Poll

Reeglite muudatuse küsitlus - kas jätkame vana viisi või hakkame jõu mõõtmist kasutama?

Tahan vanaviisi jätkata. Kiirust mõõdetakse 0.2g kuuliga kõikidel relvadel.
27 (40.9%)
Kirjeldatud muudatus sobib. Hakkame mõõtma jõudu relvade mänguseades.
39 (59.1%)

Total Members Voted: 66

Author Topic: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides  (Read 4241 times)

Offline Tammsand

  • Tavakasutaja
  • Posts: 60
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #15 on: December 19, 2017, 11:54:44 »
Vaikselt on hakatud küsitlusele vastama. Küll aga puudub sisend selle kohta kas poltlukkudel peaks tõstma kiirust/jõudu suuremaks? Hetkel on ainult ühe kasutaja ettepanek. Kas rohkem pikapüssi mehi foorumis ei liigugi? Oodatud on ka teiste mängijate ideid?

Lühidalt: kas on alust tekitada küsitlus poltlukkude kiiruse/jõu tõstmiseks kõrgemaks? Kui jah, siis milline kiirus millise MED distantsi juures peaks küsitluses olema? Võib ju mitu valikut panna.

Nõustun eelpoolt mainitud ZAG pakkumisega, tekib mingigi eelis BA omamisel AEG meeste ees :) MED minimaalselt 25 meetrit (eks vastavalt kasutatavale moonale).
AIRSOFTER.EE
airsofter.ee

Offline Pahandus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 621
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #16 on: December 19, 2017, 13:22:15 »
Pika püssi mees ei ole, aga ei ole nõus, et nendel ka tõstetakse väljalaske jõudu või kiirust.
Miks?
Seda sel põhjusel, et küll on nähtud neid ups momente, kus mõni tegelane oma boltaction snaipriga lähemalt kui MED distants teisi klõpsib. Kindlasti on neid, kes peavad kinni ka reeglitest, hoolivad ohutusest ja teavad mis teevad, kuid praegune tendents on see, et iga algaja COD fänn ostab endale bolt actioni, mida küll tuunida ei osata esialgu, kuid kasutatakse ebasihtotstarbeliselt ja kipputakse cqbd mängima nendega.
Samuti teen ettepaneku vaadata üle sisemängu reeglid. Üks enda viimastest kogemustest, kus 120ms laskvate relvadega mängisime, lõppes paari väga täpilise mängijaga ning endal näiteks helikoni fliisil 5-6 lukuhamba purunemisega.
Kui korraldatakse cqb mäng, võiks capida väljalaske tugevuse  vabalt 1.2j peale. Jah, tekib olukord, kus mõni tegelane ei saagi oma pimpitud relvaga mängul kasutada, kuid vigastusi on ka vähem. Samuti suudab see ehk ka sidearmide kasutusele võtmist populariseerida.

Offline zaG

  • Tavakasutaja
  • Posts: 176
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #17 on: December 19, 2017, 14:06:24 »
Pika püssi mees ei ole, aga ei ole nõus, et nendel ka tõstetakse väljalaske jõudu või kiirust.
Miks?
Seda sel põhjusel, et küll on nähtud neid ups momente, kus mõni tegelane oma boltaction snaipriga lähemalt kui MED distants teisi klõpsib. Kindlasti on neid, kes peavad kinni ka reeglitest, hoolivad ohutusest ja teavad mis teevad, kuid praegune tendents on see, et iga algaja COD fänn ostab endale bolt actioni, mida küll tuunida ei osata esialgu, kuid kasutatakse ebasihtotstarbeliselt ja kipputakse cqbd mängima nendega.
No tegelikult on ju nii, et see algaja COD fänn ei suudaks nii ehk naa oma bolt actioni 4J peale ajada, kuna nagu Bjorn eelnevalt mainis, nõuab see kõvasti rohkem teadmisi ja oskusi ja need, kes seda suudavad, on juba kogenenumad mängijad.
Samuti teen ettepaneku vaadata üle sisemängu reeglid. Üks enda viimastest kogemustest, kus 120ms laskvate relvadega mängisime, lõppes paari väga täpilise mängijaga ning endal näiteks helikoni fliisil 5-6 lukuhamba purunemisega.
Kui korraldatakse cqb mäng, võiks capida väljalaske tugevuse  vabalt 1.2j peale. Jah, tekib olukord, kus mõni tegelane ei saagi oma pimpitud relvaga mängul kasutada, kuid vigastusi on ka vähem. Samuti suudab see ehk ka sidearmide kasutusele võtmist populariseerida.
See sisuliselt tähendaks, et väga suur osa inimesi peaksid endale cqb relva lisaks ostma või siis AEG puhul iga kord vedrusi vahetama hakkama.
« Last Edit: December 19, 2017, 14:22:48 by zaG »

