Author Topic: ICS-20 teema  (Read 3696 times)

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 39
    • View Profile
ICS-20 teema
« on: October 19, 2016, 20:48:40 »
Tegin relva lahti, libistasin upper gearboxi välja, kruvisin lahti ja tõmbasin kolvi koos vedruga välja. Kõik ilus aga mure selles, et vedru tundub olevat kolvi küljes kinni.
Ei tule vaikselt meelitades ega kiskudes.
Kas seal võib mingi nipp olla või see ei käigi sealt ära?
Iseenesest pole probleem mingi aftermarket kolb osta aga kas see sobib? Kas need silindrid on kõik standardmõõdus?
Tänud ette!

E: Ühtlasi uuriks kas meil Eestis kuskil sellist tüüpi hopupi pakutakse? materjal pole oluline

« Last Edit: October 31, 2016, 16:48:59 by mui »

Offline reemet16

  • Tavakasutaja
  • Posts: 13
  • Airsoft varustuse rent ja müük
    • View Profile
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #1 on: October 19, 2016, 21:09:02 »
Stock relvadel ongi tihti vedru kolvi küljes kinni. Keerad kolvipea kruvi lahti ja saad vedru kätte...

Offline Scuall

  • Tavakasutaja
  • Posts: 919
  • 471
    • View Profile
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #2 on: October 19, 2016, 21:10:32 »
Ju sul see variant, kus vedu on kolvis kinni.
Hopupiga aga edu sulle :P
Võid proovida mingit tavalise m4 hopupi. (vajab vähekest viilimist, et hopi kangi ei vajutaks kere alla.)
SUBSCRIBE
https://www.youtube.com/channel/UCySy20kKblvyrThM4OfG66A

OBLIVION ARMORY
https://www.facebook.com/Oblivion-Armory-160224574628437/

TM JSDF Type 89,
G&G PDW15
Lonex M4 Polarstar F1
G&G GR-25 F2
TM G3 SAS
STTI Mk23 Handcannon
CA M24

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 39
    • View Profile
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #3 on: October 20, 2016, 00:11:22 »
kuna mul sobivat kruvikeerajat millega kruvile oleks ligi pääsenud ei olnud siis kiskusin vedru reaalselt jõuga välja. Sain korraliku litaka vastu näppe ka karistuseks
kruvi oli suht korraliku sita all ja ega ei saanud aru kui väikest otsa täpselt vaja läheb...keerasin selle kruvipea suht ümmarguseks :DD ei saanudki kätte.
panin uue vedru tuimalt selle metallist julla otsa ja panin kokku..:S 
ilmselt jään nüüd ootama kuni tukk juppideks lendab?


kas ma võin osta mistahes m4 relvale loodud kolvi ja see sobib minu omale ka?

Offline ASH

  • Tavakasutaja
  • Posts: 426
    • View Profile
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #4 on: October 20, 2016, 07:05:06 »
üldsielt ei tohiks mingit probleemi olla , ei lenda seal midagi, aga kui sa juba vedru vahetad ja aru on saada, et sul stock jupid seal siis oleks võind tegelt uue kolvi, kolvipea, silindripea ja nozzle-i ka panna - mingid ägedamad .
  Mis mure aga hop-iga on ?

Offline Geoloog

  • Tavakasutaja
  • Posts: 74
    • View Profile
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #5 on: October 20, 2016, 10:42:10 »
Rotary tüüpi plastik m4 hopi saad relvad.ee poest (neil mingi aeg tagasi oli nii SHS-i, kui ka Lonexit).

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 39
    • View Profile
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #6 on: October 20, 2016, 22:08:27 »
See vahetus oli rohkem igavusest ja eksperimendi mõttes ette võetud. Need jubinad on plaanis nagunii ära vahetada

Hopil murdus too vedru ära...jällegi ei tea kas tegu suure probleemiga või ei.





Huvitav, relvad.ee lehelt ei leia sellist tüüpi hopi. Peaks minema kohapeale uurima?



Offline ASH

  • Tavakasutaja
  • Posts: 426
    • View Profile
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #7 on: October 20, 2016, 22:10:41 »
hea on kui seal vedru on , mis surub hopi koja vastu gearboxi , nii et pmst võimalik super attack laadsete liimidega sinna asemele mingi peenike kõrs liimida.

Offline Valle

  • Tavakasutaja
  • Posts: 321
  • nucleo
    • View Profile
    • Kaliiber.ee
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #8 on: October 20, 2016, 22:24:12 »
hea on kui seal vedru on , mis surub hopi koja vastu gearboxi , nii et pmst võimalik super attack laadsete liimidega sinna asemele mingi peenike kõrs liimida.
Mul oli relval originaalkambril vedru, paigaldatud Prowini rotary-tüüpi metallist kambril aga polt, mis keerates rohkem-vähem kambrit eemale lükkab. See ilmselt nii hästi survet ei andnud ning olid feedimiseprobleemid. Panin suvalise pastakavedru sinna ning toimib päris hästi. :)

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 39
    • View Profile
Re: ICS-20 vedru vahetus
« Reply #9 on: October 31, 2016, 16:48:34 »

Jällegi igavusest keerasin GB ülemise osa lahti ja see on kõik mis vedrujuhist alles on :/



Relv ise seejuures töötas. Ei ole väga AEGide hingeeluga kursis, sellest küsimus: kas see on loogiline, et relv lasi ja funkas nagu ikka? Või purunes vedrujuht avamisel?


