Author Topic: Mis muudab relva tööd paremaks?  (Read 6357 times)

Offline kkarll94

  • Tavakasutaja
  • Posts: 73
    • View Profile
Mis muudab relva tööd paremaks?
« on: February 14, 2017, 08:32:04 »
Hei,

Plaan relva laskekiirust ja täpsust suurendada.
Olen uurind et kui gearboxis vahetad hammakad(hetkel 18:1) kiiremate vastu nt 16:1 või 13:1 siis laseb küll kiiremini aga fps pidi langema? Vedru isegi ei kujuta ette mis ta orginaalis praegu sees on, orginaal fps 350, aga sooviks saada 410fps. Vedru peaks vähemalt m140 võtma?
Silindrid ka erinevad, nagu ma aru saan siis täiesti kinnine silinder mõeldud teatud pikkusele täpsus torule, ja mida rohkem õhuauke seda lühemaks peaks toru jääma. Kolvi, kolvipea ja silindripea vahetan ka välja. Ja mootori kohapealt veel et kas mootor tasuks ka välja vahetada või toimib ka see orginaal mootor tugevama vedru ja asjadega?
Kui relva lahtivötmiseks läheb siis muudan ka elektrisüsteemi mini smd mosfeti peale.
Seega kui keegi oskab valgustada mis firma tooteid ja kas minu pakutud asjadest üldse muutub miskit, siis ootan huviga.

Offline AndrusK

  • Tavakasutaja
  • Posts: 314
    • View Profile
    • Team site
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #1 on: February 14, 2017, 10:39:35 »
Hei,

soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.

Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.
« Last Edit: February 14, 2017, 10:48:27 by AndrusK »

Offline ranel

  • Tavakasutaja
  • Posts: 479
    • View Profile
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #2 on: February 14, 2017, 10:45:19 »
Nõrkadel relvadel parim proovitutest relvad.ee müüdudest on PDI W. Üle 130m/s samas pointless hopikumm.

Hammakate asemel osta pigem korralik High Torgue mootor, mosfet sisse ja 3 cell lipo.

SHS vedrus olen tõsiselt pettunud, kuna väljalaskekiirus vs number pakendil on ikka väga mööda olnud(alati oluliselt nõrgem). Ise kasutan tornado vedrusid. Neid viimaseid kahjuks siiski Eestist ei saa. Väljalaskekiirus sõltub toru pikkusest. Suurusjärgud torul 270mm ~-10ms, 360mm ~0ms, 455mm ~+10m/s pakendil näidatud nt m120 numbrist.

Lisaks võiks siiski tutvuda sellega.
http://www.convertunits.com/from/fps/to/m/s
« Last Edit: February 14, 2017, 11:07:29 by ranel »

Offline kkarll94

  • Tavakasutaja
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #3 on: February 14, 2017, 13:17:48 »
Hei,

soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.

Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.
Nagu jutust aru saan siis söötetoru on hopi kamber? Eemaldan salve ja lisan sealt kuule nii palju kui mahub. Soovitad m110 vedru, seega tekib mul küsimus kas orginaalis on lahjem vedru? Kas see tihendus teip seal narmendama ei jää? Ja kui nozzle ei ole õhutihe siis kuidas ma seda õhutihedaks saan..

Offline AndrusK

  • Tavakasutaja
  • Posts: 314
    • View Profile
    • Team site
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #4 on: February 14, 2017, 13:35:24 »
Hei,

soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.

Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.
Nagu jutust aru saan siis söötetoru on hopi kamber? Eemaldan salve ja lisan sealt kuule nii palju kui mahub. Soovitad m110 vedru, seega tekib mul küsimus kas orginaalis on lahjem vedru? Kas see tihendus teip seal narmendama ei jää? Ja kui nozzle ei ole õhutihe siis kuidas ma seda õhutihedaks saan..

Hei, tihendusteibi üleliigne osa tuleb eemaldada. Mähid teda ümber silindripea nii, et üleliigne osa jääb väljapoole, siis paned silindripea silindrisse ja eemaldad mis näha on. Kui liigne teip silindrisse jätta, siis on ta varsti sealt tükkidena väljas ning võib kuuli torusse või hop'i kinni kiiluda.

Söötetoru on jah hopi kambri küljes. Kui nozzle vahelt lekib, siis tavaliselt on see hopikummi teema, tuleb ära vahetada või kuidagi paremini asetada.

Mis puutub sellesse, et mis vedru su relvas on, siis... testi! Võib vabalt m100 olla või ka m90 isegi. Niikuinii peaks enne tuunima hakkamist mõõdistama hetkeolukorra. Mõõdad laskekiiruse ja hindad relva laskekaugust ja täpsust ja pärast mingit tuuningut siis mõõdad ja hindad uuesti, et kas läks paremaks või hoopis kehvemaks.

