Author Topic: mp7 upgrade (Well R4 60m/s -> 95 m/s)  (Read 1491 times)

Offline AndrusK

  • Tavakasutaja
  • Posts: 298
    • View Profile
    • Team site
mp7 upgrade (Well R4 60m/s -> 95 m/s)
« on: November 26, 2016, 23:12:18 »
Mulle viimasel ajal väga meeldib mp7 püstolkuulipilduja. Minu jaoks on ta backuprelv snaiprile või dmr'ile, mis ühest küljest mahub jalakabuuri, aga teisest küljest on täiesti kasutatav automaadina lühema maa pealt. Samas, stock Well R4 http://gunfire.pl/product-eng-1152195027-R-4-submachine-gun-replica.html laseb 0.2 kuuliga 0.3J energiaga, aga see energia kukub järsult kui panna raskemaid kuule, 0.28 kuuliga on lasu energia juba ainult 0.25J. Väike silinder ja lai toru on ilmselt selle põhjuseks.
Nii nõrga relvaga suvel ja siseruumis on vast ok mängida, läbi t-särgi ehk ikka tunned kui pihta saad, aga talvepoole lihtsalt ei ole neid kuule läbi riiete tunda. Seega, tundsin huvi relva laskekiiruse tõstmise vastu. Samas, üle 100m/s ei tahtnud ka minna. Olgu mainitud veel, et r4'l on kummist hopup. See omakorda tähendab, et hop vajab soojaks laskmist, esimesel kuulil valangust või üksiklaskudega praktiliselt hop ei toimi.

Peale mitmeid juppide tellimisi, proovimisi ja katsetamisi arvan, et olen suutnud kokku panna optimaalse nimekirja asjadest, mida peab tingimata asendama et relv toimiks.

Olgu öeldud, et mitte igat tuuningujuppi ei tasu relva sisse panna. Kuigi ma algselt ta ostsin, siis peale katsetusi ma ei vahetanud originaalset silindripead nozzle tihendiga silindripea vastu. See tihend takistab nozzlet niivõrd, et võib nozzle või tappeti ära murda või siis põhjustada söötmisprobleeme. Pigem tasub nozzlet suuremaks venitada silindri poolt, et ta paremini tihendaks ja see ongi kõik mida vaja. Samuti ka ei ole vaja panna alumiiniumist kolbi ja kolvipead, kuna mõned raporteerivad, et gearboxi korpus võib katki minna. Originaalkolb ja -kolvipea on täiesti adekvaatsed. Mootor ja hammasrattad töötavad samuti täitsa hästi, samuti anti-reversal latch. Mootorit ehk vahetaks, kuna küllap ta harjad ükskord ära kuluvad, aga paremat pole saada. Samasugust saaks.

Seega, vahetama peaks:
1. vedrujuhi: http://eagle6.co.uk/shop/catalog/product/view/id/973/s/laylax-nineball-spring-guide-for-aep-cmg-series/
Antud lingil seda hetkel ei ole, aga küllap sobib ka PDI vedrujuht, seda saab lihtsamini kätte kui Nineballi oma. Originaali jätta ei tasu, võib katki minna.
2. Laagrid: http://eagle6.co.uk/shop/catalog/product/view/id/928/s/laylax-nineball-ball-bearing-set-for-aep-cmg-series/
Olgu öeldud, et ma pidin jätma ühe plastist laagri, kuna muidu olid hammasrattad liiga ligistikku ja gearbox tegi väga koledat heli.
3. Vedru: http://eagle6.co.uk/shop/catalog/product/view/id/206/s/eagle6-airsoft-upgrade-spring-for-aep-cmg-series/
Olen proovinud nii Nineballi kui Eagle6 enda vedru, Eagle6 oma on parem (tugevam).
4. Hopikumm: http://eagle6.co.uk/shop/catalog/product/view/id/1328/s/firefly-hop-up-rubber-for-aep-cmg-series-hard-black/
Ma kahjuks modisin enda hopi ära r-hopiga katsetades ja kompressiooniprobleemidega võideldes enne kui firefly oma panin. Täiesti võimalik, et hopiga polegi vaja muud teha kui ainult uus kumm panna.
5. Täpsustoru. http://www.ebay.com/itm/PDI-01-6-01mm-Precision-Barrel-For-Marui-MP7A1-AEG-182mm-PDI-01-4560249637871-/282001693975
Igasuguseid variante on, mina panin PDI oma. Olgu öeldud, et suvaline AEG täpsustoru ei sobi sinna, sooned on teises kohas.
6. mosfet ja lipo. Lipo panin selle: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nano-tech-370mah-2s-25-40c-lipo-pack.html ja mosfeti selle: http://gunfire.pl/product-eng-1152201418-JeffTron-mikro-Mosfet-unit.html
Mosfeti ja teise aku install nõuab päästikusüsteemi (kuhu külge ka aku käib) olulist ümberehitust, arvestataval määral materjali tuleb eemaldada ja juhtmed ringi joota.
Kes kavatseb MP7't primaarse relvana kasutada, võib tahta panna välise akuboxi.
7. Shim set oleks ka abiks. http://eagle6.co.uk/shop/catalog/product/view/id/353/s/eagle6-airsoft-advanced-shim-set-0-1mm/
Tava-AEG seibid ei sobi.

