Author Topic: Polarstar ja teised HPA süsteemid  (Read 10732 times)

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Polarstar ja teised HPA süsteemid
« on: April 27, 2014, 11:42:33 »
Nagu lubatud siis pikem teema värskelt omandatud Polarstar Fusion Engine kohta. Minule teadaolevalt on see teine isend Eestis. Esimese õnnelik omanik on Aiku.

Sissejuhatus teemasse on siin foorumis olemas: http://airsoftfoorum.ee/foorumest/index.php?topic=139.msg3704#msg3704

Esimene kiire videoülevaade Aiku relvast:
Aiku PolarStar Fusion Engine M4


Küsimus jääb, et miks peaks tahtma ballooni ja voolikuga ringi joosta?
Minule isiklikult meeldib neli põhilist punkti Fusion Engine (FE) juures, mida AEG stiilis relvast välja ei saa võluda ükskõik mis juppide juures.

  • Kõik sätted on ise regullitavad. Laskekiirus, lasketihedus, torupikkusele vastav õhu hulk, ettesöötmine (nozzle liikumise aeg) jne
  • Töökindlus, mis ei sõltu lasketugevusest. FE kuluosadeks loetakse o-rõngaid (soovitav vahetada 25k lasu järel) ning solenoidi (räägitakse ca miljonist lasust). Sealjuures ei ole vahet kas lased 100 või 150-170m/s. Ainult õhukulu suureneb ning seetõttu saad balloonist vähem laske kätte
  • Üksiklasu reaktsioon. Sellist üksiklasu reaktsiooni aega ei saa mitte ühestki automaadist kätte. See on tõesti 100% kohene. Ning airsoftis see on tihtipeale alahinnatud väärtus. Rõhutakse tavalisest laskekiirusele, mitte reaktsiooni ajale.
  • Summuti efektiivsus. Kuna kolbi ei ole, mis lajataks vastu silindri pead, siis ainuke heli on õhu liikumine. Seda suudab softi summuti väga edukalt maha võtta ja vaikseks teha. Polarstar sisuga on puhas rõõm summutit kasutada.

Suurimad miinused?
Eks ikka balloon ja voolik. Enamik USA mängijatest (kus Polarstar on väga levinud platvorm) lahendavad mure sedasi: balloon suurde camelback kotti ning seljapeale ja voolik alt otsast välja ning laskmiskäe alt läbi. Aiku on nüüdseks pea 2 aastat kasutanud samamoodi enda oma ning kinnitab, et ei ole probleemiks. Lisaks on võimalik lahendada ballooni mure ka "airstock" versiooniga: http://www.ampedairsoft.com/Redline_Airsoft_AirStock_for_PolarStar_M4_s_p/rl-airstock.htm kuid ei leia, et see oleks mugavam või parem variant. Kallis hind ning väga väike laskude arv.


Install.
Kasutasin enda Lonex kere ning hakkasin vaatama, kuidas FE sisse istub. Polarstar ise kasutab VFC keresid relvade kokku panekul. Lonex vajab ühe nurga maha viilimist kere sees. Peale seda läks FE peaaegu murevabalt sisse.

Tuleümberseadurist veidi tagapool oli serva maja vaha võtta.


Lisaks oli mul sama probleem, mis paljudel teistel kasutajatel: FE ei istunud 100% tsentreeritult välistoruga. Seda muret ei tule ette ainult FE, vaid ka tavaliste gearboxidega, kuid see on üldiselt mure, millele tähelepanu ei pöörata. Lahenduseks oli metallplaadi liimimine küljepeale, mis hoidis täpselt õiges kohas horisontaalselt. Vertikaalselt sai regullida tagant kaba poldiga ning püstolkäepideme poltidega paika.



Polarstar Fusion Engine Ver.2 GEN3 koos kontrolleriga



Veidi sisu



Lonex keres sees



Balystic HPR800 regu http://www.powair6.com/en/fusion-engine-regulator/2083-balystik-hpr800-regulator-with-challenge-line.html



Balloon, regu, voolik, kiirliitmik (sulgeb automaatselt õhuvoolu, kui relva tagant lahti ühendada)

« Last Edit: November 21, 2017, 08:47:22 by Bjorn »
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline andreas

  • Tavakasutaja
  • Posts: 154
    • View Profile
Re: Polarstar Fusion Engine
« Reply #1 on: April 27, 2014, 17:22:36 »
Teeb meele natuke kadedaks küll :)

Mis tulevikuplaanid sul relvaga on, mis raskusega kuuli laskma hakkab ja mis kiirusega, tuleb DMR või 120m/s piires automaat?

