Author Topic: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0  (Read 3291 times)

Offline Sv

  • Tavakasutaja
  • Posts: 261
    • View Profile
DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« on: November 08, 2019, 12:46:53 »
Soome BG2019 mäng näitas, et vaja on toru mis laseb kaugele ja täpselt ning sealsete reeglite järgi, imiteerib oma mõõtmetelt/kaalult päris asja. Selle tarbeks sai ostetud zaG'ilt Mk12 Mod0 komplekt ja sobiv põhi oli Specna SA-G02 näol juba olemas, niisiis sai kahest üks kokku pandud ja granaadiheitja jäi ülegi veel.

Plaanis on sisu selliselt ringi teha, et saaks anda võimalikult kaugele, võimalikult täpset tuld. Hetkel laseb relv nii .25 kui ka .3 kuuliga umbes täpselt 50 meetri kaugusele. Tegu täiesti stock relvaga, mis speci järgi peaks välja laskma 125ms, aga muarust sai kunagi kronotud a'la 120 peale. Kronon varsti üle.
Mu eesmärk ei ole ainult paremat relva teha, vaid juppe ükshaaval vahetades aru saada mis töötab ja mis ei. Vahetan jupi, mõõdan, dokumenteerin, repeat.
Esialgne, kronoloogiliselt järjestatud nimekiri juppidest mida vahetada kavatsen:

1) Hopikumm, proovin Maple Leafi 70st kummi ja Airsoftpro spacerit mis G&G Honeybadgeril annavad sama FPSi juures laskekauguseks suisa 58.5m.
2) Hopikoda. Plaanin proovida Maxx Pro'd.
3) Vintraud. Kas nüüd mingi enamvähem okei 6.01mm täpsustoru või Maple Leafi Crazy Jet, mis on vist 6.04mm läbimõõduga.
4) M160 vedru
5) High-torque mootor
6) 11.1v lipo
7) Mingi mosfet mis võimaldab pre-cocki. Arvatavasti Leviathan.
(4-6 tuleb ilmselt koos teha)

Kastile shimming ja AOE paika, aga eks 160ne vedru näitab mida on vaja kastis veel parandada, aga muid asju ei puutuks enne kui vajadust pole. Kui aga on, siis mingi esialgne nimekiri asjadest on järgnev: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EwdhZsr9YNqqv7xz7QQRH-cNtQiC_3c6b4MTX0QyZYo/edit?usp=sharing

Lisaks on plaanis full auto mehhaaniliselt ära piirata.

Kõik ideed ja ettepanekud on teretulnud, eriti sellised tänu millele saan mingi ilmselge lolluse proovimata jätta.
« Last Edit: November 08, 2019, 15:23:10 by Sv »

Offline ranel

  • Tavakasutaja
  • Posts: 475
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #1 on: November 08, 2019, 20:42:12 »
Mis teed selle M160 vedruga? Mul oli tükk tegemist, et pika toruga M140 lubatud piiridesse jääks 150ms +-5.
Samuti kasutan täis silindrit.
« Last Edit: November 08, 2019, 20:48:40 by ranel »

Offline Sv

  • Tavakasutaja
  • Posts: 261
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #2 on: November 08, 2019, 20:50:06 »
Ma ei tea kust ma võtsin selle 160. Ei mäleta mis see ülemine piir oli täpselt. Aga siis 140-150 :)

Offline Hunduuu

  • Tavakasutaja
  • Posts: 86
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #3 on: November 08, 2019, 23:10:46 »
Mis teed selle M160 vedruga? Mul oli tükk tegemist, et pika toruga M140 lubatud piiridesse jääks 150ms +-5.
Samuti kasutan täis silindrit.

Unusta see 150+-5 ära, saa aru et J on nüüd

Offline Hunduuu

  • Tavakasutaja
  • Posts: 86
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #4 on: November 08, 2019, 23:15:25 »
Kui sa korralikult õhukindlaks saad, siis vb piisab ka 140m vedru et 2,4-2,5j välja pigistada.
Ma enda dmr ehitusel kasutasin max 0,4g bb. 0,43 oli liiast.