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1387
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #18 on: December 19, 2017, 14:29:18 »
Pika püssi mees ei ole, aga ei ole nõus, et nendel ka tõstetakse väljalaske jõudu või kiirust.
Miks?
Seda sel põhjusel, et küll on nähtud neid ups momente, kus mõni tegelane oma boltaction snaipriga lähemalt kui MED distants teisi klõpsib. Kindlasti on neid, kes peavad kinni ka reeglitest, hoolivad ohutusest ja teavad mis teevad, kuid praegune tendents on see, et iga algaja COD fänn ostab endale bolt actioni, mida küll tuunida ei osata esialgu, kuid kasutatakse ebasihtotstarbeliselt ja kipputakse cqbd mängima nendega.
Samuti teen ettepaneku vaadata üle sisemängu reeglid. Üks enda viimastest kogemustest, kus 120ms laskvate relvadega mängisime, lõppes paari väga täpilise mängijaga ning endal näiteks helikoni fliisil 5-6 lukuhamba purunemisega.
Kui korraldatakse cqb mäng, võiks capida väljalaske tugevuse  vabalt 1.2j peale. Jah, tekib olukord, kus mõni tegelane ei saagi oma pimpitud relvaga mängul kasutada, kuid vigastusi on ka vähem. Samuti suudab see ehk ka sidearmide kasutusele võtmist populariseerida.

Pahandus - täpsusta oma kontseptsiooni. Kas sa mõtled olukorda kus toimub 100% siseruumides mäng - näiteks Militaarseikluse vms ruumid ja seal teha nt. 1J piirang (välismaal levinud standard CQB jaoks) või sa mõtled, et see piirang peaks kehtima ka metsamängus kus on üks maja?

Hetkel on ju üldiselt kasutusel reeglid, kus siseruumides tohib AINULT üksiklasku kasutada. Kuidas mängijad täpiliseks lasti? Full auto? Siis pole ime. Eriti kui 120m/s oli mõõdetud HOP maas ja 0.2g kuuliga. Siis võis jõudu olla seal vabalt ka 135m/s eest.

EDIT: Olen kohanud ka USA/UK mänguplatsidel reegleid kus CQB situatsioonis on nt. 1J lubatud Full auto (20RPS piiranguga) ning 1.5J lubatud semi autona. Mõlemal siis 0m MED, kuid lähedalt aksepteeritakse surnuks rääkimist.

Tagalatoetuse relvarent, kanuurent ning jaotelgi rent: www.tagalatoetus.ee

Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline ranel

  • Tavakasutaja
  • Posts: 412
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #19 on: December 19, 2017, 14:51:53 »
Samuti suudab see ehk ka sidearmide kasutusele võtmist populariseerida.
Püstolid on toredad, aga millegipärast on näha päris palju püstoleid, mis kenasti 120m/s välja lasevad. Ei näe, et kuidas see mõttekas oleks sama võimsa aegi kõrval. Mu kõige suurem sinikas ongi just pärit 1m kaugusel püstolist saadud laksust. Enne mees veel vahetas aeg-i pealt püstoli peale, et vähem haiget teha.  Algselt ise olin samasugusega, aga lähedalt mängimiseks nii võimsad püstolid küll ei kõlba. Hetkel endal nüüd aga 60m/s laskev elektriline. Jällegi teine probleem, lase palju tahad. Sellega tihti ei saada aru, et neile pihta on saadud.

Endal siiski plaan kunagi oma õnnetust mp5-st jagu saada ja see siseruumis mängimiseks jätta ~100m/s peale.

Muidu kogu see siseruumi kammajaa. Kas mitte lihtsam pole, et ainult siseruumis mängitakse 0,2g moonaga ja kõik? Viimati ostsin omale airsoftgo kaudu. 4tk Rockets 1000tk 1.17 4.68. Ei ole ju kallis hind.  See moon on nii odav, et pangu kasvõi osalustasu sisse ja andku 1 pakk kätte.
« Last Edit: December 19, 2017, 15:01:32 by ranel »

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1387
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #20 on: December 19, 2017, 15:05:07 »
Samuti suudab see ehk ka sidearmide kasutusele võtmist populariseerida.
Püstolid on toredad, aga millegipärast on näha päris palju püstoleid, mis kenasti 120m/s välja lasevad. Ei näe, et kuidas see mõttekas oleks sama võimsa aegi kõrval. Mu kõige suurem sinikas ongi just pärit 1m kaugusel püstolist saadud laksust. Enne mees veel vahetas aeg-i pealt püstoli peale, et vähem haiget teha.  Algselt ise olin samasugusega, aga lähedalt mängimiseks nii võimsad püstolid küll ei kõlba. Hetkel endal nüüd aga 60m/s laskev elektriline. Jällegi teine probleem, lase palju tahad. Sellega tihti ei saada aru, et neile pihta on saadud.