Offline andres

  • Tavakasutaja
  • Posts: 242
    • View Profile
Re: Polarstar Fusion Engine
« Reply #2 on: April 27, 2014, 19:55:38 »
Paneks omaltpoolt veel 2 sellist ebamugavat miinust.1.Balloni laadimine,seda igamees kodus ei tee.2.Mängus lihtsalt relva maha panna ei saa(muidugi kui ühendad voolikust lahti siis ikka).Kuna ise mängisin eelnevalt aastaid paintballi siis olen proovinud seda voolikuga ühendust.Ning räägin enda kogemusest!Aikut pole see häirinud.Nii,et see nr 2 on maitse asi.

Kui kõik tehtud ja summa kokku löödud siis äkki jagad?

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine
« Reply #3 on: April 27, 2014, 20:00:56 »
Andreas - tulin just testlaskmistelt. CQB 300mm toruga 120m/s setupiga lasi 65m efektiivset, mis minu raamatus on mycke bro! (reaalselt mõõdetud distants, mitte silma järgi). 455 toruga SPR ülemine osa tõrkus hop ning ei saanud jooksma nii nagu tahtsin, olenemata kiirusest.

Tuleviku plaan: kui BBwarz 0.4g ja 0.43g on midagi väärt, siis üritab paar testpakki neid sebida Eestimaa pinnale. Kui korraliku kvaliteediga raske kuul saadaval, siis on mõtet tõsisemalt SPR ülemise osaga tegeleda ning selle suunitlusega arendada.

Terminaatorile tuleb hetkeseisuga CQB setup 120m/s.



Andres - jah ballooni täitmine jäi välja esialgsest. Üritan selgusele jõuda ise, kus ja kuidas ning kui palju kulub. Praegu ühe korra täitmas käinud. Fakt on see, et kodus niisama ei saa täita.

Kuna olen pea alati relva rihma otsas kandnud, siis see ei mõjuta mind. Väga väga harva, kui relva täiesti käest olen pannud.

Stay tuned, panen testlaskmiste videod kokku ja vaatan kas miskit head peale ka sai.
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine
« Reply #4 on: April 28, 2014, 10:25:36 »
Video esimeselt lasketestilt. SPR ülemine osa tahab veel timmimist ning raskemaid kuule, et saavutada piisavat edu üle CQB esiosa.

Bjorn Polarstar Fusion Engine in Lonex intro and shooting test @50m
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline poja

  • Tavakasutaja
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Polarstar Fusion Engine
« Reply #5 on: April 28, 2014, 22:49:06 »
Korralik õhuballoon maksab 300+ neid metallkolakaid kui soovid siis saab minult pool muidu .Balloonide täitmine on igal juhul probleemiks ,kunagi Andresega tahtsime endale soetada täitmis komplekti aga see maksis 50000 EEk

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine
« Reply #6 on: April 29, 2014, 11:32:01 »
Kust sa sellise numbri võtsid nüüd?

Uus keskmise suurusega kevlar balloon koos reguga on 150 eur uuest peast. Eestist.
Balloon asub selja peal ning arvestades lisaregu kaalu, siis kevlar + lisaregu või ALU + lisaregu kaalu erinevus on juba väike. Kuna ei hoia käes seda ballooni kogu aeg, siis ei ole ka niivõrd määrav see mõnisada grammi.

Hindadest:
HPR800 regu, voolik, kiirliitmik koos transaga 100 eur
Fusion Engine usas ca 500 dollarit
lisaks siis omalt poolt kere ning hop/toru
Mina sain 2x kasutatud alu ballooni keskmise suurusega 30 eest.
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine
« Reply #7 on: May 20, 2014, 09:38:37 »
Leidsin ühe väga põhjaliku ja hästi seletatud FCU sätete juhendi.

Quote
How to set up your polarstar by PolarStar Jordan
By John Hill on Wednesday, January 8, 2014 at 2:36am
There is a ton of confusion and misinformation going around regarding settings so I have decided to do a write up.
 