Offline Sv

  • Tavakasutaja
  • Posts: 261
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #5 on: November 30, 2019, 15:36:30 »
Krono tulemused 0.2 kuuliga:

Maha keeratud hopiga kõigub 114-118ms vahel, energia siis 1.35-1.4J
Tunde järgi paika keeratud hopiga väga stabiilselt 117.5 +- 0.5ms. Polegi nii stabiilset toru näinud.

Vahetasin hopikummi ja spaceri nende vastu:

https://gunfire.com/en/products/super-macaron-hu-bucking-70-aeg-blue-1152224385.html
https://airsoftpro.cz/en/gun-parts-upgrade/aeg-inner-parts-upgrade/hop-up-rubbers/nobs/silikonovy-hopup-valecek-tvaru-omega-detail

Tundub, et see spacer on suurem kui maple leafi oma. Hopi reguleerimine on väga jäik ning sisuliselt laseb relv enamvähem normaalselt ainult hopi nupu kõige madalamas asendis. Aga selles asendis laseb ta 55-60 meetrit, niisiis on range paranenud kuni ~15% võrra. Võiks teise spaceriga proovida, aga niikuinii vahetan hopikoja ära. Võibolla oli kergel miinuskraadil (-1) ka selles jäikuses oma roll?

Offline Sv

  • Tavakasutaja
  • Posts: 261
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #6 on: February 04, 2020, 13:37:52 »
Vahetasin Specna stock hopikoja ära Maxx ME Pro vastu. Jäikus on kadunud, suurt ketast on päris hea keerata ning see võimaldab täpsemat fine-tuningut kui pisikese kettaga M4 standartne hopikoda.
0.2 kuuliga kronos enne 114-118ms, nüüd 119-121ms. Tootja ise väidab järgnevat:

***Test results: FPS might be increased from 10FPS to 30FPS over stock setup. Please check your FPS!

Peab paika, minu puhul siis umbes 10-15 fps.

Täna sai ka range ära testitud. 0.25 kuuliga lasi ära 60 meetrit, 0.3ga efektiivselt 64m, kerge overspiniga 68m. Eelnevalt 0.25 kuuliga 55-60m. Tagantjärgi oleks pidanud ka eelmise katsetuse käigus ära märkima efektiivse ja kerge overspini tulemused, aga võttes praegu efektiivseks nende keskmise ~57m, siis võib öelda et puhtalt hopivahetusega paranes kaugus ~11% võrra, ning seda siis raskema ja stabiilsema kuuliga. Võib rahul olla.

Püüan siinkohal vastata küsimusele kas 70 doltsine Maxxi hop on oma hinda väärt:
Vist on. Tõenäoline, et 25-30 eurine Pro-Wini rotary hop annab samahea tulemuse, aga Maxxil on lisaks latch mis takistab kuulidel välja kukkumast kui salv alt võtta ning lisavõimalusena tracer led ning tühja salve sensor. Ma ütleks, et worth it.

Täna sai ära tellitud Maple Leafi 6.02 vintrauad 250mm, 310mm ja 370mm. Ka nende vahetamist testin isoleeritult, kuigi parima kombo leidmiseks peab ilmselt panema 140se vedru ja eri raskusega kuule eri pikkusega raudades proovima.

Offline Hunduuu

  • Tavakasutaja
  • Posts: 86
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #7 on: February 04, 2020, 13:46:30 »
Ma pole veel kuulnud ega näinud et keegi DMR  kasutab alla 0,36g kuule?

Offline Sv

  • Tavakasutaja
  • Posts: 261
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #8 on: February 04, 2020, 13:51:19 »
Ma ei ole selle peale tulnud, et 120ms relvaga oleks mingit mõtet nii rasket moona proovida, aga tõttöelda ei uskunud ma sedagi, et 0.3 lendaks 120ms juures kaugemale kui 0.25, niiet võibolla peaks proovima.

Offline EHRG

  • Tavakasutaja
  • Posts: 50
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #9 on: February 04, 2020, 15:58:55 »
Ma ei ole selle peale tulnud, et 120ms relvaga oleks mingit mõtet nii rasket moona proovida, aga tõttöelda ei uskunud ma sedagi, et 0.3 lendaks 120ms juures kaugemale kui 0.25, niiet võibolla peaks proovima.
Mis tugevusega vedru sul seal hetkel sees on? Ja kui pikk ja mis sisemõõduga toru?