Endal siiski plaan kunagi oma õnnetust mp5-st jagu saada ja see siseruumis mängimiseks jätta ~100m/s peale.

Muidu kogu see siseruumi kammajaa. Kas mitte lihtsam pole, et ainult siseruumis mängitakse 0,2g moonaga ja kõik? Viimati ostsin omale airsoftgo kaudu. 4tk Rockets 1000tk 1.17 4.68. Ei ole ju kallis hind.  See moon on nii odav, et pangu kasvõi osalustasu sisse ja andku 1 pakk kätte.

Taaskord - CQB saalide omanikud saavad selle oma reeglitesse sisse kirjutada. See ei pea olema üldiste reeglite hulgas, millele toetuvad tavalised mängude korraldajad.
Tagalatoetuse relvarent, kanuurent ning jaotelgi rent: www.tagalatoetus.ee

Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline ranel

  • Tavakasutaja
  • Posts: 412
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #21 on: December 19, 2017, 15:09:27 »
See oli lihtsalt pakkumine, et kuidas seda kogu CQB kuulide kammajaad lihtsamaks teha vaadates eelnevat arutelu siin.

Offline Pahandus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 621
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #22 on: December 19, 2017, 20:27:11 »
Pika püssi mees ei ole, aga ei ole nõus, et nendel ka tõstetakse väljalaske jõudu või kiirust.
Miks?
Seda sel põhjusel, et küll on nähtud neid ups momente, kus mõni tegelane oma boltaction snaipriga lähemalt kui MED distants teisi klõpsib. Kindlasti on neid, kes peavad kinni ka reeglitest, hoolivad ohutusest ja teavad mis teevad, kuid praegune tendents on see, et iga algaja COD fänn ostab endale bolt actioni, mida küll tuunida ei osata esialgu, kuid kasutatakse ebasihtotstarbeliselt ja kipputakse cqbd mängima nendega.
Samuti teen ettepaneku vaadata üle sisemängu reeglid. Üks enda viimastest kogemustest, kus 120ms laskvate relvadega mängisime, lõppes paari väga täpilise mängijaga ning endal näiteks helikoni fliisil 5-6 lukuhamba purunemisega.
Kui korraldatakse cqb mäng, võiks capida väljalaske tugevuse  vabalt 1.2j peale. Jah, tekib olukord, kus mõni tegelane ei saagi oma pimpitud relvaga mängul kasutada, kuid vigastusi on ka vähem. Samuti suudab see ehk ka sidearmide kasutusele võtmist populariseerida.

Pahandus - täpsusta oma kontseptsiooni. Kas sa mõtled olukorda kus toimub 100% siseruumides mäng - näiteks Militaarseikluse vms ruumid ja seal teha nt. 1J piirang (välismaal levinud standard CQB jaoks) või sa mõtled, et see piirang peaks kehtima ka metsamängus kus on üks maja?

Hetkel on ju üldiselt kasutusel reeglid, kus siseruumides tohib AINULT üksiklasku kasutada. Kuidas mängijad täpiliseks lasti? Full auto? Siis pole ime. Eriti kui 120m/s oli mõõdetud HOP maas ja 0.2g kuuliga. Siis võis jõudu olla seal vabalt ka 135m/s eest.

EDIT: Olen kohanud ka USA/UK mänguplatsidel reegleid kus CQB situatsioonis on nt. 1J lubatud Full auto (20RPS piiranguga) ning 1.5J lubatud semi autona. Mõlemal siis 0m MED, kuid lähedalt aksepteeritakse surnuks rääkimist.

Pigem on mõte ikka puhtalt sisealade mängude kohta. Ehk siis viimasel ajal on need kuidagi popimaks saanud.
Täpiliseks on mängijaid semiautoga väga lihtne lasta, eriti kui tekib mõni chokepoint, kus läheb 3-4m kauguselt andmiseks kohati.
Kindlasti ei mõtle ma, et nüüd suurtel mängudel seda rakendama peaks hakkama :)

Offline vanakaru

  • Tavakasutaja
  • Posts: 191
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #23 on: January 07, 2018, 16:16:47 »
Nende gaasi püstolitega on jah nii, et mõnel esimene laks on 120, 3- 4 juba 100
Enamus hakkavad siiski pihta 110 ja iga laks allapoole see kiirus kukub.
Pigem peaks lahinglaskmisi tegema alates 3 lasust.