If your Fusion Engine stops functioning properly one of the first things that should be done is to reset the FCU to the factory default settings. This can be done by depressing and holding the tactile switch while plugging in the battery. Many times this is all that is needed to fix a problem. Even if the settings you are running work on another gun, they may not work on this particular one since every gun can behave differently depending on what components it is configured with. Incorrect settings can cause problems such as the gun not feeding/firing, jamming or terrible accuracy. Therefore you should always tune your rifle based on how that particular rifle responds.
 
Before making any adjustments to the FCU make sure the barrel and nozzle you intend to use are installed and set the pressure on your regulator so the gun shoots at the intended velocity. This is important since changing any one of these variables can make a difference in how the gun behaves and the FCU may need to be adjusted accordingly.
 
The Fusion Engine has four main dwell settings that affect performance. The order of these dwells is the same in Closed Bolt and Open Bolt. The main difference between the two modes is the location of the start point in the cycle.
 
The order of the dwells in a firing cycle are as follows: dn, dr, dP, rFin full auto the cycle repeats: dn, dr, dP, rF; dn, dr, dP, rF.
 
Each dwell has a recommended setting and some dwells have a minimum recommended setting regardless of all other factors e.g. BB’s, magazines, gun brand etc. All dwells are in millisecond (1 thousandth of a second) increments except for the dP which is in 1/10th of a millisecond (1 ten thousandth of a second) increments.
 
When you want to tune the FCU, the order that you adjust the settings needs to be considered. It is recommended that you start with the FCU at the factory settings.
 
The first setting to address is the dn setting which determines how long the nozzle is held back. Load all the magazines that you intend to use with the brand and weight BB's you intend to shoot. Select one magazine and use just that magazine for the first portion of the test. Insert the magazine into the gun and shoot about ten shots on semi and ten on full auto. If the gun feeds every single round lower the dn by 2 and repeat. Continue until the gun begins to miss feed, when it starts to miss feed increase the dn by 1 until it feeds every single round again. Burn through the whole magazine using semi and auto and confirm zero miss feeds. If there are miss feeds reload the magazine and shoot again, if there are still miss feeds increase the dn by 1 reload and shoot again until you can get through the entire magazine from full to empty without experiencing a feeding issue. Now, start working your way through the rest of your magazines to ensure you have no feeding issues with any of them. Again, shoot from full to empty as the magazines spring tension can change depending on how much ammo the magazine is pushing up. One magazine might not feed as well as another so, if you experience a miss feed with any other magazine, that magazine feeds slower and you should repeat the first test and adjust the dn to work with that magazine until it feeds properly. Once you can shoot any of your magazines without a miss feed, take note of your dn setting because this is the lowest you can take it at this pressure, using this nozzle, with these magazines and these BB's. If you are not going for the fastest rate of fire possible you will probably want to increase the dn by 1 or 2 to guarantee perfect feeding during use. You now have a base dn to start with. For this example let’s say it is a dn of 10.
 
For the next test do not insert a magazine into the gun and be sure the gun is empty by dry firing a few shots.
 
Next we will look at the dP setting which determines how long power is applied to the solenoid which opens the poppet valve. When the poppet valve is opened it releases air to fire the BB. If this setting is to low the gun will not fire the first shot after sitting for a short period of time, if it is lower still the gun will not fire at all. Some guns will need the dP to be adjusted with significant changes in climate and/or geography. The dP setting is in 1/10th of a millisecond increments so any changes to it are going to have a very minor effect on the poppet valve. To start, reduce the dP setting by 2 and let the gun sit for 5 minutes. Fire the gun twice on semi and confirm that the poppet valve fires air down the nozzle/barrel for both shots. Continue to reduce the dP by 2 and letting the gun sit for 5 minutes until the first trigger pull does not fire air down the nozzle/barrel. Increase the dP by 2 and this now the lowest you can take the dP at this pressure and general climate and geography. You can increase the dP from this point to try and tune for longer barrels or heavier ammo however this will only have a very minor affect. You now have a starting dP setting, let’s say a dP of 20 which is 2 milliseconds. There is also a base dP value in milliseconds that cannot be altered. This base value is determined by which revision the FCU programming is. The base dP for RE15, 16 and 17 is 2; RE18 and 19 is 2.5; RE20 is 2.7. Add the base value to what you have set the dP to be, let’s say 2.5 + 2 = 4.5, this is your total dP value.
 