Kui sul krono ei ole, siis suuri probleeme kompressiooniga aitab see ka kindlaks teha: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/BulletDetail?bulletID=34

Offline kkarll94

  • Tavakasutaja
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #5 on: February 14, 2017, 13:58:36 »
Hei,

soovitan läheneda nii:
1. likvideeri relvas kõik õhulekked kui on. Selleks keeratakse toruteipi ümber silindripea ja hopikummi tihendamiseks kasutatakse hambaniiti. Ühtlasi võib proovida seda testi, et keerad relva teistpidi ja paned sööstetorusse niipalju kuule kui mahub, -1. Siis aga lased ükskiklasu. Kui kuulid lendavad mööda tuba laiali (ja sulle silma, kui samal ajal söötetorust sisse vaatad, ehk siis kanna prille), siis on relva nozzle/hopikummi ühendus ebatihe. Kui kuulid jäävad söötetorusse, siis on relva nozzle tihedus ok. Toruteibi ja hambaniidi mark ei ole olulised.
2. Timmid relva laskekiiruse selliseks nagu tahad. Tõenäoliselt on selleks vaja vedru vahetust. Reeglina laseb relv 10m/s kiiremini kui vedru spetsifikatsioon on, ehk siis 120m/s jaoks soovitan katsetada kõigepealt m110 vedru. Kindlasti mõõda reaalset tulemust, laena või osta kronograaf. Vedru võiks olla Lonex, SHS või siis midagi muud mida relvad.ee müüb.
3. Täpsuse jaoks hakkad hopikummidega mängima. Eesmärk võiks olla selline, et kui relv on fikseeritud, siis märklauda 10m kauguselt 5...6 kuuli lastes tekkib sinna üks suur auk. Kui kuulid on laiali siis ilmselt tahad seda parandada. Tõenäoliselt tahad valida mingi normaalse hopikummi (systema ehk?) ja siis eksperimenteerida nub'idega, mis on servadest laiemad ja seega fikseerivad kuuli iga lask kindlasse asendisse. Ma võiks öelda firmaks ka Maple Leaf, aga ei ütle, sest väikeste laskekiiruste ja kergete kuulide puhul on ta ovekill, häälestamine on peavalu.

Mosfet on igal juhul kasulik upgrade.
Hammakatega, täpsustoru, silindriga, kolvi ja silindripeaga tegele siis kui kas eesmärk laskekiiruse osas muutub või kui tahad tingimata relvale raha kulutada. 120m/s vedru veel mootori vahetust ei nõua. Kui ikkagi vahetad, siis nõrga vedruga võib tekkida effekt, kus iga teise üksiklasu asemel tuleb topeltlask.
Nagu jutust aru saan siis söötetoru on hopi kamber? Eemaldan salve ja lisan sealt kuule nii palju kui mahub. Soovitad m110 vedru, seega tekib mul küsimus kas orginaalis on lahjem vedru? Kas see tihendus teip seal narmendama ei jää? Ja kui nozzle ei ole õhutihe siis kuidas ma seda õhutihedaks saan..

Hei, tihendusteibi üleliigne osa tuleb eemaldada. Mähid teda ümber silindripea nii, et üleliigne osa jääb väljapoole, siis paned silindripea silindrisse ja eemaldad mis näha on. Kui liigne teip silindrisse jätta, siis on ta varsti sealt tükkidena väljas ning võib kuuli torusse või hop'i kinni kiiluda.

Söötetoru on jah hopi kambri küljes. Kui nozzle vahelt lekib, siis tavaliselt on see hopikummi teema, tuleb ära vahetada või kuidagi paremini asetada.

Mis puutub sellesse, et mis vedru su relvas on, siis... testi! Võib vabalt m100 olla või ka m90 isegi. Niikuinii peaks enne tuunima hakkamist mõõdistama hetkeolukorra. Mõõdad laskekiiruse ja hindad relva laskekaugust ja täpsust ja pärast mingit tuuningut siis mõõdad ja hindad uuesti, et kas läks paremaks või hoopis kehvemaks.

Kui sul krono ei ole, siis suuri probleeme kompressiooniga aitab see ka kindlaks teha: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/BulletDetail?bulletID=34
Proovin järgi, uurin äkki keegi ladnab krono et täpselt teada saada :)
Aitäh valgustava info eest :)

Offline Heints

  • Tavakasutaja
  • Posts: 54
    • View Profile
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #6 on: February 14, 2017, 20:51:02 »
Endal oli selline huvitav juhus ,et sai sisse pandud 110m vedru. Kuid viimane kord kiirust mõõtes lasi relv 124ms.

Offline kkarll94

  • Tavakasutaja
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #7 on: February 14, 2017, 21:04:32 »
Endal oli selline huvitav juhus ,et sai sisse pandud 110m vedru. Kuid viimane kord kiirust mõõtes lasi relv 124ms.
Ja peale vedru paigaldamist?

Offline Heints

  • Tavakasutaja
  • Posts: 54
    • View Profile
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #8 on: February 14, 2017, 21:09:14 »
See oligi peale uut vedru. Alguses oli sinna 100ms kanti ,aga peale uut vedru mis oli 110m ja hopi kambrit lasi 124ms.

Offline kkarll94

  • Tavakasutaja
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #9 on: February 14, 2017, 22:04:49 »
See oligi peale uut vedru. Alguses oli sinna 100ms kanti ,aga peale uut vedru mis oli 110m ja hopi kambrit lasi 124ms.
Mis hop upi kasutasid?

Offline Heints

  • Tavakasutaja
  • Posts: 54
    • View Profile
Re: Mis muudab relva tööd paremaks?
« Reply #10 on: February 14, 2017, 22:12:53 »
Lonex polymer hop up.
Kolvi ja silindri õhutihedust saad testida nii ,et paned sõrme nozzeli ette ja hakkad käega kolvi silindrisse suruma. Kui kolb läheb lihtsalt lõpuni siis ta lekib õhku.