Aga, kui see tehtud, siis peakski olema nüüd tulemuseks relv, mis laseb erineva raskusega kuule 0.9J energiaga (95m/s 0.2)!  Kui võrrelda seda algse 0.25J....0.3J laskevõimega, siis sooritusvõime vahe on märgatav.

Asi mida võib vahetada aga ei pea on silinder. Mul on sees selline silinder; tal on silindripea piirkond kitsam ja seetõttu tihendab paremini http://eagle6.co.uk/shop/catalog/product/view/id/975/s/laylax-nineball-full-cylinder-for-electric-cmg-series/
Samas, originaalsilinder + toruteip töötab ka.

Mida ma veel teada sain ehituse käigus.
1. Praktiliselt igat MP7 juppi on eraldi saada. Lõhud midagi ära, siis saad kindlasti uue. Samas, mõistlik võib olla teine mp7 kõrvale võtta kui on plaanis teda oluliselt lõhkuda, juba paari jupi tellimine võib selle hinna tasa teha. Ma lõhkusin ära fire selectori hoova, kuna ei saanud seda alguses lahti. Samuti tellisin tagavara pästikusüsteemi ja tagavara gearboxi, et kui ma neid modifitseerin ja midagi tuksi läheb, siis oleks tagavara olemas. Olgu öeldud, et neid pole vaja läinud. Samas, paljud lõhuvad gearboxi lahti võttes ära tappeti ja nozzle. Mul pole seda juhtunud, kuigi relva on mingi 20x lahti võetud ja gearboxi vast 5..6 korda.
2. mul tekkisid mingi hetk kompressiooniprobleemid. Se oli tegelikult tingitud sellest, et nozzle ei liikunud nii ette kui oleks võinud, ta loksus tappet plate kinnituses. Ma panin sinna midagi vahele, peale seda on kompressioon perfektne praktiliselt iga hopi konfiga. Kahjuks ma lõhkusin enne oma r-hopi, kui see välja tuli.
3. Tehase hop on efektiivne, relv laseb täpselt (kui kumm norm on). Samas, kui modima hakata ja rohkem jõudu rakendada, siis võib see probleem ette tulla, et hop'i arm paindub peale keeramisel vedruna kõveraks. Ma modisin hopi nii, et lõikasin hoova küljest rattasse tuleva kõrva maha ja asendasin selle metalltraadiga, mis töötab kangina (teen pilte kui relva järgmine kord lahti võtan).

Mis veel on plaanis teha:
1. Tahaks sinna saada kolmest valangut, kuna nõrga relvaga ikkagi üksik kuul võib vastasel märkamata jääda. Kui komputeriseeritud mosfet kohale jõuab, siis üritan ta ära mahutada
2. Natuke mõtisklen uuesti r-hop installimise peale. Kui hop-i aken on materjali täis, siis see parandab natuke kompressiooni ja annab ehk veel paar m/s. 95 on praegu käes, aga 100'ni võiks idee poolest välja minna. Samas, võib-olla ei viitsi ka.

Veel: Well R4 on saada ka metallkerega (hetkel gunfires 50% ale talle). Ei saa aru, miks seda tehti, kuna MP7 tulirelv on polümerist kerega. Aga, ju siis tahtjaid on.
« Last Edit: November 27, 2016, 08:01:21 by AndrusK »

Offline ranel

  • Tavakasutaja
  • Posts: 413
    • View Profile
Re: mp7 upgrade (Well R4 60m/s -> 95 m/s)
« Reply #1 on: November 27, 2016, 02:26:39 »
2. Laagrid: http://eagle6.co.uk/shop/catalog/product/view/id/928/s/laylax-nineball-ball-bearing-set-for-aep-cmg-series/
Olgu öeldud, et ma pidin jätma ühe plastist laagri, kuna muidu olid hammasrattad liiga ligistikku ja gearbox tegi väga koledat heli.
MP5-l on täpselt sama häda. Kõik sai ära vahetatud välja arvatud üks, mis jäi nailopuks. Ei istunud sinna laager ilusti ega ka vaskpuks. Aga sel muidugi v2 gearbox ka.