Given that you need the gun to feed consistently and fire every time, the dn and dP settings you just set are the base for any future adjustments you will make. Unless you change variables (e.g. pressure, magazines, BB's, climate) and need to adjust settings accordingly most of your tuning will be done using the rF and dr settings. The current total base value for the dn and dP example is 14.5 milliseconds.
 
Next up is the rF setting, the rF controls the time between closing the poppet and retracting the nozzle.The poppet takes a certain amount of time to close and shut the firing air off. If the nozzle is allowed to start retracting while air is still flowing it will result in an air leak and a loss of power, consistency and accuracy or jamming especially in full auto. The lowest the rF should be taken is 4. Anything less than this will result in an air leak. (The next paragraph goes into more detail if you are interested, if not skip it). For this example we will leave the rF low and set it to 4.
 
The dP dwell controls how long the Poppet solenoid is energized, when this dwell time is passed power to the Poppet solenoid is turned off, however, the solenoid takes 2.5 milliseconds to de-energize. This means that when power is turned off to the Poppet solenoid it takes 2.5 milliseconds for the magnetic field to breakdown and to allow the valve to start closing. Once the Poppet solenoid valve closes the Poppet valve in the cylinder has to push air back out through the fittings, clear tubing and the solenoid as it closes off which takes roughly 1 millisecond. This brings the total amount of time between turning off the power to the solenoid and the Poppet valve sealing and shutting off the firing air to 3.5 milliseconds. The rF dwell begins immediately after the dP dwell ends so the rF needs to be set to a minimum of 4 to account for the 3.5 milliseconds needed to seal the Poppet valve. If the rF is less than 4 the dn dwell will start the nozzle retracting before the Poppet valve has fully closed which will result in an air leak and a loss of power, consistency and accuracy or jamming especially in full auto.
 
Last up is the dr setting. The dr controls the time between releasing the nozzle to return forward and firing the poppet valve. The nozzle takes a minimum of 9 milliseconds at 100 psi to return all the way forward without a BB in front of it. With the solenoid de-energize time of 2.5 milliseconds the nozzle requires no less than 11.5 milliseconds (with no BB in front of it) to return all the way forward from the time the nozzle solenoid is told to shut off. Pushing a BB through the bucking lips will slow the nozzle return speed down some especially if its fit is fairly tight or if you are using heavier ammo. If the dr is lower than 12 the poppet valve will fire off before the BB is seated properly and the nozzle has made a good seal with the bucking. This will result in an air leak and a loss of power, consistency and accuracy or jamming especially in full auto. If you are not trying to achieve a high rate of fire the dr should be set high to allow the maximum amount of time for the BB to settle and the air nozzle to seal. Let’s say 17 for the dr.
 
With the dwells we have set we can now add them together: dn 10; dP 4.5; rF 4; dr 17 for a total of 35.5 milliseconds per cycle. Since 1 second is 1000 milliseconds we can take 1000 and divide it by the total in this case 35.5 giving us 28.17 rounds per second. If you would like to shoot a specific rps you can divide 1000 by that number and that will help figure out what the rF and dr settings need to be. You have already established the lowest you can go with the dn and dP so those are basically fixed. For example 18 rps would be 1000/18=55.5, 55.5-dn10-dP4.5=41, 41 can now be spread between rF and dr. Let’s say rF 12 and dr 29. This will give you very close to 18 rps.
 
If your gun just doesn't shoot how you think it should, one or more of the FCU settings may be the cause. Making changes to the FCU can be a little disconcerting if you don’t really understand what the adjustments do are how they really affect the systems performance. This long winded explanation should shed some light on the mysteries of the FCU but just remember that nothing you do in the FCU will actually damage the engine. If any changes made seem to make the Fusion Engine no longer function properly, the changes can always be undone or reset to default.
A special thanks to Jordan, PolarStar Airsoft Designer, for this

Source: https://www.facebook.com/notes/polarstar-airsoft-owners-group/how-to-set-up-your-polarstar-by-polarstar-jordan/619553618109975
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine
« Reply #8 on: August 21, 2014, 08:38:58 »
Viimasel ajal seoses uute valgete "heavyweight" kuulide saabumisega on SPR ülemine osa saanud uuesti tähelepanu.