Offline Sv

  • Tavakasutaja
  • Posts: 261
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #10 on: February 04, 2020, 16:14:42 »
Relva põhjaks on stock Specna SA-G02, raua pikkus on 510mm, läbimõõtu võib ainult oletada. Vedru ma pakun 120.
Lähiajal võtan kasti esimest korda lahti ja panen jefftroni mosfeti ja kõvema vedru. Otsustasin, et Leviathan DMRi sees on suhteliselt mõttetu ja see odavam jefftron on mul juhtumisi olemas.

Offline EHRG

  • Tavakasutaja
  • Posts: 50
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #11 on: February 04, 2020, 16:23:40 »
Relva põhjaks on stock Specna SA-G02, raua pikkus on 510mm, läbimõõtu võib ainult oletada. Vedru ma pakun 120.
Lähiajal võtan kasti esimest korda lahti ja panen jefftroni mosfeti ja kõvema vedru. Otsustasin, et Leviathan DMRi sees on suhteliselt mõttetu ja see odavam jefftron on mul juhtumisi olemas.

Mul on Lonex M4 14,5" ja ka 510mm Madbull 6,03 toruga. Panin Lonexi 130 vedru sisse ja puhus 1,9J 0,3bb-ga välja.  Ilmselgelt läks üle võlli tavalise automaadi jaoks.
« Last Edit: February 04, 2020, 16:59:01 by EHRG »

Offline Sv

  • Tavakasutaja
  • Posts: 261
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #12 on: February 04, 2020, 17:41:41 »
Relva põhjaks on stock Specna SA-G02, raua pikkus on 510mm, läbimõõtu võib ainult oletada. Vedru ma pakun 120.
Lähiajal võtan kasti esimest korda lahti ja panen jefftroni mosfeti ja kõvema vedru. Otsustasin, et Leviathan DMRi sees on suhteliselt mõttetu ja see odavam jefftron on mul juhtumisi olemas.

Mul on Lonex M4 14,5" ja ka 510mm Madbull 6,03 toruga. Panin Lonexi 130 vedru sisse ja puhus 1,9J 0,3bb-ga välja.  Ilmselgelt läks üle võlli tavalise automaadi jaoks.

Ma olen päris korralikult researchinud mis see optimaalne raua pikkus olema peaks, aga ühest vastust pole - ilmselt liiga palju muutujaid. Üldine konsensus paistab olevat, et raskemat kuuli läbi pika vintraua ajada nõuab rohkem õhku, seega vaatan lühemaid raudu. Proovin mitmeid, ehk saan targemaks. Plaan on ikkagi 2.5J kätte saada. Kogu projekt on tegelikult selline natuke longshot, et kui ikkagi AEG'na ei õnnestu saada vibu mis oleks täpne ja märkimisväärselt parema rangega kui AEG, siis ilmselt aretan HPA'ks edasi. See on minujaoks õpikogemus samapalju nagu ta on praktiline projekt.

Offline Hunduuu

  • Tavakasutaja
  • Posts: 86
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #13 on: February 04, 2020, 18:19:37 »
Rohkem õhku, siis vaja kinnist silindrite, ja toidab pikema toru ära ka. Muidugi sõltub kui õhukindel kõik on.

Oma dmr sain 455mm 6,02, 155 vedru ja 0.4g  2,48j kätte

Offline Sv

  • Tavakasutaja
  • Posts: 261
    • View Profile
Re: DMR projekt: Mk12 SPR Mod0
« Reply #14 on: February 04, 2020, 18:21:47 »
Rohkem õhku, siis vaja kinnist silindrite, ja toidab pikema toru ära ka. Muidugi sõltub kui õhukindel kõik on.

Jah, aga mis selle mõte on? Täpsust ja range'i see pikem toru ei anna. Mu loogika järgi, lihtsam on panna lühem vintraud kui hakata kasti selleks timmima.
Muide, kui kaugele lased selle toruga?
« Last Edit: February 04, 2020, 18:27:06 by Sv »