Kui palju ja mida annab juurde silindri väljavahetamine? Siin on soovitatud silndripea, kolvi jms vahetust aga silinder ise? Plaanis lähiajal ilmselt taiwangunist suurem tellimus teha mis sisaldaks siis kõike vajaminevat, et saaks korraliku ja töökindla relva. Kel mahti võiks soovitada erinevaid juppe mis kindlasti sobiksid omavahel kokku jne..kolb, nozzle, kolvipea, silindripea, silinder, vedrujuht, vedru, toru, hopikumm, hopikamber. Kas on veel midagi olulist või ehk on miski nimetatutest just ebaoluline?


Teoreetiline küsimus: kas ja kuidas on võimalik ise tekitada toimiv blowback?






« Last Edit: February 10, 2017, 12:09:54 by mui »

Offline andreas

  • Tavakasutaja
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: ICS-20 teema
« Reply #10 on: October 31, 2016, 17:44:47 »
Kui relvadest väga ei jaga, tellid ise jupid ära ja viskad kokku, siis suure tõenäosusega on vaja ikka mingi troubleshoot teha, sest reeglina oodatav tulemus ei tule lambist. Seetõttu peaksid ennast kurssi viima gearboxi anatoomia ja füsioloogiaga.  Tuhni erinevates foorumites, tuunimise teemasid on väga palju. Kui ise ei viitsi, lase oskajatel teha.

Offline ASH

  • Tavakasutaja
  • Posts: 426
    • View Profile
Re: ICS-20 teema
« Reply #11 on: October 31, 2016, 18:45:12 »
kindlasti puhasta box sodist ära , vaata ka alumine box üle . Silinder iseenesest sellise isendi puhul väljavahetamist ei vaja . küll aga peavad omavahel hästi klappima silindri ja kolvipea - sealt edasi ka nozzle .
Vedrujuht ei purunenud kindlasti lahtivõtmisel , tegu vananenud rabeda plastikuga tõenäoliselt ,ei pidanud enam väänamisele vastu .

Offline mui

  • Tavakasutaja
  • Posts: 39
    • View Profile
Re: ICS-20 teema
« Reply #12 on: October 31, 2016, 20:20:33 »
Kõik siiani arusaadav ja loogiline..


Kuna on erinevaid juppe erinevate hindade ja kaaludega siis ma ei saanudki päris lõpuni aru kas pigem on parem lowweight jupid või just raskemad? Või peaks näiteks kolb olema võimalikult kerge ja kolvipea raskem? Võiks eeldada, et mida kergemad osad seal liiguvad seda lihtsam on mootoril kõike toimivana hoida ja ROF peaks olema teoreetiliselt suurem? Samas raskemad jupid ilmselt tekitavad suurema "tagasilöögi" aga ei ole GB korpuse jms elueale nii hea? Või ma olen väga valed järeldused teinud?

Offline ASH

  • Tavakasutaja
  • Posts: 426
    • View Profile
Re: ICS-20 teema
« Reply #13 on: October 31, 2016, 20:21:26 »
istu - 5 !

Offline AndrusK

  • Tavakasutaja
  • Posts: 294
    • View Profile
    • Team site
Re: ICS-20 teema
« Reply #14 on: October 31, 2016, 21:15:33 »
Kuna on erinevaid juppe erinevate hindade ja kaaludega siis ma ei saanudki päris lõpuni aru kas pigem on parem lowweight jupid või just raskemad? Või peaks näiteks kolb olema võimalikult kerge ja kolvipea raskem? Võiks eeldada, et mida kergemad osad seal liiguvad seda lihtsam on mootoril kõike toimivana hoida ja ROF peaks olema teoreetiliselt suurem? Samas raskemad jupid ilmselt tekitavad suurema "tagasilöögi" aga ei ole GB korpuse jms elueale nii hea? Või ma olen väga valed järeldused teinud?

Üldiselt, mida kegem sul kolb on, seda kergem on teda mootoril ka kiirelt vinnastada. Seetõttu, suurt ROF'i püüdvad vennad panevad võimalikult kerge (aga metallhammastega) kolvi ja puurivad selle veel auguliseks ka. Ühtlasi, kui sul on plastist kolvipea, silindripea ja kolb, siis nad peavad tõenäoliselt paremini vastu ja mõjuvad gearboxi korpusele ka paremini kui nende metallist variandid.

Samas, see ei tähenda, et rasked asjad millekski ei sobi. Relvad lasevad erinevaid kuule erineva energiaga ja see sõltub kolvi kaalust. Ma olen märganud, et poest ostetud relvad on tehases projekteeritud selliseks, et suurima energiaga lendab sealt välja 0.25 kuul. Vahe 0.2 ja 0.3 kuulidega ei ole kuigi suur, aga siiski täiesti mõõdetav. Seetõttu on ka stock relvadel tavaliselt kolvipeas mingi metallplönn, mis ühtlasi vedrut kinni hoiab. Selle metallplönni peamine eesmärk on teha kolbi raskemaks. Kui sul on soov ehitada snaiprit ja kasutada raskeid kuule, siis sa tahad nihutada maksimaalset energiat raksemate kuulide poole ja siis peab su kolb koos kolvipeaga olema nii raske kui saad.

Ah jaa. Vedrujuht peab olema terasest kindlasti. Plastmass minul ei ole katki läinud, aga näiteks alumiiniumist vedrujuht on küll murdunud, soovitan seda vältida iga hinna eest. Ja laagrid on paremad kolvipeas kui vedrujuhil. Vedrujuhil võivad laagrid olla, kolvipeas peaks olema.

Ja veel: kui sa ise plaanid oma gearboxi ehitada, siis uuri palun välja mis asi on shimming (ning telli ka komplekt seibe).
« Last Edit: October 31, 2016, 21:29:40 by AndrusK »