Koolivaheaja lõpupidu, muinastuledeöö ja zombi ball
29-30 august
Lobi endine raketibaas, Võsu lähedal
Asukoht:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=d98783f2ddfc328bc3fe4e16addffdbcLahingala:
https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%211231&cid=A873BD12FD2ED25F&group=0&parId=A873BD12FD2ED25F%21583&o=OneUpInfot selle endise baasi kohta:
http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCQQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.mil.hiiumaa.ee%2Fxx%2FLaane-Virumaa%2520Vihula%2520-%2520Lobi%2520raketibaas.pdf&ei=062eVdW5G6L8ygOw7qzACg&usg=AFQjCNGcq_RCcZzB7S0DXJ_GEvf3D2NPGw&sig2=tPv5VTXnYrFjQI-2g762Mw&bvm=bv.96952980,d.bGQNatuke fotosid baasi ja endise linnaku alast:
https://onedrive.live.com/?id=A873BD12FD2ED25F%211189&cid=A873BD12FD2ED25F&group=0Tule üksi või perega. Pere võib lahingu ajal tutvuda ilusa Käsmu või Võsu või Vergiga või poolsaarte lahedate kaluriküladega, samuti on lähedal ilus vaikne liivarand Lobi neeme tipus:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=efda8d6131fe435168b76f8086fd2c12Koguneme nii, et briifing kell 11:30
Lahing algab umbes kell 12:00
Osapooled: Külaelanikud (kaardil küla tähega K)
Baasi sõdurid (kaardil baasi ala tähega B)
Kui osalejaid rohkem kui 30, siis võivad väiksed eraldi üksused teisi kiusata ja näiteks baasi või külla mõnda majja end sisse süüa...
Elud ja ravi:Raviks saab kuni kolm korda tunni jooksul ravida kaaslane, hoides haavatu relval kätt 1 min.
Kui haavatu ei saa abi 3 min jooksul, siis langeb ja ärkab:
külaelanik hospidalis (kaardil täht H) ooteajaga 3 min, mis on endine valveputka ala alguses. Baasi sõdur ärkab ellu oma baasis (hoone IV) II-korruse pimedas punkris ooteajaga 3 min.
Kui haavatu on tule all ja ei saa teda koha peal ravida, siis saavad 2 kaaslast (min 2) ta ära tuua vaiksemasse kohta. Aitajaid/ravijaid võib lasta.
Eraldi üksuste ravi ja ellärkamise täpsustan briifingul.
Esimene lahing on alaga tutvumislahing ja võite oma ala kaitsta ja/või teisi kiusata.
Järgnevalt otsustavad baasi sõdurid küla puhastada ja üle võtta, sellega kui
kella 14:00-ks on külaelanike saun (rannas tähega S) vallutatud sõdurite poolt, saavad sõdurid raviks ühe elu juurde ja külaelanikud kaotavad ühe elu. See tähendab, et kuni kella 15-ni on külaelanikel raviks 2 elu ja sõduritel 4 elu.
Teine, kui kella 15-ks on küla vallutatud sõdurite poolt, saavad jälle sõdurid 1 elu juurde ja elanikud 1 vähemaks.
Lõuna paus suplusega umbes 30 minKülaelanikud on nüüd ägedad ja valmis kättemaksuks:
Kui kella 16:30- ks on baasis vallutatud väiksed hooned I ja II, siis saavad külaelanikud 1 elu juurde ja sõdurid kaotavad 1elu.
Kui kella 17:00-ks on angaar III vallutatud, toimub jälle elude lisamine/vähendamine võitjatele/kaotajatele
ja
kui kella 18-ks on baasi angaar IV vallutatud kuni II korruse pimeda punkrini, siis vaatame, kellel palju elusid järgi on.
Granaati võib kasutada ainult baasi II-korruse punkri hävitamisel kuna see on liiga kitsa trepiga. Mujal ei kasuta pauk granaate.
Suitsugranaadi kasutamisel jälgi tuleohutust!
Peale lahingut vaba kava, suplus, supp, laagri üles panek, lõkkematerjali kogumine, et saaks suur lõke seoses suure rahvusvahelise üritusega
Muinastuledeöö:
29 aug õhtul kell 20:30 süüdatakse üle maa lõkked, lähim suurim vist Võsu rannas, mis peaks meie laagrist paistma.
http://www.muinastuled.ee/lokkekohad/Nagu sealt ka näha, on lõkked Viinistu ja Pärispea randades, mis ehk ka meile paistavad. Kindlasti on ka Käsmus. Aga meie teeme ka oma lõkke ja osaleme selles ürituses.
Peale ilusat lõkkeõhtut, grillimist ja päikseloojangut (päike loojub 20:28) kui juba on pime (ilmselt umbes kell 22), siis algab:
ZOMBI BALL „küla“ pikima maja ümber :
Nursipalus toimunu (väga adreliinikas) põhjal: kaks on zombit (relvadeta/lambita), ülejäänud sõdurid (relvadel üksiklasud ja lampidega). Kui zombi puudutab sõdurit, muutub see ka zombiks. Kuni viimse sõdurini välja. Igasugused vestid keelatud, et ikka kuuleks/tunneks paremini tabavust. Aus mäng!
Öövaikus hiljemalt kell 01. Mis ei tähenda, et pead magama…
PÜHAPÄEV:Briifing kell 11:00
Majade/angaaride ükshaaval vallutamine. Iga maja järgi vahetame poolt.
Elluärkamine:
Kaitsja: pihta saades lähed sama maja viimasesse ruumi, ärkad ellu ja jääd viimasest toast kuni 10m kaugusele kaitsesse. Langedes väljud ja ootad poolte vahetust. Kaitsjad ei tohi kaitstavast majast eemalduda rohkem kui 5m.
Ründaja ärkab ellu 50 sammu eemal.
Ravida ei saa
Osad ruumid on pimedad, lamp aitab.
Mängumaks 1 euro
Korraldajalt: kaart koos infoga, supp õhtusöögiks, 10 l vett, umbes 5 mängija relva akud saan laadida.
Aga soovitan autoomanikel ka omale muretseda sobiv pistik autosse ja ehk olete nõus ka aitama akusid laadida. Kui tõmbab auto aku tühjaks, siis kambas saame ikka tööle.
Hea oleks teada reede õhtuks osalejate umbkaudset arvu, siis teaksin palju suppi osta.
Üritus lükkub edasi kui on väga vihmane, täpsem ilmateade on kolmapäevaks.
Kohapeal saab telkida või magada akendeta majades. Grillida saab ka kaminas.
Kehtivad üldreeglid, mis foorumites kirjas.
Erinevus on vaid majades:
Majas, majast välja ja kuni 1m majast – üksiklasud.
Igaüks vastutab ise oma ohutuse ja tervise eest!
Palun aus mäng! Kui oled kindel, et said vastasele pihta, siis saad sõnadega viisakas vormis üle lasta. Lahkhelid lahendame koos ja kultuurselt!
Alaealistelt soovin vanema/eestkostja nõusoleku kirja kontakttelefoniga kas paberkandjal või meilile margus1701@hotmail.com
Kas on küsimusi?