Offline Scuall

  • Tavakasutaja
  • Posts: 919
  • 471
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #24 on: January 07, 2018, 17:26:57 »
Et enne inimese pihta laskmist teed 2 3 hoiatuslasku, et j oleks norm?
SUBSCRIBE
https://www.youtube.com/channel/UCySy20kKblvyrThM4OfG66A

OBLIVION ARMORY
https://www.facebook.com/Oblivion-Armory-160224574628437/

TM JSDF Type 89,
G&G PDW15
Lonex M4 Polarstar F1
G&G GR-25 F2
TM G3 SAS
STTI Mk23 Handcannon
CA M24

Offline vanakaru

  • Tavakasutaja
  • Posts: 191
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #25 on: January 07, 2018, 20:50:39 »
Noh irooniliselt öeldes küll.
Või enne kabuuri panekut teed paar lasku ohutus suunas

Offline Al Swaggart

  • Tavakasutaja
  • Posts: 39
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #26 on: January 14, 2018, 11:46:19 »
Ise kasutan boltlukkuga snaiprit ning hetkel lasen .43g kuulidega 3.9j ning 138m/s ning .20 kuulidega 3.4j ja 186m/s(m170 vedeuga), minimum distants on olnud 25-30m, on ka muidugi olnud olulordi kus distants oli väiksem ning sai lask tehtud.

Kuid ise arvan see 4j on siiski suht palju snaiprile, kuna sama täpsust ning kaugust on võimalik saavutada ka 150m/s laskva boltlukkuga.

Kuid midagi mul vastu pole, snaiprile 4j piiranguks paneks, siis oleks inimestel rohkem vabadust snaiprit tuunida lihtsalt olenevalt vajadusest.

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1387
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #27 on: January 14, 2018, 12:41:17 »
Täiendan ka sissekannet seoses "joule creep" nähtusega. Reaalsed tulemused VSR HPA ehitusest 430mm sisetoruga:
0.2g           160PSI      152m/s
0.43g   160PSI      120m/s
0,45g   160PSI      117-118m/s
0.50g   160PSI      115m/s


Mõõtmised tehtud: 0.2g hop maas ning kõik järgmised kaalud hop seatud ideaalse lennutrajektoori asendisse.

Lühidalt siis 0.20g hop maas mõõdetuna oleks tegemist DMR tüüpi relvaga mis laseks 2.3J, kuid õige kuuliga ja õiges seades laseb üle 3J.
« Last Edit: January 14, 2018, 12:53:33 by Bjorn »
Tagalatoetuse relvarent, kanuurent ning jaotelgi rent: www.tagalatoetus.ee

Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline punk

  • Tavakasutaja
  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #28 on: January 20, 2018, 14:59:13 »
Täitsa nõus uuendustega Hoones kuni 1Jpiiranguteta(ka lühike valang) kuni1,5J üksiklasud. Homses mängus katsetame ära.
Nii Katsetatud.See on huvitav et nii kui grono välja võtad siis paljud kaovad ära.33 mängiat oli ja 4 jäi alla 1J.Neile oli lubatud valangud aga millegipärast ei olnud märgata mängu käigus valangut.Ju vana harjumus.Mõned jäid ka piiri pealest.tsipa üle 1,5J,neile sai sõnad peale loetud aga enamus oli sinna 1,2J kanti.
« Last Edit: January 22, 2018, 13:39:17 by punk »

Offline ASH

  • Tavakasutaja
  • Posts: 426
    • View Profile
Re: Reeglite muudatuste küsitlus! Kiirus m/s vs Jõud Joulides
« Reply #29 on: January 20, 2018, 15:04:47 »
Täiendan ka sissekannet seoses "joule creep" nähtusega. Reaalsed tulemused VSR HPA ehitusest 430mm sisetoruga:
0.2g           160PSI      152m/s
0.43g   160PSI      120m/s
0,45g   160PSI      117-118m/s
0.50g   160PSI      115m/s


Mõõtmised tehtud: 0.2g hop maas ning kõik järgmised kaalud hop seatud ideaalse lennutrajektoori asendisse.

Lühidalt siis 0.20g hop maas mõõdetuna oleks tegemist DMR tüüpi relvaga mis laseks 2.3J, kuid õige kuuliga ja õiges seades laseb üle 3J.


Sa peaksid sinna m/s-ide järgi Jouli näidu panema , siis saadaks paremini pointile pihta . Ka need äkki kes nii väga ikka seda m/s mõõtmist kaitsevad ja kelle jaoks iga meeter/sekundis siia sinna arvel on ja suurt tähtsust omab.
« Last Edit: January 21, 2018, 10:23:24 by ASH »