Tavaseadetega (0.3g jaoks CQB esiosaga sätitud) ei tahtnud ei ette sööta ega välja lasta korralikult. Peale mõningat lugemist ja timmimist sai päris hästi tööle.

Hetkel sees:
Guarder 509mm toru
PDI W hold kumm
Lonex rotary chamber hopi kamber

Ainuke salv mis söödab on STAR 30bb realcap, mis on single-stack kuulide asetusega. Kõik suurema mahutavusega "midcap" stiilis asjas rasket kuuli ei sööda.

Kui põhjalikum lasketest tehtud, siis lähevad tulemused üles.
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
« Reply #9 on: November 20, 2014, 19:02:35 »
Kuna Polarstar platvorm on mikimaal marupopiks saanud, siis loomulikult tahavad samast pirukast ka teised hammustada priskema ampsu.

Lisaks Polarstarile, siis on oma platvormi (kunagise KUBA T1000 põhjal) valmis teinud Wolverine SMP. Lisaks on Euroopas selline firma nagu Mancraft. Kõigi kolme kohta leiad suurepärase võrdluse Bingo airsoft poolt:

Bingo Airsoftworks HPA Engine Review, Part 1 of 3 - Intro and PolarStar Fusion Engine

Bingo Airsoftworks HPA Engine Review, Part 2 of 3 - Wolverine SMP

Bingo Airsoftworks HPA Engine Review, Part 3 of 3 - Valken V12

Kuna Eestimaal on paar tükki Wolverine SMP-d liikvel, siis sai ka ühte sellist näpitud. Üldiselt sisu on ilus, disain hääästi lihtne ning tundub igati lollikindel. Kahju on sellest, et hinda küsitakse pisike asja eest meeletult, arvestades kui vähe on seal tehtud ja kui vähe on innovatsiooni võrreldes Polarstari tulekuga.

Väike meenutus ka.

Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
« Reply #10 on: July 09, 2015, 11:40:11 »
Teeme väikese updatei siia teemasse kah. Hetkeseisuga on 4tk Polarstar Jack-e Eestimaal ning esimene neist juba ühe Lonexi sisse installitud. Kiired testid näitasid, et vajab väga vähe rõhku, et saavutada normaalne kiirus tavamängudeks. Kui Fusion Engine (FE) koos Gold Poppet ning punase nozzlega tahab ca 80PSi rõhku saada, et 363mm täpsustorust saaks 120m/s 0.2g kuuliga, siis Jack puhul oli valemiks 65-70PSI rõhku, 300mm CQB originaal toru ning 120m/s 0.2g kuuliga. Pikema ning kitsama täpsustoruga ilmselt langeks veelgi. Nozzle diameetri ja poppeti augu suuruse valikut Jack puhul ei ole. Ainult nozzle pikkust saab valida vastavalt mudelile ning kogu kiiruse regull käib õhu surve muutmisega ning toru-dwelli paika panemisega.

Praeguseks oleks siis oma käe alt läbi lasknud nii FE, SMP kui Jack mudelid. Viimane on küll värske ja roheline ning kitsaskohad pole kindlasti veel lõplikult välja tulnud, kuid oma disaini-hinna-lihtsuse poolest tuleb hetkel küll Jack esikohale. FE annab rohkelt valikuid ning modifikatsioonide võimalusi, kuid samas on talvel kapriissem ning kulutab rohkem õhku. SMP-ga minul veel õnne ei ole olnud, pole veel ühtegi setupi puhtalt ja ilusasti laskma saanud. Jack puhul on hinnavõit ikka korralik. Kui FE + nozzle + poppet + banjo QEV läheb maksma ca 600 eur, siis Jack lõplikuks hinnaks kujunes 360 eur. Sealjuures kasutab Jack oluliselt vähem õhku ning tänu oma mini-poppet ja ühe solenodi süsteemile on vaikne, ikka maruvaikne! Isegi esimese 65PSI 300mm toru testi juures summutiga oli vaiksem kui minu FE setup. Ootan võimalust ca nädala pärast edasi tegeleda antud temaatikaga ning proovida 470mm PDI täpsustoruga setupi. Pakun, et PSI tuleb ca 50 kanti. Oma FE-d sellise surve juures töökindlalt ei saa jooksutada. Sisuliselt peaks surve ikkagi 70-80PSi olema. Ca 20cm tavaline summuti ning 50PSI 0.3g kuuliga annab ülivaikse setupi.
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline Pahandus

  • Tavakasutaja
  • Posts: 623
    • View Profile
Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
« Reply #11 on: August 03, 2015, 17:39:28 »
Hei.
Saad sa välja tuua ka kõik vajaliku mis vaja soetada, et see Jack toimima panna?