Muidu äge pisike elukas.

Offline vanakaru

  • Tavakasutaja
  • Posts: 198
    • View Profile
Re: mp7 upgrade (Well R4 60m/s -> 95 m/s)
« Reply #2 on: November 28, 2016, 14:51:07 »
Mul on TM MP7

Kuidas sa selle Lipo aku sisse panid?
Originaalis on selline imelik süsteem

Offline AndrusK

  • Tavakasutaja
  • Posts: 298
    • View Profile
    • Team site
Re: mp7 upgrade (Well R4 60m/s -> 95 m/s)
« Reply #3 on: November 28, 2016, 19:53:40 »
Marui enda mp7't soovitatakse, pidada väga hea kvaliteediga olema ja laseb juba stockis 80m/s Well'i 60m/s vastu.

Aga, kui juba lipo akut panna, siis oleks hea kohe mosfet ka installida, sest tõenäoliselt päästiku klemmid lipoga kaua koos ei ela. Ma tegin oma mp7'st mõned pildid. Aku ühendan ma nii, et aku läheb kõigepealt pesasse ja siis topin juhtmed järgi. Päästikusüsteem tuleb relvast välja võtta ja teda modida. Ma võtsin kaitsme ära ja lõikasin ka kaitsmepeasa madalamaks. Aku klemmid eemaldasin, aku vastu käivasse plaati lõikasin augu, mis kaudu mosfetist pääsevad akujuhtmed aku kambrisse.

Pildil on modifitseerimata päästikusüsteem, kuna ma ei viitsinud hetkel relvast moditud süsteemi välja võtta. Et seda kätte saada, on vaja eemaldada relvast gearbox, toru koos hopiga ning kõik selektorid ning ka päästiku võll ning tegelt sikutada välja ka päästik ise. Ja siis tuleb jälgida, et ei tuleks välja ja ei kaoks ära vedru otsas kuulike, mis fikseerib fire selectori asendeid. Ei midagi erilist, aga paras nikerdamine.
« Last Edit: November 28, 2016, 20:01:23 by AndrusK »

Offline AndrusK

  • Tavakasutaja
  • Posts: 298
    • View Profile
    • Team site
Re: mp7 upgrade (Well R4 60m/s -> 95 m/s)
« Reply #4 on: December 02, 2016, 20:04:04 »
Siin on väike suuruste võrdlus Jefftroni micro mosfeti, Jefftroni Advanced Processor Unit'i ning koha vahel MP7's, kuhu nad mahtuma peavad (ja kus hetkel tavaline mosfet juba on). Siit on näha, et micro mosfetti pole mingi probleem mp7 sisse panna. Processor unit võiks idee poolest ka mahtuda, kuidagi poolviltu, kuigi võib-olla tuleb selleks täiendavalt plastmassi eemaldada kuskilt.
Kahjuks pole aega see nädalavahetus nokitseda, kuna õppused.


Offline AndrusK

  • Tavakasutaja
  • Posts: 298
    • View Profile
    • Team site
Re: mp7 upgrade (Well R4 60m/s -> 95 m/s)
« Reply #5 on: December 11, 2016, 20:24:06 »
Hei, panin processor unit'i http://gunfire.pl/product-eng-1152201458-Processor-unit-advanced.html MP7 sisse ära. Mahtumisega tegelikult probleemi ei olnud. Töötab.

Ootamatu nüanss oli see, et default mode's peaks see processor unit käituma nii nagu ma arvasin et vaja ongi, et semi on semi ja auto on kõigepealt burst ja siis auto. Tegelikult aga andis otsida, et default model mingit vahet leida olukorraga, kus processor unit'it ei ole - kuule tuli sealt ikkagi niikaua kui päästikut sai all hoitud, võib-olla ülitäpse doseerimisega oleks bursti saanud. Seega, sai ta programmeeritud rezhiimi, kus semi in semi, aga auto on burst ja kui tahad rohkem lasta, vajutad uuesti. Perfektne lahendus minu arust oleks see, kui päästikul oleks kaks asendit, kõigepealt vajutades tuleks semi või burst ja lõppu vajutades auto, nagu AUG'il, aga selle tootega seda ei saa (vähemalt ilma teda modimata).

OK, sai seda asja veel näpitud ja leitud, et burst/auto vahel olev paus on konfigureeritav, kusjuures vaikimisi teda pole. Sai ta "short" peale pandud ja nüüd on ka vaikimisi modes bursti ja auto vahel vahe sees, see on juba kasutatav.
« Last Edit: December 11, 2016, 20:30:52 by AndrusK »