglid:Automaat kuni 130m/s piiranguteta.
Kuulipilduja või poolautomaat snaiper kuni 155m/s, piirang ~20m ja backup relv vajalik.
Üksiklasuline poltlukk snaiperrelv kuni 205m/s piirang ~40m ja backup relv vajalik.
Automaadid mis lasevad üle 130m/s loetakse poolautomaat snaiper relvadeks, lubatud ainult üksiklasud, vahemaa piirang ca 20m, backup relv vajalik.
Majades sees üksiklasud. Majast õue, õuest majja ja õues piiranguteta, kui on tagatud miinimumdistants. Pimetuli keelatud!
Alko ning narkojoobes mängul osalemine keelatud!
Tabamus relva pihta tähendab et relv on nii öelda lukus ehk kasutu ning sellest pole võimalik enam tulistada ning võimalusel tuleb kasutada varurelva või liikuda surnualasse.
Probleemid kohapeal:Kui tekib vaidlus, siis püüdke vaidlus lahendada ilma teisi mängijaid segamata, kui vaidlus segab mängu, siis liikuge parklasse ja lahendage vaidlus parklas. Mängu korraldaja ei jõua parima tahtmise juures näha pealt igat olukorda, seega ei saa ka korraldaja teha otsust kes süüdi ja kes mitte, seega kui mängijad omavahel asja selgeks ei saa räägitud, siis on korraldajal õigus mõlemad mängijad mängult eemaldada ja minema saata.
Tuletan meelde, et tegu on hobiga mitte võitlusega elule ja surmale. Lihtsam on alati käsi üles tõsta ja jalutada spawni, kui on kahtlus,
et saite surma. Mängida saab terve päeva, seega surmaga ei lõppe teie lõbu.
Üritusest osa võttes nõustud eelpool toodud reeglitega. Korraldaja otsused ei kuulu edasi kaebamisele.