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
« Reply #12 on: August 03, 2015, 18:19:15 »
Esiteks on vaja baasrelva, millel ühes tükis GB korpus ning kogu hopi teema olemas.

Suruõhu poolelt moodustab tuumiku: Jack koos FCU-ga (komplektis), balloon, regu, voolik, kiirühendused ning 7.4v väike lipo aku FCU jaoks.
Ballooni valik on kas ALU või Kevlar ning kas SLP või HP balloon. (300PSi vs 800PSi ballooni väljundiga).
Regu valik sõltub veidi ballooni valikust - osad töötavad mõlemaga, osad ainult ühe valikuga - kas SLP või HP.
Voolik ja kiirkinnitused tulevad kallimatega komplektis - näiteks Redline Firebase. Kui ise panna legost kokku siis tuleb tavaliselt endal osta. Soovitav on vaadata korralik voolik ja ühendused, sest need mõjutavad mängukogemust ning stabiilsust. Tugevate kuid pisikest mõõtud kiirühendustega ei ole mitte mingit probleemi, et kusagil kogemata tuleb lahti jne. Lisaks sulgevad head ühendused koheselt õhuvoolu, seega saad vajadusel korraks lahti võtta ning hetke pärast tagasi ühendada ilma et peaks midagi muud selja peal kruttima hakkama.

Lõpuks on ka siis M4 puhul alternatiiv variant Airstock kus on raami sisse integreeritud ühendused, regu ning peale keerad pisikese ballooni. Kõige kallim, aga kõige mugavam variant.

Hindadest kah.
Alu balloon Eestist paintballi müüjate käest 45-50 eur. Kasutatud ca 25-ga liiguvad. Need kõik HP balloonid. SLP omad Eestis on rariteet pigem.
Kevlar balloonid uuesti peast ca 200 eur, kasutatud 100+ eur.
Täis regu komplekt Redline Firebase koos hea vooliku ja kahe QD otsaga on 180 eur. Viimasel üritusel testisime ka ise kokku pandud lego. Redline voolik ja kinnitused, kuid enda ASA adapter, SLP balloon ning SMC ARX20 regu. See on suhteliselt odav lahendus, kui minna SLP ballooni teed. Regu maksumus koos ASA adapteriga on ca 40-50 eur. Voolik sinna juurde. HP balloonile sobivatest regudes on veel Balystic seeria, mis jooksevad ca 100 eur kanti EU-st.

P.S. Campil olid kõik 4 Jacki esindatud erinevatel osapooltel. Ehk mõni kasutajatest ise pajatab sulle mis arvamus on. Mina olen ainult installinud ning testlasknud. Mängida ise pole saanud Jackiga.

B.
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood

Offline Christian_Parts

  • Tavakasutaja
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
« Reply #13 on: October 09, 2015, 13:04:11 »
äärmiselt lahe :)

palju on maximum effective range pika toruga?


*MilTech Ghilli & Lonex M4
*Bõmmwee E46 328i Touring Aerodynamics Package

Offline Bjorn

  • Administraator
  • Tavakasutaja
  • *****
  • Posts: 1407
    • View Profile
    • Airsoft foorum
Re: Polarstar Fusion Engine ja teised HPA süsteemid
« Reply #14 on: October 09, 2015, 20:49:39 »
Tegelikult on vahepeal valmis saanud üks pikema ajaline ühisprojekt. Nimelt Polarstar Fusion Engine südamega SRC G36 kula. Sisse sai FE V3 Gen3 ning 509mm toruga. Lisaks prowin kamber jms. Punane nozzle, stock poppet. 90-100PSI juures laseb 150m/s. Aega rohkem, siis teen mingi pikema ülevaate sellest projektist kah. Viimati toimunud Vene hooaja lõpetamisel Männikul oli relv kohal ja toimetas edukalt.
Tagalatoetuse e-pood: www.tagalatoetus.ee/pood